Sari la conținut

X-LITE - Discutii Generale


Vizitator
 Share

Postări Recomandate

Nici macar nu te judec, fac comentarii pe baza textului scris de tine aici.

Sincer nici nu cred ca am pierdut prea mult ca nu te-am cunoscut. genul meu sunt reginele inteligente nu cele din povesti nemuritoare, care se dau de 3 ori peste cap cu motoru in speranta ca se vor transforma in cat woman.

 

 

:laugh:

 

pe cine intereseaza genul tau de femeie?

si nu, nu m-am dat de 3 ori peste cap cu motorul...si nici cat woman nu aspir sa ajung.

hai ca am treaba in garaj. numai bine si voua!

Mesaj completat

hahahaha. pitzipoance cu curu mic n-am vazut...ca alea nu fac sport si se ingrasa de le ies suncile...n-ai nimerit de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cuplul Ice ar trebuie sa recunoasca oficial ca bate campii in 80 % din timp si ca au pornit flame ul asta

iar moderatorii ar trebui sa STEARGA DRACULUI toate comentariile offtopic care au degenerat.

Pana la urma, era vorba despre X LITE.

 

Daca cuplul ICE nu are destula minte sa inceteze, fac apel la ceilalti membri care se balacaresc pe aici sa se opreasca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul Ice ar trebuie sa recunoasca oficial ca bate campii in 80 % din timp si ca au pornit flame ul asta

iar moderatorii ar trebui sa STEARGA DRACULUI toate comentariile offtopic care au degenerat.

Pana la urma, era vorba despre X LITE.

 

Daca cuplul ICE nu are destula minte sa inceteze, fac apel la ceilalti membri care se balacaresc pe aici sa se opreasca..

OK, corect. Si-asa e degeaba... Stop joc!

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va doresc voua neaccidentilor sa nu va accidentati vreodata ca sa fiti nevoiti sa stati pe bara 3 luni sau mai rau sa aberati despre asta pe vreun forum moto.

 

bafta la ce faceti voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va doresc voua neaccidentilor sa nu va accidentati vreodata ca sa fiti nevoiti sa stati pe bara 3 luni sau mai rau sa aberati despre asta pe vreun forum moto.

 

bafta la ce faceti voi!

Grupul neaccidentatilor multumeste in cor cuplului ICE ptr urare si saluta cu farul in ritm de mers elegant cascadorii pe motor fara permis si testerii de rezistenta la impact ptr casti.

parafrazand un banc care mie-mi place o sa ti-l spun poate intelegi ceva din el

 

"la usa directorului unui circ se prezinta o mignona cu curu mic, aparent o pitzi care spune ca vrea sa se angajeze

- directorul: ok, te-as angaja, dar ce stii sa faci?

- Pitzi: nimik

-D:poi si atunci cum sa te angajez, uita ala inghite sabii, ala sare..pe tine de ce sa te angajez?

 

Pitzi isi aduce aminte de cascadoriile din tinerete si spontana spune

 

- Pitzi: io pot sa ma sui pe motor, imi pun casca X-lite si intru direct cu capu in zidul ala de beton cu 100km/h

- D: fugi dra de aici ca nu se poate asha ceva

- P: daca va demonstrez, ma angajati?

- D: da, ca astfel de numar nu avem in program, doar ca semnezi ca e pe propria raspundere

 

Se echipeaza pitzi, pune casca X-lite, se suie pe motor, accelereaza....ajunge la suta...si intra fara frana direct cu capul in zidul de beton

 

Ramana lata, intinsa pe jos, apare smurdul, o duc la spital...

 

Directorul avea constiinta incarcata, nu potea dormi noptile nu mia era om.

Dupa 5 ani, pe cand statea la birou aude o bataie in usa.

 

-D: intra

- P: taadaaaammmmmmmmmmmmm

 

sa fii sanatoasa IQ si f mult noroc...ca ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am inteles eu ca ati inteles voi sunt urmatoarele: ca merg pe ploaie si cu castile in urechi, din cauza carora am avut 2 accidente cu care ma laud degeaba cand de fapt nici nu am permis si oricum merit ceea ce mi s-a intamplat din moment ce fac cascadorii pe motor testand casca x-lite.

multumesc din suflet pentru comentarii si suport .

noroc am nici o grija , sunt inca in viata!

si daca n-o sa mai fiu ce conteaza, a murit mucea pitzi cu curu mic...

