Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

salut.imi poate spune cineva cum este prins motorul de cadru la r6 99-02,in cate prinderi?

2 prinderi pe cadru in spate de la stanga la dreapta

si 2 la chiuloasa cate una pe fiecare parte

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 prinderi pe cadru in spate de la stanga la dreapta

si 2 la chiuloasa cate una pe fiecare parte

2 in spate cu surub lung 1 in partea stanga si unul in chiuloasa in partea stanga... din cate imi duc aminte... ciuloasa sigur doar in partea stranga e prinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai sincer! Daca nu ar fi TNG pe forumul asta, ar fi ca nunta fara lautari.

Omul e prea tare in meserie si prea bun in a oferi informatii. Statuie e putin spus.

Eu zic sa facem o moto custom cu numele lui!

Organizeaza ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai sincer! Daca nu ar fi TNG pe forumul asta, ar fi ca nunta fara lautari.

Omul e prea tare in meserie si prea bun in a oferi informatii. Statuie e putin spus.

Eu zic sa facem o moto custom cu numele lui!

Sar-mana pentru cuvinte si gandurile frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt incepator si vreau sa imi iau R6. Nu ma intereseaza parerile gen ,, sa te vada femeile ca mergi pe r6 , sa suferi in pantaloni scurti pe bulevard"... E absolut treaba mea ce o sa fac cand o sa imi iau acest motor. Intreb aici pentru ca stiu ca sunteti oameni care detineti aceasta frumusete de motor , pe care eu o visez de cand eram copil. Am 21 de ani , am permis de motor de 2 ani, respectiv de masina de 3 jumate. Tatal meu este instructor auto, se poate spune ca stiu regulile de circulatie si ca sunt constient de ce poate face viteza, acesta avand multe exemple pe care sa mi le dea. Nu imi place viteza sau mai bine zis nu imi place viteza in oras. Nu am de gand sa ma sui pe acel motor si sa merg cu 200 km/h. Pot sa stapanesc acel motor ca incepator?

Fratie si eu sunt pe la inceput de drum am doar 3 mii de km cu r6 .Cumpara ! E cea mai frumoasa din categoria 600 parerea mea !! Rupe ,daca vrei sa rupi cu ea , si se poate merge si omeneste desigur.Legat de pisde le place !!Mullt.Costomul are un rol foarte important,cizme,manusi.Bafta si grija mare la cumparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Legat de pisde le place !!Mullt.Costomul are un rol foarte important [...]

costumul are un rol important la "pisde" sau?

pt cel care a intrebat, daca iti motorul pt "pisde" si pentru ca "rupe", clar R6 nu este o alegere tocmai buna. Pt "pisde" poti sa iti iei un bichon(vei avea mai multe sanse) iar pt rupere iti poti lua un tractor/excavator...

Intr-o alta ordine de idei, si eu tot R6 am si tot prima motocicleta este. Daca esti temperat si cumpatat, poti. Acum depide de tine cum iti cunosti reactiile(sunt mai mult decat necesare pt momentele in care te surprinde, si crede-ma ca sunt cateva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput cu RS125.

 

La cate gafe si greseli de incepator am facut ... daca as fi avut R6 ... as fi fost pe jos de multe ori.

 

Dar RS ul m-a iertat .. mai mica, un pic mai usurica.

 

Asa ca .. ia ceva mai micut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-as lua, ceva mai mic, dar nu imi permit sa schimb motoarele asa. Cel de 125 nu imi place deloc. Cat despre un 250 nu exista la Yamaha si daca ar exista ar fi scump. De cumpatat sunt foarte cumpatat, nu obisnuiesc sa merg cu viteza si nu imi place viteza asa mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara Ninja de 250.

 

E superb.

 

Dar daca te arde tare .. ia R6 ... si mergi incet .. poligon ... exerseaza franari de urgenta .. etc.

 

Ideal ar fi ceva mic intai ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-as lua, ceva mai mic, dar nu imi permit sa schimb motoarele asa. Cel de 125 nu imi place deloc. Cat despre un 250 nu exista la Yamaha si daca ar exista ar fi scump. De cumpatat sunt foarte cumpatat, nu obisnuiesc sa merg cu viteza si nu imi place viteza asa mult.

 

Atunci de ce vrei r6 ? adica un supersport pentru viteza.... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator cu 19000 de km din august 2012. Si pt mine a fost/este prima motocicleta. Daca esti cumpatat, poti. In caz ca ti-l iei trebuie sa exersezi intr-o parcare franari de urgenta, evitari, mers la viteza mica in cerc, slalom etc

Trebuie sa fii f atent nu doar pt tine dar si la ce fac ceilalti in trafic, mai ales in oras, sa pastrezi distanta fata de cel din fata, sa anticipezi..

Echipamentul e f important.. casca, manusi, geaca si pantaloni cu protectii si cizme!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu vrea nimeni sa-mi spuna si mie lungimea evacuarii finale (toba) de la un r6 ? Vad ca userul TNG a adaugat la pagina 164 doua poze cu un r6, iar toba de esapament este identica cu cea pe care o doresc eu. E asa greu sa-mi spuna si mie cineva ce lungime are : e in jur de 40, 50 sau mai aproape de 60 cm ? Sau posesorii de vitezane sunt mai fuduli ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai nasol lucru la R6 fata de alte 600 este voblajul. Sa nu indraznesti sa mergi fara amotrizor de ghidon ! Nu iti va vobla in prima zi, nici in prima luna, poate nici sezonul asta, dar o sa iti vobleze cand iti e lumea mai draga si habar nu o sa ai ce trebuie sa faci. Multi ar spune ca trebuie sa accelerezi si sa descarci fata, as vrea sa-i vad incercand. Pe mine ma doare si acum degetul mare de la un voblaj de acum 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu vrea nimeni sa-mi spuna si mie lungimea evacuarii finale (toba) de la un r6 ? Vad ca userul TNG a adaugat la pagina 164 doua poze cu un r6, iar toba de esapament este identica cu cea pe care o doresc eu. E asa greu sa-mi spuna si mie cineva ce lungime are : e in jur de 40, 50 sau mai aproape de 60 cm ? Sau posesorii de vitezane sunt mai fuduli ?

Nu chiar toti posesorii de SS sunt fuduli , doar poate mai delasatori ..... :)

In fine , am mai multe motoare in garaj si printre ele este si un R6 , dar nu ai specificat de la care model te intereseaza .

Maine dimineata ies la o tura , dar cand ma intorc o sa-ti masor de la modelul pe care-l am (si asta ptr ca am vazut ca te zbati tare sa afli , daca ai ajuns la pagina 164) .

Multumit ?

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000.

Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Din cauza filtrului este?

R6 carburatie nu se prea intelege cu filtru aer sport.

Trebuie rejetate carburatoarele sa ajungi la un compromis,dar nici asa mie unu nu-mi place.

Pune filtru stok curata regleaza carburatoarele si o sa fie bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000.

Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers.

Dai jos filtrul de aer si verifica daca membranele de vacuum isi fac treaba in timp ce accelerezi. S-ar putea ca una sa fie blocata pe deschis si sa bage prea mult aer ptr un piston. In turatie mai mare creste consumul si se potriveste cu surplusul de aer. Ar putea fi si asta o cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, clapetele functioneaza toate bine. Am verificat azi. Am observat azi ca in mers, daca este turatia mica si accelerez usor pana pe la 4000, atunci merge bine. Doar daca vreau sa accelerez putin mai repede, atunci face probleme. O sa caut un filtru de aer stock. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...