memyselfandI Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 ce alura de fighting machine are s-o stapanesti sanatos intr-adevar, arata de parca vrea sa inceapa un razboi... s-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Cea mai tare motocicleta, trage tare si in marsarier.. . ce mai... betoana... are o mica .. mica problema: se mai opreste din cand in cand aiurea asa.. in rest? e perfeeeecta! spuse manelistul nostru preferat. Hop-si-asa.... hopa...hopa. ... sa inteleg ca Iq-ul meu e muult sub al tau doar pentru ca imi plac niste cantece numite "manele"[...] Daca eu pot sa inteleg si o manea ... [...]Chiar exista si manele frumoase, ascultabile... si la o petrecere mai mare dragul sa dansezi[...] [...]Sunt cateva manele vechi care imi plac, restul sunt uscaturi fara nici o valoare. Apreciez orice muzica de calitate. Frumoasa mobra urata. Nu stiu daca am vazut mobra mai urata care sa-mi si placa. Mi se pare genial cum in loc de far i-au pus doua lanterne din alea pe 9 volti cum aveam cand eram mic.... si le-au facut sa arate bine. S-o folosesti sanatos. Editat Decembrie 27, 2009 de melciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Draga domnule Melciu, o manea mai inghit din cand in cand, dar o motocicleta si scumpa si prosta si...(colac peste pupaza) urata... NICIODATA. Dupa parerea mea sincera, unii amatori de strutocamile sunt de departe cei mai "manelisti", si "manelist" in sensul perceput de voi.. Si sa compun si pentru matale o mica manea.. (posesorii de BMW care nu se simt sa se autoexcluda - imi cer scuze fata de ei) "Am BMW si am valoare, ma vede vecinii si moare Nu vreau sa ma dau si mare Dar BMW e cea mai tare.." "Haoleeeeeeeeuuu" "Am servisu cel mai tare Eu nu stie la motoare Dau la bani din buzunare Sa reglez la injectoare De moare toti manelarii Nu conteaza banu meu Eu sint tare si-am bemveu... haoleeeeeeeuu.. Lupiii maaa!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 nu e pentru mine maneaua barosane. manelele e pentru tine valorosule chiparosule... Ai si tu dreptate intr-un fel. Vad o mare incompatibilitate intre posesia unui BMW si aprecierea manelelor. Eu unu nu stiu nici unu pana acum. Cu scuzele de rigoare pentru deschizatorul topicului pentru off-topic... haules baules Belbodi Minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Am iesit azi (de Craciun) cu ea prin oras . Asta e o premiera pentru mine, de Craciun pe mobra. Ne-am facut ca porcu amandoi dar a fost distractie. Frigul a fost suportabil (m-am imbracat bine), nu au fost probleme de patinaj sau alunecari pe bulevarde. La mine pe strada a fost un pic cu emotii dar fara probleme . 2 poze de calitate nu prea buna ca de ... sor-mea la aparat fa-o sa mearga bine, ca pe 21-24 mai e intrunire la Kaprun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 Draga domnule Melciu, o manea mai inghit din cand in cand, dar o motocicleta si scumpa si prosta si...(colac peste pupaza) urata... NICIODATA.Dupa parerea mea sincera, unii amatori de strutocamile sunt de departe cei mai "manelisti", si "manelist" in sensul perceput de voi.. Si sa compun si pentru matale o mica manea.. (posesorii de BMW care nu se simt sa se autoexcluda - imi cer scuze fata de ei) "Am BMW si am valoare, ma vede vecinii si moare Nu vreau sa ma dau si mare Dar BMW e cea mai tare.." "Haoleeeeeeeeuuu" "Am servisu cel mai tare Eu nu stie la motoare Dau la bani din buzunare Sa reglez la injectoare De moare toti manelarii Nu conteaza banu meu Eu sint tare si-am bemveu... haoleeeeeeeuu.. Lupiii maaa!" Ce pot sa spun, esti cel mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Ce pot sa spun, esti cel mai tare Imi cer scuze ca ti-am stricat topicul. Mesaj completat nu e pentru mine maneaua barosane. manelele e pentru tine valorosule chiparosule... Ai si tu dreptate intr-un fel. Vad o mare incompatibilitate intre posesia unui BMW si aprecierea manelelor. Eu unu nu stiu nici unu pana acum. Cu scuzele de rigoare pentru deschizatorul topicului pentru off-topic... haules baules Belbodi Minune. Bine, cum zici matale, insa daca manelele nu au nici o legatura, de ce ai adus vorba aici? Pe tine te-a mancat in