diversionist Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Incearca sa dai gaura cu un burghiu de 6 sub oglinda si injecteaza pe acolo spuma poliuretanica standard,ea se va expanda si o sa-ti fixeze ce e inauntru. Nu o sa-ti scoata oglinda afara fii fara grija,o sa-ti iasa 1-2 firicele pe langa oglinda dar se curata usor. De retinut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 navigand pe google am dat de niste poze frumoase , p.s. pe care il tine sa ia curbele ca in poza de mai jos ? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 navigand pe google am dat de niste poze frumoase , p.s. pe care il tine sa ia curbele ca in poza de mai jos ? Asfalt uscat In ultimul timp am inceput sa inclin si eu destul de mult diversiunea pe curbe, dar nu cred ca am ajuns asa de jos... o sa incerc ceva de genul cand mai prind vreo parcare de supermaket goala, sa am spatiu de desfasurare. De vreo 2 saptamani nu mai trage motorul cu pasager cum ar trebui. In treptele 1-2-3 nu este prea sesizabil, dar in 4-5-6 se simte. Top speed-ul cu pasager este undeva la 120-125km/h, si fara pe la 140-145km/h. Ii destul de urat la depasiri unde as vrea sa se infiga ceva mai bine. Am mai patit o chestie, depasire de pe la 50km/h cu gazul la maxim, in a 4-a, cu pasagera... a tras cativa metri destul de anemic dupa a zmucit si a accelerat mai bine. Cred ca este de la ambreiaj, am tot incercat reglaje de la maneta dar fara efect. Am luat in calcul schimbarea discurilor si a arcurilor de la ambreiaj, dar mai bine intreb inainte sa dau banii. Altceva nu prea vad ce ar putea fi, filtrul de aer este nou, are ~1100km (950km facuti in 1-2-3 mai ), carburatoarele au fost curatate, sincronizate, amestecul reglat. Mentionez ca fara pasager si bagaje trage destul de bine, doar la pante abrupte se simte putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 la mine se intampla uneori cand urc vreo panta sa piarda din putere si sa fiu nevoit sa accelerez si cam in 2-3 sec sa prinda viteza. In drum drept cum trag de maneta , cam in 1-2 secunde prinde viteza. Cu pasager trage mai greu, avand in vedere ca e si de 50 cai putere. Saptamana trecuta am prins 180 km /h cu vant in spate ... un pasager de 85 kilograme, eu avand 81 kg. la deal dadea semne de oboseala, adica trebuia turata serios sa urce intr-un ritm liniar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 la mine se intampla uneori cand urc vreo panta sa piarda din putere si sa fiu nevoit sa accelerez si cam in 2-3 sec sa prinda viteza. In drum drept cum trag de maneta , cam in 1-2 secunde prinde viteza. Cu pasager trage mai greu, avand in vedere ca e si de 50 cai putere. Saptamana trecuta am prins 180 km /h cu vant in spate ... un pasager de 85 kilograme, eu avand 81 kg. la deal dadea semne de oboseala, adica trebuia turata serios sa urce intr-un ritm liniar... 50 ponei e destul de mult,a mea e de 61 si ating suta cam in 5 sec iar cu 2 insi sarcina i-am dat 180km/h si se mai ducea daca nu ma apropiam de localitate si are saraca km la bord la greu,singurul defect care i l-am gasit e diferenta mica intre pinioane in rest e super ok motorul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Deci al meu are probleme, i-am dat si eu in toamna 185km/h si mai ducea, dar aveam un cauciuc destul de terminat pe spate si deja aveam impresia ca era cam instabil si n-am insistat. Cu pasager am ajuns pe la 140-150 dar n-am mai insistat ca nu aveam loc si nici nu sunt prea vitezist. Pana acum am 2 banuieli: 1. Carburatoarele nu au fost reglate cum trebuie de mecanicul la care l-am dus 2. Ambreiajul este chiar uzat In prima faza o sa-i schimb uleiul, cu un schimb intermediar cu ceva ulei ieftin 10w-40, il las la relatiu 3-4min si dupa arunc uleiul si ii pun Castrol si filtru nou. Ramane asa inca o luna, doua, pana imi cumpar colortune si carbtune si pot verifica reglajele la carburator. Daca sunt