Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Salut ,

 

Sunt in dubiii de ma sparg cu capu . Am pus si eu o intrebare pe aici prin jur legat de cauciucuri si pana la urma tot pe forum e mai bine printre cei cu R6. Daca pana acum am folosit tot Metzler M3 (se incalzeau greu , dar cand erau incalzite erau de neinlocuit pt uscat), dar pe ploaie erau varza , vreau ca anul acesta ceva care sa merg in ambele conditii , am navigat pe net am citit mam documentat si am ajuns la dou modele - Pierreli Angel sau Diablo . Ce imi recomandati din alte modele sau firme care sa le pot folosi pe ambele conditii meteo? sau daca e ok 1 din cele 2 modele de mai sus. Stilul meu de mers e smuls si dintr-o bucata, nu merg constant.

 

Merci !

 

Respecte!

 

 

eu ma dau doar cu Michellin Pilot Power si sunt f f bune in ambele conditii ...si ploaie si uscat ...le am folosit si pe circuit ....ce i drept cu frica si cu viteza "de croaziera" dar asta din cauza motocicletei ...cu carene originale si tot pe ea.... dar eu spun sa arunci o privire spre aceste cauciucuri...poti sa vezi si varianta Pilot Power 2CT..... un pic mai spre slick ....dar nu slick ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce te-a facut sa ramai la aceste doua variante? Sper ca nu marketingul kitchios de la Pirelli :wacko:

Din experienta personala (limitata - 900km) cu Pirelli Diablo Corsa, montate pe un R1 2004 la presiunea de 2.2 fata 2.4 spate iti pot spune ca sunt de c.acat pe ud - se duce ca pe gheata fara pic de tractiune. Vopseaua de pe strada iti ofera mai multe senzatii ca de obicei cu cauciucurile astea, deoarece si ele se simt mai alunecoase. Curbele sunt luate mai rapid, iti ofera o senzatie de stabilitate si dea semenea sunt de parere ca poti face corectii de trasa mai usor. Ah, si mi s-a parut ca motocicleta e mai joasa de fata cu ele montate.

 

Angel ST-ul in schimb mi se par niste mizerii, parere strict personala referitoare in primul rand la designul lor. Am facut doar o tura scurta pe uscat cu ele, insa desenul de pe guma din fata mi se pare insuficient pentru a disipa eficient apa. Un lucru ti-l pot spune sigur, e ca sunt niste caucicuri lente dar cu stabilitate mare. Efectul de indreptare pe franare e de asemenea ceva mai pronuntat. Altfel, fara derapaje sau voblaje. Si amicul care si le-a montat a scos cam 10000 de km din ele cu o uzura uniforma. Parca ar trebui sa inlocuiasca Pirelli Strada.

 

Insa sincer intre cele doua de sus, nu prea stiu ce as alege. As vedea mai degraba Bridgestone BT016 ca un compromis pentru ce iti trebuie tie. Desi nici ele nu exceleaza la condusul pe ud. Dar s-ar putea sa fie cel putin mai ieftine. Eu pentru R6le meu am optat pentru Bridgestone BT003 RS pentru ce mi-ar trebui mie, dar nu am avut experienta cu ele pe ud. Se zice insa ca se comporta excelent pentru categoria din care fac parte :lol:

 

Succes in alegerea noului cauciuc.

 

poti sa vezi si varianta Pilot Power 2CT..... un pic mai spre slick ....dar nu slick ...

Au acelasi desen cu P. Power simplu. Difera compozitia, sunt mai tari pe mijloc. Sunt foarte ok pe ud cat si pe uscat intr-adevar, dar dupa ce se supraincalzesc (iar in zilele de vara cu peste 35 de grade o fac) se taie ca untul si derapezi in toate partile

post-3313-1263220177_thumb.jpg

post-3313-1263220213_thumb.jpg

post-3313-1263220231_thumb.jpg

Editat de Judas Iscariot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pt ajutor .