c-ur sa ma starnesti. Cat despre topicul de fata, da, este rautate din partea mea ceea ce am scris, dar eu nu incetez sa nu ma minunez de raportul "fiabilitate"/pret al motocicletelor biemdoubleiu. Ai dreptate, e bine zis, << Belbody "minunatul">> de "calitatile" agregatelor BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 fa-o sa mearga bine, ca pe 21-24 mai e intrunire la Kaprun! Vedeti ca e o mica eroare pe site 21-24 a fost in 2009 in 2010 nu are cum sa fie din 21(vineri) pana pe 24 (luni) ...cred io...astept o confirmare de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 Mesaj completat Bine, cum zici matale, insa daca manelele nu au nici o legatura, de ce ai adus vorba aici? Pe tine te-a mancat in c-ur sa ma starnesti. Cat despre topicul de fata, da, este rautate din partea mea ceea ce am scris, dar eu nu incetez sa nu ma minunez de raportul "fiabilitate"/pret al motocicletelor biemdoubleiu. Nu e nevoie sa iti ceri scuze. Nu ma simt ofensat sau cu topicul stricat dar as aprecia daca in primavara (dupa ce upgradez software-ul din ECU) ne-am intalni si ai face o tura cu ea. Dupa (ca si inainte) poti sa iti spui parerea asa cum crezi tu de cuviinta. Sunt de acord ca la pretul platit nu ar fi trebuit sa fie nicio problema cu ea cel putin cat e in garantie dar avand in vedere experienta cu motocicleta pot sa spun ca nu sunt deloc deranjat ca are un bug in programare. Bug-urile sunt inevitabile si mereu, indiferent de cat de mult testezi tot scapa la public produse cu mici gandacei. C'est la vie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxx40 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 iulian, in primul rand felicitari pentru tura de Craciun, ai fost tare si cred ca este cel mai frumos cadou ref la jucarie, inca o data repet nu are nimic motocicleta, asa este ea, adica nu merge rotund crede-ma pe cuvant sau cauta pe forumurile care ti le-am indicat si ai sa vezi ca toate sunt la fe. la primavara chiar mi-ar placea sa ne intalnim la o tura si cu ocazia asta sa stam mai mult de vb despre model. in rest ca sa revin la topic, la ce te-ai mai gandit sa mai pui pe ea? eu am pus alte buloane de crash (cele originale sunt degeaba - parerea mea), am pus bullbar lateral la motor tot pentru protectie, cric central ceea ce este magnific (cand o parchezi mai mult timp sau cand o speli spre ex) si intentionez sa imi achizitionez curand placa pe care o ai tu pe spate si eventual un backcase textil:) mai sunt optiuni de la wunderlich si de la rizoma (spre ex am o cunostinta care a modificat-o puternic) toba acrapovic, scut motor rizoma, a montat bordul pe rezervor etc daca consideri ca nu are rost ideia de continuare a discutiei sa imi spui toate cele bune si sfatul meu este sa mai astepti totusi primavara ca sa mai iesiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Un an nou fericit tuturor! Editat Decembrie 28, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxx40 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) La multi ani si tie, sarbatori fericite! Editat Decembrie 28, 2009 de maxx40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 iulian, in primul rand felicitari pentru tura de Craciun, ai fost tare si cred ca este cel mai frumos cadouref la jucarie, inca o data repet nu are nimic motocicleta, asa este ea, adica nu merge rotund crede-ma pe cuvant sau cauta pe forumurile care ti le-am indicat si ai sa vezi ca toate sunt la fe. la primavara chiar mi-ar placea sa ne intalnim la o tura si cu ocazia asta sa stam mai mult de vb despre model. in rest ca sa revin la topic, la ce te-ai mai gandit sa mai pui pe ea? eu am pus alte buloane de crash (cele originale sunt degeaba - parerea mea), am pus bullbar lateral la motor tot pentru protectie, cric central ceea ce este magnific (cand o parchezi mai mult timp sau cand o speli spre ex) si intentionez sa imi achizitionez curand placa pe care o ai tu pe spate si eventual un backcase textil mai sunt optiuni de la wunderlich si de la rizoma (spre ex am o cunostinta care a modificat-o puternic) toba acrapovic, scut motor rizoma, a montat bordul pe rezervor etc daca consideri ca nu are rost ideia