Himura Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ok daca e frumos si nu ploua vin sigur dar unde ne intalnim ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Deocamdata asteptam sa vedem cum e vremea ... daca nu ploua si eu vin sigur. O sa mai scriu maine dupa-amiaza si spun exact daca ne intalnim sau nu. Pai din ce vad tu esti cu ploaia Mesaj completat Ok daca e frumos si nu ploua vin sigur dar unde ne intalnim ? vineri pe la 20:15-20:30 jos la scari la academia militara. Editat Aprilie 14, 2011 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ok daca e frumos si nu ploua vin sigur dar unde ne intalnim ? In principiu ne intalnim vineri pe la 20:15-20:30 jos la scari la academia militara. Ne vedem acolo ... Pai din ce vad tu esti cu ploaia lasa ca invatam sa ne dam ca rossi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Vand piese R6 2003-2005 doar ce se vede 0722356873 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Cum ramane asta seara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 In mod normal, nu ploua... deci ar trebui sa se stranga cativa acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Mda, nu cred ca o sa ploua, insa eu nu o sa pot ajunge din motive de sanatate subreda .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Deci o lasam pe alta data ? ca vad ca doar tu ai postat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Oare de ce , de cand urmaresc eu forumul asta, niciodata nu s-a tinut o intalnire a posesorilor de R6 ? mereu se da inapoi in ultima clipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Eu as merge dar nu poti face o intalnire a posesorilor de r6 doar cu o persoana )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_bra Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 ce sa vi frate ..2 insi si 2 grade afara........asteptam caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Am pentru r6 2006-2007 cateva chestii: ornamente rezervor carbon , scarite pilot/pasager, semighidoane, parbriz original. tel: 0724794456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Si eu sunt de acord cu intalnirea pe vreme mai frumoasa. N are rost sa stam ca ciorile zgribulite si batute de vant. Sa speram ca data viitoare e mai cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 azi am iesit la plimbare, toate bune si frumoase, dar dupa vreo 10 km vad ca imi dispapare kilometrajul, iar imi apare, iar dispare...si imi dadea in nas..opres sa vad ce are, poate am ramas fara benzina...dar aveam destul....dau sa pornesc si nu vrea, se auzea un carait de sub sea. o pornesc impinsa, mai merg vrreo 3-4 km si iar imi da in nas, opresc si n-a mai vrut sa porneasca....baterie moarta. sun un prieten sa vina cu alta baterie, ajung acasa la garaj si constat ca nu imi incarca, cel putin asa mi-a zis un om. valoarea pe aparatul ala de citit era in jurul lui 12. ( cu bateria cea buna a prietenului) ..... ce naiba o fi? releul de incarcare? alternatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Daca iti incarca 12, releul e pilaf. E bine ca ai facut testul cu bateria noua; incearca sa gasesti pe cineva sa iti imprumute un releu, sa te asiguri ca este doar releul. Am patit-o si io, dar la mine a fost de la alternator... insa pana sa ajung la concluzia asta, am luat si alt releu. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 salut, azi am montat un releu luat de pe bikeshop, am masurat si imi arata cu motorul pornit si fara alti consumatori 13.60 iar cand aprind faza lunga scade sub 13.....undeva la 12.80......vreun sfat? cineva zicea ca trebuiesc curatate sau schimbate periile de la alternator.....inca ceva....releul vechi cred ca facuse un scurt ca era ars piciorusul cu +, la fel si mufa putin arsa....are ceva daca am folosit aceeasi mufa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 salut, azi am montat un releu luat de pe bikeshop, am masurat si imi arata cu motorul pornit si fara alti consumatori 13.60 iar cand aprind faza lunga scade sub 13.....undeva la 12.80......vreun sfat? cineva zicea ca trebuiesc curatate sau schimbate periile de la alternator.....inca ceva....releul vechi cred ca facuse un scurt ca era ars piciorusul cu +, la fel si mufa putin arsa....are ceva daca am folosit aceeasi mufa? releul care tocmai l'ai cumparat nu este nou. ele sunt facute pe ore de functionare, un releu nou ti-ar ridica incarcarea, desi 13,6 e destul de ok (iti afecteaza doar viata bateriei, ex : in loc sa te tina 3 ani te tine 2)... incearca sa cureti un pic mufa cand ai timp. nu-ti fa griji... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Hai care se anunta maine seara (joi) pe la 20:00 jos la scari la academia militara ? Eu si cu inca un prieten o sa fim acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Eu vin, sper sa ma lase raceala. Haideti fratilor sa ne cunoastem ca sa mergem impreuna la plimbarica in sezonul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_bra Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 hop si cu mine..)..ne vedem acolo Mesaj completat imi spune si ie cineva daca am facut bine ca am luat motul 300v factory line 10w40 pt r6 din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 N-o sa ne intalnim nici azi ca e vremea capricioasa si nu s-au strans suficienti . O sa ne intalnim intr-o zi cu soare probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nici eu nu ma simteam prea bine cu mucii tarash prin casca. Sper ca sapt viitoare sa ne strangem toti cei care s au anuntat anterior. Asfalt curat! Mesaj completat imi spune si ie cineva daca am facut bine ca am luat motul 300v factory line 10w40 pt r6 din 2000? Eu asta am pus la recomandarea unor prieteni care au spus ca n au avut probleme cu el. Parca am pus intr un an si motul si a fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_bra Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 si acum bomba......cat ulei sa pun la r6 din 2000 ...precizez ca schimb si filtrul de ulei Mesaj completat uni zic 2,7...3...sau 3,5....help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 poi anul asta la schimb cu tot cu filtru nou mia intrat exact 2.7 litri la modelul 99 punei si u 2.7 la inceput dai o cheie lasal 2 minute apoi oprestel lasal 10 min si iai nivelul... mai putin nu iti trebuie in nici un caz si daca mai trebuie putin completezi oricum 2.7 trebuie sa iti intre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.