Sari la conținut

H E L P ! ! ! Ce Ulei Sa Folosesc La Scuter?


hummerro
 Share

Postări Recomandate

PLs, va rog sa imi spuneti-mi si mie fa rog mult ce ulei sa folosesc la transmisie, si ce ulei sa folosesc la baia de ulei!

 

Va multumesc anticipat!!

PS: scuterul este un Malaguti F12-Phantom pe la 12 mii de km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei full syntetic pentru motoare in 2 timpi. Eu folosesc Mobil one

Trebuie sa te gandesti ca e bine sa pui acelasi tip de ulei (firma) cand va trebui

sa completezi si ca va trebui sa-l mai gasesti si peste cateva luni.... Mobil one

poti gasi la Metro - 46,5 ron.

Numai bine si asfalt uskt!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma speriasem pt ca omu va cerea sfaturi pt ulei de transmisie si in urma cu vreo 2 zile am cumparat si eu ulei de ala de la omw (nu x-byke, unul mai scump cu vreo 20 de mii, full sintetic nu mai retin care era diferenta intre ele si nu prea mai porneste mobra - cred ca e infundat carburatorul- si ma gandeam ca i-am pus ulei de transmisie in motor )

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei de transmisie: OMV control light Multigrade Motor Oil 10W-40 (semisintetic; flacon gri)

Ulei de amestec: OMV X-bike; Motul; Mobil 1; Eldon's. Acum mi se termina uleiul vechi si vreau sa incerc Agip 2T - e unul semisintetic pe care zice ca e special pentru scutere racite pe aer sau pe apa; de la ei bag si benzina si le "asortez" asa :angryfire: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hurt: :eek:

PLs, va rog sa imi spuneti-mi si mie fa rog mult ce ulei sa folosesc la transmisie, si ce ulei sa folosesc la baia de ulei!

 

Va multumesc anticipat!!

PS: scuterul este un Malaguti F12-Phantom pe la 12 mii de km!

de cand scuter in 2t are baie de ulei? :angryfire: :moto: :( :( :crack:

sau eu nu am vazut bine :angryfire: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal eu folosesc MOL Daemon 2T sintetic, merge brici, fara gram de fum dupa ce motorul a ajuns la temp normala de regim, la pornire,pana isi face ungerea scoate ceva fum. La distributie inca nu am umblat dar in specificatiile tehnice (asa cum poti citi aici /Daelma-Mea-t39607.html ) zice ca ar avea DMC Pure Mission Oil sau SAE 80W90.

Ca idee gandestete la motorul tau inainte de a lua ceva ieftin si baga ceva sintetic, chiar daca te costa dublu! Asfalt uscat si salutari cu farul :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: :baldy:

de cand scuter in 2t are baie de ulei? :) :ok: ;) :) :lol:

sau eu nu am vazut bine :crack: :baldy: :what:

 

 

Sigur nu ai vazut tu bine, macar gandeste-te cum dreq se invart pinioanele??? Se invart in ulei DEXTER :)

Eu am bagat numai MOTUL 2T COMPETITION sau mai nou CASTROL RS 2T. Uleiul bun se cunoaste si dupa mirosul gazelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat costa castrolul asta pt 2t?

Ca eu am intrat intr-un magazin si am vazut 1L - 2 mil.. m-am uitat la el 3-4 minute(la propriu), parca imi scapa ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat costa castrolul asta pt 2t?

Ca eu am intrat intr-un magazin si am vazut 1L - 2 mil.. m-am uitat la el 3-4 minute(la propriu), parca imi scapa ceva..

 

de vro 2 saptamani am schimbat shi eu la castrol TT, nu are cum sa depasheasca 200.000 litrul

sigur ai vazut altceva!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e in 2 timpi foloseste Mobil 1 sau Castrol super TT , daca vrei cu adevarat sa ai un scooter bun...

Mai sunt si altele dar astea ar cam fii varful clasei uleiurilor in 2T

Editat de SkyLine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu folosesc ulei Full Syintetic 2t de la OMV, acela in ambalajul verde. Is foarte multumit de el. Dar vezi sa fie full syntetic.

 

;)

e omw x-bike!!!

mie nu mi-a facut probleme in 13.ooo km

Uleiul X-bike ii pt amestec direct in benzina, nu pentru pus in rezervorul de ulei. Pompa de ulei la scutere ii reglata sa furnizeze cam 10 maxim 12 grame de ulei la fiecare litru consumat. Uleiul OMV X-Bike se amesteca in proportie de 1:20, adica la fiecare litru de benzina se pun 20 de grame de ulei. Schimba uleiul pe cel full syntetic, tot de la omv si tot in ambalaj verde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cand ii pui ulei trebuie completat peste cel vechi sau si la scutere se schimba uleiul ca la masini, adica se da jos cel vechi si se pune unul nou?

astea in 2t mananca uleiu,adica trebuie completat tot timpul...la service ti`l schimba ca sa`ti ia banul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de uleiul MOL Deamon 2t full sintetic ?

isi merita banii ?

