gn77b Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 ai dreptate cu oglinzile, in trafic treceau numai bine peste oglinzile masinilor cind ma strecuram la semafor. prima data cind am facut-o cu cele noi am aflat (si a aflat si un conservar) ca vin fix la inaltimea oglinzilor masinilor oglinzile stock de la Bandit sint niste jeguri, nu au nici un avantaj, nu sint cu nimic mai bune decit cele noi. vibreaza in draci si alea, nu au vizibilitate mai buna. sint doar mai ieftine. ca fapt divers, in alte tari o sa vezi motociclete modificate MULT mai drastic decit la noi, iar schimbarea oglinzilor e una din primele alterari. ca fapt divers, exista si oglinzi aftermarket de 200 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) ai dreptate cu oglinzile, in trafic treceau numai bine peste oglinzile masinilor cind ma strecuram la semafor. prima data cind am facut-o cu cele noi am aflat (si a aflat si un conservar) ca vin fix la inaltimea oglinzilor masinilor oglinzile stock de la Bandit sint niste jeguri, nu au nici un avantaj, nu sint cu nimic mai bune decit cele noi. vibreaza in draci si alea, nu au vizibilitate mai buna. sint doar mai ieftine. ca fapt divers, in alte tari o sa vezi motociclete modificate MULT mai drastic decit la noi, iar schimbarea oglinzilor e una din primele alterari. ca fapt divers, exista si oglinzi aftermarket de 200 de euro. Cand am cumparat CBR-ul era plin de modificari, carenele date jos, semnale ieftine de pe Louis prinse cu niste suporturi infecte de tabla subtire si fire trase ca-n cwr, fara oglinzi, suportul la numar dat jos si prins numarul cu o platbanda, aparatoare de apa/noroi data jos. Ii tot spuneam celui de la care am luat-o (era un amic) sa o faca la loc cum era ca e urata cu spume, el nu si nu, era mandru rau de ea. Eu am cumparat-o pt ca era in stare tehnica foarte buna dar am stat si am adus-o la starea originala, cand a vazut-o ex-ul mi-a dat dreptate, arata mai bine originala decat modificata. In principiu problema cu led-urile este ca nu se potrivesc ca design pe orice mobra, mobra trebuie sa aiba o anumita linie prin care led-urile sa dea bine la aspectul general. PS: Cele mai bune oglinzi mi se par cele de Transalp, incape si un camion in ele. Editat Februarie 5, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 multi modifica motoarele complet aiurea, doar de dragul de-a modifica. nu stiu ce e asa de misto sa pui semnale cu carcasa imitatie de fibra de carbon la un motor care e verde, de exemplu. am vazut si alte motoare modificate de te apuca risu'. mie-mi place sa cerd ca eu cit de cit urmaresc o linie cind fac ceva la el. de exemplu, inainte motorul era negru si tot ce am pus pe el a fost tot negru: toba, oglinzi, semnale cu sticla portocalie fumurie etc. trebuie retinut ca o motocicleta cind e fabricata trebuie sa se inscrie intr-un pret si se fac multe compromisuri din cauza asta, mai ales cind e vorba de estetica. de exemplu, explica-mi de ce a decis Suzuki sa puna amortizoare asa de moi la Bandit? pentru ca s-au gindit ei ca asa e mai bine? la frinare mai puternica plonjeaza nasu' de-ti ajung telescoapele in limitare imediat. daca pun arcuri aftermarket ca sa rezolv problema inseamna ca sint un cirpaci roman? a se nota ca fac insistent off-topic, rog un moderator sa se sesizeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Topicul e despre LED-uri, va rog mentineti linia discutiei. Lasati utilitatea oglinzilor pentru alte topicuri. p.s. Am sesizat off-topicul dar nu ma lasa "mausul" sa-ti dau warn.. asa ca nu insista ca nu obtii nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Cu problema avariilor mi-am batut si eu capul anul trecut. N-am gasit un buton acceptabil de pus doar pentru avarii. Acum caut un intrerupator de la alt motor asemanator care sa aiba si avarii. Stiti ceva ce s-ar potrivi la Hornetul din 2001? Editat Februarie 5, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Louis sau good old ebay? http://www.louis.de/_200945fb8720912b57770....php?topic=list Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 S-ar putea sa-mi fie putin incomod sa-l apas din mers pai alea de pe louis ce au? le poti monta unde vrei pe ghidon. varianta de care a zis cineva, cu diode si un singur buton care conecteaza partea comuna a lor e cea mai simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 pai alea de pe louis ce au? le poti monta unde vrei pe ghidon. varianta de care a zis cineva, cu diode si un singur buton care conecteaza partea comuna a lor e cea mai simpla. 