Sari la conținut

Trasee si rute in Romania


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Sper ca o sa mai mearga multa vreme de acum incolo.

 

@cipt a rezolvat problemele de soft si am verificat functionarea corecta pe o harta de test(am vazut si eu ca merge) si diseara o sa faca schimbarea de versiuni incat versiunea corectata sa devina versiunea activa.

 

Intre timp eu am gasit un soft care cauta prin baza de date si gaseste tag-uri asemanatoare cu tag-urile folosite in harta moto, am observat ca mai sunt cativa care invatand incet-incet au marcat si alte drumuri, dar au mai mancat o litera, au pus tag-uri asemanatoare, asa ca am de corectat dupa ei dar prin asta o sa mai apara colorate cateva zeci de drumuri.

 

Exemple de tag-uri incorecte care odata corectate, vor aduce la lumina cam 20 de drumuri noi - cine se recunoaste, sa imi dea un PM si explic greselile.

 

source:smoothness 2 photograph (2),

source:surface 5 photograph (5),

surface: Bing (72), asphalt; gravel (1), asphalt;unpaved (1), good (1), gravel;ground (2), ground;gravel (1), p (1), paved; gravel (1),

surface-survey 37

surface_description 6

smoothnes_survay 1 2

smoothness goof (1), horriblle (4), poor (8), very bad (1),

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 771
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Vineri trebuie sa ajung la Hales (com Tisau, jud Buzau). Ma gandeam sa o iau de la Ploiesti pe DN 1B spre Mizil apoi spre Merei, Sarata Monteoru, si mai departe spre Tisau pe DJ 203G.

Ma intereseaza in special portiunea Sarata Monteoru Tisau, pe acest DJ, care este starea drumului? A fost reparat de curand sau e praf? Pe harta nu apare.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, poate te ajuta totusi cineva de-al locului.

 

Celalalt drum din Mizil era folosibil, cand l-am parcurs, intamplator chiar eu.

 

Logica si experienta mea spune ca DJ100H e inferior lui DJ203G din cauza ca H>G desi ambele sunt litere periculos de mari adica sansa de drum prost.(DN1 > DN1A > DN1B ...) Totusi tinand cont ca DJ203G e asfaltat nou in ambele capete, si e in acelasi judet, m-as risca sa-l consider destul de complet, poate inca cu cateva sectoare de criblura.

Pe net vad ca licitatia pentru modernizarea drumului a fost in feb 2011 si are termen 36luni asa ca nu ne putem lua dupa asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am pus intrebarea si pe sectiunea regionala, Buzau, si cativa oameni de treaba mi-au si raspuns. Nu e reparat drumul de la Sarata Monteoru la Tisau, "G-ul", cum de altfel era si de asteptat. Ma uitasem si eu pe net si vazusem chestia aia cu licitatia, vai de steaua noastra cate de-astea licitate si nefacute am vazut. Am fost sfatuit sa o iau de la Mizil spre Jugureni pe 100H si asa am sa fac. Daca oi avea timp la intoarcere o sa intru de proba si pe cel catre Sarata Monteoru. In orice caz la intoarcere raportez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe 100H sfatul primit de la cei din Mizil a fost sa fiu atent la nisipul din curbe, e nisipul din iarna si ramane acolo, nu e trafic sa-l zboare. Eu am observat treaba asta cu nisipul, era destul pe alocuri.

 

Bafta si asfalt uscat

 

:rock:

 

Gata, harta merge din nou, in mod corect, multumita lui @cipt :bigstar:

 

DJ702 (Topoloveni - Candesti vale) - apare acum pe harta ca si asfaltat. De fapt o portiune de vreo ~15 KM e macadam si e destul de naspa de mers. Are serpentine si bolovani mari. Am mers cu un Transalp cu 5 KM/h

DN73C (Aldesti - C de Arges) - vad ca e cu rosu acum. Se merge lejer cu 80. Au fost reparate si zonele cu probleme.

drumul din Robaia pana la Bradulet e super OK. Limitat de curbe dar drum bun. Dupa Bradulet e pietruit dar se merge lejer cu 40-50. Din cate am vazut acum e in lucru si partea dupa Bradulet

 

Am introdus, DAR DN73C Aldesti - C de Arges este rosu doar fiindca rosu semnifica DN, verde european si cafeniu=DJ si m-am prins asa ca nu ai apasat nici unul din butoanele magice "Enduro, standard, etc" si te-ai uitat la simpla harta administrativa. Imcearca si varianta selectarii tipului de motor.

