Sari la conținut

X-LITE - Discutii Generale


Vizitator
 Share

Postări Recomandate

Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice.

 

desteptule! Nolan Group face Nolan, X-lite si Grex!

ca sa intelegi mai bine iti dau un exemplu. daca Nissan face nissan pajero nu inseamna ca Pajero e marca separata. tot nisan e. deci x-lite =casca de top de la Nolan!

na si pozele ca sa te convingi.

 

 

poza cu lorenzo la padocuri cred ca e cu x-lite 801. acum mai uit si-ti zic.

 

Mesaj completat

da. este 801 cel din capul lui lorenzo. de aceea are chupa chups in crestetul capului pt ca e modelul vechi.

pe casca lui model 802 nu mai are decat X. ca si la variantele pe albastru (indianapolis) si ultima , cea alba de astronaut.

culmea ca are acelasi interior ca si culoare, material etc. m-am mai uitat pe ceva poze pe net si n-am vazut nici o diferenta intre ce am eu si ce e acolo. tot asa imi sta si mie pe fata, parca strange dar de fapt e f confortabila.

 

Mesaj completat

am gasit si cu tear-off visor :disappointed:

Mesaj completat

acum si ce am eu:

Mesaj completat

si ca tot vb de tehnologiile folosite:

1. modelele purtate de pilotii gp sunt tot din fibra tricompozita deci sunt la fel ca cele de pe piata (801,802)

2. au exact acelasi design exterior, aceeasi matrita.

3. interiorul are aceeasi culoare, acelasi tip de material deci de ce ar fi altul? doar asa? si daca ar fi altul ...de ce la prezentarea italianului se da exact denumirea materialului urmat de explicatia: la fel ca cel folosit de piloti.

4.inelul de prindere de sub barbie este exact ca cel pt moto gp, din nou explicatia e pe youtube.

5.viziera vine in mai multe variante inclusiv varianta la care se aplica tear-off visoru.

6.mecanismul de inchidere al vizierei este identic, se poate vedea clar in poza.

 

ce "puii mei" alta tehnologie ar avea pilotii moto gp? una extraterestra?

ce au in plus e sistemul de comunicare. pt care si castile de pe piata au loc special...

 

 

 

Mesaj completat

mitzubishi pajero cred ca trebuia sa scriu...whatever

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce inteleg eu prin cuvantul "casca":

1. Cat de cat sigura - sa-mi apere amintirile in caz de o cazatura usoara.... Daca pic la viteza mare, nu cred ca mai conteaza.

2. Comoda - sa nu ma deranjeze la drumuri lungi

3. Silentioasa - la viteze mai mari ( 130-150 sa nu faca scandal mare )

4. Sa imi incapa in ea si ochelarii de vedere - Comod, fara sa ma deranjeze )

5. Interior detasabil, sa se spele usor

6. Estetica NU MA INTERESEAZA!!!!

 

 

Cam atat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci aia l;e dau X-Lite da' scriu pe ele Nolan... tare, n-am ce zice. Si "Casca Xlite x802 este casca identica folosita in moto GP de catre Lorenzo,Carlos Checa"... Daca tu asta crezi esti targetul perfect pentru marketingul anilor 2000.

Si da-ne si noua nume, ca nu se supara nimeni.

Exista XR-1000 fara interior detasabil?

Da sunt identice

Am fost in fabrica de 3 ori si am vazut linia de asamblare.Fiecare casca Xlite se face manual si dureaza .Pentru a reproduce grafica de pe casti un om lucreaza minim 30 min /casca deci un om poate sa termine max 16 casti in 8 ore ( daca are o experienta mai mult de 2 ani). Dupa ce se aplica grafica toate castile sunt atent verificate si cele care nu corespund se slefuiesc din nou si se incepe din nou aplicarea graficii.Verificarea se face cu o carioca neagra si se inconjoara toate greselile de lacuire sau alte defecte.Credema ca am vazut mai multe rasteluri de casti care au fost trimise inapoi pentru slefuire. Pentru o comanda importatorul trebuie sa satepte minim 6 saptamini.

