Florin Daniel Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 pe-o tentativa de chopper sau naked, Aici nu sunt in asentimentul tau, fiecare cu ce i place si cat poate (financiar) dar in rest adevar 100% Mesaj completat X-lite nu e o divizie a Nolan ? Ba da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) o tentativa de chopper sau naked Bai, ai uitat cand salivai la poze cu K 1200 R? Toate ca toate, da' pan' la nakeduri! Ia vezi, ca ti-o dau la gioale BTW, tu ce casca ai de te oparesti asa? Editat Octombrie 5, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Am avut ocazia sa port Shuberth o singura data si recunosc ca n-am crezut ca o sa fie atat de silentioasa Pacat ca era un C1, un model al naibii de urat dupa parerea mea On-topic: De ce X-lite si nu Nolan? Editat Octombrie 5, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 On-topic: De ce X-lite si nu Nolan? pentru ca Nolan nu iti da carpe si axion in pret cum iti da X-lite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Devine interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Na pai decat sa va scoateti ochii prin viziera pusa mai bine imi explicati si mie ce ii cu AnalGel-ul care l-am primit la casca, si Araiul avea dar am considerat sa ung cu el altceva. Deci(concluzie) ii musai sa il folosesti in ideea ca nu ii degeaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 ... pt ca orice "coco" cu bani care isi ia casca isi ia Arai am zis de arai nu de shoei. ai jignit, in mod gratuit, o gramada de oameni inca din primele tale cuvinte. Uite eu am Arai si oamenii din jurul meu nu cred despre mine ca sunt "coco". Pe ce ti-ai bazat tu afirmatiile astea? Poate cei din anturajul tau asa or fi dar asta nu inseamna ca ai voie sa generalizezi. exista un proverb - "cine seamana vant culege furtuna". daca ai primit niste raspunsuri mai dure este pentru ca ai cautat-o cu lumanarea. arai e arai si o sa-mi iau si eu intr-o zi...poate peste 2 ani cand ma satur de x-lite. asa si? asta e chiar tare. dupa toata inflacararea de pana atunci a venit si un moment de luciditate. pana la urma cum e - "arai e arai" pentru ca ti-ai dat seama in sfarsit ca este o firma serioasa (dupa multi e no.1 de vre-o cateva zeci de ani dar nah, poate sunt ei subiectivi) sau aspiri si tu sa fi "coco" si te-ai gandit sa iti antrenezi aici pe forum aptitudinile si atitudinea caracteristice genului? Daca taceai filozof ramaneai. Incearca tu sa schimb motorul si pozitia in sa si ai sa vezi diferente. Pe naked imi vajai la viteze de peste 140km/h imi vajaie un suomy spec r1, cand ma urc pe sportiva se schimba sunentul este aproape insezizabil...........nu mai aberati inainte de practica, puneti mana si incercati si dupa aberati sau va laudati cu ce aveti. De ce ar suna pe chopper, iti spun eu : pantru ca stai cu casca paralela cu solul si aerul nu se scurge peste casca si prin toate partile, de aceea apar si turbulentele de aer de iti face capul ca vibratorul (valabil la viteze de peste 100km/h) poate ai dreptate dar inclin sa cred ca nu. cum adica stai cu casca paralela cu solul? in orice pozitie ai sta pe motor (culcat pe rezervor sau drept in sa) capul sta cam in aceeasi pozitie si casca ramane "paralela cu solul" (sa folosesc expresia ta). chiar si cand te inclini pe curbe capul tot drept ramane (sau asa ar trebui). eu am chopper si nu vajaie casca nici la 160 (deocamdata atata poate motocicleta mea). chestia e cam asa - cand merg cu capul peste parbriz exista zgomot dar nu e nici pe de parte insuportabil (nu resimt vre-o problema nici dupa o zi intreaga de mers); in schimb, cand bag capul dupa parbriz atunci e liniste deplina. acelasi lucru este valabil si la