Sari la conținut

Ij


lil debul
 Share

Postări Recomandate

aia sunt senili ma :moto: :ok: :)

si pe deasupra isi aduc aminte numai inatmparile placute din viata pe alea nasoale le cam dau uitate si mai si mint de ingheatza apele.

io am auzit de la unu ce cica o avut cz 125 si sa dus cu el intra 4-a pe o roata :blink: , si inaca una super buna ca cica o sarit intr-un shantz si sadat motorul peste cap de cateva ori si nici macar nu sa zgariat vopseua :crack: :crack: . sunt nebuni ma

dar adevarul e ca ijul 56 e destul de bun daca ai piesele originale pe el (alea din 60) (ambielaj ,piston si aprindere) astea sunt sufeltul lor.

eu am facut 400km in continu cu un ij cu rulmenti sparti la ambielaj si gaz full, asa ca ....... sunt dstul de bune. ma dus si ma adus acasa dar nu mai vreau sa vad in viata mea asa ceva ca m-am saturat sa tot lucru pe el.

 

oricat de bine merge tre sa lucri ceva pe ele tot timpul si m-am saturat :lol: ,

dar e super ca daca ti se intampla ceva pe drum departe de casa poti sa rezolvi repede pe marginea drumului orice ar fi asa ca..... e destul de rentabil. dar repet nu mai vreau sa am :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum vreo 30 - 40 de ani erau cu totul alte vremuri! Desi soselele erau mai mult "pamantate" sau in cel mai bun caz de piatra cubica decat asfaltate IJ-ul se simtea la el acasa. Ici colo o Pobeda, un Zaporojetz, o Skoda Octavia model 1959 sau Varshava, Volga, Moskwich, Wartburg-ul cel de toate zilele si mai rar "scule" ca Fiat-ul, Renault-ul si Ford-ul. Viteza lor maxima era undeva intre 90 si 120 de km/h si ajungeau la ea greeeeu de tot unele dintre ele, unde mai pui ca drumul nu permitea viteze foarte mari!

Atunci motociclete ca MZ, Simson, si mai ales Jawa si IJ faceau legea pe soselele colbuite si nu asa circulate ale patriei noastre, pe vremea aceea R.P.R. Erau motociclete capabile de peste 100 km pe ora solo si cu atas carau mult si bine!

Ritmul de mers nu il dadeau autoturismele, se mergea dupa principiul "fiecare cum poate", iar bunicii si parintii nostri le tineau in 70 - 80 km/h cand era "soseaua buna" si in rest undeva pe la 50 sau chiar sub, regimuri de functionare cat se poate de "lejere" si chiar normale pentru motocicletele mai sus pomenite.

Asa cum s-a mai spus, materialele si manopera erau indiscutabil superioare atat calitativ cat si cantitativ, iar preturile deloc prohibitive!

In week-enduri se iesea "la padure" sau pe la munte in grupuri de cate 10 - 15 motociclete: Jawa-CZ, MZ-ES, IJ-ul, Kavrovetz, Simsonache sau modernele Manet-uri cu pornire automata, toate impecabile atat ca functionare cat si ca "look" (datorita proprietarilor care le ingrijeau cu mare drag) si strabateau - cu un pufait si duduit placut auzului - zone pitoresti la vremea aceea din imprejurimile oraselor.

Si la serviciul de zi cu zi motociletele erau prezente negresit. Atent ingrijite si controlate periodic, faceau chiar navete de 200 de km dus-intors, ba chiar M-72-urile intreprinderilor populare poate mai mult!

Deci... erau alte vremuri pe care din pacate nu vom avea ocazia sa le (re)traim!

:moto:

 

P.S.: acestea spuse le stiu de la tata - fost motociclist si de la o matusa (indepartata) defuncta care a fost sotie de motoclist inrait ce imi povestea mereu aventuri pe doua roti dintr-o epoca apusa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici chiar ca s-a pus punctu pe I.Am inteles esenta si nu am chef sa repar non-stop la motor,sau sa nu mai plec noaptea de la munca,sau sa nu mai ajung ziua la timp la munca ca s-a stricat iju. Plus ca lumea merge inainte nu inapoi,e cam impotriva evolutiei sa te incapatinezi pe socialiste in loc sa te zbati sa-ti iei o japoneza, NU DE FITE,DE REZISTENTA. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici chiar ca s-a pus punctu pe I.Am inteles esenta si nu am chef sa repar non-stop la motor,sau sa nu mai plec noaptea de la munca,sau sa nu mai ajung ziua la timp la munca ca s-a stricat iju. Plus ca lumea merge inainte nu inapoi,e cam impotriva evolutiei sa te incapatinezi pe socialiste in loc sa te zbati sa-ti iei o japoneza, NU DE FITE,DE REZISTENTA. :ok:

asa ma

de ficare data cand rrebuia sa ma duc undeva sa ma intalnesc cu cineva si mergeram cu iju porneam cu ceva vrekme inainte ca sa fiu sigur ca ajung la timp ca nu se stie niciodata ce se defecteaza. si asta chiar o mers bine al meu dar.............

