Sari la conținut

Motociclete de 400


Hekate
 Share

Postări Recomandate

Sa-ti desenez ca la prosti faptul ca se potrivesc piesele de la GPZ 500 ? Dupa logica ta, chiar daca motorul ar fi incredibil de bun nu ar trebui sa-l vand,nu ? Il vand pentru ca vreau alta categorie, daca as avea bani de un enduro l-as tine si pe asta. Si de dezmembreaza pentru ca nu se vand din cauza "atotstiutorilor" ca tine care au auzit de la prieteni ca astea de 400 nu sunt bune.

Btw, esti offtopic ! :D :cheers: :cheers:

Editat de Hekate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Sorry, da am cautat pe louis si m-am convins, piese pentru modelul tau de gepezic, mai rarutz, daca nu chiar deloc.

Deci, sper sa gasesti prostu mai repde, dar te asigur ca o sa ai parte de injuraturi sau cel putin de multe telefoane de consultare ...

 

Mai ninja internetului, tu nu ai citit ce ti-a scris Bulinu mai sus? Om cu motor de 400.

Let me bold it out for ya a lil' more:

"Dadada, ai mare dreptate. Nu se gasesc. Prietenii tai normal ca n-au gasit daca au cautat pt moto de 400. Trebuia sa caute pt echivalentul european din acelasi an."

 

Si apoi mai si primesti cel mai limpede contraexemplu: kit de lantz de GPZ 500 a mers la GPZ 400.

 

Tot o tii pe a ta... nu te crede vreun Galileo p-aci cu vreun "e pur si muove!", ca ai gresit filmul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ninja internetului, tu nu ai citit ce ti-a scris Bulinu mai sus? Om cu motor de 400.

Let me bold it out for ya a lil' more:

"Dadada, ai mare dreptate. Nu se gasesc. Prietenii tai normal ca n-au gasit daca au cautat pt moto de 400. Trebuia sa caute pt echivalentul european din acelasi an."

 

Si apoi mai si primesti cel mai limpede contraexemplu: kit de lantz de GPZ 500 a mers la GPZ 400.

 

Tot o tii pe a ta... nu te crede vreun Galileo p-aci cu vreun "e pur si muove!", ca ai gresit filmul.

 

Chi-ul meu cibernetic imi spune ca e rost de un harakiri mai degraba decat de un motor de 400.

Mai putina bataie de cap, mai ieftin, mai eficient...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok..si daca se potrivesc de la gpz 500 o mare parte din piese ... daca ai probleme pui motor sau interne de 500cc si ai terminat balciul...ce mare chestie...va cramponati majoritatea ''cunoscatorilor'' in problema pieselor...da tu iti iei motocicleta cu gandul ca o sa se strice? eu n-am facut-o si mi-am luat o cagiva mai rara decat Rolls-urile in Romania...si uite ca pana acum nu s-a stricat deloc...chiar am desfacut ambreiajul sa vad cum se prezinta si arata ca nou in interior...asa ca...daca voi bagati floriol si bujii sinterom cu fise din sarma...asa va trebuie...hekate spor la vanzare si ... raspunde pe topic..cu toate ca e mare rau pretul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu piesele chiar e glumeata.Daca vrei piese noi e plin pe google,comanzi si aia e.Se gasesc piese second pentru motoarele de 400cc pe ebay.In plus se potrivesc de la modelele mai mari.

Am avut un fzr de 500cc,foarte rar de altfel,identic la piese cu cel de 600 sau de 400.Diferentele sunt la motor.Merg carburatoarele de pe fzr 400 pe 500 si 600,a mers chiar si cdi-ul de 500 pe 600.

Piese se gasesc,bani sa ai,dar asta reprezinta o problema la toate.

Alexen aka 'Colae Ceausescu vad ca nu ezita sa bata campii in orice domeniu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma distreaza toti cunoscatorii care au auzit la prietenul unui var de-al surioarei cumnatului vecinului meu ca nu se gasesc piese ca nu se gasesc alea alea...."ninja internetului" daca nu ai avut motor de 400 te rog sa stai jos. Nota 2. Fa-ti temele mai bine data viitoare cand vrei sa fii ascultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry, da am cautat pe louis si m-am convins, piese pentru modelul tau de gepezic, mai rarutz, daca nu chiar deloc.