de continuare a discutiei sa imi spui toate cele bune si sfatul meu este sa mai astepti totusi primavara ca sa mai iesiti Salut, am citit pe forumurile internationale despre "engine stalling". S-au plans multi cu Ruri, Suri, GTuri etc. A aparut in noiembrie un upgrade de la BMW. Cei din climatul calduros l-au pus si se pare ca rezolva problema. Unii au folosit niste Techron si spun ca in ultimele 1000 2000 de km nu au mai avut probleme. Sper sa fie rezolvata chestia. Am sunat la BMW si mi-au zis ca o sa solicite upgradeul la inceputul anului. In legatura cu extra-urile. Toba akrapovic as vrea din primavara. Scutul de motor si bullbar vreau si eu tot din primavara. Am vazut catalogul Wunderlich si mai e unu de la Hornig (daca am scris corect) Am mai montat crashpaduri de la R&G Airflow parca se numesc, tot de la R&G contragreutati mai late, pt jenti si pt cardan tot R&G. Nu mai am incotro momentan, vremea nu mai permite sa ies. Dar cine stie:D. Inca ne rugam ). Aaa si am mai pus niste paint protectors transparente pe rezervor (lateral si frontal ca sa zic asa) Atat timp cat e constructiva ... discutia isi are rostul Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxx40 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 daca schimbi toba sunt primul interesat sa o cumpar pe a ta, deci sa ma ai in vdr eu nu am vrut zgomot, fapt pentru care o am inca pe cea stoc, in schimb imi displace design-u ca apare ca un tun fara nici o forma, iar a ta este putin colturoasa ceea ce ma atrage. ref la protectiile R&G, da, sunt super, intentionez sa achizitionez si eu, cel putin pe cea de pe cardan. as vrea sa pun filtru sport, un K&N sau un BMC dar am inteles ca trebuie resoftat sau schimbata nu stiu ce plaja din cauza flow-ului marit de aer, stii sau stie cineva ceva despre asta? o alta intrebare ar fi daca esti adeptul xenon-ului? (eu nu sunt) dar toti pe care ii cunosc cu k12 si-au montat xenon. ultima intrebare ar fi referitoare la cauciucuri? sunt curios cu ce gume este echipata in prezent si daca ai cumva sportrrad pe spate? (adica 190) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) mancatori de (cuvant urat) care nici la alte motoare nu au visat sau deoparte si barfesc si la rable se gandesc oricum omul se baga prin toate topicurile chiar daca la viata lui nu a vazut motocicleta 0 km pe mana si se bucura la 2 anvelope second de care zice ca sunt mai bine decat cele noi este cea mai mare rusine sa ii spui unui om ce "copil urat are" da stii tu cum e cand o sa puna mana pe 10000 euro nu o sa stie sa.i numere dar minte sa ii si dea pe o motocicleta daca ajung sa am bani de o a de o a doua moto asta va fi o adevarata nebunie amice "belyboi" credeam ca afara pleaca cei mai buni/dotati dintre noi si tiganii se pare ca asupra primilor m.am inselat Editat Decembrie 28, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) mancatori de (cuvant urat) care nici la alte motoare nu au visat sau deoparte si barfesc si la rable se gandesc oricum omul se baga prin toate topicurile chiar daca la viata lui nu a vazut motocicleta 0 km pe mana si se bucura la 2 anvelope second de care zice ca sunt mai bine decat cele noi este cea mai mare rusine sa ii spui unui om ce "copil urat are" da stii tu cum e cand o sa puna mana pe 10000 euro nu o sa stie sa.i numere dar minte sa ii si dea pe o motocicleta daca ajung sa am bani de o a de o a doua moto asta va fi o adevarata nebunie amice "belyboi" credeam ca afara pleaca cei mai buni/dotati dintre noi si tiganii se pare ca asupra primilor m.am inselat Am incheiat discutia aici pe topic, multzam' de aprecieri, "La multi ani!" si tie si sa fii sanatos cu banii si BMW-ul tau. Editat Decembrie 28, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 daca schimbi toba sunt primul interesat sa o cumpar pe a ta, deci sa ma ai in vdr eu nu am vrut zgomot, fapt pentru care o am inca pe cea stoc, in schimb imi displace design-u ca apare ca un tun fara nici o forma, iar a ta este putin colturoasa ceea ce ma atrage. ref la protectiile R&G, da, sunt super, intentionez sa achizitionez si eu, cel putin pe cea de pe cardan. as vrea sa pun filtru sport, un