O sa ma mai documentez si mai astept niste commenturi pe aici.Am ajuns la Pirreli Angel nu din cauza publicitatii ci am vazut la 2 prieteni , insa nu sunt convins din cauza ca sunt 2 nakeduri (hornet) si stilul lor de mers e ffff linistit(genul de motoretisti care daca ploua nu iasa cu motorul ca se ruginesc discurile). Cat despre Diablo am ajuns pe un site in care era o comparatie intre Metzler , Michelin , Bridgestone si Pirelli din toate puctele de vdr(pt SS - Teste pe Cricuit) , iar Diablo a castigat toate punctele mai putin durabilitate. (Apropo de Bridgestone au iesit cele mai naspa din toate). Acum nush ce sa mai cred pt ca ar putea fii , vorba lui Judas , marketing najpa, ceva in genul alegerilor la noi, sondajele arata ceva si realitatea e altfel.Macar stiu ce vreau, mai departe vedem .

 

Respecte !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pt ajutor .

O sa ma mai documentez si mai astept niste commenturi pe aici.Am ajuns la Pirreli Angel nu din cauza publicitatii ci am vazut la 2 prieteni , insa nu sunt convins din cauza ca sunt 2 nakeduri (hornet) si stilul lor de mers e ffff linistit(genul de motoretisti care daca ploua nu iasa cu motorul ca se ruginesc discurile). Cat despre Diablo am ajuns pe un site in care era o comparatie intre Metzler , Michelin , Bridgestone si Pirelli din toate puctele de vdr(pt SS - Teste pe Cricuit) , iar Diablo a castigat toate punctele mai putin durabilitate. (Apropo de Bridgestone au iesit cele mai naspa din toate). Acum nush ce sa mai cred pt ca ar putea fii , vorba lui Judas , marketing najpa, ceva in genul alegerilor la noi, sondajele arata ceva si realitatea e altfel.Macar stiu ce vreau, mai departe vedem .

 

Respecte !

 

Pana la urma nu trebuie sa scapi din vedere lucrul care e cel mai important - noua, celor mai multi ne trebuie cauciucuri pentru viata reala. Daca tragi linie peste o categorie, o sa constati probabil ca nu prea o sa conteze alegerea facuta, marketingul sau testele din reviste. Pentru ca cei mai multi nu scoatem tot ce poate cauciucul dar mai ales motorul. Daca vreun model nu are hibe majore in proiectare sau in productie, diferentele tin de feeling, skillul tau si de increderea in motocicleta ta. Ai curajul sa experimentezi si sa iesi cu capul din cutia in care cei mai multi stau cu PP2CTul (fara vreo intentie de a jigni, ca si eu am mers 2 sezoane pe Michelin :wacko:) Sunt o gramada de alte marci si modele care le fac fata sau le dapasesc. Vezi un Metzeller Rennsport sau Bt-urile.

 

Inca o data succes in alegerea facuta, oricare ar fi.

Editat de Judas Iscariot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul este ca nu mi am dorit niciodata o motocicleta Limitata :wacko: ... sa fie ea nelimitata si eu limitat si cred ca o sa ne intelegem de minune ...si totusi cu relantiul cum ramane ? :lol:

 

Ai sonda lambda daca bine stiu, pt ca e pe injectie......daca schimbi toba si o "aerisesti" atunci sonda lambda citeste prea mult aer si va da mai multa benzina injectia decat trebuie ca sa stea la relanti, astfel creste turatia pana catre 2k unde deja incepe sa citeasca amestec prea bogat in comparatie cu pozitia acceleratiei, si de aici oscilatiile.

Intr-adevar daca pui dbkillerul nu ar trebui sa mai faca.

Mai poate fii si regulatorul de relanti sau debitmetrul de aer.....oooff injectia asta cu calculator, de parca nu era buna alim cu carburatoare....am mers cu model 2000 si mi s-a parut f smooth, si in plus nici sa scoata fum n-am vazut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

An Superb la toti cu Km multi si linistiti !!

Acu ca a inceput anul am sa incep si eu sa bag intrebari . Povestea e cam asa ....dupa 2 ani de FZR am trecut pe R6. Acum incep practic al 3-lea an de R6.