vitezane. carenele tocmai rolul asta il au sa devieze curentul. normal ca daca te ascunzi dupa parbriz nu mai iei tot vantul in fata (in casca) si atunci nu mai e nici zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 puteam sa imi iau orice casca de pana in 550 de euro si am ales X-lite. so what? mi-as fi luat din fiecare cate una , ca sa le potrivesc la culoare cu poseta mea pitzy .lol. data viitoare ,poate...daca n-o sa-mi convina X-lite, daca o sa ii gasesc defecte...poate imi voi lua altceva. faza cu motociclistii "coco" e urmatoarea: o cunostinta si-a luat casca de top, ceva suomy daca imi amintesc. a doua zi s-a dus la locul de intalnire a smecherasilor cu speedere si au ras aia de el ca are floricele pe casca! a treia zi s-a prezentat cu alta casca, fara floricele dar Arai, ca sa nu rada prietenii lui de el. ce avusese inainte era mai tare decat casca achizitionata ulterior. am reprodus intamplarea auzita de la altii. eu il stiu pe tip doar din vedere. concluzie: sa nu iti iei decat arai si sa nu aiba floricele!!! poate am incurcat marcile, care era arai sau suomy nush exact, sper ca prindeti ideea. de ce sa-mi iau casca arai cand imi iau x-lite fabricat din aceleasi materiale la 500 de euro si nu la 900? pt ca nu ma intereseaza ce zic unii si altii. nu tin mortis sa am casca renumita. daca aveam in buzunar numai 100 euro imi luam Scorpion exo 700. si eram poate la fel de "happy" ca si cu X-lite. nu inteleg de ce va atacati atat... da , aspir sa fiu coco...haurul e valoarea mea!! gzas craist. mi-a ajuns pe azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 . cum adica stai cu casca paralela cu solul? in orice pozitie ai sta pe motor (culcat pe rezervor sau drept in sa) capul sta cam in aceeasi pozitie si casca ramane "paralela cu solul" (sa folosesc expresia ta). Cand spun paralela ma refer la baza castii, de regula pe cele super sport esti cu barbia lasata in jos, in cazul asta casca (baza casti) nu mai este paralela cu solul si aici intervine aerodinamica si cele discutate vajait si alte detalii. Pe un chopper stai cu coloana vertrebala dreapta si in cazul asta exista o paralela perfecta cu solul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Am avut ocazia sa port Shuberth o singura data si recunosc ca n-am crezut ca o sa fie atat de silentioasa Pacat ca era un C1, un model al naibii de urat dupa parerea mea On-topic: De ce X-lite si nu Nolan? X-lite sunt castile de top produse de nolan. castile nolan sunt majoritatea din lexan, iar cele X-lite sunt in general din kevlar, fibra de sticla si carbon grex erau si ele tot fabricate de nolan...asa stiu eu. nolan costa 6-10 mil si X-lite 14-22 mil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Aoleu! Brandul Noland scoate pe usa din fata sau din spate 3 nume de casti: Grex care varianta ieftina, Nolan care sunt ok fara sa straluceasca si treaba serioasa X-Lite. Asa ca Nolan ii ca un fel de pom care da mere pere si prune. Mesaj completat am uitat: http://sharp.direct.gov.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 puteam sa imi iau orice casca de pana in 550 de euro si am ales X-lite. so what? mi-as fi luat din fiecare cate una , ca sa le potrivesc la culoare cu poseta mea pitzy .lol. data viitoare ,poate...daca n-o sa-mi convina X-lite, daca o sa ii gasesc defecte...poate imi voi lua altceva. faza cu motociclistii "coco" e urmatoarea: o cunostinta si-a luat casca de top, ceva suomy daca imi amintesc. a doua zi s-a dus la locul de intalnire a smecherasilor cu speedere si au ras aia de el ca are floricele pe casca! a treia zi s-a prezentat cu alta casca, fara floricele dar Arai, ca sa nu rada prietenii lui de el. ce avusese inainte era mai