nikel1992 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Mi-as lua, ceva mai mic, dar nu imi permit sa schimb motoarele asa. Cel de 125 nu imi place deloc. Cat despre un 250 nu exista la Yamaha si daca ar exista ar fi scump. De cumpatat sunt foarte cumpatat, nu obisnuiesc sa merg cu viteza si nu imi place viteza asa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Cumpara Ninja de 250. E superb. Dar daca te arde tare .. ia R6 ... si mergi incet .. poligon ... exerseaza franari de urgenta .. etc. Ideal ar fi ceva mic intai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Mi-as lua, ceva mai mic, dar nu imi permit sa schimb motoarele asa. Cel de 125 nu imi place deloc. Cat despre un 250 nu exista la Yamaha si daca ar exista ar fi scump. De cumpatat sunt foarte cumpatat, nu obisnuiesc sa merg cu viteza si nu imi place viteza asa mult. Atunci de ce vrei r6 ? adica un supersport pentru viteza.... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magnetu' Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Incepator cu 19000 de km din august 2012. Si pt mine a fost/este prima motocicleta. Daca esti cumpatat, poti. In caz ca ti-l iei trebuie sa exersezi intr-o parcare franari de urgenta, evitari, mers la viteza mica in cerc, slalom etc Trebuie sa fii f atent nu doar pt tine dar si la ce fac ceilalti in trafic, mai ales in oras, sa pastrezi distanta fata de cel din fata, sa anticipezi.. Echipamentul e f important.. casca, manusi, geaca si pantaloni cu protectii si cizme!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 CUMPAR R6 2004-2005!!!!!!!!!!!!!!!!1 Zona Clujului!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Chiar nu vrea nimeni sa-mi spuna si mie lungimea evacuarii finale (toba) de la un r6 ? Vad ca userul TNG a adaugat la pagina 164 doua poze cu un r6, iar toba de esapament este identica cu cea pe care o doresc eu. E asa greu sa-mi spuna si mie cineva ce lungime are : e in jur de 40, 50 sau mai aproape de 60 cm ? Sau posesorii de vitezane sunt mai fuduli ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 cel mai nasol lucru la R6 fata de alte 600 este voblajul. Sa nu indraznesti sa mergi fara amotrizor de ghidon ! Nu iti va vobla in prima zi, nici in prima luna, poate nici sezonul asta, dar o sa iti vobleze cand iti e lumea mai draga si habar nu o sa ai ce trebuie sa faci. Multi ar spune ca trebuie sa accelerezi si sa descarci fata, as vrea sa-i vad incercand. Pe mine ma doare si acum degetul mare de la un voblaj de acum 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 un vibrochen pentru r6 99-02 are cineva la un pret bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Chiar nu vrea nimeni sa-mi spuna si mie lungimea evacuarii finale (toba) de la un r6 ? Vad ca userul TNG a adaugat la pagina 164 doua poze cu un r6, iar toba de esapament este identica cu cea pe care o doresc eu. E asa greu sa-mi spuna si mie cineva ce lungime are : e in jur de 40, 50 sau mai aproape de 60 cm ? Sau posesorii de vitezane sunt mai fuduli ? Nu chiar toti posesorii de SS sunt fuduli , doar poate mai delasatori ..... In fine , am mai multe motoare in garaj si printre ele este si un R6 , dar nu ai specificat de la care model te intereseaza . Maine dimineata ies la o tura , dar cand ma intorc o sa-ti masor de la modelul pe care-l am (si asta ptr ca am vazut ca te zbati tare sa afli , daca ai ajuns la pagina 164) . Multumit ? Editat Martie 21, 2014 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000. Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Ai filtru sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Da. Din cauza filtrului este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Da. Din cauza filtrului este?R6 carburatie nu se prea intelege cu filtru aer sport.Trebuie rejetate carburatoarele sa ajungi la un compromis,dar nici asa mie unu nu-mi place. Pune filtru stok curata regleaza carburatoarele si o sa fie bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000. Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers. Dai jos filtrul de aer si verifica daca membranele de vacuum isi fac treaba in timp ce accelerezi. S-ar putea ca una sa fie blocata pe deschis si sa bage prea mult aer ptr un piston. In turatie mai mare creste consumul si se potriveste cu surplusul de aer. Ar putea fi si asta o cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Nu, clapetele functioneaza toate bine. Am verificat azi. Am observat azi ca in mers, daca este turatia mica si accelerez usor pana pe la 4000, atunci merge bine. Doar daca vreau sa accelerez putin mai repede, atunci face probleme. O sa caut un filtru de aer stock. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 emil am eu vibrochen dezmembrez bloc motor yamaha r6 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_12 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Buna , am si eu o problema daca puteti sa ma ajutati ? Am o yamaha r6 din 2007 recent am schimbat semnalizarile pe ea si am observat ca de atunci numai merg avarile daca apas butonul de avari se aprind odata merg cam 1-2 sec si se sting dar problema e ca pe urma numai merg nici semnalizarile pe nici o parte iar ca sa isi revina trebuie sa opresc contactul si sa il pornesc din nou . astept un raspuns Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Buna , am si eu o problema daca puteti sa ma ajutati ? Am o yamaha r6 din 2007 recent am schimbat semnalizarile pe ea si am observat ca de atunci numai merg avarile daca apas butonul de avari se aprind odata merg cam 1-2 sec si se sting dar problema e ca pe urma numai merg nici semnalizarile pe nici o parte iar ca sa isi revina trebuie sa opresc contactul si sa il pornesc din nou . astept un raspuns Multumesc . Nu sunt sigur dar cred ca se datoreaza consumului prea mic al noilor semnalizari, asta presupunand ca ai pus semnalizari led. Daca legaturile au fost facute corect, ai 2 variante: ori cauti releu semnalizare special pentru led, ori pui rezistente la fiecare semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut. Aveti idee daca se potriveste volanta, statorul si capacul de la un fz6 05 pentru r6 05? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Vand carene R6 2003-2005 provenite de la o motocicleta avariat: - carena fata - 380lei - carene laterale: parte superioara - 200lei parte inferioara - 250lei - carena codita spate - 350 - aripa fata - 150lei - componente de plastic pentru laterale si mascare far - 150lei - far 350lei prezinta defecte optice - oglinda stinga - 120lei - suport picior scarita stinga - 120lei - disc frana spate - 150lei stare buna Pentru poze sau detalii PM sau 0722356873 Editat Martie 26, 2014 de m3ca_07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_12 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Nu sunt sigur dar cred ca se datoreaza consumului prea mic al noilor semnalizari, asta presupunand ca ai pus semnalizari led. Daca legaturile au fost facute corect, ai 2 variante: ori cauti releu semnalizare special pentru led, ori pui rezistente la fiecare semnalizare. Au incluse rezistente de compensare a consumului de curent pentru a putea fi montate pe majoritatea modelelor de motociclete , ce propui sa schimb releul ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 atunci pune inapoi semnalizarile originale si vezi daca problema persista. Daca totul e normal atunci releul e bun, deci problema vine de la rezistente sau de la o polaritate inversata pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_12 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 La fel facea si cu semnalizarile vechi dar nu stiu daca sunt cele originale pentru ca asa am cumparat motocicleta si cu alea facea exact la fel , stie careva cum arata releul ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Dezmembrez motor yamaha r6 2001. . .Toate piesele disponibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 La fel facea si cu semnalizarile vechi dar nu stiu daca sunt cele originale pentru ca asa am cumparat motocicleta si cu alea facea exact la fel , stie careva cum arata releul ? Mersi Releul il ai sub saua ta (sper ca stii sa o dai jos). releul este negru de forma unui paralelipiped dreptunghic, este mic (seamana cu cel de dacie) in el intra o mufa si este prins/infipt cu o curea de cauciuc. Ar trebui sa gasesti scris pe el (printre altele) "21W" http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/$(KGrHqF,!psE63ZjQgDmBO3Z+kcER!~~60_35.JPG cam asa arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.