ok, si face la fel schimb ambreiajul... daca nu, m-am scos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Na in sfarsit azi am facut si eu prima plimbare mai lunga cu motoru dupa vreo 7 ani! Deci sa incepe cu intrebarile: 1) inainte de plecare motorul a fost pus pe o parte. Persoanei care l-a incercat inainte sa merg eu la un viraj pe starduta pietruita i-a fugit roata din spate. A prins cat de cat motoru dar in final a ajuns pe pamant fara lovituri. Dupa ce l-am ridicat am gasit o peticica de benzina pe jos. M-am uitat daca s-a desprins vre-un furtun sau ceva dar nu am vazut nimic de unde sa se scurga in continuare. Ceva idei de unde putea sa provina, a-ti patit cumva si voi asa ceva? 2) La voi la ce turatii merge peste 80 km/h? Pe la 90 km/h al meu era la 4000 rpm si i-mi facea masaj la talpa. In sa si in ghidon nu se simtea dar suprturile de picior vibrau ca masinariile de masaj. 3) Cutie de viteze sau ambreaj? Totu bine si frumos. Merg eu cu 70-80-ul meu...nu ma grabesc...mai am de invatat....dar ajung la un moment dat ca trebuie sa ma opresc complet. Ambreaju tras, franez si incep sa schimb in jos. Ma opresc. Vreau sa pornesc, nu arde becul N, mai incerc odata sa fiu sigur ca e in 1 viteza...dau sa plec...bufff...moare motoru. Pornesc, dau in sus sa-l scot din viteza...ia ghiciti?!...nu gasesc punctul neutru...iar in momentul in care l-am gasit vreau sa bag in 1 nimica. I-am dat drumul la ambreaj l-am starns din nou si abia atunci am reusit sa-l bag in viteza. Cat eram pe drum public nu era o problema mare dar cand am ajuns in oras era enervant ca ma chinuiam la fiecare semafor. Orice sfat/ajutor e bine venita ...ca vreau sa merg la parada sambata dar asa nu merge!! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 aaa...si am promis intr-un post initial ca pun o poza cum a iesit toba. Alta nu am momentan sper ca se vede si pe acesta cat de cat... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) @dragonlord 1. nu e problema, curge benzina din carburatoare in asemenea situatii. este posibil ca dupa o intamplare de genul asta sa porneasca mai greu sau chiar sa mearga inecata cateva minute. 2. nu stiu 3. incearca un reglaj la cablul de ambreiaj @x86 cati km are la bord mobra? parerea mea e sa nu te iei de ambreiaj (inca). cum diversionul nu exceleaza la capitolul sportivitate, in general se merge destul de linistit cu ea. ca urmare, ambreiajul ar trebui sa reziste destul de mult. a mea are 60.000 de km la bord (din care 30000 facuti de mine) cu acelasi ambreiaj. l-am desfacut si am vazut ca, intr-adevar e spre sfarsitul vietii dar inca mai merge. (calculand ca discurile de ambreiaj au aprox 1 mm "carne" din care se "consuma" in timp, ramasita care mai este pe discurile mele ar trebui sa ajunga inca vreo 20.000 de km bine, asta este doar o aproximare grosolana fara nicio baza stiintifica, doar ca idee) de 1 mai am facut o tura prin ardeal cu bagaje si pasager si am facut chiar si "enduro" cu ea pe dealurile din capalna si din jur, fara sa patineze niciun pic ambreiajul. viteza 110-120 km/h pe sosea iar fara probleme. porniri de pe loc, nenumarate, ca doar eram in plimbare. iar nicio problema cu ambreiajul asta este doar o parere personala. fiecare face cum vrea.... Editat Mai 5, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 cam asta inseamna la mine cu bagaje si pasager (care e in spatele aparatului foto, of course) si cam astea sunt drumurile rele stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 1) inainte de plecare motorul a fost pus pe o parte. Persoanei care l-a incercat inainte sa merg eu la un viraj pe starduta pietruita i-a fugit roata din spate. A prins cat de cat motoru dar in final a ajuns pe pamant fara lovituri. Dupa ce l-am ridicat am gasit o peticica de benzina pe jos. M-am uitat daca s-a desprins vre-un furtun sau ceva dar nu am vazut nimic de unde sa se scurga in continuare. Ceva idei de unde putea sa provina, a-ti patit cumva si voi asa ceva? E normal stai linistit. Curge din carburatoare. 