tare decat casca achizitionata ulterior. am reprodus intamplarea auzita de la altii. eu il stiu pe tip doar din vedere. concluzie: sa nu iti iei decat arai si sa nu aiba floricele!!! poate am incurcat marcile, care era arai sau suomy nush exact, sper ca prindeti ideea. de ce sa-mi iau casca arai cand imi iau x-lite fabricat din aceleasi materiale la 500 de euro si nu la 900? pt ca nu ma intereseaza ce zic unii si altii. nu tin mortis sa am casca renumita. daca aveam in buzunar numai 100 euro imi luam Scorpion exo 700. si eram poate la fel de "happy" ca si cu X-lite. nu inteleg de ce va atacati atat... da , aspir sa fiu coco...haurul e valoarea mea!! gzas craist. mi-a ajuns pe azi. exact cum banuiam. ai auzit tu despre nu stiu cine ca ar fi ras nu stiu care de el si gata, ai si tras concluziile. si uite asa ai devenit "cunoscatoare". foarte frumos. pai daca e asa, sa fii atenta la ce vorbesc the authentic "cocos" riding geunine chinese scooters. pun pariu ca ei rad de tine ca ai x-lite. pe urma o sa iti schimbi parerea si despre firma asta si o sa initiezi un nou topic: "ceaune chinezesti - casti numai pentru cunoscatori". daca nu ti-ar fi pasat chiar deloc de etichete atunci nici nu ai fi bagat de seama povestea aia cu suomy si arai. oricum, se pare ca aia rasesera de grafica castii (ca are floricele) si nu de calitatile ei. pot sa iti dau eu stickerele de la arai (na ca mi-au dat si mie astia ceva pe langa casca). sa vezi dupa aia cum inchizi gura tuturor. sa vezi cum or sa se dea toti din calea ta. nu numai motociclistii dar chiar si automobilistii. pana si carutasii, cand te-or vedea de departe in retrovizoare, or sa se retraga in sant plini de respect. mie mi se intampla tot timpul asa - in oras se face culoar in fata mea de cate ori sunt pe motor iar prin sate ce sa mai zic lesina babele numai cand vad ca scrie arai pe casca mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Din seria casca mea e mai buna decat a ta: Adevarul e ca modelul de X-lite detinut de Ice-Queen este unul similar cu cel utilizat de pilotii MotoGP de anul trecut, 2008. eu am avut shoei si am picat cu ea la 40 la ora...s-a zgariat doar vopseaua dar pe mine ma durea capu' rau de tot...imi era mare cu un numar casca. am purtat-o cu cagula un an pana am avut accident pe sosea si am schimbat-o cu un X-lite 802. in acelasi accident sotul meu si-a fisurat x-lite 801 la mandibula...aveam in jur de 50. deci daca x-lite avea microfisuri si e casca moto gp replica atunci ce sa mai zic de una de plastic...ca mori cu ea pe cap. nu? orice casca e facuta sa se distruga la exterior la un anumit impact. ca sa se fi spart x-litu cred ca trebuia sa avem peste 200 la ora. si tot nu s-ar fi facut bucati ci s-ar fi indoit ca tabla spre interior. e facuta sa nu se sparga in cioburi ci sa se distribuie forta pe o suprafata cat mai mare. cred ca shoei e mai tare la exterior dar e mai zgmotoasa si din cauza asta am ales sa incerc si eu x-lite. are multe straturi de fibra compozita -carbon kevlar etc. aia la moto gp pica la peste suta si n-au nici pe dreq. de ce? pt ca aveau casti de....plastic,nu? am desfacut cateva casti, inclusiv un HJC pt chopper care s-a dovedit o casca groaznica si de....plastic!!! plastic curat turnat din 2 bucati lipite. un k k t!! pai scuza-ma dar x-lite, shoei, arai sunt facute manual...straturile sunt puse manual unul peste altul.etc. dupa ce a julit x-lite-ul m-am uitat la straturi-primul strat si avea fibre intr-o anumita directie asta pt rezistenta. dedesubt avea inca 2 -3 straturi cu fibre dispuse in alta directie. bah da de ce stau eu sa dau explicatii? ia mai dati un google sau youtube ca vedeti acolo tot procesul. eu va zic