 

errare humanum est

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit concurentei(ca nu ne concuram ), ne face mai buni :-)

 

Stie cineva cam in ce stare e Deva-Beius-Oradea? Pe harta noastra starea e marcata ca foarte proasta, dar e din 2010, si un amic motociclist mi-a spus ca a fost in iarna asta cu autocarul pe acest traseu si spunea ca e destul de bun. Acum perceptia dintr-un autocar cu amortizoare pneumatice e diferita ca din sa, dar nu strica sa intreb, poate stie cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai situatia sta in felul urmator.....

oradea-vascau (100km) drumul este fara gropi dar valurit

vascau-hateg (50km) e varza si se lucreaza ca la noi..adica nu fac nik

hateg-deva (45km) amestec de valuri cu drum bun si gropi...

 

Per ansamblu nu as cota peste galben si portiunea unde se lucreaza este praf..... Acum cica vor incepe lucrarile la tronsonul oradea-beius dar cand,cat si cum.....nu se stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

DJ151B Mica-Ungheni - Primii 3 km perfecti urmati de o portiune petecita pana inainte de iesirea din Cerchid (galben spre verde deschis). De acolo pana la 2 km de intersectia cu DN care duce la Tg. Mures este iar perfect (Verde plin). Ultimii doi kilomentri asfalt petecit dar destul de bun (verde deschis). Moto standard

 

Tg Mures Reghin in reparatii. Pun borduri in toate satele (si nu numai) se lucreaza la poduri si la fundatie/largire drum. In 30 de km sunt 20 de stopuri + drum ingustat. Viteza medie de deplasare (inclusiv opririle repetate) este de 30 km/ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Completez post-ul anterior cu o avertizare: daca puteti ocoli Sibiu - Medias - Sighisoara faceti-o! (DN 14). Se lucreaza pe intreaga lungime, destul de dezorganizat. E plin de denivelari, semafoare si zone cu "prioritate fata de/pentru circulatia din sens invers". E plin de soferi nesimtiti (tre' s-o recunosc, desi sunt din zona si eu) care nu respecta semafoarele si indicatoarele si iti taie fata.

Si mai grav, in Slimnic azi m-am trezit ca nu am aderenta pe franare, incepuse sa ploua dar cu toate astea nu era normal sa am aderenta zero. Am oprit si am coborat, din cauza nenumaratelor camioane si buldozere se facuse o mazga uleioasa pe drum, te puteai da ca pe gheata. Horror!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sighisoara Agnita. Suprafata variaza foarte mult, schimbandu-se o data la cativa km. merge de la verde la galben cu nuante portocalii prin anumite sate. Eu spun ca se poate pune un galben de la cap la coada, ca medie. Majoritatea portiunii este oricum de galben. Moto standard.

 

Cam la fel de la Agnita pana la Cincu. De acolo la Voila e verde chiar plin.

 

Drumul este frumos, printre dealuri, si destul de putin circular. Biserici evenghelice fortificate la greu + una in stil romanic la Cincu care chiar merita (daca gasiti ghidul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sighisoara Agnita. Suprafata variaza foarte mult, schimbandu-se o data la cativa km. merge de la verde la galben cu nuante portocalii prin anumite sate. Eu spun ca se poate pune un galben de la cap la coada, ca medie. Majoritatea portiunii este oricum de galben. Moto standard.

 

Cam la fel de la Agnita pana la Cincu. De acolo la Voila e verde chiar plin.

 

Drumul este frumos, printre dealuri, si destul de putin circular. Biserici evenghelice fortificate la greu + una in stil romanic la Cincu care chiar merita (daca gasiti ghidul).

 

Completez cele de mai sus cu drumul Agnita - Sibiu (DJ 106). Este verde plin, refacut de curand. La fel serpuieste prin sate sasesti, cu biserici fortificate. Da in A1 (centura de autostrada a Sibiului) sau se continua pana in Sibiu.

 

Este si o alternativa, in prezent, la DN 14 Sibiu Medias, care este in lucru acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

excludeti anul acesta din traseele voastre Reghin-Bistrita.

Este in lucru, sute de camioane in trafic, zeci de semafoare, portiuni decopertate complet si 80% din drum e cu o banda sapata adanc - similar cu Copsa Mica - Medias -Sighisoara

Oricum era bombardat, bine ca s-au apucat, daca termina anul asta va fi bine.

 

Odorhei - Praid - Sovata - foarte foarte bun, 100 lejer

 

Sovata - Reghin - un DJ destul de cinstit, ceva denivelari si petice dar se circula in siguranta, 70 lejer

 

Bistrita - Beclean - Dej - DN-E foarte bun si lat, cu limite de 70 in sate.

 

Dej - Galgau - doar 3 semafoare, drum nou si bun, cam ingust pentru traficul care este

 

Galgau - Targu Lapus - Strambu Baiut - Baiut - asfalt cu denivelari si petice, fara gropi, vit de confort cam 60-70 maxim.

 

pasul Rotunda - cu petice, denivelari si nisip, se poate parcurge cu atentie, e frumos.

 

pasul Gutai/Gutin - asfalt destul de bun, cateva petice pe alocuri

 

Targu Lapus - Baia Mare - asfalt bun, se poate cu 80 lejer.

