cipt Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Harta moto este disponibila si pentru telefoane Android! Puteti sa o votati in cadrul HTC Android Challenge dupa ce faceti cont la http://www.androidchallenge.ro/users/register la adresa http://www.androidchallenge.ro/applications/view/47. Asta daca binenteles o gasiti utila . Mai multe detalii pe blog-ul personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Perioada de inscriere in concursul HTC Romanian Android Challenge a fost prelungita pana la data de 30 iunie inclusiv. ma si miram de ce nu pot vota. Oricum ai avut 47 de voturi, dar e mai important ca harta se poate lua la purtator. Merge si offline? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipt Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Perioada de inscriere in concursul HTC Romanian Android Challenge a fost prelungita pana la data de 30 iunie inclusiv. ma si miram de ce nu pot vota. Oricum ai avut 47 de voturi, dar e mai important ca harta se poate lua la purtator. Merge si offline? Pana pe 30 iunie s-au putut inscrie aplicatii, votarea a inceput pe 1 iulie si tine pana pe 6 la 23.59. Trebuie sa ai cont si sa fii logat ca sa iti apara un buton verde "Voteaza" pe pagina aplicatiei. In ceea ce priveste modul offline, sper sa fie disponibil in viitor (am niste idei legate de o librarie open-source pentru Android), dar momentan acest lucru nu este posibil (nici macar cache-ul nu ajuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 gata am mai pus un vot. Era ascuns locul unde puteai face login. Logout nu exista. O aberatie faza cu nr de telefon ca sa te inregistrezi, niste retarzi Mesaj completat am instalat harta pe un HTC al unui coleg, si am testat pe EDGE si pe WiFi. Pe EDGE prima data nu s-a incarcat decat fundalul, dar nu am insistat ca era tarziu, dar a doua zi a mers f. bine pe ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Raport din jud. BN (moto standard): DJ151: 1. Sarmasel Gara - Budesti - Zoreni - Sanmihaiu de Campie: asfalt cu denivelari, 1 b/sens, vmax=60km/h 2. Sanmihaiu de Campie - Sangeorzu Nou: asfalt nou perfect (inca nemarcat), 1b/sens, vmax limitata doar de curbe 3. Sangeorzu Nou - Lechinta: asfalt cu denivelari, 1 b/sens, vmax=60km/h DJ172E 1. Lechinta - Intersectie DN15A: asfalt cu denivelari, 1 b/sens, vmax=80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 viteza asta maxima ce e? cu un ktm 990 adventure tot cu 60 mergi maxim pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Cu enduro poti merge (mult) mai tare daca vrei. Intra pe site si o sa te lamuresti: http://www.openmap.ro/moto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 am introdus. Oricum sunt un pic dezamagit, credeam ca lumea o sa se imbulzeasca sa foloseasca harta si sa contribuie dar observ ca majoritare sunt topicurile in care se intreaba "cum e drumul x?" si apoi informatia se pierde la pagina 2 si apoi apare alt motociclist cu aceeasi intrebare... Nemtii am vazut ca folosesc harta, numai noi nu prea :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Trebuie sa-i facem mai multa reclama hartii, multa lume inca nu stie de ea. O treaba care ar fi utila (si) pe harta moto este o scala (care sa se actualizeze cand faci zoom): am vazut ca pe openmap.ro este. Se poate adauga si pe openmap.ro/moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) as vrea sa spun ca DN56a : inainte de calafat - cetate - simian = peste 200 km/h cu vitezana pe unde nu este in oras. are o singura zona in lucru, care parea aproape finalizata, dar este si semnalizata. iar drumul DN56 : craiova - calafat nu are ce sa caute verde, are putine zone de peste 100 ora pt o vitezana, in rest la 90 itzi tremura dintii. ruta ocolitoare - filiasi - poiana - spahii .. - tg carbunesti - tg jiu este proaspat asfaltata. in afara de trecerile peste calea ferata 200+. ruta principala filias - targu - jiu = este praf si pulbere. se lucreaza de zor la ea. Editat Iulie 19, 2010 de Fulguletz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Pot sa confirm ca algoritmul folosit pentru culori este corect. Am mers pe acelasi traseu cu trei motociclete diferite: BMW R 1100 GS (enduro-touring), Ducati ST4 (sport-touring) si CBR 1100 XX (hypersport). Vitezele de confort sunt fix acolo unde trebuie, desi raportul a fost facut pentru BMW. Singurul lucru de adaugat este faptul ca Ducati-ul se comporta mai degraba ca un standard decat ca o sportiva, insa asta s-ar putea datora suspensiei mele reglate pentru confort. Am totusi mici dubii in privinta vitezelor de pe cruiser, dar nu am cum verifica deocamdata. Editat Iulie 20, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipt Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 O treaba care ar fi utila (si) pe harta moto este o scala (care sa se actualizeze cand faci zoom): am vazut ca pe openmap.ro este. Se poate adauga si pe openmap.ro/moto ? Am pus scala si pe harta moto, in plus am schimbat cursorul in modul "Info" pentru a putea face diferenta mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 as vrea sa spun ca DN56a : inainte de calafat - cetate - simian = peste 200 km/h cu vitezana pe unde nu este in oras. are o singura zona in lucru, care parea aproape finalizata, dar este si semnalizata. reconfirmat iar drumul DN56 : craiova - calafat nu are ce sa caute verde, are putine zone de peste 100 ora pt o vitezana, in rest la 90 itzi tremura dintii. am degradat ruta ocolitoare - filiasi - poiana - spahii .. - tg carbunesti - tg jiu este proaspat asfaltata. in afara de trecerile peste calea ferata 200+. introdus. ruta principala filias - targu - jiu = este praf si pulbere. se lucreaza de zor la ea. am degradat. Daca aflam cand sunt gata lucrarile ar fi excelent. Se face noua sau se peticeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut tuturor! Din primele pagini ale topicului reiese ca Transfagarasanul e busit rau (era cu rosu). Si asta era in 2009. Acum dupa 1 an s-a schimbat ceva? Ce nu mai inteleg eu e ca aia de la Top Gear au turnat un episod pe Transfag. si aveau niste masini destul de joase etc. E bun sau NU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut tuturor! Ce nu mai inteleg eu e ca aia de la Top Gear au turnat un episod pe Transfag. si aveau niste masini destul de joase etc. asta nu inseamna ca nu si-au spart spoilerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipt Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut tuturor!Din primele pagini ale topicului reiese ca Transfagarasanul e busit rau (era cu rosu). Si asta era in 2009. Acum dupa 1 an s-a schimbat ceva? Ce nu mai inteleg eu e ca aia de la Top Gear au turnat un episod pe Transfag. si aveau niste masini destul de joase etc. E bun sau NU? Este exact asa cum arata pe harta moto: prost intre Curtea de Arges si Vidraru, foarte prost pe langa Vidradru si bun pana pe DN1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 am degradat. Daca aflam cand sunt gata lucrarile ar fi excelent. Se face noua sau se peticeste? din pacate din ce-am vazut eu se peticea, si nici nu am mai avut curaj sa merg pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Raport din jud. Salaj (moto standard): DJ191D: 1. Ciucea (Intersectie DN1) - Vanatori : asfalt cu gropi multe, 1 b/sens, vmax=40km/h (asta e drumul Ciucea -Romanasi - nu apare inca pe harta) 2. Vanatori - Ciucea (limita de N): asfalt cu ceva gropi, 1 b/sens, vmax=60km/h 3. Ciucea (limita de N) - Tusa: macadam destul de bun, 1 b/sens, vmax=40km/h 