2) La voi la ce turatii merge peste 80 km/h? Pe la 90 km/h al meu era la 4000 rpm si i-mi facea masaj la talpa. In sa si in ghidon nu se simtea dar suprturile de picior vibrau ca masinariile de masaj. De la 4000 pana pe la 5000 e zona naspa a diversion-ului, vibreaza aiurea... stai sub, treci peste sau obisnuieste-te in afara de cazu in care merg super relaxat o tin peste 5000 de ture, foloseste si ca ai compresie mai buna in motor cand lasi acceleratia. Recomandat sa treci peste sau SI sa te obisnuiesti. Nu este o problema vibratia. 3) Cutie de viteze sau ambreaj? Totu bine si frumos. Merg eu cu 70-80-ul meu...nu ma grabesc...mai am de invatat....dar ajung la un moment dat ca trebuie sa ma opresc complet. Ambreaju tras, franez si incep sa schimb in jos. Ma opresc. Vreau sa pornesc, nu arde becul N, mai incerc odata sa fiu sigur ca e in 1 viteza...dau sa plec...bufff...moare motoru. Pornesc, dau in sus sa-l scot din viteza...ia ghiciti?!...nu gasesc punctul neutru...iar in momentul in care l-am gasit vreau sa bag in 1 nimica. I-am dat drumul la ambreaj l-am starns din nou si abia atunci am reusit sa-l bag in viteza. Daca nu-ti intra imediat in viteza, lasa ambreiaju. Trage-l iar si baga, merge. Daca nu poti s-o scoti in neutru, lasa un pic ambreiajul cat sa miste un pic, poate deloc motocicleta dar sa ai senzatia ca trage, trage ambreiaju si o sa intre in neutru. Nici aici nu e problem de reparat la mine se intampla uneori cand urc vreo panta sa piarda din putere si sa fiu nevoit sa accelerez si cam in 2-3 sec sa prinda viteza. In drum drept cum trag de maneta , cam in 1-2 secunde prinde viteza. Cu pasager trage mai greu, avand in vedere ca e si de 50 cai putere. Saptamana trecuta am prins 180 km /h cu vant in spate ... un pasager de 85 kilograme, eu avand 81 kg. la deal dadea semne de oboseala, adica trebuia turata serios sa urce intr-un ritm liniar... Secundele sunt irelevante... importanta este turatia de la care incepi sa accelerezi... nu e acelasi lucru sa incepi sa accelerezi de la 3500 de ture ( cum merg multi din cate am vazt cu diversion din cz de vibratii ) sau sa accelerezi de la 6000 de ture... ca experiment sa vezi de pe unde incepe sa traga, da-i gaz spre full de pe la 4000.... o sa vezi ca undeva pana in 6000 - 6000 si ceva accelereaza destul de greu, cand ajunge la un prag de turatie o sa simti ca trage... Daca urci panta si nu trage solutia e treapta mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 raspuns pt dragonlord : daca vei cauta pe acest topic exact cu acum 1 an in urma vei vedea ca aceleasi intrebari le-am pus si eu si cam aceleasi persoane mi-au raspuns in acelasi mod cum au facut-o cu tine. .Deci: la probl 1. eu am scapat din mana motorul , eram pe o starda cu pietris..calare pe el. Oprisem si ..asta e..l-am scapat... a curs cam 4-5 picaturi de benzina.. il scapasem pe dreapta. Benzina era din carburator. A mesr mai inecata putin apoi si-a revenit. Chestia mai nasoala e ca am razuit cam 2 cm carena si am indoit usor manerul de ambreiaj, acolo la bila. la probl. 2 - si eu ma confrunt cu aceeasi problema..la 4000 ture imi vibreaza ca draku! Si la inceput ma deranja dar discutand cu prieteni de pe acest topic am inteles ca e ceva normal la Divy si m-am obisnuit.Am si niste cizme cu talpa moale si destul de groasa. ca si un antevorbitor.... o tin la 3500 rpm si cel mai des peste 4500-5000 rpm. deci..si pana aici nu sunt probleme . la probl 3. la fel ca si tine am patit si eu dar in timp m-am obisnuit. La inceput mi se intampla , cand eram pe loc si ma pregateam de plecarea sa nu o pot baga din neutral intr-a intaia. nu intra!!! Solutia era sa dai drumu la ambreiaj, o ambalai o data pana la 3000 rpm , trageai ambreiajul si o lua.Sau mai merge sa o misti 10 cm inainte-inapoi