K&N sau un BMC dar am inteles ca trebuie resoftat sau schimbata nu stiu ce plaja din cauza flow-ului marit de aer, stii sau stie cineva ceva despre asta? o alta intrebare ar fi daca esti adeptul xenon-ului? (eu nu sunt) dar toti pe care ii cunosc cu k12 si-au montat xenon. ultima intrebare ar fi referitoare la cauciucuri? sunt curios cu ce gume este echipata in prezent si daca ai cumva sportrrad pe spate? (adica 190) Cauciucurile sunt Metzeler si pe spate (cred ca) are de 190. Am Comfort Package (Sports wheels with 190/50 ZR 17 tyre, Heated Handlebar Grips, On Board Computer, Small Cockpit Fairing and LED indicators) deci presupun ca asa e. O sa confirm diseara ca sa ma uit pe cauciucuri . Din pacate nu stiu nimic de filtre. Am citit ceva de PowerCommander 3 ca ar fi super recomandat pt Kuri dar sunt mult mai avizati astia care si-au pus deja (pe siteuri internationale) sa isi dea cu parerea. Eu deocamdata o tin stoc la capitolul asta ca e inca prea proaspata ca sa renunt la garantie. Daca nu sunt prost informat stiu ca akrapovic-u folosit chiar de BMW ca accesoriu are un reglaj de zgomot. Deocamdata schimbarea tobei este la categoria "moft nefolositor" asa ca nu iti promit ca o sa o am la vanzare in primavara. Depinde si de criza financiara:) Legat de xenon, ma lasa "rece". Problema cu el e ca nu e legal daca nu ai sistem automat de reglaj al farului si spalator de far (cel putin asa stiu eu). Tinem legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Legat de xenon, ma lasa "rece". Problema cu el e ca nu e legal daca nu ai sistem automat de reglaj al farului si spalator de far (cel putin asa stiu eu). De motocicleta cu spalator de far nu am auzit , confunzi cu situatia de la masini unde intr-adevar xenon se poate comanda doar impreuna cu spalator de far dar nu din considerente legale. Intr-adevar regaljul automat (la masini, la moto nu stiu exact cum este) este obligatoriu pt ca orice dereglare este foarte deranjanta pt ceilalti participanti la trafic. Nici eu nu sunt adeptul xenon-ului improvizat pt ca nu imi plac improvizatiile de fel si stiu ca este deranjant. Recunosc insa ca in Ro, cu pericolele cunoscute, cateodata este binevenit. Mesaj completat Vedeti ca e o mica eroare pe site21-24 a fost in 2009 in 2010 nu are cum sa fie din 21(vineri) pana pe 24 (luni) ...cred io...astept o confirmare de la ei. Nu cred ca este eroare pe site; este vorba de cum pica sarbatorile religioase in functie de Paste, care anul asta aici este ceva mai devreme, pe 4 aprilie. Aceste sarbatori inseamna si zile nelucratoare de care, evident, se profita din plin. La primele 2 editii (2008 si 2009) s-a nimerit ca ziua libera sa fie joi si lumea isi ia, normal, si vineri liber. Acum acea zi de joi va fi mai devreme (13mai) si se profita de luni 24 mai liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxx40 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 nu ma bazez pe tine la toba, dar daca e sa o schimbi, repet nu uita sa ma anunti:) in rest e clar, inseamna ca nu au schimbat furnizorul de cauciucuri. si eu am tot metzeler si nu prea sunt incantat de ele. am mers pe un k12r cu michelin pilot power si era alta mancare de peste, adica aderenta era maxima, in fine, asta cred ca va fi urmatorul set la mine. pana acum 14k km nu am schimbat decat un set si am pastrat firma, fara sa fi mers cu altceva (adica inca nu probasem), mi-am zis ca daca astea le-a pus neamtu, astea sunt si bune, dar nah, nu intotdeauna este asa. o alta chestie este ca eu folosesc azot in roti, clar ca de aici o sa iasa discutii ca nu e bine si ca bla bla, dar fac asta din cauza variatiilor mari de presiune pe care le avea vara, mai ales pentru roata spate care are o presiune de 2.9. si spun ca sunt mai mult decat multumit de uzura (aceasta este mai mica, dar si guma se incalzeste mai greu - avantaje si dezavantaje) in alta ordine de idei am uitat sa mentionez de manete daca ai de gand sa le schimbi? eu am wunderlich si sunt foarte multumit deoarece am scapat de durerile cauzate de ambreiaj mai exista titax rizoma si barracuda daca zic bine plus parca am mai vazut ceva pe ebay, tu cum te impaci cu ambreiajul