10032918 UNIVERSALSCHALTER 12 V / 5,5 A 12.95Euro - In traducere intrerupator universal. EU vreau sa-mi montez asa ceva in paralel cu termoicuplul care porneste electro-ventilatorul, ca am avut vara trecuta probleme serioase cu racirea. Ca principiu e un buton universal On/Off care se prinde pe ghidonul normal de 14mm. Daca ai vitezana cu semi-ghidoane ar putea fi o problema, in rest merge cam pe orice de la capra pana la chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 PMoldovan tre' sa fie atent la curentul suportat de acel intrerupator, nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 10032918 UNIVERSALSCHALTER 12 V / 5,5 A 12.95Euro - In traducere intrerupator universal. EU vreau sa-mi montez asa ceva in paralel cu termoicuplul care porneste electro-ventilatorul, ca am avut vara trecuta probleme serioase cu racirea. Ca principiu e un buton universal On/Off care se prinde pe ghidonul normal de 14mm. Daca ai vitezana cu semi-ghidoane ar putea fi o problema, in rest merge cam pe orice de la capra pana la chopper. Buna solutie. Din punctul meu de vedere problema e rezolvata. Astept sa vina primavara sa-mi comand intrerupatorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 duminica plictisitoare de iarna... am luat schema pe care-am postat-o cu citeva pagini mai inainte si i-am calculat componentele, ca pagina unde era gazduita nu mai exista. rezultatele se vad in poza atasata. problema schemei e ca datorita topologiei e foarte greu sa calculezi valorile necesare pentru frecventa corecta de semnalizare, toate componentele influenteaza timpii aprins/stins. asa ca daca va trece prin cap sa realizati montajul respectati valorile. dupa citeva incercari am reusit sa gasesc valorile care dau timpi aprins/stins de cca. 0,35 s (in realitate e cam 0,5 s timpul de aprins si 0,35 timpul de stins). mosfet-ul poate sa fie oricare altul, cu conditia sa suporte curentul, si evident Ron cit mai mic. eu am pus un STP14NF10, ca-l aveam pe acasa, scos dintr-o sursa de PC. am testat montajul si functioneaza perfect. http://www.youtube.com/watch?v=jorMHlIpzyw...feature=channel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2010 Autor Share Postat Februarie 7, 2010 duminica plictisitoare de iarna...am luat schema pe care-am postat-o cu citeva pagini mai inainte si i-am calculat componentele, ca pagina unde era gazduita nu mai exista. rezultatele se vad in poza atasata. problema schemei e ca datorita topologiei e foarte greu sa calculezi valorile necesare pentru frecventa corecta de semnalizare, toate componentele influenteaza timpii aprins/stins. asa ca daca va trece prin cap sa realizati montajul respectati valorile. dupa citeva incercari am reusit sa gasesc valorile care dau timpi aprins/stins de cca. 0,35 s (in realitate e cam 0,5 s timpul de aprins si 0,35 timpul de stins). mosfet-ul poate sa fie oricare altul, cu conditia sa suporte curentul, si evident Ron cit mai mic. eu am pus un STP14NF10, ca-l aveam pe acasa, scos dintr-o sursa de PC. am testat montajul si functioneaza perfect. http://www.youtube.com/watch?v=jorMHlIpzyw...feature=channel Astia is timpii standard de aprins/stins? Ca sa dea bine? Ca nu am gasit nicaieri. In schimb, am gasit schema de care am nevoie cu un 555 dar mai trebuie sa aleg un tranzistor ca sa comande un releu normal, ca numai cu curentul generat de circuit nu pot sa activez releul. O sa o postez maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 astia is timpii masurati de mine cu 2 becuri standard de 21W, la releul stock (0,35 s). mie nu-mi place sa pilpiie prea repede, parca e isterica motocicleta. prin releu normal intelegi releu electromagnetic? de ce-ti mai trebuie si releul ala? ajunge un tranzistor BD135 daca comanzi doar semnale pe LED-uri, daca ai becuri cu incandescenta iti trebuie unul de macar 5A, dar oricum un releu electromagnetic e in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 duminica plictisitoare de iarna...am luat schema pe care-am postat-o cu citeva pagini mai inainte si i-am calculat componentele, ca pagina unde era gazduita nu mai exista. rezultatele se vad in poza atasata. problema schemei e ca datorita topologiei e foarte greu sa calculezi valorile necesare pentru frecventa corecta de semnalizare, toate componentele influenteaza timpii aprins/stins. asa ca daca va trece prin cap sa realizati montajul respectati valorile. dupa citeva incercari am reusit sa gasesc valorile care dau timpi aprins/stins de cca. 0,35 s (in realitate e cam 0,5 s timpul de aprins si 0,35 timpul de stins). mosfet-ul poate sa fie oricare altul, cu conditia sa suporte curentul, si evident Ron cit mai mic. eu am pus un STP14NF10, ca-l aveam pe acasa, scos dintr-o sursa de PC. am testat montajul si functioneaza perfect. http://www.youtube.com/watch?v=jorMHlIpzyw...feature=channel montajul acesta suporta si aprinderea celor 4 becuri odata ca pentru avarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) montajul