Sari la conținut

Ducati ST4


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

De o luna sunt posesorul unei Ducati st4, o italianca "feroce" cu gene de Gp dar cu valente touring ;)

 

Tanara dom'soara este fabricata in anul de gratie 2000, este pe injectie,are doar 30000 km parcursi de la nastere si se prezinta intr-o stare f buna.

post-11570-1256803219_thumb.jpg

post-11570-1256803232_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, este un motor deosebit, am avut un ST3S dar parca ST4 este modelul adevarat. Un lucru este cert, are o tinuta de drum impecabila si sunet minunat.

 

Asfalt uscat si atentie la schimbatul curelei de transmisie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asfalt uscat si atentie la schimbatul curelei de transmisie

Mare adevar!

Venind de pe japoneze e posibil sa uiti acest aspect si sa neglijezi schimbarea curelei de transmisie.

Sfatul meu este s'o faci cat de curand posibil, pentru a sta impacat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare adevar!

Venind de pe japoneze e posibil sa uiti acest aspect si sa neglijezi schimbarea curelei de transmisie.

Sfatul meu este s'o faci cat de curand posibil, pentru a sta impacat. ;)

 

ç

Scuze am facut o eroare si anume este cureaua de distributie....dar indiferent, la Ducati din 2 in 2 ani trebuie schimbata indiferent daca ai mers sau nu. La modelele noi s-a modificat intervalul, dar la acest model din 2000 din pacate trebuie facut, altfel sant probleme cu distributia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare adevar!

Venind de pe japoneze e posibil sa uiti acest aspect si sa neglijezi schimbarea curelei de transmisie.

Sfatul meu este s'o faci cat de curand posibil, pentru a sta impacat. ;)

 

Distributia a fost schimbata anu' trecut, in urma unei revizii ample ce a inclus inclusiv ambreiajul si cauciucurile :bow:

Mesaj completat

Felicitari, este un motor deosebit, am avut un ST3S dar parca ST4 este modelul adevarat. Un lucru este cert, are o tinuta de drum impecabila si sunet minunat.

 

Asfalt uscat si atentie la schimbatul curelei de transmisie

 

Mie mi-a fost un pic greu la inceput cu ea. Totusi in max 100 km eram deja amici :bow: Inca sunt uimit de felul in care sta in curba si urmareste trasa propusa, e dementiala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca sunt uimit de felul in care sta in curba si urmareste trasa propusa, e dementiala...

Aici se vede totusi mostenirea Ducati dpdv al ciclisticii. :bow:

Si franele Brembo sunt bune.

In rest, fiti'ar autobuzu! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V2... very nice! ;)

 

Very nice intr-adevar , in acelasi timp e f f diferit de fosta mea. Pozitie comoda si in acelasi timp agresiva, sunet gutural,ceva mai gatuita dar mult mai agila (surprinzator).

 

Am facut 400 km acum vreo 2 sapt fara nici un fel de dureri,nu incheieturi,nu umeri,nimic :bow: De consum nu mai vb.

 

Din pacate nu prea sunt posesori de St pe la noi pt ca in general este privita drept "ratusca cea urata" :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos domnu'! ;)

Pe mine m-a slujit 10 mii de km într-un mare fel, sper să-ți meargă și ție cel puțin la fel de bine!

 

Ms man, eu iti doresc acelasi lucru cu Blade-ul :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... :P

Mesaj completat

1000 km...

 

Dupa trecerea de la 4 in linie la V2 am avut nevoie de o perioada de acomodare, pulsatiile v2-ului la ture mici, virulenta cu care pleaca de pe loc dar si particularitatile specifice marcii mi-au dat un pic de furca,nu f mult ce-i drept.

 

La prima tura dupa ce i-am schimbat uleiul(motul 7100 10w40) am descopert ca pozitia iti permite sa faci un numar maricel de km fara a te simti obosit, de aici si denumirea de SportTouring. Consumul a fost si el decent, in jur de 4,5% in conditiile in care n-am excelat la capitolul viteza, viteza care a oscilat intre 90(sat)-140(exterior). suspensiile s-au dovedit si ele f ok, nu sunt moi dar sunt suficient de soft incat sa nu simti chiar orice imperfectiune a soselei.