 

Pai daca tot ce inseamna piese moto la tine se rezuma la Louis, atunci eu zic ca nu mai postezi aici. Daca ai probleme cu motorul tau ce faci/ Iei din dezmembrari sau te duci si dai comanda la reprezentanta??? Te risti la componente mecanice sh sau noi, cu garantie? Daca esti un client fidel al pietei sh, ceva ma face sa cred ca motocicleta ta nu o sa ti-o repari in caz de doamne-fereste, ci o sa ti-o carpesti. Da, sunt multe motoare de 400 pt dezmembrare, dar sunt si mai multe care circula pe strazi. BTW, mi-am amintit de inca un amic chopperist cu un Suzuki de 400, luat de la Tomina, mers pe el un sezon, nici o problema mecanica si vandut mai departe. Asta e. Nici mie nu-mi convin preturile mari de la reprezentantele de la noi, dar asta e, daca vreau sa am un motor calumea, apelez la piese noi. Pana strang banii de piese, carpesc si eu cum pot, asta e, atat imi permit, dar parca altfel ma sint cand stiu ca am sub mine o motocicleta care e impecabila din punct de vedere tehnic si nu am grija piesei schimbate ca s-ar putea sa fie mai uzata decat cea pe care am inlocuit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, de bune ce sunt toata lumea le dexmembreaza sau le vinde.

Chiar trebuie sa fi expert si sa faci un caiet de sarcini cand vrei sa cumperi un filtru de aer, ca sa vezi care se potrivesc. Contraproductiv, cronofag, bleahhh.

Asa ca raman la parerea mea ca modelele de 400 sunt pentru galbejiti si pentru nestiutori, care iau tzeapa. Sorry, da am cautat pe louis si m-am convins, piese pentru modelul tau de gepezic, mai rarutz, daca nu chiar deloc.

Deci, sper sa gasesti prostu mai repde, dar te asigur ca o sa ai parte de injuraturi sau cel putin de multe telefoane de consultare ...

 

 

Esti pe langa. Din toate punctele de vedere.

 

 

1. Modele de 400 nu sunt pentru galbejiti. Majoritatea sun SPECIALE pentru piata europeana.

2. Modele de 400 nu sunt pentru cei care iau "tzeapa". Sunt motoare pe care inveti ceva,

3. LOUIS e un c.a.c.a.t., ala nu e site de piese, e site de briz-briz-uri.

5. Sunt multe la dezmembrat pentru ca rezulta din punctul 2 ca sunt motoare de incepatori,nestiutori cum ii numesti tu.

6. Cand nu ai ceva de zis ,e mai bine sa te abtii.

 

 

Am avut unul de 400 foarte bine intretinut. Avea vreo 70 000 km. NU am schimbat decat consumabile la el si a mers BRICI. L-am vandut si merge si acum . Din intamplare dezmembrez unul care a fost tinut fara ulei. Cum penisul calului sa nu clacheze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca intr-adevar exista un stereotip creat in jurul motorului de 400. Eu n am facut diferenta fata de alte motoare, dar poate ca e si experienta mea limitata.

 

Punctual, nu vad diferenta din urmatoarele motive>

 

1. Spunea cineva mai sus ca motorul e mai putin fiabil, fara sa dea argumente. NU exista asa ceva... De ce-ar fi mai putin fiabil ca unul de 350 sau unul de 450?

 

2. Tot pe aici se afirma ca gasirea pieselor este cronofaga. FALS> Consumabilele se gasesc chiar aproape pe orice drum. Bujiile mi vin a doua zi, filtrele-n 3, iar pt alte componente astept o saptamana. Nici nu tre sa caut eu> dau comanda la diversi "dealeri" sau magazine.

 

3. Daca s-a bulit ceva la motor poti sa o dai la gunoi. DEPINDE. E nasol sa se intample asta cam la orice motor, indiferent de capacitate. Nush daca piesele la motoarele de 400 is mai scumpe ca la celelalte motoare. Partea buna e ca, daca te chbinui putin, poti adapta un motor mai mare cadrul "de 400".

