Doctor X Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 DJ 229 Sarichioi-Zebil-intersectia cu DN22 - Asfalt cu gropi si denivelari. Viteza maxima, daca tinem la amortizoare - 80 km/h pentru enduro-touring. DJ 229 Alba-Valea Teilor-Niculitel - Total bombardat pe 80% din lungime. Cel mai mare dezastru e intre Valea Teilor si intrarea in Niculitel. Viteza maxima - 80 km/h pe bucati scurte, pe portiunea dintre intersecia cu DN22F si Valea Teilor. In rest 10-20 km/h cu multe injuraturi in casca. Cred ca e cel mai prost drum pe care am mers pana acum! Se lucreaza pe portiuni pe DN22 intre Lumina si Babadag: se decoperteaza in general pe marginile carosabilului, pana la stratul de baza (pietris si nisip tasat), insa cateodata si pe toata latimea drumului. La fel si pe DN21 Braila-Slobozia, din cate imi aduc aminte pe tronsonul Valea Canepii-Baraganul. Deci atentie la indicatoarele temporare si la soferi care franeaza brusc sau ocolesc portiunile decopertate. PS: Daca vedeti pe hartile rutiere un drum intre Agighiol si Mihail Kogalniceanu ignorati-l! A existat doar in proiect si a ramas la stadiul de drum de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Un link foarte bun: http://www.openmap.ro/moto/ Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Din cate am inteles, din 31 martie e o problema de licenta care perturba functionarea si asta se va rezolva speram luna asta. DC21 Podu Dambovitei - Satic - inca o bucata pana unde se intersecteaza cu drumul catre barajul Pecineagu - drum cu criblura, bun de mers Drumul catre baraj - de la intersectia sus-amintita - forestier bun, dar de pamant, cand ploua se face noroi. Pe uscat e de mers. ---------------- Lugoj-Buzias si mai ales Buzias-Timisoara sunt in stare excelenta, par turnate recent, se mai lucreaza la poduri, marcaje si pe alocuri, mai cate o masina de tuns iarba dar sunt bune de tot. Lugoj-Tapia e excelent, pare si asta facut recent, cu exceptia a 30 de metri unde apar gropi. Nu am fost mai departe, am mers sa vad monumentul de la Tapia Am incercat sa pun rapoarte direct pe harta, dar nu am convingerea ca functioneaza, asa ca scriu aici: DJ151C - DJ150 Portiunea Campia Turzii - Viisoara - Boldut - Boian - Soporu de Campie s-a stricat in iarna asta (crapaturi, gropi) tb degradata de la verde la galben (80km/h) DJ161 1. Inters. DN16 - Gadalin - Inters DJ109D: asfalt cu gropi, 60km/h 2. Inters DJ109D - Bontida: macadam. Cu gropi prima jumatate, bun in a doua jumatate (spre Bontida): 30 respectiv 40km/h 3. Bontida - Inters DN1C: asfalt, 80km/h DN1C Dej - Baia Mare S-a asfaltat si portiunea Rus - Dabaceni - Ileanda: upgrade la verde plin Pe Mesteacan inca se lucreaza din greu, e marcat corect. DJ182C Inters DJ128B - Coas - Copalnic: asfalt, 80km/h Am introdus pana aici, inclusiv Raportarea merge din nou Harta a inceput sa miste din nou, s-a facut un nou rendering si apar si ultimele modificari, dar nu toate drumurile apar(din cele care apareau) asa ca eu am inrosit harta cu rapoarte pe care o sa le revad si @cipt se uita in program sa vada din cele care trebuiau sa apara de ce nu sunt colorate. Daca stiti ca un drum inainte aparea si acum nu mai apare, verificati inainte cu click de informatii pe el, apoi puneti un raport de "nu se vede". In majoritatea cazurilor informatia+comentariile apar, culoarea nu s-a generat. Scartaie, inseamna ca merge :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Bravo, ma bucur ca nu a murit proiectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Sper ca o sa mai mearga multa vreme de acum incolo. @cipt a rezolvat problemele de soft si am verificat functionarea corecta pe o harta de test(am vazut si eu ca merge) si diseara o sa faca schimbarea de versiuni incat versiunea corectata sa devina versiunea activa. Intre timp eu am gasit un soft care cauta prin baza de date si gaseste tag-uri asemanatoare cu tag-urile folosite in harta moto, am observat ca mai sunt cativa care invatand incet-incet au marcat si alte drumuri, dar au mai mancat o litera, au pus tag-uri asemanatoare, asa ca am de corectat dupa ei dar prin asta o sa mai apara colorate cateva zeci de drumuri. Exemple de tag-uri incorecte care odata corectate, vor aduce la lumina cam 20 de drumuri noi - cine se recunoaste, sa imi dea un PM si explic greselile. source:smoothness 2 photograph (2), source:surface 5 photograph (5), surface: Bing (72), asphalt; gravel (1), asphalt;unpaved (1), good (1), gravel;ground (2), ground;gravel (1), p (1), paved; gravel (1), surface-survey 37 surface_description 6 smoothnes_survay 1 2 smoothness goof (1), horriblle (4), poor (8), very bad (1), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOTeu4ever Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salutare baieti... DJ 102L Valea Doftanei - Sacele in ce stadiu este? se poate intra pe el cu sportiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Ai starea lui pe harta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fatih Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salutare, Vineri trebuie sa ajung la Hales (com Tisau, jud Buzau). Ma gandeam sa o iau de la Ploiesti pe DN 1B spre Mizil apoi spre Merei, Sarata Monteoru, si mai departe spre Tisau pe DJ 203G. Ma intereseaza in special portiunea Sarata Monteoru Tisau, pe acest DJ, care este starea drumului? A fost reparat de curand sau e praf? Pe harta nu apare. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Hmm, poate te ajuta totusi cineva de-al locului. Celalalt drum din Mizil era folosibil, cand l-am parcurs, intamplator chiar eu. Logica si experienta mea spune ca DJ100H e inferior lui DJ203G din cauza ca H>G desi ambele sunt litere periculos de mari adica sansa de drum prost.(DN1 > DN1A > DN1B ...) Totusi tinand cont ca DJ203G e asfaltat nou in ambele capete, si e in acelasi judet, m-as risca sa-l consider destul de complet, poate inca cu cateva sectoare de criblura. Pe net vad ca licitatia pentru modernizarea drumului a fost in feb 2011 si are termen 36luni asa ca nu ne putem lua dupa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fatih Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Da, am pus intrebarea si pe sectiunea regionala, Buzau, si cativa oameni de treaba mi-au si raspuns. Nu e reparat drumul de la Sarata Monteoru la Tisau, "G-ul", cum de altfel era si de asteptat. Ma uitasem si eu pe net si vazusem chestia aia cu licitatia, vai de steaua noastra cate de-astea licitate si nefacute am vazut. Am fost sfatuit sa o iau de la Mizil spre Jugureni pe 100H si asa am sa fac. Daca oi avea timp la intoarcere o sa intru de proba si pe cel catre Sarata Monteoru. In orice caz la intoarcere raportez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Vezi ca pe 100H sfatul primit de la cei din Mizil a fost sa fiu atent la nisipul din curbe, e nisipul din iarna si ramane acolo, nu e trafic sa-l zboare. Eu am observat treaba asta cu nisipul, era destul pe alocuri. Bafta si asfalt uscat Gata, harta merge din nou, in mod corect, multumita lui @cipt DJ702 (Topoloveni - Candesti vale) - apare acum pe harta ca si asfaltat. De fapt o portiune de vreo ~15 KM e macadam si e destul de naspa de mers. Are serpentine si bolovani mari. Am mers cu un Transalp cu 5 KM/h DN73C (Aldesti - C de Arges) - vad ca e cu rosu acum. Se merge lejer cu 80. Au fost reparate si zonele cu probleme. drumul din Robaia pana la Bradulet e super OK. Limitat de curbe dar drum bun. Dupa Bradulet e pietruit dar se merge lejer cu 40-50. Din cate am vazut acum e in lucru si partea dupa Bradulet Am introdus, DAR DN73C Aldesti - C de Arges este rosu doar fiindca rosu semnifica DN, verde european si cafeniu=DJ si m-am prins asa ca nu ai apasat nici unul din butoanele magice "Enduro, standard, etc" si te-ai uitat la simpla harta administrativa. Imcearca si varianta selectarii tipului de motor. errare humanum est Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Viteza e pentru enduro-touring(era complicat sa il bag cu raport fara sa pot selecta exact segmentul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 E foarte clar asa, dar se pot folosi markere de rapoarte si ca sa delimitezi segmente. Vezi ca am pus in zona aia pt exemplificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bibi40k Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salutari, postez 2 harti utile pentru noi cei pe 2 roti: Harta Lucrari/Trafic/Radare Harta Stare Drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livache Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 foarte utila ptr. calatoria mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Bun venit concurentei(ca nu ne concuram ), ne face mai buni :-) Stie cineva cam in ce stare e Deva-Beius-Oradea? Pe harta noastra starea e marcata ca foarte proasta, dar e din 2010, si un amic motociclist mi-a spus ca a fost in iarna asta cu autocarul pe acest traseu si spunea ca e destul de bun. Acum perceptia dintr-un autocar cu amortizoare pneumatice e diferita ca din sa, dar nu strica sa intreb, poate stie cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Pai situatia sta in felul urmator..... oradea-vascau (100km) drumul este fara gropi dar valurit vascau-hateg (50km) e varza si se lucreaza ca la noi..adica nu fac nik hateg-deva (45km) amestec de valuri cu drum bun si gropi... Per ansamblu nu as cota peste galben si portiunea unde se lucreaza este praf..... Acum cica vor incepe lucrarile la tronsonul oradea-beius dar cand,cat si cum.....nu se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Hateg??? E vorba de Brad sau unde e Hateg-ul