 

87306300.jpg

 

Dupa o vizita la Serres si cateva glume din partea prietenilor am ajuns cu ea si pe Amkart. Desi motorul are 210 kg la gol si o alura nu tocmai potrivita pt un circuit(chiar si de talia Amc) am fost placut surprins de felul in care motocicleta pastreaza trasa propusa. Practic limita de inclinare sunt tobele, tobe cu care atingi dupa ce ai pus deja sliderul jos. Sunt joase dar iti lasa si o libertate de inclinare decenta. Astfel ajungi sa iti dat seama ca dupa cateva ture pe curbe ti-ai polizat...tobele :kiss:

 

21131479.jpg

 

xr2.jpg

 

ryyff.jpg

 

rrr1.jpg

 

Desi nu sunt un fan al streettrick-urilor, wheelie,stoppie bla bla, nu mica mi-a fost mirarea atunci cand dupa o rotire mai energica a mansonului acceleratiei sau o eliberare rapida a ambreiajului sa simt fata cum se ridica, si se ridica...si se ridica, chiar si la unele iesiri energice din viraje...

 

Over & Out...Pt moment :P

Mesaj completat

New pics, iesirea la Vulcanii Noroiosi...

 

Inca ma uimeste la capitolele consum si confort, 400 km cu 90 de roni in conditiile in care aproape 100 km au fost facuti in oras nu arata rau :P

post-11570-1259148485_thumb.jpg

post-11570-1259148694_thumb.jpg

post-11570-1259148730_thumb.jpg

post-11570-1259148814_thumb.jpg

post-11570-1259148940_thumb.jpg

post-11570-1259149307_thumb.jpg

post-11570-1259149372_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Frumos, Gixxule, frumos. Ma mananca sa te provoc la un Amckart, asa, ca de la autobuzist la autobuzist. Tu atingi cu tobele, eu cu cilindrii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, Gixxule, frumos. Ma mananca sa te provoc la un Amckart, asa, ca de la autobuzist la autobuzist. Tu atingi cu tobele, eu cu cilindrii :)

 

Cu prima ocazie facem un Bus neeting pe Amkart :D Damn, o sa-i facm concurenta neloiala lu' Ak_Raptor :D

Mesaj completat

La mare de 1 Decembrie

post-11570-1259785252_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Dar tu chiar te plimbi , tot respectul . :)

By the way , am vazut ca ai scris ceva de consum ... ca idee , eu cu mobra din dotare 600km (un Bucuresti-Neptun-Bucuresti) =155 lei - tinand cont ca sunt sub tine ca CC . :finger:

Felicitari , frumoasa vacuta.

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Dar tu chiar te plimbi , tot respectul . :)

By the way , am vazut ca ai scris ceva de consum ... ca idee , eu cu mobra din dotare 600km (un Bucuresti-Neptun-Bucuresti) =155 lei - tinand cont ca sunt sub tine ca CC . :finger:

Felicitari , frumoasa vacuta.

 

Multumesc pt apreciere, consumul la drum lung in ritm de plimbare e mai mult decat decent avand in vedere cele aproape 215 kg la gol si cei 916 cmc. 38km facuti in Bucuresti + un drum Bucuresti-Constanta,Constanta -Limanu, Limanu-Bucuresti m-au costat aproape 125 lei. Facand un calcul am facut 650+ km cu 125 lei... :kali: Deja a implinit 2500 km cu mine in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca te apleci si cu "tractoru" asta... nu e e cam greu motoru?

frumoasa jucaria... numai buna de devorat kilometri de asfalt. :)

 

Desi nu pare, se inclina,trage si pastreaza trasa de nu-ti vine a crede :finger:

Mesaj completat

s7302065.jpg

 

s7302064.jpg

 

s7302060.jpg

 

dscn0439aj.jpg

 

dscn0428.jpg

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...