yodalaur Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Abia ce plecasem de acasa si ma grabeam sa ajung la examen la fac, pe undeva pe la piata Alba Iulia din Bucuresti (intrarea in giratoriu enind dinspre Muncii) o femeie de vreo 50 de ani intra brusc pe trecere miscandu-se destul de repede. Aud masina de langa cum frneaza destul de brusc si incerc sa pun frana (am realizat ca trebuie sa fie vb despre un pieton) dar carosabilul fiind ud imi fuge roata din spate si cad pe o parte. Nimeni nu a patit nimic cu exceptia motocicletei care e destul de avariata. Eu aveam tot echipamentu si m-am ales cu doua julituri (mai grav era cand picam pe role). Sunt trist ca e moto stricat dar fericit ca nu a patit nimeni nimik. Aveam vreo 50 la ora. Cred ca am avut destul de mult noroc ca nu am patit nimik. Pe casca se poate vedea locul unde am dat cu capu de asfalt... Am ajuns si la examen pana la urma cu 5 min intarziere cu metrou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Sunt niste vorbe: -Grabeste-te incet. -Cu ochii-n patru. -Mergi incet sa ajungi devreme. -si altele. Acum,serios,e bine ca nu ai lovit-o pe babeta,sa ai de platit la ea.Si,oricum,fiecare trebuie sa mai pupam asfaltul din cand-in-cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Ala e si drumul meu spre munca. Imi pare rau ca ai patit-o dar ce sa zic, ai muscat-o Atentie ca fix inainte de trecerea aia pentru pietoni sunt vreo doua capace de canal pe care te poti trezi ca trebuie sa franezi, si nu e tocmai placut. Rondul de la Alba Iulia nu e sens giratoriu. Nu ca ar avea vreo importanta. Inca o data zic, imi pare rau pentru patania ta dar iesirile pe vremea asta au riscurile lor. Macar sa iei examenul Editat Decembrie 13, 2009 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yodalaur Postat Decembrie 13, 2009 Autor Share Postat Decembrie 13, 2009 Ala e si drumul meu spre munca. Imi pare rau ca ai patit-o dar ce sa zic, ai muscat-o Atentie ca fix inainte de trecerea aia pentru pietoni sunt vreo doua capace de canal pe care te poti trezi ca trebuie sa franezi, si nu e tocmai placut. Rondul de la Alba Iulia nu e sens giratoriu. Nu ca ar avea vreo importanta. Inca o data zic, imi pare rau pentru patania ta dar iesirile pe vremea asta au riscurile lor. Macar sa iei examenul Da, ai dreptate ... nu e giratoriu da aveam un lapsus pentru cuvantul "rond". Nu imi venea in cap pe moment. Cu canalele nu am patit pana acu dar e o groapa interesanta de care era sa ma lovesc aproape de Auchan Titan. A fost astupata acu 2 saptamani si ieri cand am trecut cu masina pe acolo era din nou groapa ) ... De obicei nu merg cu viteza deci apuc sa vad obstcolele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Ala e si drumul meu spre munca. Imi pare rau ca ai patit-o dar ce sa zic, ai muscat-o Atentie ca fix inainte de trecerea aia pentru pietoni sunt vreo doua capace de canal pe care te poti trezi ca trebuie sa franezi, si nu e tocmai placut. Capacele alea de canal sunt pe banda 2 daca nu ma insel si sunt tare enervante...de-asta merg mereu pe banda 3 sau 1 inainte de rond Bafta la reparatii ! Priveste partea buna a lucrurilor,ca nu te-ai tavalit in sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yodalaur Postat Decembrie 13, 2009 Autor Share Postat Decembrie 13, 2009 Capacele alea de canal sunt pe banda 2 daca nu ma insel si sunt tare enervante...de-asta merg mereu pe banda 3 sau 1 inainte de rond Bafta la reparatii ! Priveste partea buna a lucrurilor,ca nu te-ai tavalit in sezon... Lasa capacele, ca daca acopera gaura canalului e ok. Sa vezi denivelare cum mergi pe Liviu Rebreanu dinspre Titan spre Campia Libertatii. Se observa destul de greu si am luat-o cu 80 prima data. Am simtit cum ma ridic de pe sa dar nu m-am dezechilibrat. Acum trec cu 40 cand ma apropii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Abia ce plecasem de acasa si ma grabeam sa ajung la examen la fac, pe undeva pe la piata Alba Iulia din Bucuresti (intrarea in giratoriu enind dinspre Muncii) o femeie de vreo 50 de ani intra brusc pe trecere miscandu-se destul de repede. Aud masina de langa cum frneaza destul de brusc si incerc sa pun frana (am realizat ca trebuie sa fie vb despre un pieton) dar carosabilul fiind ud imi fuge roata din spate si cad pe o parte. Nimeni nu a patit nimic cu exceptia motocicletei care e destul de avariata. Eu aveam tot echipamentu si m-am ales cu doua julituri (mai grav era