divizia Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Care este inaltimea seii? Intreb pentru ca eu sunt un tip scund si la inaltimi peste 800mm deja nu mai ajung la sol....merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) 885 mm daca nu ma insel . suspensiile sunt insa destul de moi si mobra se lasa cu tine dupa ce o incaleci . ca sa nu mai vorbim ca o poti cobori . Editat Decembrie 8, 2009 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Merita luat in calcul o anvelopa 110/80 care il coboara destul de bine si nu afecteaza suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Care este inaltimea seii? Intreb pentru ca eu sunt un tip scund si la inaltimi peste 800mm deja nu mai ajung la sol....merci. Am vazut un Dr350 lasat de ziceai ca-i naked! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Pana in vara trebuie sa imi iau unu, sa vedem ce se intampla cu economia asta si poate imi iau una dupa craciun Numa'bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Trebuie sa ma documentez cum fac sa ajung cu inaltimea seii la 800mm si cred ca o sa fie perfect. Imi place mobra asta rau de tot.....inainte am avut atv, dar parca pe doua roti e altceva.....accesul in teren este mult mai facil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Buna colegi DR-isti sau forumisti ??????????? Sa nu deschid un alt topic vreau sa va intreb daca stie cineva cum sau daca se regleaza aprinderea la un DR 350 ??? Din 'vasta' mea experienta in ale motoarelor stiu ca daca are CDI nu prea se regleaza, doar la cele cu platina. intreb deoarece vreau sa il duc la un doctor pentru un reglaj al carburatorului si un schimb de distributie si au fost cativa meseriasi care mi-au spus ca imi regleaza cu acesta ocazie si aprinderea !?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Buna colegi DR-isti sau forumisti ??????????? Sa nu deschid un alt topic vreau sa va intreb daca stie cineva cum sau daca se regleaza aprinderea la un DR 350 ??? Din 'vasta' mea experienta in ale motoarelor stiu ca daca are CDI nu prea se regleaza, doar la cele cu platina. intreb deoarece vreau sa il duc la un doctor pentru un reglaj al carburatorului si un schimb de distributie si au fost cativa meseriasi care mi-au spus ca imi regleaza cu acesta ocazie si aprinderea !?? Ce meseriasi? Mecanici de Dacie? Ce sa regleze la aprindere? Sa mai puna un tranzistor in CDI? Dupa ce or sa tina toata iarna motoreta in atelier, o sa-ti zica ca au avut mult de lucru: reglat carburator, reglat aprindere, schimbat toata distributia (adica un lant). Sfat: ia-ti manual, niste chei, pisele pe care vrei sa le inlocuiesti si pune-te pe treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Cam asta incers sa fac. Adun toate piesele incet-incet ca e criza si pana la primavara sper sa ii dau de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Din motive subiective vand rezervorul de plastic pentru DR 350 . Este Acerbis si are vreo 16 litri. Include kitul de montaj... Astept oferte ... pe PM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 am de vanzare dr 350 shc, cu sistemul in functiune, inmatriculat, itp valabil, doua seturi de roti, o furca normala cu arcuri progresive, echipament!! motorul 1600, negociabil!!!! Mesaj completat oferta suzuki dr 350 shc, inmatriculat, itp valabil+un set roti cross+tricou cross suzuki ===== 1500 euro oferta valabila pana la sfarsitul saptamanii!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 3, 2010 Autor Share Postat Februarie 3, 2010 cu toate ca nu e topic de vinzari........dar e pe subiect. niste poze cit mai detaliate cu fierul,eventual si un filmulet cum toarce motorul,cred ca ar fi in avantajul tau. tu,ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 nu mai am timp sa ma duc sa fac poze acum!! dar pun cateva mai vechi si un anunt de pe bikeshop: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...992-154288.