ca ce scrie pe ele asa e. sunt garantate si testate. alea de moto gp de la orice firma sunt cele mai bune ever. nu suna nu nimic. agv, arai, x-lite, si inca vreo doua trei marci...suomy etc. astea care sunt premium helmets de 5 stele nu sunt de 5 stele degeaba! x-lite-ul meu are 1230 gr!!! what the fuck people!!! si daca o eie neagra sau argintie de ce scrie pe ea ca e replica? de kiki?Mesaj completat decat sa-mi crape capu-n patru mai bine cu casca din fibra compozita. am vazut destule si am incercat pe pielea mea. no more... Mesaj completat si nu e numai fibra de sticla....e si kevlar e si carbon....kevlarul e un material textil dens galben....(am blugi cu kevlar si n-am vazut pana acum kevlar de alta culoare) mi se pare normal ca o casca din materiale superioare sa aiba o rezistenta mai buna la orice fel de impact.daca nu ar fi asa s-ar fi perfectionat in continuare "plasticele" si gata! replica moto gp sau doar RR pt mine X-lite e X-lite si cu asta basta! am avut si shoei si e ok la exterior dar interiorul e prea subtirel...putin burete.asa mi s-a parut dar fiind model din 2007 am sa merg pe presupunerea ca X-spiritul e f fain. vizierele se cam aburesc dar in rest... Cand am primit X-lite-ul (Lorenzo Replica) am primit si interior antiaburire de atasat la viziera plus crema pt cheder si carpa de sters. f frumos pachetul. no comment. am analizat inainte sa cumpar si acum ca o tin in mana cred ca am rezolutia maxima. nu crezi? de ce costa atat? pt ca ce am eu acum au avut ei anul trecut.ce au avut ei in 2008 am eu in 2009, asta e marea diferenta. plus ca lor li se fac pe masurate!!! interiorul in special e diferit din mai multe motive. ei probabil beneficiaza de sistemul ala care il are numai arai-ul pe piata momentan-acela care-ti permite" extragerea capului " cu tot cu interior in cazul unui accident. puteti sa credeti si sa cumparati orice. eu stiu ca mi-am luat casca premium 5 stele si am parte de tehnologie asemenatoare intr-o mare proportie cu aceea de moto gp. Mesaj completat cate casti ai desfacut tu? eu am cotrobait in cateva...inclusiv shoei. si nu sta treaba la fel cu toate. cred ca ai vb de faza cu....vulpea si strugurii. nu? tocmai te-ai contrazis.... daca rezista la 300G cum ai scris tu si ale pilotilor se sparg la 175G ca armata baga bani....atunci alea de rezista 300G unde armata n-are treaba cu bagatu banilor...sunt mai bune, nu? carbonul nu se sparge ci se indoaie ca si tabla...castile sunt facute cu fibre multiaxiale...rasini etc... ai turnat vreodata in fibra de sticla? eu da! cred ca tu vb prostii aici...sincer. daca eu imi iau de ex. levi strauss platesc marca sau platesc ca sa ma tina 2 ani? ce ar fi sa-mi iau kenvelo made in turkey? e la fel? crezi ca degeaba costa o viziera arai cat o casca probiker? sa fim seriosi!!! ce legatura vezi tu aici intre castile ieftine si cele scumpe? nimic nu seamna!!! nici in interior nici in exterior. si aia de la moto gp nu au cum sa aiba mai mult decat o casca de fibra compozita facuta custom pt ei ca mai mult de atat nu se poate tehnologic. Mesaj completat X-Lite X801 Full face rating - 4 stars S-XL £330 Unde sunt alea 5 stele? Cred ca una s-a pierdut pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 yes yes yes! cineva care intelege! multam! pfiii, credeam ca am innebunit dar uite ca nu sunt numai eu ceea ce confirma exact ce spuneam adica posesorii de X-lite model de anu asta au parte de tehnologia folosita la castile moto gp de anu trecut! si asa mere si la restu...cu un an in urma. se vede mai ales dupa modelul replicii. eu am casca cu capsuni de anu trecut, aia cu x in crestetul capului in loc de chupa chups. anu asta lorenzo are una american style...cu stelute, predomina albastru si alb. eu ea a castigat la Indianapolis la anu sau poate toamna asta o sa iasa pe piata modelul asta... ma duc sa ma mai uit o data la ea...mama ei de frumusica.ptui sa n-o deochi Mesaj completat da uite-te ce casti au 5 stele. nitro!!! c'mon vezi pt ce erau alea 5 stele.... arai corsair are 3 stele parca, ca si Airoh. deci...mai intrebi daca e pe bune? Mesaj completat eu am 802!!! si se zvoneste ca nu are nici unul din "defectele" lui 801!!! ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Vezi ca prin testul ala sunt si casti de 60 Lire la 4 stele. Editat Octombrie 5, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Am mai spus si o mai spun: castile pentru muritorii de rand n-au nimic de-a face cu alea MotoGP. Si in afara de asta, pana la varsta asta nu v-ati lamurit ca toate sondajele de opinie si clasamentele si categorisirile, indiferent de domeniu, sunt numai instrumente de marketing? De la topurile muzicale pana la avioanele de lupta. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 nu inteleg ce crezi tu ca au in plus castile de moto gp in afara faptului ca sunt facute dupa fata fiecaruia... ce materiale "pretioase" crezi tu ca au in ele...sincer. altceva decat fibra de carbon sau aramida...multiaxiala etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) O masina iese de pe sosea si se izbeste violent de un copac. Moare si pilotul care purta centura de siguranta iar pasagerul care nu purta era facut bucati, aruncat o mana pe colo, una pe colo. Politia romana in campania de a constientiza importanta centurii de siguranta explica prin agentii sosoti la locul accidentului curiosilor: "vedeti diferenta? Asta inseamna a purta mereu centura de siguranta. Cel care nu a purtat centura a fost azvarlit din masina, e dezintegrat, pe cand dl care a purtat centura, uite ce bine arata, zici ca-i viu" Una peste alta, vad pe aici ca se tot aduc argumente de siguranta in alegerea unei casti si comparatii la rezistenta la impact etc. In opinia mea, o casca trebuie evaluata prin silentiozitate, cum se simte pe cap, cat de robuste sunt mecanismele, daca e bine ventilata, si eventual ptr doamne daca se asorteaza sau nu cu echipamentul. Sunt convins ca toate castile din branduri decente de pe piata corespund unor norme calculate de impact, incat daca nu au defect de fabricatie, nu se moare din cauza faptului ca nu a fost casca rezistenta.Asta e din aceeasi categorie cu cei care sustin ca tot ce trebuie sa stii e franarea de urgenta. In opinia mea, trebuie sa stii sa nu ajungi in situatia sa mergi din frana de urgenta in frana de urgenta.Ptr ca asta inseamna ca mergi atat de prostriscant incat inevitabil o sa ajungi in situatia in care nu-ti va mai fi suficient sa stii cum se face frana de urgenta ca sa scapi. Nu aud pe nimeni despre condusul elegant (nu am zis in limitele legale cu 50 in localitate), despre prevenire si cascat ochii. Toti se intreaba daca o casca e cu tehnologie MotoGP de anu trebut si daca rezista la impactul cu tabla de gip. O sa-mi spuneti ca se poate intampla sa te ia in bot 1 care nu acorda prioritate. Da, se poate, dar sunt atat de putine accidentele care nu se pot preveni (daca nu mergi pe principiul mai bine mort pe prioritate decat dezonorat ca am incetinit cand o aveam dar nu se vedea nimic in curba - asta indiferent de culpa stabilita de politie) incat daca mergi coreland viteza la conditiile de trafic, la calitatea drumurilor, etc, trebuie sa te stii cu prea multe pacate incat sa-ti pui problema daca X-lite te protejeaza mai bine decat Arai. PS: acum merg cu X-lite, dupa shark. Da...mi se pare mai buna. Ptr ca are ventilatie mai buna, viziera