 

4. POti lua piese de la versiunile mai mari. Eu mi am pus releu de GS 500.

 

5. Nu gasesti piese second. iarasi e FALS. Eu unul cu 400 de euro imi mai pot aduce motocicleta intreaga din Germania pt piese. Daca mai e si busita, o iau la pret de nimic.

 

6. Daca e vechi nu mai gasesti piese deloc. FALS. Exista site-uri dedicate motocicletelor clasice. Exista reviste de acest fel. Exista magazine care vand

 

numai pt motoare clasice. www.wemoto.com

 

7. Ti e lene, nu stii sa cauti nici pe google, aduni experienta de la prieteni, nu stii ce inseamna OEM, iti place sa vb din auzite. Atunci, e ADEVARAT, motorul de 400 e o pacoste.

 

PS> cu adevarat interesant ar fi sa explice cineva informat de ce s-a facut diferentierea cilindrica pe pe pietele de desfacere, de ce japonezii si "au pastrat" versiunea de 400 pt ei, si nu alta versiune de capacitate.... Efectul e vizibil, cauza inca nu reusesc sa o elucidez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite eu am cautat pe net piese pt motorul meu si nu am gasit

ex:cadrul si capacul de la volanta,pt un fzr400 modelul pt japonia(si pe ebay)

cauta de fzr 600 si ai sa gasesti ce-ti trebuie

Mesaj completat

PS> cu adevarat interesant ar fi sa explice cineva informat de ce s-a facut diferentierea cilindrica pe pe pietele de desfacere, de ce japonezii si "au pastrat" versiunea de 400 pt ei, si nu alta versiune de capacitate.... Efectul e vizibil, cauza inca nu reusesc sa o elucidez

In japonia este categorie speciala. Pentru motociclete mai mari de 399 cmc si 35 kw trebuie sa sustii inca un examen mult mai dificil si mai costisitor decat cel "normal" care iti permite sa conduci pana la 399cmc. Plus ca au, din cate stiu, asigurarile mult mai scumpe pt cele din grupa mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In romania este problematica procurarea de piese pt ori ce tip de motocicleta...Cine zice ca are motor si gaseste piese pe toate gardurile minte...

Daca stai in bucuresti poate este mai usor. dar in rest este foarte greu..

E foarte greu sa gasesti maruntaie fara sa fi nevoit sa cumperi un ansablu intreg..

 

 

 

p.s.e criza..oamenii nu au bani..nu se vinde pur si simplu..acum ca e de 400 cmc..e si mai geu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.... io am avut Yamaha DragStar XVS400 (Made in Japan) de la Tomina....

 

io am avut nevoie de axa cu came deoarece s-a rupt.... si am comandat din Japonia..deci se gasesc piesele de 400 mai ales pt motor (tre sa stii limba japoneza)

io-s client fidel la reprezentanta Yamaha pe A1 la iesireea din Bucuresti... dupa un timp cei de la reperezentanta au facut rost de coduri OEM pt 400 (baieti finuti) (ei au facut rost pt mine.. ca eram singuru client cu motor de 400 :cheers: ) . cei care au nevoie de piese poate sa mearga linistit acolo sa comande (piese noi evident)

 

in afara de motor.. se gasesc piese ca se potrivesc cu cel de XVS650 (chiar si chiuluasa e la fel dar pistoanele nu-s la fel)

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este corect sa sariti pe Alex_en pentru ca si-a expus un punct de vedere(mai mult sau mai putin corect)!

Normal ca se gasesc piese pentru modelele de 400 , ca sunt second sau noi ,ieftine ori scumpe!

Unele le poti gasi repede iar altele mai greu (in general componente marunte) dar le gasesti!

Fiabilitatea depinde mult de cel care conduce si intretine motorul!Nu poti sa tragi de un motor de 400 ca de unul de 600 sau 1000,are limitele lui(asta este o regula universal valabila in lumea motoarelor)!