Spre deosebire de castile Nolan si Grex care sunt fabricate din Lexan si se fabrica intrun singur loc (hala), castile Xlite se fabrica intro fabrica noua situata la 2 km, din fibra tricompozita.Pana in trecut pilotii Melandri si Stoner purtau Nolan N94 (fabricat din tricompozit in fabrica Xlite) si Lorenzo si Carlos Checa purtau Xlite x801RR fabricat in aceasi fabrica.Deci Nolan N94 este singura casca fabricata din tricompozit (kevlar,fibra de carbon si fibra de sticla) in fabrica Xlite si pe aceasta casca scrie Xlite compozit fiber in partea din spate. Deci Legatura dintre Nolan si Xlite este foarte strinsa si au decis sa dezvolte doar o singura casca in viitor pt Moto gp unde sunt reprezentati cu o camioneta de service la toate cursele din Europa.Toate observatile pilotilor sunt atent verificate si se cauta imbunatatirea modelului actual.In dezvoltarea acestor casti sunt implicati si foarte multi piloti de teste de la diferiti producatori de motociclete cum ar fi Ducati si altii.

Dupa parerea ta ce pot imbunatati suplimentar la casca din moto gp ex X802 Stoner fata de casca din comert x802 ?

Sunt convins ca aceasta casca este 100% identica cu cea din motogp. Se foloseste aceasi matrita , acelasi EPS (polistirenul din interiorul castii),aceasi captuseala pe care scrie Racing Confort ,are aceasi aerisire, aceasi pernite de obraji,doar viziera este flat la casca lui Stoner si la varianta de strada este convexa.Daca te referi la aceasta diferenta atunci ai gasit "nodul din papura".

Daca doresti sa achizitionezi o casca replica Stoner care nu este identica si varianta mai ieftina poti gasi Xlite x602 replica Stoner sau Nolan N62 replica Stoner

Referitor la chitul de lubrifiere care se afla in cutia x802,x801rr,etc ..acesta este foarte folositor pentru a unge garnitura de etansare si pentru a pastra elasticitatea ei.Acest lucru dupa spusele unora nu este mare lucru si nu te convinge sa achizitionezi o casca Xlite dar este o atenti care o primesti de la fabrica pentru a pastra casca in conditii optime de utilixare lucru care nu se poate spune despre alti producatori.

Referitor la garantia castilor Xlite,Nolan si Grex este de 5 ani acordata pentru defecte de fabricatie lucru care spune tot.Toata lumea care are probleme cu casca se poate intoarce cu ea la locul de unde a achizitionat-o pentru rezolvarea problemelor.Aviz celor care au achizitionat casca de pe alte meleaguri si nu de la importatorul din Romania . Aceasta este diferenta daca achizitionezi casca de la un importator din Romania, dealer oficial sau de la un importator Louis etc....Aceste conditii sunt valabile la toate marcile, lucru la care nu toata lumea se gandeste.(ce fac daca se defecteaza casca ? raspuns pentru cei care o cumpara de la Louis prin intermediar>1---O repar pe banii mei sau o arunc la gunoi) :disappointed:

 

 

Salut

Importatorul Nolan,Xlite si Grex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ IQ:

Meserie, pe Mitsubishi Pajero scrie "Mitsubishi Pajero". Pe X-Lite scrie "Nolan X-Lite" ? Comparatia este...in gard. Diferite modele la aceeasi marca: X-Lite X-802, X-Lite X-801RR, etc. versus Mitshubishi Pajero, Mitsubishi Lancer, etc. Cam asa ar fi comparatia, daca vrei. Deci n-are nicio legatura cu Producatorul. Daca vrei producatori uite comparatie: Porsche face si Porsche si Volkswagen. Nolan face si Nolan si X-Lite. Nu cred ca o sa intelegi dar macar incerc. Deci una e producatorul, alta e marca si alta e modelu' sau varianta.

Si oricum intrebarea mea se referea la afirmatia ca X-Lite-urile despre care era vorba sunt Nolanuri pe care doar scrie X-Lite.