 

Dej - Cluj - drum "erotic" 1,5 benzi pe sens, limite de 70 prin sate, banda de vehicule lente e continua, se poate merge pe ea tot timpul ca si cum ar fi banda 1, daca mergi "cruze" cu 80 sa zicem.

 

Cluj-Reghin: Prima parte Apahida - Camarasu e foarte bun, partea a doua Camarasu/Sarmas Gara - Reghin e cu f. multe gropi adanci si neasteptate, iar acum s-au apucat sa rascheteze gropile asa ca sunt raschetari adanci. Daca pun petice bune, poate ca la anul va fi si asta un drum destul de bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, eu si cu un prieten vom pleca (sper ) in acest weekend la o plimbarica de 2 zile. Avem in vedere 2 trasee care au si o parte comuna dar pe care nu le cunoastem aproape deloc si am zis sa scriu si aici sa cer niste sfaturi despre starea drumului si despre eventuale obiective turistice de pe traseu care ar trebui vazute. Partea comuna este Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Vatra Dornei(acolo probabil ca o sa ne oprim sa ne vedem si cu colegii de la intalnire si sa si dormim) apoi a doua zi sa plecam prin pasul tihuta spre Bistrita. De aici avem doua variante si aici asteptam sfaturi:

 

varianta 1: de la Bistrita-Nasaud apoi pe DN17d pana in DN18 apoi pana in DN17(nu se vad pe harta localitati la intersectiile dintre drumuri) si sa ajungem la Campulung Moldovenesc-Gura Humorului-Targu Neamt-Piatra Neamt-Bacau

 

varianta 2: de la Bistrita Nasaud-Reghin-Toplita-Borsec-Piatra Dracului-Bicaz-Piatra Neamt-Bacau

 

Ne intereseaza care ar fi parerile celor care au mers pe aceste drumuri(noi suntem amandoi cu Suzuki GSR 600 deci suspensii nu tari dar nici moi) si eventuale atentionari sa nu trecem pe langa niste locuri care merita vazute.

Multumim anticipat

 

P.S. si daca cineva a trecut recent pe bucata de drum dintre Bicaz si Vatra Dornei(prin Piatra Dracului) sa ne zica si noua cum e asfaltul. Multumim inca o data

Editat de adrianpurcarin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta 1: de la Bistrita-Nasaud apoi pe DN17d pana in DN18 apoi pana in DN17(nu se vad pe harta localitati la intersectiile dintre drumuri) si sa ajungem la Campulung Moldovenesc-Gura Humorului-Targu Neamt-Piatra Neamt-Bacau

 

varianta 2: de la Bistrita Nasaud-Reghin-Toplita-Borsec-Piatra Dracului-Bicaz-Piatra Neamt-Bacau

 

Ne intereseaza care ar fi parerile celor care au mers pe aceste drumuri(noi suntem amandoi cu Suzuki GSR 600 deci suspensii nu tari dar nici moi) si eventuale atentionari sa nu trecem pe langa niste locuri care merita vazute.

Multumim anticipat

 

P.S. si daca cineva a trecut recent pe bucata de drum dintre Bicaz si Vatra Dornei(prin Piatra Dracului) sa ne zica si noua cum e asfaltul. Multumim inca o data

Varianta 1: Pe DN18 o sa va omorati amortizoarele (plin de gropi), pana cand iesiti pe DN17, care e parfum. Pacat de zona pitoreasca si de frumusetea satelor (mai ales Carlibaba).

Varianta 2: Vezi ce a spus @owene in postul anterior. Bistrita-Reghin e in lucru si e de cosmar. De evitat. Restul traseului nu l-am parcurs.

 

Daca ajungeti pe DN17, din Pojorata abateti-va spre Rarau (DN175B). Drum de vreo 17km, nou asfaltat (cu exceptia ultimilor 200-300m inainte de cabana, care-s macadam), plin de ace de par, care va duce pana la cabana Rarau, sub Pietrele Doamnei.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, l-am contactat pe @cipt sa spuna ce trebuie si ce ii lipseste - eu nu am controlul asupra softului(scris de @cipt) si serverului geo - treaba complicata peste cunostintele mele; Partea mea este actualizarea bazei de date OSM, si asta o fac, ca rapoartele nu vin in flux continuu.

 

Stiu ca hostingul respectiv costa ceva - nu e hosting de date ca un hosting de WWW ci hosting de CPU power, dar @cipt a spus anul trecut ca inca nu ar fi cazul sa ne gandim la adunat bani, chestii din astea, dar l-am mai intrebat odata. Stiu ca frumos sa fie totul gratis, dar unele chestii nu depind de noi si costa. Mai vedem, acum sa vedem care e problema, e o aplicatie prea buna si utila ca sa renuntam la ea.

 

--owene

 

Merge din nou :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...