de suguranta :moto:

asa am intaziat de o gramada de ori la diferite intalniri si cu ce m-am ales? cu o groaza de nervi plin de ulei ca nu exista sa nu arunce pe undeva oricar de bine l-ai facut si fara inatalniri :) :blink:

 

 

ps. topicul asta ar fi trebuit sa se numeasca " posesori de ij ganditiva de 2 ori inainte sa .........."

Editat de cicioc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,s-a rezolvat cutia,da sincer,si mi-e rusine intr-un fel sa recunosc,da sa mor eu de nu 80% ma bate gindu sa-mi iau scuter in rate,nou frate,garantie,tot ce vrei. Ma mai dau cu iju cit o mai merge si vad ce fac,sau ma chinui sa-i gasesc UN MOTOR DE JAPONEZA,cam la 400 cc. VOI CE MA SFATUITI? Chiar ca am ajuns paranoic si stresant cu iju asta al meu,da m-a spart la nervi,plus ca visu meu e sa am si eu un motor/scuter care sa nu mai faca figuri. :moto: :ok: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite vezi asa se cern toti laudarosii. L-ai facut cum ti-a venit tie pe bo5tan, acum esti atat de dezamagit de Ij.Vad ca nu esti in stare sa faci din harbul tau de ij o motocicleta functionala si fiabila. Gresesc?

Stii ce ti-ai luat, normal ca s-a harbuit un pic dupa atatia ani, de-aia ai dat atat de putin pe ea. Cand era noua a costat vreo 5-10 salarii, si atunci erau salarii.

Nu te plange, ti-ai luat Ij ai de unde lua piese, pune si mergi cu ea.

 

Vrei motor de japoneza pe Ij, ce rost ar avea, si cati bani ai baga in ea. Sigur mult mai mult decat sa faci Ijul sa mearga bine, macar cum ii merge lui zidu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecutule,daca m-ai cunoaste mai bine ai sti prin ce am trecut cu socialistele,TEPE,TEPE si defectiuni,telenovela.Eu sint de acord sa mai repar,da nu sa-mi fie frica sa plec de acasa,si nu ma compara cu BOSTAN,ca, chiar ma deranjeaza.Sa stii ca vreau sa am si aspectu ij-ului,da si ceva din rezistenta japoneza,chiar deranjeaza? Daca ai sti ce program am te-ai abtine de la aprecieri deplasate la adresa unui ghinionist ca mine.

Acu,ca sa inchei intr-o nota optimista si fara cearta,salut pe toata lumea si mai vedem,ca sint nehotarit.CIUS. :moto: :ok: :) :crack: :crack: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta buna=bani+timp

ori iti iei motor scump (japoneza) cu piese bune + ulei scump si 10.000 km nu pui mina pe cheie surubelnita.. timp =0

sau motor ieftin (rusec) si il bibilesti la 1000km dar nu te ustura buzunarul bani~0...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta buna=bani+timp

ori iti iei motor scump (japoneza) cu piese bune + ulei scump si 10.000 km nu pui mina pe cheie surubelnita.. timp =0

sau motor ieftin (rusec) si il bibilesti la 1000km dar nu te ustura buzunarul bani~0...

f bine spus , dar am o comletare

" daca apuci sa faci cei 1000 km :moto: :ok: :)

 

 

si nu ii inteleg pe aia care se tot lauda cu ijurile ca ce coool sunt

. fiti ma realisti ce (cuvant urat) cat ati lucrat la el? nu va era frica niciodata sa mergeti undeva si sa ramaneti pe drum cu ele , de cat timp le aveti? eu am avut ij timp de 5 ani si m-am saturat de cofetareli si stres cu care eram cu el cu toate ca am avut si clipe frumoase dar astea cred ca au fost doar din cauza ca era ceva pe 2 rotzi si e o senzatie aparte :crack: posibil de aia.