 

@buburo: garantia aia de 5 ani e fix zero. Orice defectiune din fabrica la o casca cred ca apare in primele 10 ture cel mult. Asta in afara de faptul ca n-am auzit in viata mea de casca cu defect de fabricatie. Sau cu defectiuni aparute la un moment dat si care ar putea face obiectul garantiei. Deci, cum iti spuneam, marketing de anii 2000. In rest nimic deosebit... Si daca o iau de la Louis de ce pierd garantia? Aia nu sunt distribuitori? Nu-mi emit factura pe care scrie ce am cumparat? Garantia trebuie sa fie valabila. Conform legilor internationale in domeniu.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ IQ:

Meserie, pe Mitsubishi Pajero scrie "Mitsubishi Pajero". Pe X-Lite scrie "Nolan X-Lite" ? Comparatia este...in gard. Diferite modele la aceeasi marca: X-Lite X-802, X-Lite X-801RR, etc. versus Mitshubishi Pajero, Mitsubishi Lancer, etc. Cam asa ar fi comparatia, daca vrei. Deci n-are nicio legatura cu Producatorul. Daca vrei producatori uite comparatie: Porsche face si Porsche si Volkswagen. Nolan face si Nolan si X-Lite. Nu cred ca o sa intelegi dar macar incerc. Deci una e producatorul, alta e marca si alta e modelu' sau varianta.

Si oricum intrebarea mea se referea la afirmatia ca X-Lite-urile despre care era vorba sunt Nolanuri pe care doar scrie X-Lite.

 

@buburo: garantia aia de 5 ani e fix zero. Orice defectiune din fabrica la o casca cred ca apare in primele 10 ture cel mult. Asta in afara de faptul ca n-am auzit in viata mea de casca cu defect de fabricatie. Sau cu defectiuni aparute la un moment dat si care ar putea face obiectul garantiei. Deci, cum iti spuneam, marketing de anii 2000. In rest nimic deosebit... Si daca o iau de la Louis de ce pierd garantia? Aia nu sunt distribuitori? Nu-mi emit factura pe care scrie ce am cumparat? Garantia trebuie sa fie valabila. Conform legilor internationale in domeniu.

Nu pierzi garantia dar sunt curios cum rezolvi problema cu trimisul inapoi (cit costa) si cit timp dureaza.Problema se complica daca o cumperi de la un intermediar din Romania care nu mai are factura cu care a cumparat casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu echipamentul in general tine de bani, gust personal si conformatie fizica.

 

orice producator are game diferite ale aceluiasi produs si le diferentiaza prin pret.

 

asa cum in AMA sunt fani HJC si in Ro lumea nu prea poarta(sau poarta dar nu asociaza cu o marca buna) asa exista si AGV, Nolan si alte marci care in Ro sunt asociate cu casti ieftine. Asta pentru ca nu se cumpara capetele de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
ha, ha hai sa mai inviem putin topicul asta si sa ne aducem aminte cum la Estoril acum 1 etapa i a sarit lu' gheorghe lorento viziera de la casca. si ce avea??? x-lite B)

 

A fost o intamplare nefericita, si Chuck Norris are zile mai proaste... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am 802...peste cateva luni imi iau si varianta negru mat 701 Xcom....asta pentru ca spre deosebire de... (no offence @speedy.k) care are motor doar de cateva luni si o facut la viata lui foarte multi km ca sa poata comenta despre o casca....un echipament sau chiar despre un motor...stiu ce insemana sa ti o casca in cap...5...6...9...12 ore...

 

am stat de vorba cu importatorii de X-lite si Nolan ...si evident Grex...si am vazut ce teste fac....cum le fac...si ce standarde au....

 

pilotii de teste ducati sunt piloti de teste X-lite. Iar Checa...Lorentzo...sau Stoner chiar merg si fac teste alaturi de cei de la x-lite....