si merge garantat. Alte adti mi se intampla sa imi patineze ambreiajul ...ambalam mai puternic intr-antaia si cand sa bag in a 2-a nu mai intra. Asta se intampla cand eram la primii 400-700 km! Pe urma m-am mai obisnuit cu abreiajul si el cu mine si nu am mai avut probleme. Acum chiar nu mai am problemele relatate mai sus. Aveam ulei Motul 5100 semisintetic. La schimbul de ulei, am folosit si o solutie de curatat motorul - motorFlush si am lasat cam 60 min sa se scurga tot, am aplecat si zdruncinat motorul in toate pozitiile. Bineinteles si schimbat filtrul. De cand i-am bagat un Motul 300 V 15w50 dublu ester, nu mai am nici o problema cu patinare ambreiaj, sa nu intre in neutral sau intr-antaia. asa am facut eu la mine si sunt multumit! Bafta! poate ca si antevorbitorii am fost de folos cu ceva lucruri pe acre vechii diversionisti le cunosc! mai sus..am scris din greseala ca am scapat motorul pe dreapta..am vrut sa scriu stanga.. da eram tulburat de anumite probleme de familie si nu am recitit.. scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Multumesc pentru lamuriri. Inseamna ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ea. Prea multi km pe masina fara sa mai conduc motor... Ce ma deranjeaza la scurgerea de benzina este faptul ca in cazul unui accident daca se intampla sa scoata metalu scantei in urma frecarii pe carosabil si tocmai acolo se scurge benzina...te-ai si facut cu un gratar de 200kg! Acum chiar nu mai am problemele relatate mai sus. Aveam ulei Motul 5100 semisintetic. La schimbul de ulei, am folosit si o solutie de curatat motorul - motorFlush si am lasat cam 60 min sa se scurga tot, am aplecat si zdruncinat motorul in toate pozitiile. Bineinteles si schimbat filtrul. De cand i-am bagat un Motul 300 V 15w50 dublu ester, nu mai am nici o problema cu patinare ambreiaj, sa nu intre in neutral sau intr-antaia. asa am facut eu la mine si sunt multumit! Bafta! poate ca si antevorbitorii am fost de folos cu ceva lucruri pe acre vechii diversionisti le cunosc! Exact Motul 5100 semisintetic am pus si eu. Filtru schimbat. Bujii: NGK CR8E. Filtru de aer inca nu am umblat ca trebuie sa dai jos rezervorul. Dar vreau sa-l duc la cineva cu experienta multa la service motoare sa vada daca dupa parerea lui trebuiesc sincronizate carburatoarele sau nu....si desigur cat costa distractia. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Schimb Diversionul pe un V-Strom de 650 baieti, e un super motor Diversionul dar incet si sigur eu vreau sa fac tranzitia spre adventure touring... Daca stiti pe cineva interesat.. /index.php?showtopic=356183 Bafta & Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Ce ma deranjeaza la scurgerea de benzina este faptul ca in cazul unui accident daca se intampla sa scoata metalu scantei in urma frecarii pe carosabil si tocmai acolo se scurge benzina...te-ai si facut cu un gratar de 200kg! Nici aici nu trebuie sa-ti faci griji... nu curge atat de repede... adica se opreste motorul din alunecat pana curge ceva din carburatoare... Scenariu mai plauzibil de facut bum e sa te ridici, sa ridici mobra, sa-ti aprinzi o tigara ca sa te calmezi si sa te apuci sa inspectezi daunele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Rezervorul se da f.usor jos! la mine dureaza 3 min. desurubezi prima data de sus apoi de jos. nu uita sa scoti furtunasele, sunt fixate in niste cleme care se deschid prin apasare cu un patent.Sunt 2 furtunase. e bine sa fie cineva sa te ajute sa ridice de rezervor cand le scoti si rezervorul sa aiba f putina benzina, sa fie pe rezerva eventual. Sub rezervor e cutia cu capac a filtrului de aer. Se da jos capacul si se scoate filtrul care se sufla din exterior cu aer comprimat. daca e prea uzat sau imbacsit se schimba. Filtrul meu era ca nou. Se repeta invers operatie neuitand ca la sfarsit sa incepi sa strangi surubul de sus a rezervorului, ca sunt 2. pt ala de sus iti trebuie cheie de 8, eventual tubulara. Cu sincronizarea carburatoarelor nici eu nu stiu cum sta treaba.. poate daca gasesc pe cineva care se pricepe fac si eu acest lucru. Aaaa... si uitasem ... e bine ca pe vara sa bagi un ulei mai gros, ca 10w40 la mine vara cam incingea motorul si vibra ca dracu motorul si il opream sa il mai racesc. Incearca un 15 w 50 sau 20 w 50. 