mai buna si se aseaza mai bine pe cap. Din pacate mi se pare mai zgomotoasa. Si punct. In rest cu oricare m-as da, la un impact considerabil singura diferenta intre a purta oricare din ele si a nu purta casca e ca daca nu port o sa ma ingroape cu sicriul acoperit. Dar nici nu risc sa ma chinui mult...asta e adevarat. Editat Octombrie 5, 2009 de Preacuviosul_Mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 O masina iese de pe sosea si se izbeste violent de un copac. Moare si pilotul care purta centura de siguranta iar pasagerul care nu purta era facut bucati, aruncat o mana pe colo, una pe colo. Politia romana in campania de a constientiza importanta centurii de siguranta explica prin agentii sosoti la locul accidentului curiosilor:"vedeti diferenta? Asta inseamna a purta mereu centura de siguranta. Cel care nu a purtat centura a fost azvarlit din masina, e dezintegrat, pe cand dl care a purtat centura, uite ce bine arata, zici ca-i viu" Una peste alta, vad pe aici ca se tot aduc argumente de siguranta in alegerea unei casti si comparatii la rezistenta la impact etc. In opinia mea, o casca trebuie evaluata prin silentiozitate, cum se simte pe cap, cat de robuste sunt mecanismele, daca e bine ventilata, si eventual ptr doamne daca se asorteaza sau nu cu echipamentul. Sunt convins ca toate castile din branduri decente de pe piata corespund unor norme calculate de impact, incat daca nu au defect de fabricatie, nu se moare din cauza faptului ca nu a fost casca rezistenta.Asta e din aceeasi categorie cu cei care sustin ca tot ce trebuie sa stii e franarea de urgenta. In opinia mea, trebuie sa stii sa nu ajungi in situatia sa mergi din frana de urgenta in frana de urgenta.Ptr ca asta inseamna ca mergi atat de prostriscant incat inevitabil o sa ajungi in situatia in care nu-ti va mai fi suficient sa stii cum se face frana de urgenta ca sa scapi. Nu aud pe nimeni despre condusul elegant (nu am zis in limitele legale cu 50 in localitate), despre prevenire si cascat ochii. Toti se intreaba daca o casca e cu tehnologie MotoGP de anu trebut si daca rezista la impactul cu tabla de gip. O sa-mi spuneti ca se poate intampla sa te ia in bot 1 care nu acorda prioritate. Da, se poate, dar sunt atat de putine accidentele care nu se pot preveni (daca nu mergi pe principiul mai bine mort pe prioritate decat dezonorat ca am incetinit cand o aveam dar nu se vedea nimic in curba - asta indiferent de culpa stabilita de politie) incat daca mergi coreland viteza la conditiile de trafic, la calitatea drumurilor, etc, trebuie sa te stii cu prea multe pacate incat sa-ti pui problema daca X-lite te protejeaza mai bine decat Arai. PS: acum merg cu X-lite, dupa shark. Da...mi se pare mai buna. Ptr ca are ventilatie mai buna, viziera mai buna si se aseaza mai bine pe cap. Din pacate mi se pare mai zgomotoasa. Si punct. In rest cu oricare m-as da, la un impact considerabil singura diferenta intre a purta oricare din ele si a nu purta casca e ca daca nu port o sa ma ingroape cu sicriul acoperit. Dar nici nu risc sa ma chinui mult...asta e adevarat. Extrem de corect ce spui, dar ce sa facem si noi, sa dam toata ziua sfaturi despre mersul preventiv? Daca discutia este despre casti...discutam si noi. Ca altfel toti astia care mergem mai cu grija am sta si ne-am uita unii la altii in liniste in timp ce restu s-ar certa/lauda care cat i-a dat in goarna. Repet, perfect de acord cu ce ai spus, casca, oricare ar fi ea, ma indoiesc ca te protejeaza cand te infigi cu capu-n perete la 200 la ora. Si, apropos de condusul preventiv, mai intreb o data: I.Q., mergi pe moto cu castile de la mp3 in urechi? Si in timpul asta te intrebi daca ti-ai luat cea mai buna