 

 

ma repet nu mai vreau sa ma urc pe ij niciodata pt ca nu sti ce surprize iti ofera

e ca oul kinder motorul cu surprize :blink:

 

 

si sa va mai zic una buna:

am avut 2 motoare de ij cu o singura cifra care diferea la serie ( deci acceasi linie de ansambmare)

iar cand sa stricat unul am incercat sa il pun pe celalalt sus dar surpriza..... nu potriveste...... asa ca am mai avut ceva de lucru ca sa il ashez in cadru.

 

 

 

am ajun la un moment sa desfac ijul cu ochii inchisi asa de bine il stiam asa ca..............

bafta posesorilor

 

 

 

 

si al ala ce o zis ca isi ia scooter un sfat

 

 

decat sa iti iei un scooter nou mai bine iei un second japonez ieftin pana in 400cc ca gassti o gramada

 

cauta pe www.motoscout24.de si ai sa te minunezi de ce gasesti

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si cand ti se rupe cablul de ambreiaj la japoneza stai o luna pe tusa pana vine la comanda.

 

asa ca e cu dus si-ntors.

 

iar in ziua de azi nu se mai aplica principiul 'dau un ban dar stau fara griji'. fiabilitatea produselor noi a scazut foarte mult.

 

bineinteles ca daca as avea bani as avea japoneza, fara discutie, dar ideea e sa fim realisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,s-a rezolvat cutia,da sincer,si mi-e rusine intr-un fel sa recunosc,da sa mor eu de nu 80% ma bate gindu sa-mi iau scuter in rate,nou frate,garantie,tot ce vrei. Ma mai dau cu iju cit o mai merge si vad ce fac,sau ma chinui sa-i gasesc UN MOTOR DE JAPONEZA,cam la 400 cc. VOI CE MA SFATUITI? Chiar ca am ajuns paranoic si stresant cu iju asta al meu,da m-a spart la nervi,plus ca visu meu e sa am si eu un motor/scuter care sa nu mai faca figuri. :crack: :crack: :crack:

 

Unde ai rezolvat cutia, ca si io am o problema?

 

f bine spus , dar am o comletare

" daca apuci sa faci cei 1000 km :moto: :ok: :)

 

 

si nu ii inteleg pe aia care se tot lauda cu ijurile ca ce coool sunt

. fiti ma realisti ce (cuvant urat) cat ati lucrat la el? nu va era frica niciodata sa mergeti undeva si sa ramaneti pe drum cu ele , de cat timp le aveti? eu am avut ij timp de 5 ani si m-am saturat de cofetareli si stres cu care eram cu el cu toate ca am avut si clipe frumoase dar astea cred ca au fost doar din cauza ca era ceva pe 2 rotzi si e o senzatie aparte :lol: posibil de aia.

 

 

ma repet nu mai vreau sa ma urc pe ij niciodata pt ca nu sti ce surprize iti ofera

e ca oul kinder motorul cu surprize :blink:

si sa va mai zic una buna:

am avut 2 motoare de ij cu o singura cifra care diferea la serie ( deci acceasi linie de ansambmare)

iar cand sa stricat unul am incercat sa il pun pe celalalt sus dar surpriza..... nu potriveste...... asa ca am mai avut ceva de lucru ca sa il ashez in cadru.

am ajun la un moment sa desfac ijul cu ochii inchisi asa de bine il stiam asa ca..............

bafta posesorilor

si al ala ce o zis ca isi ia scooter un sfat

decat sa iti iei un scooter nou mai bine iei un second japonez ieftin pana in 400cc ca gassti o gramada

 

cauta pe www.motoscout24.de si ai sa te minunezi de ce gasesti

 

bafta

 

Ba, da ce te mai pricepi la critici...Se vede ca n-ai vazut IJ-ul lu'Zidu.Si io imi fac 1000000000 de draci de cand mi-am luat IJ-ul, si mie imi place pe Virago-ul lu nasi-miu,dar de aici pana la a injura atata Ij-ul...Ma intreb ce zici de o Jawa?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi lucru zic si de jawa.

nu am zis ca nu sunt bune ma citeste tot ce am scriis in tot topicul asta si vezi dar .............. sunt bune pt inceput dar sa faci din asta un hobii cum am vazut scris la cluj pe un motor "ij forever" :) :blink: . hai ma da-o dracului

da imi place sa am un ij dar sa mai am si alceva pe langa si sa mai oes cu iju din cand in cand cand ne hotaram totui sa iesim e cool

am mai facut si asa dar sa imi strang vreo 4 ijuri si sa ma chinui pe toate io chiar nunii inteleg pe aia si am vazut ca sunt destiu pe forum.