 

 

as vrea sa nu mai vad comentarii care nu sunt legate de X-lite, daca se poate. eu totusi nu suportam gandul de a incheia topicul cu un banc...foarte nostim totusi. ha ha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a inteles nimic mai omule.

La testul psihologic as include intrebarea "nu-ti e frica ca o sa mori sau sa ramai schilodit de pe motor?"

care raspunde ca nu-l intereseaza aspectul, ar trebui picat si trimis la tratament de specialitate in spitalele de nebuni. Astia sunt pericol public pentru ceilalti participanti la trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci voi sunteti cu totii retardati ? Din moment ce continuati balacareala asta?

E chiar atat de GREU sa va abtineti?

relax sahistule, chiparosule, ganditorule. daca ai si altceva de spus in afara sa ma faci retardat, fa-o, daca nu, accepta ca nu vreau sa ma abtin...si ca tu ai inceput sa sari calu in exprimare. politicosule care esti tu politicos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa zici tu ce vrei despre shoei ca e de fitze sau pt "orice coco cu bani" DAR am avut 3 accidente in care am dat cu capatzana si n-am avut nici pe dracu !

A fost combinatia de noroc + casca buna !

 

Te cred ca esti entuziasmata de casca x-lite, dar confortul care ti-l da shoei pe cap.. eu cu totul altul !

Si eu am dat cu airoh de asfalt. Si stiu pe cineva care nu are nimic dupa ce s-a dat cu capu de asfalt cu probiker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yes yes yes! cineva care intelege! multam!

pfiii, credeam ca am innebunit dar uite ca nu sunt numai eu ceea ce confirma exact ce spuneam :)

adica posesorii de X-lite model de anu asta au parte de tehnologia folosita la castile moto gp de anu trecut! si asa mere si la restu...cu un an in urma. se vede mai ales dupa modelul replicii. eu am casca cu capsuni de anu trecut, aia cu x in crestetul capului in loc de chupa chups. anu asta lorenzo are una american style...cu stelute, predomina albastru si alb. eu ea a castigat la Indianapolis :)

la anu sau poate toamna asta o sa iasa pe piata modelul asta...

 

ma duc sa ma mai uit o data la ea...mama ei de frumusica.ptui sa n-o deochi

 

Mesaj completat

da uite-te ce casti au 5 stele. nitro!!! c'mon

vezi pt ce erau alea 5 stele....

arai corsair are 3 stele parca, ca si Airoh.

deci...mai intrebi daca e pe bune?

Mesaj completat

eu am 802!!! si se zvoneste ca nu are nici unul din "defectele" lui 801!!! ha!

Nu conteaza ce schema de culori ai pe casca. Ca sa intelegi ce vreau sa zic iti dau un exemplu, exista casca de la AGV care costa 200 de euro(modelul K3) si e exact ca si casca lui Rossi cand vine vorba de schema de culori dar in acelasi timp casca tot de la AGV tot ca a lui rossi vopsita si care este exact modelul folosit de Rossi sau foarte asemanatoare costa in jur de 600 de euro(AGV GP-Tech).Deci nu poti spune ca casca ta e ca cea folosita de Lorenzo anul trecut fiindca e exact ca si cum eu ti-as spune ca am o casca AGV K3 si e ca cea folosita de Rossi anul trecut cand intre ele este o diferenta majora. Nu te baza ca daca arata la fel e si acelasi model sau aceasi tehnologie este folosita in casca ta si cea a lui Lorenzo. Si hai sa iti zic doar una din diferente casca ta banuiesc ca nu are un tear-off visor(parca asa se numeste) si mai sunt si alte diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce e ala tear-off visor si se poate cumpara din cate stiu eu in set de cate 10 buc. nu stiu insa daca x-lite face asa ceva pt pilotii motoGP pt ca am vazut ceva pe youtube, un asistent care curata casca unui pilot cu ceva solutie...cica se lipisera mustele pe ea. acum nush daca pe viziera sau pe casca sau daca avea sau nu tear-off cum spui tu.

da normal ca sunt diferente dar materialele folosite sunt aceleasi ca doar nu au tehnologie ET , nu?

presupun ca si outer shell-ul are diferente subtile, doar e personalizat. ma gandesc ca pt unii nu se potriveste o anumita forma de casca. cum spunea @hora ca lui nu ii intra barbia cum trebuie la nush ce model, tot asa am dat casca mea cuiva si avand fruntea mai inalta casca se termina foarte brusc sub barbie de parca nu ii ajungea si ii statea in varfu capului. so...