Diferente intre motoarele astea 2 sunt multe , dar cateodata am impresia ca FZR -ul a fost mai bun,aici ma refer la stabilitate pe curbe. Pe toate drumurile pe care ma duc imi fuge spatele de ma sparge pe curbe. Am schimbat cauciucuri , am pus M3 de la Metzler , dupa un sfat venit de un alt R6, si dupa incalziri si toate alea tot abea ieseam de pe curbe , in sensul ca F4 imi dadea clasa pe curba , dupa aia am modificat si suspensia spate , am lasato mai jos si mai tare, si din nou spatele se ducea drq , modelul e un R6 2000 Rossi Replica. Acum vreau sa i schimb cauciucurile sa pun Pirreli Angel. Intrebarea vine , ar fi cazul sa schimb bascula spate ? desi nu cred ca are vreun defect , motorul nu e cazut , il am de la km 0, suspensia e ok tehnic. mam tot gandid si dupa toate astea , daca nici bascula nu are nimica , inseamna ca nu stiu eu sa merg cu el. desi am duso pana in buza pe curbe , dar cu cat e mai violenta intrarea , in sensul ca stiti cum e cand sutem 2 -3 ...tragi de motorul ala, cand vine curba , franez tare ...ies pe exterior si o inclin maxim in mijlocul curbiii trag de gaz ... nah acolo fuge .... si nu va ganditi ca nu o bruschez ...am incercat toate variantele . In caz ca sunt prea multe cuvinte sau ceva de geneul ...atunci ma bag si eu la o intrunire din astea ...sa mai invatz si eu cate ceva. Ideea e ca pe aici pe unde stau si prietenenii cu care ma dau sunt prea putini cu SS , apai cu R6 nu cunosc pe nimeni in SB.

 

 

Respecte!

 

scuze ca ma bag si eu asa in seama :) si eu am R6 de ceeeeva vreme,si am incercat si F-urile si am ajuns la concluzia ca F ramane deasupra din majoritatea punctelor de vedere :rolleyes: ,dar tot la 6 am ramas datorita aspectului. cat despre mersul pe curbe ,yamaha are bicicleta destul de buna,dar trebuie sa umbli la setarile suspensii si e destul de ok. si eu tot CAUCIUC METZELER Z6 180-55-17 folosesc,siii se lipeste destul de bine de asfalt. :rolleyes: bafta si asfalt uscat in noul an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca incalzeste pe cineva cu ceva eu ma dau cu slick-uri second si sunt the ultimate of the ultimate... si au si durata de viata foarte buna, adica dupa 4000km spatele mai duce mult si bine si pe ploaie au grip mai bun decat orice altceva atata timp cat nu acvaplaneaza. pis

 

si nu inteleg ceva... cum adica yamaha are bicicleta destul de buna? :wacko: :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

@Dobro > chestia cu acvaplanarea e super funny, nu stiu exact daca spun ce trebuie dar in romania dupa cate stiu ori sunt prea multe gropi ori drumul e de sticla , rar mai intalnesti drum care sa aiba si stratul de uzura cum e normal. si apoi daca stai sa te gandesti ori acvaplanare ori ca iti fuge poponeata tot asa te imprastii, ideea e Metzelurile care le am nu functioneaza cum trebe pe ploiaie. sunt multumit de el , ma satisfac foarte tare pe uscat , dar pe ud deloc. de asta caut ceva intre, pe slickuri stai foarte bine am mers si eu vreo 2000 de km aprox, dar e riscant daca nivelul de cunostinte nu e adecvat, sa ma exprim mai elevat sa nu ranesc. Inca o intrebare separat , am un prieten care ma tot pistoneaza sa imi pus sistem de frana radiala , mentionez ca el are o hayabusa din 2006. Din cate stiu eu , cel putin pe R6 meu din 2000 , e deajuns sistemul actual .

 

 

Mercii

 

 

Respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ai dreptate... pt slick-uri trebuie mai multa atentie, si eu mi le-am pus in ideea ca nu fac drumuri lungi, deci daca ploua nu ies :cheers: si in legatura cu franarea eu mi-am pus furtune racing, placute ceramice (sunt cam scumpe) si lichid de frana Motul RBF600 si iti spun ca franarea este mai mult decat brutala. un rol foarte important in franare il au setarile suspensiei si cauciucul. iar slick-urile in combinatie cu ce ti-am scris mai sus fac minuni (asta daca nu franezi pe nisip), deci nu vad sensul sa pui frana radiala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster

Salutare tuturor, ma alatur si eu cu un R6 din 2002 cumparat de la Ovii daca nu ma insel :cheers::lol:

Dupa ce am schimbat filtru aer, ulei, bujii, placute frana, bateria si kit pinioane cu lant vreau sa va spun ca e prima mea motocicleta si nici nu am mai condus alt model, dar m-am indragostit de R6-le meu,,, cand sunt pe ea ma simt ca in Avatar calare pe dragonii aia zburatori, e un vis :banana:

O sa vin pe parcurs cu tot felul de intrebari, sper sa nu va stresez prea tare

Pt inceput: la ce e bun amortizorul de ghidon?