@Hekate:problema cu vanzarea motorului tau este ca in general motoarele mici si medii sa dau greu (toata lumea vrea mai mare) iar criza a impins motoare mai mari si la ani mai buni in jos (ca pret) si automat si pe cele de sub ele!Nu stiu la ce pret vrei sa-ti vinzi motorul si nu-mi permit sa fac recomandari dar daca este un pret corect cu cel al pietii pana la urma vei gasi un cumparator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe alex_en s-a sarit pentru ca nu este prima data cand vorbeste doar ca sa vorbeasca. Am specificat ca nu vreau pareri de la "prieteni" ci doar de la posesori de 400.

Motivul pentru care am pornit topicul asta este tocmai ideea ca nu o data s-au razgandit cumparatorii auzind de la cineva, care nu a avut motor de 400, ca e greu cu piesele. Alex_en este genul acela de prieten care se documenteaza pe google si raspandeste vestea de la "prieteni" mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe alex_en s-a sarit pentru ca nu este prima data cand vorbeste doar ca sa vorbeasca. Am specificat ca nu vreau pareri de la "prieteni" ci doar de la posesori de 400.

Motivul pentru care am pornit topicul asta este tocmai ideea ca nu o data s-au razgandit cumparatorii auzind de la cineva, care nu a avut motor de 400, ca e greu cu piesele. Alex_en este genul acela de prieten care se documenteaza pe google si raspandeste vestea de la "prieteni" mai departe.

 

Posesorii sau fostii posesori stiu cum gasesti piese si cum poti rezolva eventualele probleme cu piesele!

Tu insa trebuie sa convingi un viitor posesor !Eu unul mi-as face o baza de date (cu site-uri de piese noi sau second,preturi etc) si atunci cand apare un potential client , pe linga prezentarea motorului i-as da si datele respective sa se documenteze!Inteleg ca unele piese de pe modelele de 500 se potrivesc,foloseste si atuul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment dat o sa-l vand, nu-mi fac eu probleme.

Piese poti gasi cam peste tot, atata timp cat stii ce cauti. Problema apare cand cumparatorul are 2-3 prieteni care au motoare ( dar nu au avut de 400 si stiu doar ca astea sunt pentru Japonia, implicit trag concluzia ca se gasesc greu piese) si ei ii spun ca e greu cu piesele. Tu pe cine ai crede? Pe cel care incearca sa-si vanda marfa si teoretic incearca sa te pacaleasca sa o cumperi ? Sau amicii respectivi?

Incerc doar sa adun mai multe pareri pertinente de la posesorii de 400, ca sa se scape cumva de ideea asta ca nu se gasesc piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Sunt si eu fericitul posesor al unui zzr de 400 din pakte are probleme cu instalatia electrica.Daca var rog mah ajutati si voi cu niste adrese de magazine fie ele on-line sau nu cu piese pt acest zx400n.Nu prea mah descurc cu gasitul pieselor.

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca a scornit cineva "gluma" asta cu piesele.Se gasesc piese la 400 cmc inclusiv la modelele din 1970 deci asta cu negasitul de piese e o gluma proasta.

Exista pe net diverse site-uri care iti dau codul de piesa pe care il dai la cel care vinde piesa si daca e profesionist ar trebui sa aduca piesa intocmai codului dat.

 

traiti-ar si infloriti-ar ; da-mi si mie macar UN link din alea minunatele ca io am ametit cautand.....

adevarata problema tocmai asta este la motoarele de 400 cc; astia din europa NU AU cataloage de piese pentru cele facute pentru japonia; si ca sa afli codurile OEM trebuie sa demontezi piesa si sa vezi ce scrie pe ea.....asta in cazul in care ai noroc si nea ala de-a avut-o inaintea ta i-a pus piesa originala, nu o "potriveala" de la altceva. - si ma refer la consumabile, nu la piese de schimb......ca la piesele de schimb daca ajungi sa schimbi iti trebuie ceva rabdare....

 

in rest numai de bine despre 400cc; depinde pentru ce iti iei o mobra din asta - pentru oras e super ok.