 

nu ma bazez pe culori nicidecum(pt ca exista varianta neagra si tot racing replica scrie pe ea), dar pe youtube e ceva promo si italianul vb despre exact ce materiale si tehnologii sunt bagate in casca. cine intelege italiana poata sa vizioneze.

 

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Si eu am dat cu airoh de asfalt. Si stiu pe cineva care nu are nimic dupa ce s-a dat cu capu de asfalt cu probiker.

tot asa stiu eu pe cineva care acum 2 saptamani si-a crapat casca in doua si s-a taiat pe frunte destul de nasol, intrand direct intr-o duba....casca era ceva bunicel de vreo 200 euro....

 

nu stiu daca duritatea in sens de "beton armat" e un avantaj. eu zic ca mai bine se indoaie decat sa crape. am vazut ceva test pe arai si nu a crapat, s-a infundat doar si nu a trecut de stratul din polistiren. astea din fibra compozita cam asa se comporta, arata ca tabla indoita. cele de carbon habar n-am ce patesc dar cred ca tot cu rasini sunt realizate suprapunerile de fibre pentru ca am auzit de oameni care si-au facut in garaj componente si accesorii moto din carbon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu casca trebuie sa se indoaie nu sa se sparga/crape. Exemplul este un accident din F1 in care daca casca s-ar fi crapat/spart pilotul murea probabil asa a avut doar o arcada sparta si o fractura craniana dar deh ei foloses casti de 12k euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta am zis si eu, sa se indoaie nu sa se sparga. nu stiam insa ca o casca ajunge la 12k, esti sigur de afirmatia asta?

da sunt sigur de afirmatia asta. Oricum sunt available doar la comanda pentru piloti de F1 si alte competitii auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza ce schema de culori ai pe casca. Ca sa intelegi ce vreau sa zic iti dau un exemplu, exista casca de la AGV care costa 200 de euro(modelul K3) si e exact ca si casca lui Rossi cand vine vorba de schema de culori dar in acelasi timp casca tot de la AGV tot ca a lui rossi vopsita si care este exact modelul folosit de Rossi sau foarte asemanatoare costa in jur de 600 de euro(AGV GP-Tech).Deci nu poti spune ca casca ta e ca cea folosita de Lorenzo anul trecut fiindca e exact ca si cum eu ti-as spune ca am o casca AGV K3 si e ca cea folosita de Rossi anul trecut cand intre ele este o diferenta majora. Nu te baza ca daca arata la fel e si acelasi model sau aceasi tehnologie este folosita in casca ta si cea a lui Lorenzo. Si hai sa iti zic doar una din diferente casca ta banuiesc ca nu are un tear-off visor(parca asa se numeste) si mai sunt si alte diferente.

Salut

Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa (SBK)

Pentru a reduce costurile de cercetare compania Nolan a hotarit sa dezvolte aceeasi casca (X802) si pentru pilotii Stoner si Melandri.Pe casca lor scrie Nolan dar de fapt este un X802

Casca este un tricompozit fiind fabricat din Kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla.

Casca are o aerisire mult superioara fata de x801 si fata de alte casti din moto gp.

Referitor la folile tear off ele se pot monta pe casca X802 dar este nevoie de schimbul de viziera deoarece casca X802 este echipata standard cu viziera convexa si este nevoie de viziera plata .Aceste viziere sunt disponibile si la importatorul Nolan ,Xlite din Oradea (nu doresc sa dau nume)

Casca are 1290 g la marimea m si un interior complet detasabil

In partea din spate exista un eleron reglabil care se poate seta, care are si rol de extractor de aer cald din interiorul castii.

Dupa ce incerci prima data aceasta casca ramii cu o senzatie deosebita de confort.