asta(altul decat Hateg-ul cu zimbri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 my bad, Brad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 DJ151B Mica-Ungheni - Primii 3 km perfecti urmati de o portiune petecita pana inainte de iesirea din Cerchid (galben spre verde deschis). De acolo pana la 2 km de intersectia cu DN care duce la Tg. Mures este iar perfect (Verde plin). Ultimii doi kilomentri asfalt petecit dar destul de bun (verde deschis). Moto standard Tg Mures Reghin in reparatii. Pun borduri in toate satele (si nu numai) se lucreaza la poduri si la fundatie/largire drum. In 30 de km sunt 20 de stopuri + drum ingustat. Viteza medie de deplasare (inclusiv opririle repetate) este de 30 km/ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fatih Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Completez post-ul anterior cu o avertizare: daca puteti ocoli Sibiu - Medias - Sighisoara faceti-o! (DN 14). Se lucreaza pe intreaga lungime, destul de dezorganizat. E plin de denivelari, semafoare si zone cu "prioritate fata de/pentru circulatia din sens invers". E plin de soferi nesimtiti (tre' s-o recunosc, desi sunt din zona si eu) care nu respecta semafoarele si indicatoarele si iti taie fata. Si mai grav, in Slimnic azi m-am trezit ca nu am aderenta pe franare, incepuse sa ploua dar cu toate astea nu era normal sa am aderenta zero. Am oprit si am coborat, din cauza nenumaratelor camioane si buldozere se facuse o mazga uleioasa pe drum, te puteai da ca pe gheata. Horror! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Am bagat in baza de date, dar nu's de ce s-a blocat softul din nou :-( poate o sa-si dea drumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Sighisoara Agnita. Suprafata variaza foarte mult, schimbandu-se o data la cativa km. merge de la verde la galben cu nuante portocalii prin anumite sate. Eu spun ca se poate pune un galben de la cap la coada, ca medie. Majoritatea portiunii este oricum de galben. Moto standard. Cam la fel de la Agnita pana la Cincu. De acolo la Voila e verde chiar plin. Drumul este frumos, printre dealuri, si destul de putin circular. Biserici evenghelice fortificate la greu + una in stil romanic la Cincu care chiar merita (daca gasiti ghidul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fatih Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Sighisoara Agnita. Suprafata variaza foarte mult, schimbandu-se o data la cativa km. merge de la verde la galben cu nuante portocalii prin anumite sate. Eu spun ca se poate pune un galben de la cap la coada, ca medie. Majoritatea portiunii este oricum de galben. Moto standard. Cam la fel de la Agnita pana la Cincu. De acolo la Voila e verde chiar plin. Drumul este frumos, printre dealuri, si destul de putin circular. Biserici evenghelice fortificate la greu + una in stil romanic la Cincu care chiar merita (daca gasiti ghidul). Completez cele de mai sus cu drumul Agnita - Sibiu (DJ 106). Este verde plin, refacut de curand. La fel serpuieste prin sate sasesti, cu biserici fortificate. Da in A1 (centura de autostrada a Sibiului) sau se continua pana in Sibiu. Este si o alternativa, in prezent, la DN 14 Sibiu Medias, care este in lucru acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 excludeti anul acesta din traseele voastre Reghin-Bistrita. Este in lucru, sute de camioane in trafic, zeci de semafoare, portiuni decopertate complet si 80% din drum e cu o banda sapata adanc - similar cu Copsa Mica - Medias -Sighisoara Oricum era bombardat, bine ca s-au apucat, daca termina anul asta va fi bine. Odorhei - Praid - Sovata - foarte foarte bun, 100 lejer Sovata - Reghin - un DJ destul de cinstit, ceva denivelari si petice dar se circula in siguranta, 70 lejer Bistrita - Beclean - Dej - DN-E foarte bun si lat, cu limite de 70 in sate. Dej - Galgau - doar 3 semafoare, drum nou si bun, cam ingust pentru traficul care este Galgau - Targu Lapus - Strambu Baiut - Baiut - asfalt cu denivelari si petice, fara gropi, vit de confort cam 60-70 maxim. pasul Rotunda - cu petice, denivelari si nisip, se poate parcurge cu atentie, e frumos. pasul Gutai/Gutin - asfalt destul de bun, cateva petice pe alocuri Targu Lapus - Baia Mare - asfalt bun, se poate cu 80 lejer. Dej - Cluj - drum "erotic" 1,5 benzi pe sens, limite de 70 prin sate, banda de vehicule lente e continua, se poate merge pe ea tot timpul ca si cum ar fi banda 1, daca mergi "cruze" cu 80 sa zicem. Cluj-Reghin: Prima parte Apahida - Camarasu e foarte bun, partea a doua Camarasu/Sarmas Gara - Reghin e cu f. multe gropi adanci si neasteptate, iar acum s-au apucat sa rascheteze gropile asa ca sunt raschetari adanci. Daca pun petice bune, poate ca la anul va fi si asta un drum destul de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.