cand picam pe role). Sunt trist ca e moto stricat dar fericit ca nu a patit nimeni nimik. Aveam vreo 50 la ora. Cred ca am avut destul de mult noroc ca nu am patit nimik. Pe casca se poate vedea locul unde am dat cu capu de asfalt... Am ajuns si la examen pana la urma cu 5 min intarziere cu metrou ) eu sunt curios ce te-a apucat sa te infigi in frana de spate? bine ca esti bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 eu sunt curios ce te-a apucat sa te infigi in frana de spate? bine ca esti bine oare experienta? azi chiar era zi de dat cu mobra.... prin sufragerie in fata semineului bagati-va mintile in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Cand te grabesti iei masina sau RATB-ul. Bine ca nu s-a lasat cu R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 la 50 la ora nu se da cu R.I.P. pune o poza cu casca,sa vedem cum ce e si cum s-a comportat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Nu te culca pe o ureche, deoarece nu este deloc ok ce s-a intamplat. Nu este normal sa cazi cand iti fuge spatele, deoarece derapajul asta poate fi controlat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Atentie ca fix inainte de trecerea aia pentru pietoni sunt vreo doua capace de canal pe care te poti trezi ca trebuie sa franezi, si nu e tocmai placut. Inainte de trecerea respectiva, de fapt, inainte de semaforul de pe Decebal, pe priuma banda, e un canal care mereu are capacul ridicat intr-o parte. Odata le-am zis gaborilor dintr-o masina de sectie, au dat prin statie, dar tot asa, cu o buza d-aia ridicata a ramas ... odata mi-a trimis vulcanul intr-un mini-wheelie, asa ca aveti grija cu canalul ala. Lasa capacele, ca daca acopera gaura canalului e ok. Sa vezi denivelare cum mergi pe Liviu Rebreanu dinspre Titan spre Campia Libertatii. Se observa destul de greu si am luat-o cu 80 prima data. Am simtit cum ma ridic de pe sa dar nu m-am dezechilibrat. Acum trec cu 40 cand ma apropii ) eu nu incetinesc, o iau fie pe marginea din staga a benzii 2, pe langa sina de tramvai, fie pe dreapta, banda unu, pe langa bordura....in rest, e bine sa nu uiti de incretirile alea transversale, ca-ti aduce aminte ficatu' de ele @studentu cu examenu: invata sa franezi de urgenta, la limita blocarii, invata sa controlezi mobra cu roata de spate blocata, cum zicea si trotinel, ar trebui sa poti stapani roata spate blocata....sa stii cand sa-i dai drumu, cand se apesi din nou etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Abia ce plecasem de acasa si ma grabeam sa ajung la examen la fac, pe undeva pe la piata Alba Iulia din Bucuresti (intrarea in giratoriu enind dinspre Muncii) o femeie de vreo 50 de ani intra brusc pe trecere miscandu-se destul de repede. Aud masina de langa cum frneaza destul de brusc si incerc sa pun frana (am realizat ca trebuie sa fie vb despre un pieton) dar carosabilul fiind ud imi fuge roata din spate si cad pe o parte. Nimeni nu a patit nimic cu exceptia motocicletei care e destul de avariata. Eu aveam tot echipamentu si m-am ales cu doua julituri (mai grav era cand picam pe role). Sunt trist ca e moto stricat dar fericit ca nu a patit nimeni nimik. Aveam vreo 50 la ora. Cred ca am avut destul de mult noroc ca nu am patit nimik. Pe casca se poate vedea locul unde am dat cu capu de asfalt... Am ajuns si la examen pana la urma cu 5 min intarziere cu metrou ) intradevar, problema principala ce reiese din relatarea omului este legata de canale. nu ca omu-si da seama ca tre sa fie un pieton pe trecere in functie de franele ce se pun pe langa el !!! unde pui ca mai era si cocotat pe motoreta, de unde-ar trei sa aiba o vedere mult mai larga. bine ca nimeni nu a patit nimic, tu ai avut ceva julituri mai putin grave decat atunci cand picai pe role si esti f bucuros ca nu ai patit nimic si ca ai ajuns la examen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Nu te culca pe o ureche, deoarece nu este deloc ok ce s-a intamplat. Nu este normal sa cazi cand iti fuge spatele, deoarece derapajul asta poate fi controlat ! cum il controlezi? din telecomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 cum il controlezi? din telecomanda? Daca poza ta de la avatar nu este de pe Google Image, atunci ai putea sa ii spui chiar tu cum se poate controla un derapaj al rotii din spate in loc sa faci pe interesantu'. Daca nu ii spui tu, pana maine dimineata, ii spun eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Daca poza