 

Salut. Uite raspunsul meu ->post-9269-1149112818_thumb.jpgpost-9269-1149112842_thumb.jpg

 

Adevarul e ca nu am incercat si altceva in afara de el, exceptand uleiul original Honda, cam 700ml avea cand am luat-o. Pe la 740 de km am completat cu MOL Moto Demon 2T, dar nici nu se aprinsese rezerva, moment in care as mai fi avut cam 300ml. Au intrat cam 800 de ml, rezervorul meu de ulei are 1,2l. Restul de ulei l-am mai completat pe par-s-curs :) Acu vreo 200 de km (undeva pe la 2500km) s-a aprins rezerva la ulei si am luat imediat si am pus tot MOL Moto Demon 2T, a intrat aproape tot, mi-au ramas cam 50ml pe care ii am amintire inca... Uleiul este super, vreau sa spun ca este mai bun decat uleiul original pe care l-a avut in el scuterul, ulei Honda. Dupa ce se incalzeste suficient de tare ca sa se arda (vara in jur de 2-3 min), nu mai scoate un "gram" de fum. Practic "smokeless" sau "smoke free"! Garantez asta. La un moment dat ma gandeam sa iau si un Castrol sau un Motul sa vad cum se comporta cu el, dar conform zicalei " if it ayn't broke, don't fix it" am continuat si voi continua si pe viitor cu MOL Moto Demon 2T (full synthetic 2T engine oil).

 

Pentru tot poporul scuterist...

 

Sfat de urmat -> Odata ce incepeti sa folositi un ulei de motor (valabil pentru 2T), se creaza o pelicula care asigura ungerea. Continuati sa folositi acelasi ulei pentru a putea pastra pelicula si pentru a prelungi viata motorasului. Folosint alt brand de ulei, sau uneori chiar alt model produs de aceeasi firma, se distruge pelicula protectoare care se formase , iar pana se creaza iar, ungerea nu este tocmai ideala, indiferent daca calitatea noului ulei este mai buna decat a celui vechi. Daca nu aveti de ales, macar nu forjati motorul 400-500km si incercati sa eliminati tot uleiul vechi. Atentie la pompa de ulei, care, in functie de model, daca se dezamorseaza este greu de amorsat la loc, mai ales iarna cand ulaiul este ceva mai vascaos (exceptie full synthetic, unde efectele sunt insesizabile pana pe la -20 grade celsius).

 

Ca recomandare, cele mai bune uleiuri pentru motoarele in 2T si nu numai (sigur depinde si de tipul uleiului si de locul si modul de utilizare), sunt cele sintetice, urmate destul de departe de cele semisintetice. Undeva departe se gasesc si uleiurile minerale care scot ceva mai mult fum permanent, dar ard la o temperatura mai mica, adica mai RPD, nemaifiind evacuate pana la incalzirea motorului, ca in cazul celui sintetic. Dezavantajul folosirii uleiurilor minerale este faptul ca datorita temperaturii mai joase de ardere, in regim de forta ajung sa nu mai asigure ungerea ideala, putan duce la calarea motorului daca se persista in acest tip de regim de utilizare.

 

Desi uleiul sintetic este cel putin dublu la pret fata de cele semisintetice si minerale va prelungeste viata si asa scutra a motoarelor in 2T. Capacitate mica -> Putere mica -> Sarcina mare -> Uzura mare -> Durata de viata scazuta :crack:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :ok: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELP MEEE !!!

am facut ceva rau... am bagat alt fel de ulei... (nush cum sa zic... dar ii ulei care se pun in motoarele la masina, nu ulei pt 2T). asta s-a produs din neatentia mea... deoarece si in masina lu' fratemio si in scuteru meu bagam ulei Q8, si nu exista nici o diferenta de ambalaj, doar pe eticheta(ii tot un motor pe ambele etichete(nu motocicleta sau vre-un autoturism), doar ca pe ala de 2T ii un motor mai mic... ) si cum ma grabeam io sa ies la plimbare... am incurcat sticlele(care erau depozitate una langa cealalta)

 

Problema ar fi ca dupa ce am completat uleiul, am facut si vreo 100 de km(pana mi-a spus fratele ca nu mai are ulei...si atunci mi-am dat seama ca am pus ulei de care nu trebuia).

 

Acum am scos tot uleiul din rezervor(cu un furtunash) si am pus ulei de 2T.

 

se poate sa fi stricat ceva acel ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...