4. Pe teritoriul loc. Tusa (vreo 5km): asfalt foarte bun, 1b/sens, vmax limitata doar de curbe 5. Tusa - Sag: macadam cu gropi, 1 b/sens, vmax=30km/h DJ191G 1. Sag - Ban - Banisor -Peceiu- Crasna : asfalt foarte bun, 1b/sens, vmax limitata doar de curbe 2. Pe teritoriul loc. Crasna: macadam bun, 1 b/sens, vmax=40km/h Eu din Crasna am luat-o spre Varsolt pe langa lacul Varsolt, drum care nu apare pe harta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Salut. Vin si eu cu un update la harta. moto standard pentru toate DN58 - Resita-Caransebes: asfalt (pe harta vmax=60km/h ??, in realitate drumul de) cel putin 100km/h; DJ592 - Resita - Garana: asfalt vmax=40-60km/h (as pune viteza minima insa sunt bucati mari in care se poate merge cu 60); - Garana - Brebu Nou - Saltina-Timis - DN6: drum neasfaltat (forestier) cu mici bucati de drum pavat vmax=10km/h (pt. enduro-touring nu ar pune probleme); - de pe DJ592 (intre Garana si Valiug) pana la Semenic (statiunea): asfalt, vmax=40-60km/h (as pune viteza minima insa sunt bucati mari in care se poate merge cu 60); DJ107J - Calan (pe DJ687, intre Simeria si Hateg) - Streisangeorgiu - Ohaba Streiului - Chitid - Ocolisul Mic - Costesti: asfalt vmax=100km/h cu mici portiuni (500m adunate) de drum neasfaltat intre Ocolisul Mic si Costesti (de fapt acum asfalteaza drumul); pe harta exista o linie punctata (?) intre Ocolisul Mic si Costesti insa exista drumul descris mai sus; Orastie - Costesti (nu are indicativ pe harta): asfalt, vmax=80-100km/h (sunt cateva gropi insa destul de rare si usor de ocolit); Costesti - Sarmizegetusa Regia: drum neasfaltat (piatra sparta, cu unele portiuni de pamant, doar cateva pante mai abrupte), vmax=15km/h (probabil daca nu ploua se putea mai repede; este un drum "facut special" pentru un enduro-touring). Intrebare: se poate face un sistem de ierarhizare similar cu cel existent (calitatea asfaltului) care sa reflecte "calitatea" drumului si care sa apara simultan cu cel existent? Cu alte cuvinte, daca merita sa o iei pe drumul acela si nu pe altul, chiar daca vezi ca este un pic mai prost in ceea ce priveste calitatea asfaltului; aici ma refer in special la peisaj, locuri unde ar merita sa te opresti, etc. De exemplu, daca ar fi sa clasificam de la 1 la 5, as da 1 pt. autostrada si 5 pentru Rucar-Bran. Evident, este o clasificare destul de subiectiva insa eu unul mi-as face macar o impresie. Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) orsova - moldova noua: drumul in genere este bun, dar sunt portiuni pe care se lucreaza si acolo e ori prin de gropi, ori prafuit grav, ori se trezeste vre-un utilaj sa faca manevre cand il taie capu. cu alte cuvinte verde la mai toata lumea cu portiuni de portocaliu / rosu herculane - baia de arama: nebunie generala. gropi in mijlocu curbei si alte atare distractii. pe un cioper sau vitezana e deja masochism. valea doftanei - campina (si in genere valea doftanei): drum rupt destul de serios, au mai avut si niste torentiale crunte recent. de evitat pentru ciopere si vitezane. in alta ordine de idei, nu e de starea efectiva a drumului, da in uichined mai bine evitati predeal-sinaia si transfagarasan. pana si pe magheru se circula mai lejer. Editat Iulie 26, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (asta e drumul Ciucea -Romanasi - nu apare inca pe harta) Am marcat pe harta la Reports si asta, cand o sa apara e un plus-info Eu din Crasna am luat-o spre Varsolt pe langa lacul Varsolt, drum care nu apare pe harta Daca dai si starea drumului acesta, am sa il pun tot la reports. Drumurile astea inca nu sunt, candva sigur o sa apara cand o sa contribuie cineva cu track-ul. Restul le-am bagat asa cum ai scris, buna treaba! Mesaj completat pe harta