PS Am in prezent un xr1000 care este o casca confotabila dar din pacate fara captuseala detasabila pe care l-am folosit 2 ani aprox 20 000km si un arai cu care am facuti cam 10 000km (aceasta casca este putin mai grea si am fost multumita de ea)

Dar de cind am incercat Xlite x802 am avut senzatia ca nu am nimic in cap si ochelarii imi stau foarte confortabil

Parerea mea este urmatoarea > Incet dar sigur in gama premium la casti intre cele doua rivale Arai si Shoei a aparut si Xlite(un competitor care o sa acapareze un segment important in acest segment de piata)

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa (SBK)

Pentru a reduce costurile de cercetare compania Nolan a hotarit sa dezvolte aceeasi casca (X802) si pentru pilotii Stoner si Melandri.Pe casca lor scrie Nolan dar de fapt este un X802

Casca este un tricompozit fiind fabricat din Kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla.

Casca are o aerisire mult superioara fata de x801 si fata de alte casti din moto gp.

Referitor la folile tear off ele se pot monta pe casca X802 dar este nevoie de schimbul de viziera deoarece casca X802 este echipata standard cu viziera convexa si este nevoie de viziera plata .Aceste viziere sunt disponibile si la importatorul Nolan ,Xlite din Oradea (nu doresc sa dau nume)

Casca are 1290 g la marimea m si un interior complet detasabil

In partea din spate exista un eleron reglabil care se poate seta, care are si rol de extractor de aer cald din interiorul castii.

Dupa ce incerci prima data aceasta casca ramii cu o senzatie deosebita de confort.

PS Am in prezent un xr1000 care este o casca confotabila dar din pacate fara captuseala detasabila pe care l-am folosit 2 ani aprox 20 000km si un arai cu care am facuti cam 10 000km (aceasta casca este putin mai grea si am fost multumita de ea)

Dar de cind am incercat Xlite x802 am avut senzatia ca nu am nimic in cap si ochelarii imi stau foarte confortabil

Parerea mea este urmatoarea > Incet dar sigur in gama premium la casti intre cele doua rivale Arai si Shoei a aparut si Xlite(un competitor care o sa acapareze un segment important in acest segment de piata)

Salut

 

informatiile sunt folositoare dar am o dilema acum, Schubert si Suomy nu intra si ele la castile din gama premium. Parerea mea este ca cei doi producatori sunt foarte buni si destui rideri si piloti de F1 dar si din alte competitii din domeniul asta de motorsport folosesc casti de la acesti producatori. Am observat ca au mai aparut acum niste producatori de casti, singurul producator de care imi aduc aminte se numeste STILO. Se pare ca sectorul in care se implica ei sunt castile auto pentru WRC, WTCC si FIA GT dar fac si niste casti pentru moto acestea fiind open-face, avand si un sistem bluetooth integrat. Arata ca cele din WRC. Vom vedea daca or sa ajung sa intre macar in grupul in care sunt Nolan si Shark.

Concluzia: Arai, Shoei, Xlite, Suomy si Schubert sunt producatorii castilor de top.

Nolan si Shark impreuna cu inca cateva firme produc castii care raportand calitatea la pret sunt foarte bune, cu 200 de euro iti iei o casca buna calitativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa e cu viziera. modelul 801 avea viziera plata. estetic arata mai fain asta bombata, mai ales cu viziera neagra.

ce vroiam sa confirm este exact ceea ce ai spus tu, simt ca nu am nimic pe cap si cheek pad-urile sunt grozave, parca sunt umflate, imi preseaza f fain obrazul si cu toata ca pare ca strange nimic nu ma deranjeaza. casca asta asa bine sta pe cap ca nu mi-ar fi frica sa las inelul desfacut.

a mea e marimea S si are numai 1230 gr. diferenta se simte cand o iei in mana si nu numai ca greutate si calitatea finisajelor. are un lac gros si un luciu superb. mi-am luat varianta rosie a lui lorenzo ca sa fiu vizibila in trafic cu toate ca varianta negru mat ma atragea mai mult, parea mai serioasa.

 

la accident s-a luat vopseua din cauza frecarii cu asfaltul , la modelul anterior 801 si am vazut modul de dispunere a fibrei. era exact ca un model de arai ce l-am vazut in constructie in nush ce catalog. ma bucur de calitatea castilor x-lite si nu cred ca voi simti nevoia sa-mi iau altceva... decat poate doar pt comparatie.