 

 

cat despre ijul meu a mers si cu 130km/h ca am facut ceva modificari in el fara sa ii afecteze fiabilitatea. si sunt mandru de el si acuma pt eu am facut tot pe el si pana am facut rost de motorul asta de honda si l-am pus pe cadru in rest motoru eu zic ca era super ; dar sa nu uitam partile nasoale

 

- curge ulei tot timpil indiferent de ce ii faci ; si deja am incercat diferite metode dar tot a curs

 

- in curba la peste 90km/h te rogi la d-zeu sa mai si iesi ca vibreaza de zici sa de darama tot

 

- din cauza telescoapelor spate originale am facut criza de rinichi si asta chiar e nasol :ok:

 

-

si acum sta cu ulei in el sa nu se strice :pow: motorul e impecabil dar va sta mult timp la intuneric pana am sa il scot de acolo poate never sau.......... cine stie cand o sa imi mai iau ij si o sa pun motorul asta sus

da ma nu stiu iju lui ala dar nu vad ceva de laudat in asta e oldtime si nu ar mai trebui stresate motoarele alea asta o sa vezi si tu cand o sa ai si alt motor pe langa ala si o sa ui iju la pastrare

 

 

 

 

:moto:

 

da, si cand ti se rupe cablul de ambreiaj la japoneza stai o luna pe tusa pana vine la comanda.

 

asa ca e cu dus si-ntors.

 

iar in ziua de azi nu se mai aplica principiul 'dau un ban dar stau fara griji'. fiabilitatea produselor noi a scazut foarte mult.

 

bineinteles ca daca as avea bani as avea japoneza, fara discutie, dar ideea e sa fim realisti.

da ma

dar la amea am cablu de ij de ambreiaj :crack: :crack: :crack: ce tare asa?

si sa iti zic ceva : nu se rupe asa de usor cablu de ambreiaj ca la rusesti pt ca lucreaza mult mai fin ambreiaju , e mai moale, si viata mai lunga

 

:lol: :moto:

 

asta e ijul meu dar acuma cu motorul de honda :ok: si alalat e celalat motor al meu pe care sper sa il vand cat de curand defapt le vand pe amandoua :haha:

post-9047-1146851443_thumb.jpg

post-9047-1146851652_thumb.jpg

post-9047-1146851785_thumb.jpg

Editat de cicioc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cicioc dupa unghiul in care ai montate telescoapele spate nu ma mira ca ti-ai facut praf rinichii. e o modificare aiurea

aste sunt telescoape spate de honda si lucreaza perfect in pozitia asta

daca nu ai vazut eu am vb de cele de ij

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lil debul, daca ai asa probleme cu motorul ,du-l la un mester bun, fa-l de la un capat pana la altul, cutia, fa-i si electrica, furca, ce o mai fi cu probleme si poti sa mergi linistit ORIUNDE si oricat cu mici reglaje periodice. Te vei bucura de confortul seii la drum lung, de suspensii ok, de o viteza de 80 pe bani putini. Asa m-am bucurat si io ,asa se bucura Zidu, Redplanet si multi alti prieteni cu Ij.

Vrei mester sa desfaca motorul si sa-l faca la loc bine, sa faca electrica, tot?Pedro 0723172823.

 

 

Sa-ti spuna si Lupu cat de multumit a fost de Ij.

 

Vrei setul bun, nu lua piese de la Tunaru, alezeaza si fa honing, toarna piston la Nea Misu, iti spune Pedro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma nu e mai bine sa ia pistoin de planeta? decat sa il toarne? pt ca conteaza f mult gamele in + si aliajul. eu as opta pt un piston nou ca si asa nu e scump . si daca gassti un ambielaj original de la ceva baciuci ai ij pe viata care nu se sparge eu am avut un noroc chior ca am gasit la un moshuletz care il tinea intr-o punga plinna de vazelina si nu l-a folosit nicoidata. sau daca ti-l faci la altcineva ar fi bine sa fie un meserias bun care sa iti puna role de calitate sa nu ai probleme.

 

si daca ai posibilitatea fa-ti un pinion de atac(ala de la ambielaj care acceseaza cutia , ala pt lantz dublu) sa fie de 25 pt ca originalul e de 23 de dinti. asta e maximul care intra . eu am vrut sa pun si mai mare dar nu mai mergea ; si cu ajutorul lui iti creste viteza considerabil :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in vorba. De fapt este primul meu post ( era si cazul). Tocmai sunt pe cale sa imi iau un IJ iar voi m-ati speriat rau de tot.

