P T R Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Primele poze oficiale cu modelele 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Ca o parere personala ,gixxerul d`omie e cel mai frumos motor din categoria sa - minus burlanele alea doua care sunt predestinate schimbarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) hmmm,poate ma insel dar e identic ca si k8 si k9....difera culorile oricum e frumos ...pacat ca nu e nimic nou Editat Octombrie 6, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Iar acelasi model ? In afara de colorit e identic ! Chiar au ramas in pana de designeri astia de la Suzuki ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Iar acelasi model ? In afara de colorit e identic ! Chiar au ramas in pana de designeri astia de la Suzuki ? Is modele noi, ce vrei sa schimbe? GSX-R 1000 a fost lansat la sfarsitul anului trecut. hmmm,poate ma insel dar e identic ca si k8 si k9....difera culorile oricum e frumos ...pacat ca nu e nimic nou GSX-R 1000 K8 si K9 sunt 2 generatii diferite. Editat Octombrie 6, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Is modele noi, ce vrei sa schimbe? GSX-R 1000 a fost lansat la sfarsitul anului trecut. Ma refer la Gixxerul de 600 si cel de 750 ! In poze apar si ele cat si in "topic description " ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 tendinta la toti producatorii este sa schimbe generatiile la 3 ani, cel putin acum in contextul crizei mondiale. Acest lucru nu poate fi decat imbucurator pt clienti, cel care are deja ultimul model, nu mai trebuie sa-l vanda repede ca scade pretul, producatorii au mai mult timp sa scoata modele mai bune care sa justifice o achizitie noua etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 7, 2009 Autor Share Postat Octombrie 7, 2009 mai bine au ramas asa... is frumoase asa.macar nu le mai uratzesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Da...asta am observat si eu...600-le si 750 arata precum k8 si 1 000-le precum k9. Oricum personal mi se par cele mai reusite la design,peste yamaha,honda si kawa Editat Octombrie 7, 2009 de alexgrp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Da...asta am observat si eu...600-le si 750 arata precum k8 si 1 000-le precum k9. Oricum personal mi se par cele mai reusite la design,peste yamaha,honda si kawa subscriu si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Arata foarte misto jucariile si schema asta de culori e criminala. Trompetele alea de tobe in schimb sunt sub orice critica, vizual vorbind. Ceea ce ma deranjeaza pe mine personal (deci parere subiectiva nu dati cu pietre): e de la sine inteles ca trebuie sa fie cat mai usoare posibil insa de la an la an tot subtiaza la ele de o sa ajungem sa mergem pe niste scanduri cu roti sau mai degraba cu patine cu rotile capabile sa "fuga" 250 - 300 km/h. Nu stiu, e parerea mea personala dar las-o dracu - cat scutesti din kile daca faci coditza aia de 10 cm latime. Scoate-o de tot si gata. A fost un model de GSX-R 600 nu mai stiu in ce an - ala de nu prea s-a vandut, nu prea a placut la lume - si era la Mymoto Cotroceni in magazin. Ma uitam dupa o casca si era sa ma impiedic de ea p-acolo la propriu ca n-am vazut-o. Si cand am vazut-o l-am intrebat pe un prieten (Rabinu) care era cu mine: "Doamne ce replica misto de GSX-R, e pentru pusti nu?", la care Rabinu razand: "nu ma e chiar GSX-rul". Deci editia aia a fost chiar mica rau de tot, dar uite nu mai stiu ce an era. Sa fi fost 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Am avut Sradu` 750 si Gixx` 1000 - 2001, parerea mea e ca pana la modelul 2003-2004 au fost adevarate , restul arata ca si scuterele mari , iar greutatea lor era perfecta , la cadru, putere si suspensii puteau umbla, nu la look. Nu am incredere in niste chestii ce au greutatea mai mica decat puterea produsa. Iar 99% sunt folosite pe strasse nu pe circuite, deci da-o in puii mei de vrajeala. Lookul adevarat a atins apogeul prin 2002-2003 la gexxare, la yamaha cam la pana la modelul 2004, honda la fel, kawa la fel, doar Ducati au recuperat si au scos abia recent ceva cu adevarat fain, in rest ceilalti le-au stricat complet, mai ales dobitocii de la Honda cu rahatul asta de RR cu look de ,,scooter" fantezist. Editat Octombrie 7, 2009 de DUKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Nu am incredere in niste chestii ce au greutatea mai mica decat puterea produsa. Tin sa mentionez ca Gixxerele K4 si K5 erau mai usoare decat K9. Legat de design si eu cred ca alea mai vechi arata mai bine, pentru 1000 in special K4 iar pentru 600 & 750 generatia K4 & K5. Editat Octombrie 7, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Poftim fiabilitate modele noi >> cadru Gsx-r 1000 sursa > sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Am avut Sradu` 750 si Gixx` 1000 - 2001, parerea mea e ca pana la modelul 2003-2004 au fost adevarate , restul arata ca si scuterele mari , iar greutatea lor era perfecta , la cadru, putere si suspensii puteau umbla, nu la look. Nu am incredere in niste chestii ce au greutatea mai mica decat puterea produsa. Iar 99% sunt folosite pe strasse nu pe circuite, deci da-o in puii mei de vrajeala. Lookul adevarat a atins apogeul prin 2002-2003 la gexxare, la yamaha cam la pana la modelul 2004, honda la fel, kawa la fel, doar Ducati au recuperat si au scos abia recent ceva cu adevarat fain, in rest ceilalti le-au stricat complet, mai ales dobitocii de la Honda cu rahatul asta de RR cu look de ,,scooter" fantezist. F multa dreptate ai,chiar daca este subiectiva,si vb de gust aici.Se foloseste mai putina materie prima...)Eu am simtit dif f mare de la gsx r din 2002,la 2005,mi s-a parut scuter.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Arata foarte misto jucariile si schema asta de culori e criminala. Trompetele alea de tobe in schimb sunt sub orice critica, vizual vorbind. Ceea ce ma deranjeaza pe mine personal (deci parere subiectiva nu dati cu pietre): e de la sine inteles ca trebuie sa fie cat mai usoare posibil insa de la an la an tot subtiaza la ele de o sa ajungem sa mergem pe niste scanduri cu roti sau mai degraba cu patine cu rotile capabile sa "fuga" 250 - 300 km/h. Nu stiu, e parerea mea personala dar las-o dracu - cat scutesti din kile daca faci coditza aia de 10 cm latime. Scoate-o de tot si gata. A fost un model de GSX-R 600 nu mai stiu in ce an - ala de nu prea s-a vandut, nu prea a placut la lume - si era la Mymoto Cotroceni in magazin. Ma uitam dupa o casca si era sa ma impiedic de ea p-acolo la propriu ca n-am vazut-o. Si cand am vazut-o l-am intrebat pe un prieten (Rabinu) care era cu mine: "Doamne ce replica misto de GSX-R, e pentru pusti nu?", la care Rabinu razand: "nu ma e chiar GSX-rul". Deci editia aia a fost chiar mica rau de tot, dar uite nu mai stiu ce an era. Sa fi fost 2007? la greutate nu zic nu, desi in curand cred ca or sa puna eleroane pe ele ptr downforce (te trezesti drq ca-ti iei zboru pe autostrada ) ce ma "enerveaza" pe mn este ca le fac din c in c mai mici...mi-or placea mie mai mult vacile, dar chiar nu ma imaginez mergand pe un r6 2008 :|...da sa mai chinui si o fata pe spate Mesaj completat completez: probabil piata va fii foarte exclusivista in viitor si vom vedea ss-uri numai pe circuit. Ma uitasem la un model de 600(nu mai stiu care) si am observat ca turometrul se ducea pana la 22 mii rpm....seios acum, c