casca sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 dau exemplu din experienta personala. vaca ce ne-a lovit a taiat pe ambele benzi si un pic pe contrasens-sensul unde ea trebuia sa ajunga si a trecut peste amandoua benzile de sens, pe una eram noi... ca sa intoarca masina. deci ce sa eviti? sa fi intrat noi pe contrasens ? da! am intrat 1 m si nu a fost de ajuns. vita efectiv nu s-a uitat!!! deloc! si ca sa intelegi impactul a fost din lateral nu am intrat in ea frontal cum ar fi fost normal fara manevra de evitare. ce poate fi evitat aici? eu ma intreb unde eram azi daca tirul ala ce il vedeam era mai aproape....iti spun eu unde eram, la groapa. si da, cred ca a facut diferenta x-litu, nici ochelarii nu s-au miscat din loc cu toate ca a luat asfaltul din plin cativa metri cu viteza de 50/60 la ora. eu cand am picat cu shoei-ul meu vechi mi-am cam zdruncinat creierii. se poate sa fi fost din cauza ca era cu o marime mai mare dar totusi....a durut naspa rau vreo 4-5 zile. interiorul e mai firav...adica buretele. pe mine ma incalzeste sa stiu ca imi ramane capatana intr-o bucata...macar atat sa ramana. Mesaj completat ce tot ma seci ca mp3u? nu omule nu ascult muzica in oras!! in oras belesc ochii si urechile! pe drum mai lung de 200 de km , adica in afara orasului tot timpul ascult muzica. face parte din distractie, cu ce ma deranjeaza daca merg cu 120 intr-un trafic lejer si cu peisaj fain? si nu atat de tare incat sa nu aud claxoane si altele.... decat daca ma mai apuca urlatu in casca, atunci da, dau tare muzica si urlu cat ma tin plamanii. e funny cand mai depasim pe vreunul si ala nu stie ce dreq a auzit mai devreme....eram io....faceam spume in casca Mesaj completat e fain la drum lung sa asculti muzica. mai ales ca exista momente care ti se intiparesc in minte pe o anumita melodie si atunci cand nu esti pe motor si bagi melodia...poof...amintirea de pe motor! eu asa fac tot timpul, si ma ajuta sa imi potolesc starea de anxietate dinaintea drumurilor lungi. e relaxant si nu am avut niciodata probleme din cauza asta. never ever! so...get your motor running... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Toate ca toate, dar asta cu ascultatul muzicii mp3 in casca atunci cand esti pe motor mi se pare putim ca si cutia automata pe motoare....... adica deja ii strica farmecul.... Nu stiu,n-am facut sute de km ca sa-mi dau seama cat de obositor/plictisitor poate deveni la un moment dat, dar pana la urma, mersul pe motor trebuie sa fie mereu placut, indiferent ca mergi din Romania in Cehia sau Austria...vezi constant alte peisaje, alti oameni,alte strazi. Nu e ca atunci cand bati zilnic bulevardul pe care-l cunosti ca-n palma. A ajunge sa simti nevoia de muzica/mp3 in casti cand esti calare pe moto e ca si cum ai simti nevoia de laba dupa ce fu.ti.( iertata sa-mi fie comparatia deplasata). Sunetul motorului,vantu' care te bate in piept (cap, sau pe unde apuca), aia e tot farmecul. Singurul aspect enervant ar fi,poate, daca ai tobe prea zgomotoase si parcurgi distante foarte lungi. Cam asta-i umila mea parere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Toate ca toate, dar asta cu ascultatul muzicii mp3 in casca atunci cand esti pe motor mi se pare putim ca si cutia automata pe motoare.......adica deja ii strica farmecul.... Nu stiu,n-am facut sute de km ca sa-mi dau seama cat de obositor/plictisitor poate deveni la un moment dat, dar pana la urma, mersul pe motor trebuie sa fie mereu placut, indiferent ca mergi din Romania in Cehia sau Austria...vezi constant alte peisaje, alti oameni,alte strazi. Nu e ca atunci cand bati zilnic bulevardul pe care-l cunosti ca-n palma. A ajunge sa simti nevoia de muzica/mp3 in casti cand esti calare pe moto e ca si cum ai simti nevoia de laba dupa ce fu.ti.