Chiar nu poti sa faci chestiile astea sa mearga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A Deea , dupa cum vezi,sint pareri pro si contra,si la japoneze e cam la fel,cred eu,unii zic ca e buna una,altii zic ca nu stiu ce model e al mai tare. Ideea care se desprinde din discutie e ca IJ-u e destul de bun la bani foarte putini si daca nu vrei fite,ci doar sa te plimbi usor(80-90). Problema e la piese,sa stii sa le alegi si sa ai un mecanic bun sa ti-l regleze bine,plus ceva timp liber,uneori pt. respectivele reglaje. Daca respecti conditiile astea si ai si noroc sa iei unu mai bun e bine,si mai bine un IJ cu un cilindru decit cu doi(poate sint subiectiv la faza asta).

Cutia mea s-a reparat,saptamina ce vine pun motoru la loc si sper sa nu am alte surprize,ca m-am cam demoralizat,da si motoru a fost cam varza de la inceput,asa ca asta e.

Hai sa auzim de bine si ne vedem pe strada(Arc,Etrusco). :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in vorba. De fapt este primul meu post ( era si cazul). Tocmai sunt pe cale sa imi iau un IJ iar voi m-ati speriat rau de tot.

Chiar nu poti sa faci chestiile astea sa mearga?

daca vrei sa iti iei un ij ar fi bine sa sti pe cineva care cunoate aceste motoare destul de bine si sa nu iti traga teapa pt ca tot timpul o sa ai probleme c u el.

mai ales ca esti incepatoate (banuesc).

adevartul e ca sun t motoare destul de bune si fiabile pt cei ce stiu sa le manuiasca , si cum zicea cel de mai sus nu se compara cu cele in 2 cilindri care tot timpul au probleme cu aprinderea (ASTA DACA E PE PLATINI; in special jupiter)

 

 

daca iti iei iti urez bafta si drum cat mai bun; dar cand il cumperi sa mergi cu cineva care se pricepe sa vada despre ce e vorba ca o sa stie mai bine daca merita sau nu .

 

 

daca prinzi unul bun o sa fi f satisfacuta de el , dar sa nu t6e superi cand o sa dai la pedala si de 100 ori ca sa pornesca dupa un timp sau depinde si chiar la inceput.

 

si eu am avut unul si am fost f multumit de el, dar am vrut ceva mai tare , din care sa nu curga ulei ,

si sa nu mai umblu cu scule dupa mine, asa ca mi-am luat japoneza.

tu fata fiind cel care iti vinde iju o sa incerce sa iti trarga teapa spunandu-ti povesti nemuritoare, de acccea ar fi bine sa mergi cu unul care chiar o avut ij ca o sa stie sigur cum se prezinta motorul.

eu nu am vazut unul care a fost posesor dse ij sa nu devina mecanic( si asta numai di cauza ca o sa cam ai de lucru in el); dar decat jupiter in 2 cilindri mai bine ij 56 :blink: ; crede-ma ca stiu cat sunt de nasoale mai ales cu aprinderea care se deregleaza si singura la jupiter :moto: :ok:

 

la ijul pe care l-am avut nu am unmblat timp de 2 ani la buji ; sa dee bine mergea ; dar asta cu toate piesele originale inauntru( cele din anii 60); asa ca........... daca prinzi un motor dinala chiar merita :crack: , dar fiind in rom e mai putin probabil sa ai norocul asta( niciodata nu se stie).

 

 

 

ce pot sa iti urez decat bafta si asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni, am avut IJ si am fost foarte multumit de el, mai multumit decat de Nipru. Ce mi s-a intamplat in aproape 4000 de km cu el? Mi-a iesit odata o borna de la baterie si altadata mi s-a rupt cablul la ambreiaj!

Atat!

Si sa nu credeti ca stateam sa il bibilesc in fiecare zi. E adevarat ca ii mentineam reglajele (cand era cazul, deoarece nu se deregla repede, carburatorul chiar deloc), ii ungeam periodic cablurile, o curatzam sa arate impecabil si in primul rand MERGEAM FRUMOS cu ea, lucru care conteaza foarte mult!

Si mai mergeam mult si bine dar a sosit timpul sa trec la ceva mai mare si mai bun... am totusi peste 4 ani de comuniste overall.