Toate bune tuturor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ma alatur si eu cu un R6 din 2002 cumparat de la Ovii daca nu ma insel :cheers::lol:

Dupa ce am schimbat filtru aer, ulei, bujii, placute frana, bateria si kit pinioane cu lant vreau sa va spun ca e prima mea motocicleta si nici nu am mai condus alt model, dar m-am indragostit de R6-le meu,,, cand sunt pe ea ma simt ca in Avatar calare pe dragonii aia zburatori, e un vis :banana:

O sa vin pe parcurs cu tot felul de intrebari, sper sa nu va stresez prea tare

Pt inceput: la ce e bun amortizorul de ghidon?

Toate bune tuturor :D

 

O sa vezi cand vei merge cu o viteza de peste 170-180 km/h pe un drum ceva mai denivelat... O sa simti cum ti se scutura sub poponeata si ceva adrenalina:)) Voblaj! Si eu am r6 2000 de vre-o cateva luni , am simti-o pe pielea mea... Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster

multumesc :banana: am fost pe autostrada A3 cu 200km/h, insa nu am simtit trepidatii, poate la viteze mai mari cum imi spunea Hayabusica, insa mi-a fost frica sa merg mai tare de 200,,, :D am carnetul numai din noiembrie 2009 :cheers:

de multi ani imi doream moto, dar nu am avut prieteni motociclisti, nici acum nu am, dar sunt convins ca imi voi face aici :lol: Numai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

1. vezi ca inca nu e vremea sa te dai cu 200

2. nu e bine aici in "casa Big Brother" sa te lauzi ca ai depasit viteza legala cu 60 km/h pt ca o sa sara lumea pe tine :cheers: - nu e cazul meu insa ai grija

3. un amortizor de ghidon e oricand binevenit la o jamaha...deci ia-l

 

 

succesuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
salut,

 

1. vezi ca inca nu e vremea sa te dai cu 200

2. nu e bine aici in "casa Big Brother" sa te lauzi ca ai depasit viteza legala cu 60 km/h pt ca o sa sara lumea pe tine :cheers: - nu e cazul meu insa ai grija

3. un amortizor de ghidon e oricand binevenit la o jamaha...deci ia-l

 

 

succesuri

 

 

stiu ca inca nu e vremea, am mers doar pe o portiune scurta si dreapta de autostrada, in rest nu am depasit 130-140

multumesc :banana:

 

Mesaj completat

Am citit si topicul lui "old school" de la sectiunea incepatori,,, foarte interesant si de bagat la cap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Dreamaster: ma bucur ca iti place.

 

Amortizorul de ghidon e foarte bun, chiar si la viteze mai mici, daca tragi mai puternic de acceleratie si greutatea se lasa pe spate ghidonul are tendinta sa vobleze. Te poti da linistit si fara daca mergi prudent, din cate stiu esti calm , dar daca ai bani nu mai sta pe ganduri. merita investitia.

 

ai grija acum cand e rece asfaltul, pana se incalzesc cauciucuriile nu prea au aderenta.

 

 

sa-mi spui cand sa trec pe la fete sa le duc suportul de numar care ti l-am promis!

 

 

Ciao si numai bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
Si eu am permisul din 27 noiembrie 2009, insa nu am avut norocul sa devin deja posesor de moto! Bafta

 

fa ca mine: iei imprumut si nu te rogi de nimeni :cheers: si eu din noiembrie 2009 pana in aprilie 210 tot platesc rate, dar merita toti banii :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi place sa vad ca detinatorii de R6 nu mai au cuvinte de pus pe "foaie". Hai sa pun eu i intrebare atunci. Imi vopsesc r6-le si vreau stickere ptr el. Daca se poate originale... daca sunt prea scumpe ar merge si non-OEM. Idei pareri ...site uri ceva de unde pot cumpara asta ceva ? M ar interesa calitatea lor...deci daca puteti recomanda din proprie experienta. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt prea scumpe ar merge si non-OEM.
hondafan ti le poate face.