exista o linie punctata (?) intre Ocolisul Mic si Costesti insa exista drumul descris mai sus; Te referi la Ocolisu-Ludestii de jos sau Ocolisu-Costesti? Pe harta e trecut din august 2009 ca fiind 'track' grade2 adica un drum de tara/forestier destul de circulat; Daca imi confirmi ca e asfaltat, si care din ele, pot modifica. Intrebare: se poate face un sistem de ierarhizare similar cu cel existent (calitatea asfaltului) care sa reflecte "calitatea" drumului si care sa apara simultan cu cel existent? Cu alte cuvinte, daca merita sa o iei pe drumul acela si nu pe altul, chiar daca vezi ca este un pic mai prost in ceea ce priveste calitatea asfaltului; aici ma refer in special la peisaj, locuri unde ar merita sa te opresti, etc. De exemplu, daca ar fi sa clasificam de la 1 la 5, as da 1 pt. autostrada si 5 pentru Rucar-Bran. Evident, este o clasificare destul de subiectiva insa eu unul mi-as face macar o impresie. Iti dai seama ca ne-am incurca in culori peste culori, apoi cine ar mai face si clasificarea asta? DAR eu cred ca poti alege afisand POI-urile de tip turism, si daca vezi ca ai ce sa vezi, si nici drumul nu e chiar rau, poti opta pentru ruta alternativa. Asta in teorie, stiu :-) Exista POI de tip "belvedere" si se pot pune si altele. Mesaj completat @scabron: foarte pitoresti remarcile, m-am straduit sa modific in spiritul lor, dar in principiu a fost un refresh de data, mai putin cu Valea Doftanei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 salut vineri trebuie sa ajung in sinaia si din sinaia trebuie sa ajung in tecuci(am spus asta poate imi dati o solutie buna) daca e cineva care a fost recent pe brasov-onesti sau brasov-focsani, i as fi recunoscator daca mi spune drumul cel mai bun(calitativ) m am uitat pe harta si am vazut ca ambele merg spre targu secuiesc(de pe centura brasovului trebuie sa urmaresc indicatoarele de bacau?) motocicleta e sport m ar interesa si cati km sunt... daca are cineva idee multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Te referi la Ocolisu-Ludestii de jos sau Ocolisu-Costesti? Pe harta e trecut din august 2009 ca fiind 'track' grade2 adica un drum de tara/forestier destul de circulat; Daca imi confirmi ca e asfaltat, si care din ele, pot modifica. Salut. Drumul este: Calan - Ocolisu Mic - Ludesti (si apoi Costesti). Scuze pentru omiterea Ludestiului, graba... Si da, bucata care este trecuta ca fiind "track grade 2" este asfaltata proaspat si bine (deci vmax>120km/h) insa sunt 2 (sau 3? nu mai tin minte) portiuni neasfaltate din care una este chiar in varful unui deal si te-ar putea lua prin surprindere. Nu stiu cum ai putea reprezenta asta pe harta... O zi buna, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 am modificat, si m-am uitat pe harta cu relief, si unde drumul merge la altitudinea maxima intr-o singura portiune compacta l-am marcat ca fiind prost. Cine o sa stie ca e prost o sa fie atent si o sa-mi treaca cu vederea ca au fost 3 portiuni scurte si nu una lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 Daca dai si starea drumului acesta, am sa il pun tot la reports. Drumurile astea inca nu sunt, candva sigur o sa apara cand o sa contribuie cineva cu track-ul. Crasna - Varsolt este (cu exceptia unei zone de vreo 500m unde se ocoleste un pod in reparatie) asfalt nou, inca nemarcat. Si un raport din jud. SB (moto standard): DJ106B 1. Ocna Sibiului - Sura Mica (nu apare pe harta, este o curba de 90 grade acolo...): asfalt cu denivelari, 1b/sens, vmax 100km/h 2. Sura Mica - Intersectie DN1 (Aeroport Sibiu): drum in lucru (centura Sibiului), pe portiuni mari se circula pe o singura banda, sunt semafoare la care se sta destul de mult, vmax= 40km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.