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Din motive subiective vand rezervorul de plastic pentru DR 350 . Este Acerbis si are vreo 16 litri. Include kitul de montaj... Astept oferte ... pe PM... Spune cat vrei pe rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Spune cat vrei pe rezervor? Nu mai este de actualitate ... a plecat imediat dupa ce am pus info-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fearme666 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Pentru cei interesati in a cumpara un dr ... am eu unul aici foarte bun http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...994-259449.html Se vede si din poze cat de ingrijit este . Editat Februarie 22, 2010 de fearme666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 un link de unde sa downloadez manual de service si manual de utilizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 un link de unde sa downloadez manual de service si manual de utilizare? http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 bun! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Vand instalatie electrica completa dr 350 absolut toata inclusiv comenzile pt ghidon tot tot+ cdi releu de incarcare stator senzori !din dezmembrare dr 350..adica am schimbat motorul am pus altul din nefericire si astea au mai ramas..stator perfect cdi releu de incarcare+instalatia electrica cu toate anexele!daca in caz aveti nevoie rog pm! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 caut dr 350 cu pornire la buton, inmatriculat si in stare buna. Mesaj completat am gasit un dr 350 cu pornire la buton, dar baiatul zice ca musteste ceva ulei pe la capacul de sus (de la supape/culbutori, nu stiu exact cum se numeste). cit de naspa poate fi treaba? cam cit ar face reparatia? merita sa ma risc la asa ceva? merci de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Ar fi bine sa iei compresia motorului inainte sa-l cumperi. Si al meu domi mustaceste un pic de ulei pe la prinderea axului care sustine culbutorii; pana acu nu m-am invrednicit sa schimb nimic pentru ca inauntru arata ca nou iar mustacirea e mai mult o umezeala vizibila dupa mai bine de o luna de la spalat. Ai grija sa nu fie si alte probleme mai nasoale la motor. Editat Martie 31, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 caut dr 350 cu pornire la buton, inmatriculat si in stare buna.Mesaj completat am gasit un dr 350 cu pornire la buton, dar baiatul zice ca musteste ceva ulei pe la capacul de sus (de la supape/culbutori, nu stiu exact cum se numeste). cit de naspa poate fi treaba? cam cit ar face reparatia? merita sa ma risc la asa ceva? merci de ajutor probabil garnitura de la unul din capacele de la culbutori. nu trebuie sa te sperie atata lucru, o poti rezovla foarte ieftin si usor, ori comanzi garnitura, ori confectionezi una din carton, ori folosesti silicon negru. dar cum a spus si switch, fii atent si la alte lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) mda.. treaba cu atentia e mai usor de zis decit de facut.. zicea ca a incercat cineva sa-i puna silicon da nu a nimerit siliconul care trebuie si nu s-a rezolvat nimic. modelul asta are si un surub de scurgere undeva sus? iata mai jos o explicatie de la alt vinzator, vazusem ca e foarte murdar motorul in zona pinion atac/bucsa bascula/capac ambreiaj. e abureala sau e adevarat? "Intradevar e murdarie de la ulei dar asta e din cauza ca s-a slabit surubul care tine uleiul din motor in partea de sus langa supape" acuma, ma gindesc ca un om ce vrea sa vinda un motor, ii face si el niste poze cind e curat nu cind e murdar de ulei... sau poate nu-i pasa cum arata sau daca-l vinde sau nu Editat Martie 31, 2010 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 probabil garnitura de la unul din capacele de la culbutori. nu trebuie sa te sperie atata lucru, o poti rezovla foarte ieftin si usor, ori comanzi garnitura, ori confectionezi una din carton, ori folosesti silicon negru. dar cum a spus si switch, fii atent si la alte lucruri. Depinde de la model la model dar, deobicei, nu se pune garnitura la capacul chiulasei pt ca lagarele axei cu came sunt jumate in chiulasa si jumate in capacul chiulasei. Se foloseste pasta de etansare (rosu, negru, loctite de etansare etc). Trebuie sa reziste la ulei si temperaturi inalte. Surub de scurgere nu poate fi deasupra la nimic. Un motor la vanzare ar trebui sa nu prezinte nici o urma de ulei. Macar atat, chit ca inauntru e leopardul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.