 

Mesaj completat

traiti-ar si infloriti-ar ; da-mi si mie macar UN link din alea minunatele ca io am ametit cautand.....

adevarata problema tocmai asta este la motoarele de 400 cc; astia din europa NU AU cataloage de piese pentru cele facute pentru japonia; si ca sa afli codurile OEM trebuie sa demontezi piesa si sa vezi ce scrie pe ea.....asta in cazul in care ai noroc si nea ala de-a avut-o inaintea ta i-a pus piesa originala, nu o "potriveala" de la altceva. - si ma refer la consumabile, nu la piese de schimb......ca la piesele de schimb daca ajungi sa schimbi iti trebuie ceva rabdare....

 

exemplu:

gaseste aici codurile filtrelor de aer:

http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/VS_400_...T_Intruder/94-/

in rest numai de bine despre 400cc; depinde pentru ce iti iei o mobra din asta - pentru oras e super ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca am nimerit subformului potrivit.

De-a lungul timpului m-am tot lovit de ideea ca la motocicletele de 400, facute special pt Japonia, este o problema cu piesele :) . Cumva mi-am luat motor de 400, si ca proprietar de asemenea "dezastru" de motor nu am avut nici cea mai mica problema cu piesele de shimb. Toate motoarele de 400 pe care le stiu, sunt identice cu urmatorul model mai mare, in afara de motorul propriu zis.

Sunt foarte curioasa de parerile celor care au avut motoare de 400 si care chiar au avut probleme. Cei care au auzit de la prietenul unui prieten ii rog sa-si tina parerile pentru ei, ca nu e frumos sa discuti despre ceva ce nu cunosti din proprie experienta (cel putin aici se aplica din plin asta )

problema nu cred ca e cu piesele noi, ca din alea se gasesc (vezi de ex. cmsnl.com). problema e ca fiind motoare mai rare se gasesc greu piese sh, in comparatie cu cele de capacitati mai conventionale. si coincidenta sau nu, dar eu stiu de destule motoare de 400 cu probleme mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

revin pe un ton mai calm - m-a cam enervat discutia asta - ca vad nu mai are nimeni idei pe tema asta cu 400cc.....

am intruderu` din avatar; seamana de pica cu cel de 600/700/750/800.....numai ca nu e chiar asa.....

la inceput am zis ca tot ce-mi trebuie iau de la cel de 600cc si ....surpriza; alte filtre de aer si alte placute de fatza - ALTE CODURI.

sper ca nu se incinge acuma o discutie despre coduri diferite puse pe piese identice ca ametim definitiv; deci coduri diferite = piese diferite (evident ca diferenta este mica, poate difera sistemul de pridere, poate caracteristicele tehnice....depinde de situatie ).

tot sapand pe net dupa coduri OEM am nimerit la cateva firme de prestigiu care au postate pe site , pe langa codurile OEM si coduri de produse aftermarket.....mai mare dragu`.....

motoru` nu se strica; nu de asta imi fac eu probleme ci de consumabile gen baterie, placute de frana, filtre de aer; si de piese gen bobine de inductie , alternator, releu de incarcare...etc.

teoretic e simplu dar cand e sa demontezi si sa schimbi o piesa sunt sanse ca daca piesa nu exact cu acelasi cod sa inceapa omagiile aduse mortilor......

am incercat sa fac un topic de intruder 400cc ca sa pot face schimb de experienta cu altii care au acelasi model; probabil din cauza faptului ca nu suntem decat vreo 3 in bucuresti......a cazut totul....

 

as ramane profund recunoscator celui care imi face rost de PARTS LIST cu codurile OEM....... dar ma trezesc si imi trece repede.....

pentru orice eventualitate, iata si tipul mobrei:

VS 400 INTRUDER

NR. IDENTIFICARE / COD MODEL MOTO: VK51A101774

NUMARUL DE OMOLOGARE / AN FABRICATIE: PASZ461111I0305 / 1994

TIP MOTOR: K506

SERIE MOTOR: 101816

PUTERE: 24KW / 7500 TURATII

ANVELOPE

FATA: 100/90-19 57H

SPATE: 140/90-15M/C 70H

VIT. MAX. CONSTRUCTIVA: 145 KM/H

 

acuma pe concret o sa vedem daca cei ce se lauda ca gasesc rapid orice piesa imi gasesc si mie aceasta parts list......