 

Asa, si in legatura cu pistoanele turnate, normal ca sunt mai bune alea de la Nea Misu din Ferentari, eu aveam piston turnat la nea Misu cu segmenti de TRABANT si mergea (si merge in continuare) motorul ceas.

 

Actulalul proprietar inca nu a mers mult cu el fiindca nu are inca carnetul (mai are putin) dar daca respecta ce l-am invatat o sa aiba satisfactii cu bani putini din partea IJ-ului... cu bani FOARTE putini as putea spune!

 

@Ticolino: daca la japoneza ti se rupe vreun cablu iti pui kit de reparatie cablu (se gaseste super ieftin pe Louis - intreaba-l pe Zidu) si tot mergi pana iti aduci altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru primire si pentru sfaturi.

Este din pacate un Jupiter si actualul proprietar mi-l aduce maine, asa ca nu am sa mai dau inapoi.

Nu sunt incepatoare, ci chiar mai rau. Am inceput scoala acum 3 saptamani.

Asa ca...

Am timp sa-l bag in reparatii capitale. Nu stiu cat de bine o sa mearga dar promisiunea mecanicul sef ( care imi este si tata ) este ca va iesi un IJ tare frumos.

Pregatiti-va sufleteste sa va bat la cap cu o multime de intrebari despre unde gasesc cine stie ce piesa sau ce as mai putea sa-i fac sa mearga.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tatal tau se pricepe la motoare si este mecanic atunci 70% din probleme sint rezolvate. Iti doresc succes si sper sa ne vedem prin oras,sint sigur ca foarte curind apari. Bafta in continuare si tine-ne la curent cu IJ-u(vopsea,modificari,etc). :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Va multumesc mult pentru primire si pentru sfaturi.

Este din pacate un Jupiter si actualul proprietar mi-l aduce maine, asa ca nu am sa mai dau inapoi.

Nu sunt incepatoare, ci chiar mai rau. Am inceput scoala acum 3 saptamani.

Asa ca...

Am timp sa-l bag in reparatii capitale. Nu stiu cat de bine o sa mearga dar promisiunea mecanicul sef ( care imi este si tata ) este ca va iesi un IJ tare frumos.

Pregatiti-va sufleteste sa va bat la cap cu o multime de intrebari despre unde gasesc cine stie ce piesa sau ce as mai putea sa-i fac sa mearga.

 

Asfalt uscat!

 

 

daca tatal tau se pricepe bine o sa fii inca o persoana care sa sparga miturile despre jupiter lansate de habarnisti! nu se strica maaaaaaa! nu stiti voi sa le reparati, atat! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Am citit inca de vineri topicul asta.

Concluzie:

NU VA MAI PANGETI ATATA!!!

Fiecare isi ia motorul pe care-l vrea! Tre sa repari mult la un IJ si asta te enerveaza?! Pai strangi bani si-ti iei japoneza! Si gata povestea! Stiu insa ca un motor folosit cu "bun simt" si "dupa manual" nu face probleme! Ce-i asa mare lucru sa-l repari de la A la Z odata schimband cam tot ce ar putea face probleme si apoi la 500Km (nu la 1000) sa-i verifici aprinderea, bujiile, uleiul, etc?! Multora chiar le face placere...

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lil debul@: harb poate fi foarte bine si o japa.Asta tine de caracterul propietarilor..din putina experienta iti recomand sa faci tot posibilul sa nu iei motoreta de la roman,indiferent ca-i ruseasca,vestica etc.In Romania sunt putini cei care intretin cum trebuie ceva(si aici nu ma refer numai la moto,romanul isi bate joc de orice) si cei care sunt seriosi se izbesc de neseriozitatea furnizorilor de piese,uleiuri si servicii.

Acum despre Ij: eu am facut scoala pe un jupi 4.Daca nu ar fi fost o motocicleta buna nu ar fi facut fata"perversiunilor" la care era supus zilnic.Mai mergea intr-un cilindru,mai tusea,mai nu stiu ce se mai intampla dar mergea.Eu cu el mi-am luat examenul si am facut orele.Totusi nu mi-as lua un motor in 2T,motive ar fi gramada,dar totodata nu pot afirma ca e un motor naspa.

Referitor la adaptarea unui motor de japa pe ij: nu merita!O sa te saturi,ai sa vrei sa-l vinzi si o sa pierzi enorm la el.

Parerea mea: fa-l sa mearga cu investitie minima,bucura-te de el pana ai bani de ceva mai nou si mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...