10 w 40 e bun dar nu pt calduri care trec de 30 grade si la asfalt sunt undeva 45- 50 grade, poate peste. Eu am 15 w 50 si sunt curios cum se va comporta pe canicul.. deocamdata porneste bine si merge excelent motorul cu noul ulei, nu se vede inca mare diferenta fta de cel semisintetic 5100 de 10 w 40 de la Motul. Doar ca merge motorul mai rotund si vitezele le schimb usor fara probleme. cand dai rezervorul fos, e bine sa inspectezi si filtrul de benzina. la mine avea o culoare rosietica si l-am schimbat. Am luat un filtru de la luk oil de 3,7 lei, care il gasiti si la louis cu vreo 3 euro. Merge perfect .il am de un an si nu am probleme. e bine daca tot esti la capitolul de inspectie sa mai examinezi inca un mini-filtru!!! pe asta il gasesti in interiorul unui furtun mai gros (la mine are culoare rosie), un furtun care face legatura intre pompa de benzina vacumatica si motor ca parte a ansamblului. scoti capatul furtunului dinspre carburatoare si te uiti in interior. E un fel de sita cu aspect de degetar, din plastic tot. la mine avea 2 firicele de depuneri, era curat... insa l-am suflat si curatat cu un diluant si se mai inalbi.. avea o culoare usor rosietica probabil de la particulele microscopice de rugina, ca si filtrul de benzina. Succes! atentie, nu incerca sa cureti filtrul de benzina pt ca nu are rost.. au incercat si altii si te chinui in van. Filtrul de benzina de la luk oil sse gaseste pe toate drumurile, cei ce il comercializeaza ii spus ce e de Dacie sau Olcit. Vezi ca sunt 2 filtre din aceasta categorie! unu mai mare tubular si altul mai mic, usor conic. Asta ultimul se potriveste mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Scenariu mai plauzibil de facut bum e sa te ridici, sa ridici mobra, sa-ti aprinzi o tigara ca sa te calmezi si sa te apuci sa inspectezi daunele Ce noroc ca sunt nefumator...iar partea cu focul de la scantei...pai daca cei de la Mythbusters nu-l incearca cred ca nici nu vom afla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 @x86cati km are la bord mobra? parerea mea e sa nu te iei de ambreiaj (inca). cum diversionul nu exceleaza la capitolul sportivitate, in general se merge destul de linistit cu ea. ca urmare, ambreiajul ar trebui sa reziste destul de mult. a mea are 60.000 de km la bord (din care 30000 facuti de mine) cu acelasi ambreiaj. l-am desfacut si am vazut ca, intr-adevar e spre sfarsitul vietii dar inca mai merge. (calculand ca discurile de ambreiaj au aprox 1 mm "carne" din care se "consuma" in timp, ramasita care mai este pe discurile mele ar trebui sa ajunga inca vreo 20.000 de km bine, asta este doar o aproximare grosolana fara nicio baza stiintifica, doar ca idee) de 1 mai am facut o tura prin ardeal cu bagaje si pasager si am facut chiar si "enduro" cu ea pe dealurile din capalna si din jur, fara sa patineze niciun pic ambreiajul. viteza 110-120 km/h pe sosea iar fara probleme. porniri de pe loc, nenumarate, ca doar eram in plimbare. iar nicio problema cu ambreiajul asta este doar o parere personala. fiecare face cum vrea.... Are putin peste 40mii, nu stiu exact ca inainte s-o cumpar a fost accidentata si i-a schimbat bordul fostul proprietar. In prima faza o sa schimb uleiul, s-ar putea sa patineze si din cauza lui, se aproprie de 6000km. Am cumparat si un engine flush, il bag cu uleiul actual, dupa un ulei ieftin si dupa cred ca o sa pun Motul-ul recomandat mai sus. Daca nici asa nu-si revine, o sa verific tot traseul de alimentare, poate o fi gatuit pe undeva si