 

asa ca raman la varianta : "CLAR II RIDIC ALTAR"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu si-a montat viziera ca lumea...se poate intampla oricui...si nu numai cu X-lite...de 3 ani de cand poarta X-lite e prima data cand pateste asta...si or fost zeci de cazuri cand o luat asfaltul ca un taur...fara sa aiba probleme la capatzana.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu-s de parere ca totul depinde de casca in sine(fie ca-i shoei,x-lite,marushin,schubert sau mai stiu eu ce casca)daca are un defect "ascuns" de fabrica? cazi cu ea si capu' o sa-l refaci din bucati...

Eu pana acum 2 saptamani aveam un Uvex ps400.Dupa mine a fost o casca buna,ptr. mine,ptr modul meu de folosire(pacatul a fost ca mi-au ceordit-o f-tui in gura!)

Mi-am luat shoei xr-1000SUPER TARE FRATE! dar dupa 100 km nu mi se mai deschidea aerisirea la bot...fuck it!

si dai cu spray...sa ung aia sa culiseze calumea.

Deci(comncluzia mea) NICI O CASCA NU-I PERFECTA!

 

Numai bine si,bagati pinlock ca abureste viziera pe vremea asta :crack:

ceao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred cu vehementa ca banii pe care ii platesti pe o casca, fac diferenta. Nu inteleg cum poate o casca mai ieftina sa fie mai buna ca una mai scumpa... Am avut un Shark S500 de vreo 6 milioane, un Icon de vreo 10 milioane si acum am un Shoei X-Spirit de 32 milioane. Shark-ul era o mizerie, Icon-ul era o casca buna pt banii aia, iar Shoei-ul mi se pare EXTRAORDINAR si consider ca merita fiecare banut, de aceea sunt la al doilea X-Spirit (prima am facut-o praf in urma unui "mic" accident). De Arai am auzit de bine, dar nu am avut mers cu asa ceva, deoarece nu mi se potriveste pe cap (M ma strange foarte tare, iar L mi se pare larga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un Shark S500 de vreo 6 milioane, un Icon de vreo 10 milioane si acum am un Shoei X-Spirit de 32 milioane.

 

Nu doresc nimic, vreau doar sa ma laud, a? Daca intri intr-un stalp de Q7 cu 80 la ora o sa mori si cu sharku si cu iconu si cu shoei. Diferentele intre casti sunt date nu atat de rezistenta la impact cat de confort la drum, disponibilitatea la aburire, vajaieli sau view.

 

PS: Astept cu infrigurare momentul in care iti vei lua o casca de 60 de milioane si vei denigra firma Shoei. :)

 

PS2: Oare daca am dat 13 milioane pe Schuberthul meu la reduceri in loc de 20 cat era in mod normal ar trebui sa ma tem pentru viata mea? Dupa logica ta cam asa e.

Editat de Caniggia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles. Logica mea este simpla: un lucru mai bun, este mai scump. Am mai multe sanse de supravietuire cu un Shoei/Arai/Suomy decat cu Shark/Nolan/X-Lite, sau intr-un Q7 decat intr-o Dacia SUV. As putea sa-ti dau o mie de exemple, de la sapun si pasta de dinti, pana la vodka si transport aerian. Daca tot nu intelegi, posteaza iar si o sa-ti detaliez fiecare caz in parte.

 

P.S. Bai, inteligentule...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(M ma strange foarte tare, iar L mi se pare larga).

 

Din pacate aceeasi problema o am si eu ; diferenta este ca ma aflu intre S si XS.

Am probat urmatoarele casti,diferite modele: shoei,x-lite,marushin,/Arai/Suomy, Shark,Scorpion,Uvex,Premier,Hjc.NZI.. Sper ca nu am uitat nimic...