( iertata sa-mi fie comparatia deplasata). Sunetul motorului,vantu' care te bate in piept (cap, sau pe unde apuca), aia e tot farmecul. Singurul aspect enervant ar fi,poate, daca ai tobe prea zgomotoase si parcurgi distante foarte lungi. Cam asta-i umila mea parere.. La drum lung suieratul vantului ia locul zgomotului produs de motor, dupa un nr de km in care te bati cu gandurile tale ajungi sa-ti doresti si altceva decat suieratul vantului combinat cu sunetul propriei constiinte In oras muzica nu e indicata,in schimb la un drum mai lung nu face altceva decat sa completeze peisajul de care vorbeai mai devreme . Editat Octombrie 5, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 la drumuri de peste o suta....doua...de km, sunt mari sanse sa ascult muzica, devine prea monoton si plictisitor...mai ales cand am de facut timisoara - satu mare, sau timisoara - constanta...si de ar fi "asa de rau" sa asculti muzica (rock...in special hard rock...ca sa sti ce e ala...gen AC/DC)...atunci de ce firmele "mari de casti" se chinuie sa scoata pe piata casti cu bluetooth..care se concteaza la mp3, ipod...etc?... ...la un drum de 13 ore jumate....si 997 de km...zi-mi tu mie ca ai putea sa stai calm pe motor. Anul asta am de gand sa ne luam sistem special de introdus in casti (casti...subtiri...diametru marisor....legate prin bluetooth...microfon...etc...) pentru a putea asculta muzica si comunica mult mai lejer. si acum ON TOPIC : http://www.planetdsg.com/blog/2008/10/16/n...elmets-in-2009/ http://www.forthgear.co.uk/product/X-802_-...o_Replica_10421 http://www.twowheelsblog.com/post/1672/nol...he-x-lite-x-802 http://www.bogotto-motorradbekleidung.de/i...mp;Lang=en& http://www.x-lite.it/catalogo_10.jsp?iditem=294 Mesaj completat ice-queen la taste: daca ai fi facut km multi intr-o zi ti-ai fi dat seama ca ajunge sa te doara posteriorul...gatul din cauza fortei vantului si mainile. crede-ma ca la cum suna toba se aude si cu muzica...muzica o face sa para mai incet doar. si cum spuneam e fain sa asculti muzica "de motor" pt motor, cum ar fi steppenwolf fara de care nu plec la drum. sau speed a lui billy idol. si nu are cum sa fie placut mersul pe motor daca prinzi o ploaie timp de cateva ore si afara sunt numai 14 grade. so sing with me!!!i'm singing in the rain with my X-lite on Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 ice-queen la taste: daca ai fi facut km multi intr-o zi ti-ai fi dat seama ca ajunge sa te doara posteriorul...gatul din cauza fortei vantului si mainile. crede-ma ca la cum suna toba se aude si cu muzica...muzica o face sa para mai incet doar. si cum spuneam e fain sa asculti muzica "de motor" pt motor, cum ar fi steppenwolf fara de care nu plec la drum. sau speed a lui billy idol. si nu are cum sa fie placut mersul pe motor daca prinzi o ploaie timp de cateva ore si afara sunt numai 14 grade. so sing with me!!!i'm singing in the rain with my X-lite on ai grija sa nu treaca mp3-ul de la "speed" la "eyes without a face" si sa nu-ti dai seama. Nu te baza numai pe casca, ca nu face niciuna minuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 omule...eu sunt pasagera deocamdata si fac ce vrea muschiul meu in spate. mananc , beau...admir peisajul, urlu, ascult muzica... care e problema? si nu, nu am flip-up oricum nu depinde de mine daca e sa facem accident sau nu. la cate kg am eu, pot sa ma cobor cu juma de corp pe jos si motoru tot ramane drept....deci...nu conteaza unde imi tin mainile si picioarele atata timp cat nu sunt curbe ca sa am face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.