 

am luat motorul pentru a merge la munca/acasa/munca/acasa prin beleaua asta de oras.

pentru ce l-am luat eu e foarte bun; sa vreau sa fac figuri in trafic si nu pot; consumul e ok....totul e ok.....deocamdata......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

Am o Honda CBR 500 F si am aceleasi probleme. Daca cer ceva pt ea sunt intrebat daca nu e cumva CB 500 pt ca CBR 500 nu exista. Modelul a fost produs doar pt Austria si Canada cred. In Louis s-au uitat ciudat in talon pt ca nu auzisera de modelul respectiv si nici in catalog nici in programul electronic nu exista, asa ca am cautat placutele de frana intr-o cutie adusa de cineva de acolo, noroc ca le aveam pe cele vechi la mine, filtrul de ulei la fel, in schimb cu semeringurile de la telescoape nu am reusit sa le gasesc, nu le-am avut pe cele vechi la mine. la fel am patit si in romania.

 

Deci piese exista dar se identifica dupa piesa veche nu dupa catalog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

dupa doua zile de sapaturi pe net iata ce am aflat (concluzii in urma sapaturilor pe tzshpe saituri):

 

BRAKE PADS( VS 400, 600,700,750,800,1400):

OEM: 59130-38B10

EMGO: M71922

MARSHALL: MP103

VESRAH: VD331

EBC: FA 103 (astea au pe spate un strat de atenuare zgomot/vibratii )

DIAMETRU DISC FATA cf. EBC : MD3032RS

SBS BRAKE PAD SHIM ( se aplica pe spatele placutei , antizgomot/vibratie) # 500

…….surprise: cele care au disc si pe spate folosesc acelasi tip de placute ca pe fata !

 

FRONT CALIPER:

OEM: VS 800 GLV 1994 : 59100-38A01

VS 1400 GLPS 1994: 59100-38B00

VS 1400 GLP 2000: 59100-38B11

 

BRAKE DISC:

DIAMETRU EXTERIOR: 295 MM

DIAMETRU INTERIOR: 57 MM

GROSIME DISC: 5 MM

 

AIR FILTERS (VS 400,600,700,750,800,S 50 BOULEVARD):

OEM FRONT: 13780-38A01 ( replaces 38A00)

OEM REAR: 13780-38A51 (replaces 38A50)

K&N: SU-7086

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Mesaj completat

merit o bere.

Mesaj completat

Parts found with Part Number: 59130-38B10.

Description, 59100-38820. Price, $19.36.

This item has be Superseded to a new part number: 59100-38820.

 

alte update-uri ulterioare aici:

/index.php?...p;#entry2302984

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

UK este patria motoarelor de 400CC (in general supersport si sport touring). Gasiti tot ce vreti acolo, de la OEM la aftermarket. N-am spus nimic nou cu asta, stiu :o

eu am avut doua motociclete de 400 si nu m-am putut plange de ele....ma simteam "special" ...like an Alfa Romeo owner :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am transalp de 400.

Consumabile (filtre, kit lant, semeringuri, cabluri ambreiaj), se potrivesc de la 600.

Cand am demontat ambreiajul sa-i schimb discurile, am reusit sa rup oala, asa ca am luat una de pe un motor de 600. Singura problema a fost ca, odata cu oala (care e putin diferita), a mai trebuit sa iau si pinionul de pe arborele cotit, ca altfel nu mergea. Deci s-a putut si din demembrari.

Referitor la piesele chiar din motor, daca ar trebui sa schimb, de ex, segmentii, as avea o problema foarte mare, ar trebui sa comand direct din Japonia, si sa astept luni de zile piesele. In rest, mere Transalpul de 2 ani fara intrerupere si m-am descurcat de fiecare data cu piese de 600.

 

Si acum reversul medaliei: mi-am luat si un Husqvarna TE610, din 95, motocicleta 100% europeana. Si, intreband eu la singurii importatori de piese Husqvarna, am aflat ca ei au doar piese pentru modelele de dupa 98.

Asa ca, din cand in cand, un 600 iti face de 10 ori mai multe probleme decat un 400 (depinde de noroc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...