 

 

M ar interesa calitatea lor...deci daca puteti recomanda din proprie experienta. Merci.
Sunt de calitate. El mi-a facut stickerele cand mi-am facut-o Repsol. Recomand. :(
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:() uite mai bag eu un post asa de plictiseala :

- mi-am terminat de aerografiat carenele .. stau intinse in sufragerie :cheers:

- mi-am luat cauciuc pentru roata din spate :baldy:

- mi-am luat semeringuri si ulei pt. furca :)

- zapada are 2 metrii afara... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine si a schimbat de curand kitul de lant? Ce marca a cumparat?

De unde a facut rost de presa? Pareri, impresii?

 

DID sau Regina de preferabil DID (le-am avut pe amandoua sau mai bine zis le am), 520 sau 525 sunt mai usoare, 520 se foloseste pe pista si trage motorul altfel cu ele se simte diferenta dar nu tin la fel de mult ca un 530 stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari...am si eu o problema si nu stiu ce decizie sa iau....am un r6 din 2000 si are 45000km(cel putin asa indica bordul).De ceva timp se aprinde ledul de la ulei,ii 100ml de ulei si ies cu el o seara(aprox:150km) cu un stil de mers turat(forja) si a2-a zi acelas bec stresant.

pe loc nu se aprinde ci doar in turaii mari si dupa anumite viteze...prima oara dupa 200km si cu timpul scade.Chiar daca teperatura este de 80grade cand e fig afara parca se aprinde mai repede.Scoate fum albastru cand o duc la limitare(e normal?? eu cred ca nu).

 

Am fost la service si am luat o compresie iar la 2 erau 12 si 2 erau 9...si mi-a sugerarat sa faca ''supapele'' ca de asta consuma ulei( nu am incredere in nenea ala ca e un minoritar imputit care sta pe drumul salii in spate oficiul starii civile sector 6....dar asta e alta poveste ce am patit cu nenea ala).

Varianta 2 sa cumpar 2-3-4 tuburi de aditivi ''motul sistem clean'' ceva gen.

Si a3-a sa ii bag ulei mai gros ...am 10-40w si sa ii bag 15-50w.

 

treapta 2 intra mai greu dupa 7000 ture dar asta nu e deranjant poate sa fie de la altceva infara de cutie??

 

Am auzit un motociclist ca si-a bagat in motor 15-40w turbo disel (am zis wtf...f*** off) dar pe honda 936 singurul lucru bun dupa moto aia e motorul.

 

Ce variante am infara sa il vand???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ii dau in limitare (ADICA PE ROSU) si al meu consuma ulei.. ce e drept la 3500km , ~350ml dar am auzit ca e ceva normal ca atunci cand ii dai in gura sa consume putin , mai ales pe rosu! in rest nu am probleme... poate consuma si in mod normal dar insesizabil... oricum il verific din 2 in 2 zile !

Sfatul meu... incearca sa mai schimbi vitezele.... ca ea daca are 15500RPM la rosu asta inseamna ca tot ce ii dai peste dauneaza mult mai mult motorului... fa un schimb si incearca sa o tii pana in limita asta , adica in I si II nu o mai omora... la nspe mii de ture .

Ar trebui sa iei in considerare ca r6-le 99-02 e prima supersportiva de la yamaha si poate intr-un fel e normal ca motorul ala sa aiba unele hibe , asa cum si alte marci au...

verifica si uleiul la joja... nu de alta dar intre punctul de minim si maxim al nivelului de ulei e dif de vro` juma de litru... asa ca ce completezi tu acolo cu 100ml e apa de ploaie... senzorul ala poate fi usor pacalit....

pune ulei mai vascos.... si daca folosesti ulei motul full sintetic 300v vezi ca dupa 2000km il cam papa pe paine... si la schimbarea vitezelor se simte... ca s-a cam dus uleiul... eu o sa schimb marca , odata cu urmatorul schimb !

in rest... toate bune !

PS : a mea are 49000 pe bord... deci...

Cum ai observat cu ca scoate fum albastru cand o duci in limitare? O turai pe loc ca nebunu... scuza-mi expresia ! Pai... fa-i tu asa mult sa vezi ca la un moment dat n-o sa mai scoata fum deloc... dar nici n-o sa mai porneasca... !!!

Si.. app. de prietenii tai motociclisti , vezi ca intr-o zi o sa iti zica , ca au bagat vaselina in motor... si ca merge brici.. tu sa nu te iei dupa ei !

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...