acesta suporta si aprinderea celor 4 becuri odata ca pentru avarii? limita e data de mosfet-ul de la iesire, adica de curentul maxim suportat si de puterea disipata pe el. asta pe care l-am pus eu duce 15 amperi, dar la cca. 8A cit sug 4 becuri de semnalizare normale (de 21W) Ron e de cca. 0,22 ohmi deci s-ar disipa circa 12W pe el. in schimb un IRF540 are Ron cam 0,052 ohmi la acel curent si ar disipa doar vreo 3W, deci ar rezista. Mesaj completat LE: in realitate Ron creste cu temperatura deci de disipat ar disipa si mai mult, dar mosfet-ul meu disipind la 2 semnale mai mult de cit ar disipa IRF-ul cu 4, tot ar trebui sa reziste. Editat Februarie 8, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Autor Share Postat Februarie 8, 2010 Asta e schema la care m-am gandit: cu BD139 de care zici tu s-ar putea sa rezolv problema FEATURES · High current (max. 1.5 A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 pont: daca vrei sa nu te complici cu releul, pune un IRFS3004PBF. are Rds 1,75 mohmi la curent de drena 195A. le-am vazut conducind ditai motoru' care consuma mult mai mult decit becurile alea amarite. bine, cu arie de racire pe cablaj, dar la 8 amperi, cit trag 4 becuri de semnalizare, o sa disipe o zecime de watt, adica o sa fie mai rece decit Vanilla Ice in Cool as Ice (cel mai prost film ever btw ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Autor Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) pont: daca vrei sa nu te complici cu releul, pune un IRFS3004PBF. are Rds 1,75 mohmi la curent de drena 195A. le-am vazut conducind ditai motoru' care consuma mult mai mult decit becurile alea amarite. bine, cu arie de racire pe cablaj, dar la 8 amperi, cit trag 4 becuri de semnalizare, o sa disipe o zecime de watt, adica o sa fie mai rece decit Vanilla Ice in Cool as Ice (cel mai prost film ever btw ) pai BD135 o sa fie de ajuns pentru LED-urile ce vreau sa le montez. IRFS3004PBF cred ca ar fii ok daca as pune xenoane in semnale chiar, cum ar mai fii si aia, xenoane in semnale Editat Februarie 8, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 vezi ca presupunind 20 leduri pe semnal si 4 in total tot ajungi pe la 1,2A total si la o tensiune de 13V esti cam la limita safe operating area cu BD135. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Asta e schema la care m-am gandit: Pe asta as folosi-o si eu daca mi-as pune leduri cu o mentiune: as folosi-o la dublu, adica cate una pt fiecare parte .De ce? Pentru ca intrerupatorul original de semnalizari nu are decat 3 borne si daca vrei sa-l folosesti ar insemna ca oscilatorul sa functioneze tot timpul ( cand e contactul pus) . Nu e mare problema ca oricum consuma f putin dar eu as prefera solutia cu 2 oscilatoare la care sa le intrerupi/cuplezi alimentarea cu butonul original de semnalizare (si cu cel de avarie) , astfel poti folosi si tranzistori mai mici. [Am taiat partea de jos a mesajului ca arata exact la fel ca partea de sus, suspectez ceva probleme tehnice. Petru Moldovan] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 sau poti sa pui o varianta cu 2 contacte, self-powered, de exemplu cea pe care am facut-o eu avantajul la varianta cu 555 e ca poti regla foarte usor frecventa si factorul de umplere. eu n-am facut-o pe asta tocmai pt. ca ma enerva ideea ca ar fi stat tot timpul pornita (pitici pe creier). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Autor Share Postat Februarie 8, 2010 vezi ca presupunind 20 leduri pe semnal si 4 in total tot ajungi pe la 1,2A total si la o tensiune de 13V esti cam la limita safe operating area cu BD135. this may sound stupid, dar m-am hotarat sa iau 4 semnalizari cu bec galben si sticla transparenta, sa scot becul din ele si sa imi aranjez ledurile in ele in forma de "--->" , deci ~ 9 LED-uri pe semnal. o sa folosesc delea patratoase superflux, galbene; daca incap mai mult de 9/semnal, o sa folosesc cate incap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 nu e stupid, da' nu prea inteleg care-i avantajul, adica nu reduci consumul sau ceva. :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2010 Autor Share Postat Februarie 8, 2010 nu e stupid, da' nu prea inteleg care-i avantajul, adica nu reduci consumul sau ceva. :-?? pai ba da, il reduc. de ce ? de ce ti s-ar parea ca nu il reduc? o sa am LED-uri in toate cele 4 semnale aranjate "--->" si comandate de releul facut dupa schema cu 555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 sorry, eram cu mintile aiurea (adica la munca ) intr-un fel e bine ca nu iei semnale led de-a gata, iesi mai ieftin si nu risti sa ai problemele cauzate de inserierea ledurilor, cum am avut eu. is curios daca o sa lumineze destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.