Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deocamdata asteptam sa vedem cum e vremea ... daca nu ploua si eu vin sigur. O sa mai scriu maine dupa-amiaza si spun exact daca ne intalnim sau nu.

Pai din ce vad tu esti cu ploaia ;)

Mesaj completat

Ok daca e frumos si nu ploua vin sigur dar unde ne intalnim ?

vineri pe la 20:15-20:30 jos la scari la academia militara.

Editat de dayro_25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok daca e frumos si nu ploua vin sigur dar unde ne intalnim ?

 

In principiu ne intalnim vineri pe la 20:15-20:30 jos la scari la academia militara. Ne vedem acolo ...

 

Pai din ce vad tu esti cu ploaia ;)

 

:D lasa ca invatam sa ne dam ca rossi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am iesit la plimbare, toate bune si frumoase, dar dupa vreo 10 km vad ca imi dispapare kilometrajul, iar imi apare, iar dispare...si imi dadea in nas..opres sa vad ce are, poate am ramas fara benzina...dar aveam destul....dau sa pornesc si nu vrea, se auzea un carait de sub sea. o pornesc impinsa, mai merg vrreo 3-4 km si iar imi da in nas, opresc si n-a mai vrut sa porneasca....baterie moarta. sun un prieten sa vina cu alta baterie, ajung acasa la garaj si constat ca nu imi incarca, cel putin asa mi-a zis un om. valoarea pe aparatul ala de citit era in jurul lui 12. ( cu bateria cea buna a prietenului) ..... ce naiba o fi? releul de incarcare? alternatorul? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti incarca 12, releul e pilaf. E bine ca ai facut testul cu bateria noua; incearca sa gasesti pe cineva sa iti imprumute un releu, sa te asiguri ca este doar releul.

Am patit-o si io, dar la mine a fost de la alternator... insa pana sa ajung la concluzia asta, am luat si alt releu.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, azi am montat un releu luat de pe bikeshop, am masurat si imi arata cu motorul pornit si fara alti consumatori 13.60 iar cand aprind faza lunga scade sub 13.....undeva la 12.80......vreun sfat? cineva zicea ca trebuiesc curatate sau schimbate periile de la alternator.....inca ceva....releul vechi cred ca facuse un scurt ca era ars piciorusul cu +, la fel si mufa putin arsa....are ceva daca am folosit aceeasi mufa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, azi am montat un releu luat de pe bikeshop, am masurat si imi arata cu motorul pornit si fara alti consumatori 13.60 iar cand aprind faza lunga scade sub 13.....undeva la 12.80......vreun sfat? cineva zicea ca trebuiesc curatate sau schimbate periile de la alternator.....inca ceva....releul vechi cred ca facuse un scurt ca era ars piciorusul cu +, la fel si mufa putin arsa....are ceva daca am folosit aceeasi mufa?

 

 

releul care tocmai l'ai cumparat nu este nou. ele sunt facute pe ore de functionare, un releu nou ti-ar ridica incarcarea, desi 13,6 e destul de ok (iti afecteaza doar viata bateriei, ex : in loc sa te tina 3 ani te tine 2)... incearca sa cureti un pic mufa cand ai timp. nu-ti fa griji...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu ma simteam prea bine cu mucii tarash prin casca. Sper ca sapt viitoare sa ne strangem toti cei care s au anuntat anterior.

Asfalt curat!

Mesaj completat

imi spune si ie cineva daca am facut bine ca am luat motul 300v factory line 10w40 pt r6 din 2000?

 

Eu asta am pus la recomandarea unor prieteni care au spus ca n au avut probleme cu el. Parca am pus intr un an si motul si a fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...