reglajele la carburatoare dupa ce-mi cumpar colortune si scula de sincronizat. Si eu l-am bagat pe al meu la endureala, cea mai extrema chestie a fost sa urc pe niste serpentine foarte abrupte, cu pietre pe jos... Am urcat pana cand a inceput roata de pe spate sa patineze. Abia l-am intors si l-am coborat lungit pe locul pasagerului pt aderenta la roata de pe spate, in frana de motor si infipt destul de mult in frane... din metru in metru era sa-l scap. Schimb Diversionul pe un V-Strom de 650 baieti, e un super motor Diversionul dar incet si sigur eu vreau sa fac tranzitia spre adventure touring...Daca stiti pe cineva interesat.. /index.php?showtopic=356183 Bafta & Asfalt Uscat! Si eu vreau sa-l schimb pe un XT de 600, tot de prin aceeasi perioada ('93). Daca strang bani de XT fara schimb, il bag la pastrare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Un manual de reparatii de xj are intamplator cineva?Asa preventiv!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Un manual de reparatii de xj are intamplator cineva?Asa preventiv!!! am eu... daca vrei imi dai un offline pe cristivet77 si iti dau manualul, ca e destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Ce noroc ca sunt nefumator...iar partea cu focul de la scantei...pai daca cei de la Mythbusters nu-l incearca cred ca nici nu vom afla... Sa vedem cand apare avertismentul nou pe pachetul de tigari: "In caz de accident fumatul poate cauza aprinderea mobrei dvs" Vorbind de fumat... m-ar tenta sa-mi montez kit de fumator bricheta (mai la indemana si este ok priza si pt un gps and stuff) si scrumiera ( cica chistoacele se degradeaza in 10 ani si mi-e jena sa le arunc pe oriunde opresc sa trag o tigara ). Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Un manual de reparatii de xj are intamplator cineva?Asa preventiv!!! Pe langa manualul de reparatii (Haynes) am si manualul proprietarului (in franceza - destul de elaborat) plus "Parts catalogue". Daca le vrea cineva - un PM. Manualul proprietarului are 5mega, si parts catalogue cam 2mega, deci merg pe email. Rectific: "parts catalogue" doar pt xj600N Editat Mai 6, 2009 de diversionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Un manual de reparatii de xj are intamplator cineva?Asa preventiv!!! http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp http://www.manualedereparatie.info/contact.html Aici gasesti de toate. Daca cauti pe torrent "moto manuals" sau ceva de genu gasesti toata collectia...aprox 18GB da multe sunt dubluri. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) offtopic vine careva joi pe la 6 ( cai ) in roma ? eu o sa fiu acolo in jur de 7 Editat Mai 6, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Minunăție de topic, creÂşte inima-n mine! În legătură cu turațiile-tot aÂşa merg Âşi eu, adică pe la 3500 dacă se merge în coloană, iar în rest cu 5000, se simte că-i pică bine, parcă "dispare" motorul, iar depăÂşirile de la 5000 în sus (în a IV-a ar corespunde unei depăÂşiri sănătoase de TIR), cel puțin la a mea nu există să nu tragă.Din când în când mai fac căte un demaraj mai sănătos în primele 3 trepte, adică până la capătul turometrului, la vreo 10000 de ture, am găsit un drum drept necirculat, turnat sticlă, în fine, se mai poponeataăță supapele, bujiile Âşi alte cele. Cu plăcuțele de frână noi SBS parcă e alt motor, în sfârÂşit am frâne adevărate! TotuÂşi am ajuns la concluzia că trebuie alt ulei Âşi voi pune Motul 20W-50 mineral-am verificat mai multe surse Âşi mi s-a spus că e cea mai bună alegere la motorul ăsta.Acum am 10W-40 sintetic dar sună totuÂşi prea "uscat". Am avut ocazia să probez o Divă de 900 Âşi dacă nu era prea jumulită, schimbam categoria... În oric caz când mă fac mare vreau una din aia! E crâncen de miÂşto!Aaa... m-am dat Âşi cu TDM-ul lui "Korben Dallas" de pe forum, altă bunăciune de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.