ta de la avatar nu este de pe Google Image, atunci ai putea sa ii spui chiar tu cum se poate controla un derapaj al rotii din spate in loc sa faci pe interesantu'. Daca nu ii spui tu, pana maine dimineata, ii spun eu. eu numai fac poze cu motociclete baiatu, nu le rulez. aveam si eu o intrebare cum face, sa stiu pentru cultura generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 stati acasa cat e ger... sau cel putin nu va plimbati prin zone foarte circulate.iarna zici ca toti soferii sunt mai tampiti la cap. grija mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 aveam si eu o intrebare cum face, sa stiu pentru cultura generala. cand ai fost copil nu te intorceai cu bicicleta pe frana din spate? cu "scartz"? merge si la moto, mai ales daca nu ai saua inalta. numai ca ceva mai greu. asta ar fi un exemplu de controlat frana spate blocata. Daca vbim de viteza mare, a controla frana spate blocata inseamna sa....nu cazi, or il "tii" din ghidon, ori dai drumu la frana si mai apesi odata fara s-o blochezi. stiti ce misto e sa-ntorci un cruiser de peste 250 kg pe frana de spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) ori dai drumu la frana si mai apesi odata fara s-o blochezi Asta in functie de mobra condusa. Pt ca unele s-ar putea sa te arunce mai ceva ca la corida cand recapata aderenta pe spate De cele mai multe ori e mai bine sa mentii spatele blocat pana la oprire si sa ti mobra din poponeata si ghidon. Editat Decembrie 15, 2009 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Debraiezi, te ridici in scarite, nu foarte mult si incerci sa tii ghidonul pe directia initiala, cand simti ca a trecut faza naspa, eliberezi frana spate. Merge pana la vreo 50-60, dupa asta poti avea surprize. Oricum este o treaba care TREBUIE EXERSATA INCEPAND DE LA VITEZE MICI, succesiv pana la o viteza mai mare, actionand frana spate in "reprize" scurte, spre unele mai lungi, FARA SA ACTIONEZI INSA VIOLENT FRANA. Trebuie pusa doar ferm. Este treaba si de "feeling", pentru ca toate treburile enumerate mai sus trebuie sa se petreaca foarte rapid. Cine are ceva ani de bicicleta in spate reuseste asta cu destul de multa usurinta. eu numai fac poze cu motociclete baiatu, nu le rulez. aveam si eu o intrebare cum face, sa stiu pentru cultura generala. Bine, baiatu' ironic, atunci tine-ti "talentele" numai pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) cu totii ati vazut matrix, cum evita neo gloantele, asa evit eu masinile in trafic, pentru mine baba nu ar fi fost decat alt glont de evitat, foarte simplu... Pe langa mine, pe forum mai sunt si Morfeus, vreo 10.000 de agenti si alte personaje, care inca nu si-au infipt mufa pt a-si instala softul de condus motocicleta, dar totusi se pricep ! Ma simt oarecum atins de ironia ta, este destul de fina. Un singur user mai reusea o asemenea performanta. A disparut, administratorii pricinosi au casunat pe el , ca avea ochii prea rosii in poza de la avatar. On topic spui si tu ceva ? Ca informatii despre filme gasim pe IMDB.com Editat Decembrie 15, 2009 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Ma simt oarecum atins de ironia ta, este destul de fina. Un singur user mai reusea o asemenea performanta. A disparut, administratorii pricinosi au casunat pe el , ca avea ochii prea rosii in poza de la avatar. On topic spui si tu ceva ? Ca informatii despre filme gasim pe IMDB.com care e ala cu ochii rosii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) care e ala cu ochii rosii? ala de respira greu... oricum, studentu' n-o sa invete din 'vorbe' pana n-o face de la sine, dar asta vine dupa cateva zeci de mii de km, sau ceva mai repede daca are ceva ani de mers pe bicla, si pana atunci ar fi bine macar cum sa stie ce sa faca daca blocheaza iar spatele... io unu am inteles ca e incepator. studentule, si io am blocat spatele in primele zile pe mobra/strada(care au fost tot iarna), de mai mule multe ori... norocul meu a fost ca eram pe-o viroaga 535 si aveam cauciuc nou. Editat Decembrie 15, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 cum il controlezi? din telecomanda? Mersul pe motocicleta nu se invata pe forum. Asa ca, marsh pe strazi si invata (asta ca sa fiu si eu "ironic"). Atata timp cat motocicleta nu este inclinata, orice fel de derapaj poate fi controlat (fata sau spate). Vrei sa ma contrazici? Inseamna ca mai ai de invatat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.