 

multumesc de intelegere @buburo2007 si de comparatia cu shoei si arai mai ales ca le-ai avut pe toate si n-ai comentat ca sa te afli in treaba.

 

ochelarii stau excelent in x-lite. iti spune si sotul meu daca vrei, la accident nici nu s-au clintit de la locul lor si casca era purtata de un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa e cu viziera. modelul 801 avea viziera plata. estetic arata mai fain asta bombata, mai ales cu viziera neagra.

ce vroiam sa confirm este exact ceea ce ai spus tu, simt ca nu am nimic pe cap si cheek pad-urile sunt grozave, parca sunt umflate, imi preseaza f fain obrazul si cu toata ca pare ca strange nimic nu ma deranjeaza. casca asta asa bine sta pe cap ca nu mi-ar fi frica sa las inelul desfacut.

a mea e marimea S si are numai 1230 gr. diferenta se simte cand o iei in mana si nu numai ca greutate si calitatea finisajelor. are un lac gros si un luciu superb. mi-am luat varianta rosie a lui lorenzo ca sa fiu vizibila in trafic cu toate ca varianta negru mat ma atragea mai mult, parea mai serioasa.

 

la accident s-a luat vopseua din cauza frecarii cu asfaltul , la modelul anterior 801 si am vazut modul de dispunere a fibrei. era exact ca un model de arai ce l-am vazut in constructie in nush ce catalog. ma bucur de calitatea castilor x-lite si nu cred ca voi simti nevoia sa-mi iau altceva... decat poate doar pt comparatie.

 

multumesc de intelegere @buburo2007 si de comparatia cu shoei si arai mai ales ca le-ai avut pe toate si n-ai comentat ca sa te afli in treaba.

 

ochelarii stau excelent in x-lite. iti spune si sotul meu daca vrei, la accident nici nu s-au clintit de la locul lor si casca era purtata de un an.

Total de acord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa (SBK)

Pentru a reduce costurile de cercetare compania Nolan a hotarit sa dezvolte aceeasi casca (X802) si pentru pilotii Stoner si Melandri.Pe casca lor scrie Nolan dar de fapt este un X802

Casca este un tricompozit fiind fabricat din Kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla.

Casca are o aerisire mult superioara fata de x801 si fata de alte casti din moto gp.

Referitor la folile tear off ele se pot monta pe casca X802 dar este nevoie de schimbul de viziera deoarece casca X802 este echipata standard cu viziera convexa si este nevoie de viziera plata .Aceste viziere sunt disponibile si la importatorul Nolan ,Xlite din Oradea (nu doresc sa dau nume)

Casca are 1290 g la marimea m si un interior complet detasabil

In partea din spate exista un eleron reglabil care se poate seta, care are si rol de extractor de aer cald din interiorul castii.

Dupa ce incerci prima data aceasta casca ramii cu o senzatie deosebita de confort.

PS Am in prezent un xr1000 care este o casca confotabila dar din pacate fara captuseala detasabila pe care l-am folosit 2 ani aprox 20 000km si un arai cu care am facuti cam 10 000km (aceasta casca este putin mai grea si am fost multumita de ea)

Dar de cind am incercat Xlite x802 am avut senzatia ca nu am nimic in cap si ochelarii imi stau foarte confortabil

Parerea mea este urmatoarea > Incet dar sigur in gama premium la casti intre cele doua rivale Arai si Shoei a aparut si Xlite(un competitor care o sa acapareze un segment important in acest segment de piata)

Salut

Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. Si "Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa"... Daca tu asta crezi esti targetul perfect pentru marketingul anilor 2000.

Si da-ne si noua nume, ca nu se supara nimeni.

Exista XR-1000 fara interior detasabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. Si "Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa"... Daca tu asta crezi esti targetul perfect pentru marketingul anilor 2000.

Si da-ne si noua nume, ca nu se supara nimeni.

Exista XR-1000 fara interior detasabil?

 

Probabil ca se refera la partea din fata,de la frunte...In rest ramane cheala :disappointed: Eu sunt super multumit de XR-ul meu chiar si dupa un an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca se refera la partea din fata,de la frunte...In rest ramane cheala :disappointed: Eu sunt super multumit de XR-ul meu chiar si dupa un an

 

Asta inseamna ca nu esti cunoscator. Daca erai aveai X-Lite. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...