O sa va mire probabil,dar va zic sincer cu urmatoarele 2 exceptii nici una nu imi statea pe cap asa cum trebuie sa stea o casca(ori ma strangea de imi zvacanea capul si 5min dupa ce o dadeam jos-cazul Suomy; ori imi era larga la pometi-cazul HJC si cele mai multe din modele,inclusiv modelulde la scorpion 1000 etc)

Concluzia mi=am luat NZI, desii nu auzisem de firma aceasta in detrimentul lui SHOEI xr1000 care mi-a venit perfect,dar nu am avut bani pt ea:(

 

DECI : Cea mai buna casca e cea care se potriveste perfect pe configuratia capului! In fond toate sunt garantate si atestate UE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles. Logica mea este simpla: un lucru mai bun, este mai scump. Am mai multe sanse de supravietuire cu un Shoei/Arai/Suomy decat cu Shark/Nolan/X-Lite, sau intr-un Q7 decat intr-o Dacia SUV. As putea sa-ti dau o mie de exemple, de la sapun si pasta de dinti, pana la vodka si transport aerian. Daca tot nu intelegi, posteaza iar si o sa-ti detaliez fiecare caz in parte.

 

P.S. Bai, inteligentule...

 

In primul rand nu mai da citate din Puya, te descalifica in fata mea. In al doilea rand, pricepe ca nu vorbim despre masini, ci despre casti. Si intelege ca sansele de supravietuire sunt aceleasi la impact in majoritatea castilor. Diferenta de bani pe care o platesti consta in alte "optiuni" legate de ceea ce am scris o postare mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

ROSSI ARE AGV. ROSSI E CEL MAI TARE. => AGV E CEA MAI TARE.

ROSSI FOREVER! YAMAHA R6 & AGV FOREVER!

 

Si X-lite are desenele mai misto decat toate celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caniggia ce fel de Schuberth ai ? Ma intereseaza dc ai C3-ul.. vreau niste pareri inainte de cumparare :D. Casca te protejeaza, clar. Am vazut accident de scuterist, fara casca..damn..mort, lac de sange.Am vazut biker, echipat bine, firme serioase de echipament, accident..damn.mort.Aaaa..Avea un Shoei smecher. Probabil casca s-a comportat destul de bine la impact, nu s-a spart, nu s-a comprimat..a facut exact ce trebuia sa faca o casca, sa protejeze capul. Da, capul. Numai ca biker-ul n-a murit in urma unei lovituri craniene, arata expertiza de la autop. ci ca si-a fracturat gatul. Vorbim de casti.. dar de Neckprotect-uri ? ( on.top. sa va bucurati de x-lite-uri si clar, sa n-aveti niciodata ocazia sa le testati rezistenta)

Editat de mihai600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare de retardat:

 

Desi n-o sa dau eu prea curand peste 150 euro pe o casca (inca si atat mi se pare mult, la posibilitatile mele), TOTUSI:

 

intre MARUSHIN RS-2 (cod louis: 21685503) care costa 339 euro si X-LITE X-602 DECO X-SER. (cod louis: 20478603) care-i 379 euro,voi ce ati alege?

 

Am incercat sa gasesc 2 casti care sa fie aproape identice ca si pret, insa prima e varfu de gama (cam) de la Marushin,care nu e o firma asa cunoscuta, nu e asa apreciata (nu e un fel de Arai,SHoei,Suomy, bla bla), iar a doua e o casca mid-level,mai ieftina (daca se poate zice asa) de la X-LITE (care e considerat un brand premium,sau incepe sa fie considerat asa).

 

Sunt sigur ca la impact rezista ambele bine,deci dpdv al safety e PUERIL sa le comparam.

 

Eu sincer as lua Marushin-ul (daca mi-as permite).

 

Primu' avantaj pe care-l vad este greutatea de 1100 g fata de 1390 g (ceea ce se traduce printr-un + la confort).

 

In rest nu sunt atat de doxat ca voi, ca sa ma zbat cu tot felu de comparatii si termeni tehnici,deci rog pe cei mai avizati sa-si dea cu parerea, par example, legat de aceste 2 casti.

 

Dar incercati fara copy & paste uri de pe alte forumuri sau ce-ati auzit voi la radio calorifer. Deci fara argumente penibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
ROSSI ARE AGV. ROSSI E CEL MAI TARE. => AGV E CEA MAI TARE.

ROSSI FOREVER! YAMAHA R6 & AGV FOREVER!

 

Si X-lite are desenele mai misto decat toate celelalte.

Poi de ce ai cumparat suzuki daca iti place yamaha?....de casca nici nu mai intreb :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...