viata sa aibe motorasul ala? Am avut K1 600, mai aveai loc de o geanta pe codita, ba chiar sub saua pasagerului imi incapea si cortul(fara bete), la astea noi, n-ai loc nici sa scuipi in "portbagaj" tind sa cred ca imi va fii foarte dor de ss-urile 2000-2004.. ps. good times Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) tin sa va contrazic ! am avut gsxr 750 k1 si gsxr 750 k7 ... la design modelul k6-k7 e mai frumos , la manevrabilitate este net superior lui k1 nici nu ai ce sa compari intre ele , la putere este o racheta pe langa k1 .... nu mai vb aiurea din auzite .... iar k8 nu este k7 ( 600/750 ) .. personal m-am plimbat cu el si inca ma plimb ... are un prieten ..... este total diferit la ciclistica ! de la a vedea la a proba este o mare diferenta ! si in plus daca intrati pe youtube si cautati spotul de lansare la k9 gsxr 1000 ve-ti vedea diferenta intre un k8 si k9 .... care nu se limiteaza la design ... are un alt motor ! ori va informati bine .... ori mai bine vedeti-va de treaba ! iar daca va place sa fiti retro sau poate nu aveti bani de una noua ... nu sustineti ideia ca alea din 2004( ca ex) sunt o bomba in miscare pe langa astea de ultima generatie ! daca schimbati un kit de lant , puneti un filtru sportiv , o toba sportiva ....... face multe ....una veche probabil sa aiba deja toate astea cand o cumparati .... una noua costa deja ea prea mult ..... si vi se pare ca e lipsita de viata ..... cereti parerea detinatorilor mai intai ... ! iar "horsman" la clasa 600 gsxr ----- sunt 3 modele diferite ..... iar la cel din 2004 .... deja locul acela de care vb tu in porbagaj ..... e la jumate !!!!!!!! iar sa iti iei o sportiva cu gandul de a face grand turism ..... bazandute pe locul acela din porbagaj ...... la k7 nu imi incapea nici portofelul cu setul de chei .....! luati-va fratilor motoare de grand turism ... poate asa o sa fiti multumiti , mari si grele ! Editat Ianuarie 8, 2010 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tm83 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 tin sa va contrazic ! am avut gsxr 750 k1 si gsxr 750 k7 ... la design modelul k6-k7 e mai frumos , la manevrabilitate este net superior lui k1 nici nu ai ce sa compari intre ele , la putere este o racheta pe langa k1 .... nu mai vb aiurea din auzite .... iar k8 nu este k7 ( 600/750 ) .. personal m-am plimbat cu el si inca ma plimb ... are un prieten ..... este total diferit la ciclistica ! de la a vedea la a proba este o mare diferenta ! si in plus daca intrati pe youtube si cautati spotul de lansare la k9 gsxr 1000 ve-ti vedea diferenta intre un k8 si k9 .... care nu se limiteaza la design ... are un alt motor ! ori va informati bine .... ori mai bine vedeti-va de treaba ! iar daca va place sa fiti retro sau poate nu aveti bani de una noua ... nu sustineti ideia ca alea din 2004( ca ex) sunt o bomba in miscare pe langa astea de ultima generatie ! daca schimbati un kit de lant , puneti un filtru sportiv , o toba sportiva ....... face multe ....una veche probabil sa aiba deja toate astea cand o cumparati .... una noua costa deja ea prea mult ..... si vi se pare ca e lipsita de viata ..... cereti parerea detinatorilor mai intai ... ! iar "horsman" la clasa 600 gsxr ----- sunt 3 modele diferite ..... iar la cel din 2004 .... deja locul acela de care vb tu in porbagaj ..... e la jumate !!!!!!!! iar sa iti iei o sportiva cu gandul de a face grand turism ..... bazandute pe locul acela din porbagaj ...... la k7 nu imi incapea nici portofelul cu setul de chei .....! luati-va fratilor motoare de grand turism ... poate asa o sa fiti multumiti , mari si grele ! chiar asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.