in prezent ? ca eu aveam febra dupa o zi de oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 intentionez sa imi achizitionez curand placa pe care o ai tu pe spate si eventual un backcase textil:) Gasesti chiar la BMW in 2 variante: Softbag klein 19L - 135euro si Softbag groĂ 55L -175euro, ambele waterproof si dependente de acel mic portbagaj (GepäckbrĂźcke). Chiar am citit un review de la un nene cu K1200R care era f multumit de cea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxx40 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 multam! stiam numai de placa-GepäckbrĂźcke e undeva pe la 600RON in schimb de genti chiar nu stiam ca au dedicate. am vazut numai ceva de la ixs pentru spate, dar cum o sa se deschida sezonul si implicit merg la bavaria pentru pregatire adica schimb ulei, filtre, etc o sa iau si astea de fapt o sa le comand ca ei nu au nimic pe stoc niciodata (ma refer la bavaria pipera) sincer sunt nerabdator sa inceapa iar sezonul, dar nah, pana atunci mai discutam pe forumuri, mai aflam chestii noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Da, ambreiajul a fost o mare problema la inceput. Mi se parea imposibil de tare fata de er6f. Acum m-am obisnuit cu el si nu am mai constatat dureri dar cred ca mi-ar prinde bine o comparatie asa ca poate ma lasi si pe mine sa il experimentez pe-al tau la primavara ca sincer ma batea gandul sa fac ceva in privinta asta. Am verificat roata spate, e de 190. Legat de presiune, nu am apucat sa merg cu ea extins pe sezon calduros (desi in sept. a fost destul de cald in Bucuresti). La rece am 2.9 si dupa rulare nu a trecut niciodata mai sus de 3.1. Legat de cauciucurile de care vorbesti, am citit ca ar fi mai bune. Probabil ca dupa ce le uzez pe-astea o sa le incerc si eu:P Editat Decembrie 28, 2009 de lazar.iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxx40 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) cu mare placere te las sa testezi ce vrei tu:) oricum schimbarea manetelor este mana cereasca, crede-ma pe cuvant. ref la cauciucuri pe spate e clar ca ai janta sport si cica e bine sa nu depaseasca 2.9 la cald, ei cel putin asa zic daca mergi cu pasager. in cazul meu asta vara pe a2 aveam 3.5 ceea ce era mult, dar erau si 42C. iar pentru mine asta a fost factorul decisiv in a pune azot. de atunci nu am mai avut probleme decat de ordinul derapajului la rece, dar nu ceva nemaintalnit avand in vedere nesimtirea care o accelereaza. daca aflii ceva de la stefan sau tibi cu privire la soft te rog sa postezi si aici sau sa ma anunti si pe mine ultimul update de soft l-am facut asta vara odata cu revizia de 10k si sincer nu sunt multumit, parca nu mai trage asa violent, in schimb este mai controlabila la viteze constante pe curbe sau in oras. si eu astept primavara sa fac update sau rollback ca nu imi place varianta asta poate cu ajutorul vremii o sa ne dam prin februarie, ca vad numai pozitive pentru jumatatea lu' ianuarie Editat Decembrie 28, 2009 de maxx40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) A ramas sa iau legatura cu Tibi pe 4 ianuarie. Tinem legatura pe-aici. Bafta si mersi pentru informatii Editat Decembrie 28, 2009 de lazar.iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 acum am vazut topicul, nu l-am citit tot dar sa il stapanesti sanatos. atentie surging nu inseamna oprirea motorului, ce ai tu se numeste "stalling" daca se opreste in mers in special la ture mici. asta e partial din mapping partial din faptul ca nu esti obisnuit cu ea. exista niste device-uri care remediaza prin pacalirea calculatorului, in esenta trucheaza informatia de temperatura si cea de la sonda lambda si in regimuri critice baga mai mult gaz. surging este cand desi tii acceleratia constanta pe la 3-4000 de ture motorul tinde sa o ia ba mai incet ba mai repede, era tipic boxerelor cu o singura bujie gen 1150r non dual spark. se rezolva in principiu prin imbogatirea amestecului, era tot de la mapping, ca sa tina emisiile jos si consumul la fel motorul era gatuit rau. de, chestii de injectie electronica, la carburatoare nu exista asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.