asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Oprirea motorului. Mesaj completat PS: Excelent motor! sa il stapanesti cu placere! si mie imi place modelul asta dar nu ca singura motocicleta. am avut naked, imi place dar numai la drumuri scurte, cateva sute de km max. vezi ca astea nu fac surging, se comporta ca un fel de surging dar problema este din actuatorul de relanti, mergi sa ti-l schimbe. surging inseamna turatie/putere variabila (incontanta) pentru o anumita pozitie a acceleratiei. se poate manifesta diferit la diferite turatii, cel mai adesea apare la 3-4000 de ture. motivul este harta de injectie, amestecul prea sarac, urmare a constrangerilor referitoare la emisii si dorintei de a obtine un consum scazut. la motocicletele cu aceasta problema cronica, cum ar fi boxerele pre twin-spark, se putea monta un fel de releu (nu era de fapt releu dar arata ca unul), rezultatul era imbogatirea amestecului si disparitia fenomenului. pentru detractorii lui k1600, nu e nevoie sa fiti atat de vehementi, nici unul dintre voi nu este etalon in nimic asa cum va place sa credeti, gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele. pt mine orice e pe doua roti e ok, nu vad rostul unor astfel de dispute. am cam avut toate bmw-urile mari nu in unul ci in cate doua exemplare, k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling. l.e. acum am vazut ca topicul e din 2009 si i-am mai raspuns odata baiatului. scuze. mai ai motorul? cei pe care ii cunosc si au luat k1200-1300 nu le-au tinut prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 K12 nu mi-a facut niciodata surging. Doar boxerul la R1200C s-a oprit o data pe un deal in Austria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 oprire neasteptata = stalling. surging e altceva, am explicat mai sus. stalling-ul poate avea cauze mecanice sau cauze soft, legate tot de harta de injectie. asta e ceva foarte complicat pentru cei care nu cunosc, necesita teste real life, cazul ideal proiectat nu se transpune in realitate identic din cauza elementelor mecanice care prezinta inertii, dispersii de parametri, calitatii combustibilului..etc. apare cel mai frecvent la decelerari bruste, cel mai adesea la schimbari de viteza in treptele inferioare si turatii relativ reduse. un caz tipic de stalling hardware a fost la bmw 1200rt/2010, la care desi harta de injectie era mult mai stransa, motor cu 2 axe cu came, latimea tab-urilor ce dau catre senzorii hall impulsul de aprindere a ramas aceeasi. efectul era un impuls mai lung decat trebuie ce scotea calculatorul din plaja de reglaj automat si motorul se oprea in avarie. s-a rezolvat total prin inlocuirea tab-urilor cu unele mai inguste ce dau impuls mai scurt. a fost necesara si alinierea foarte precisa a motorului. toate aceste probleme, adesea invocate de adversarii marcii bmw, sunt datorate progresului tehnologic, faptul ca aceste motociclete sunt mereu la limita superioara a tehnologiei implica si riscuri de acest fel. eu le accept linistit, niciun fel de problema, indiferent de natura ei, nu a ramas nerezolvata nici la motoare nici la masini. ma indrept de aceea catre noile aparitii fara niciun fel de stress tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 .... pentru detractorii lui k1600, nu e nevoie sa fiti atat de vehementi, nici unul dintre voi nu este etalon in nimic asa cum va place sa credeti, gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele. pt mine orice e pe doua roti e ok, nu vad rostul unor astfel de dispute. am cam avut toate bmw-urile mari nu in unul ci in cate doua exemplare, k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling. ... nu cred ca am venit noi pe topicul de k16 sa spunem ca e "naspa sau ca k13 e da shit", gusturile se schimba, se rafineaza, dar pan la 50 de ani tot nu ma vad calare pe autobuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 nu cred ca am venit noi pe topicul de k16 sa spunem ca e "naspa sau ca k13 e da shit", gusturile se schimba, se rafineaza, dar pan la 50 de ani tot nu ma vad calare pe autobuz. da asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 oprire neasteptata = stalling. surging e altceva, am explicat mai sus. stalling-ul poate avea cauze mecanice sau cauze soft, legate tot de harta de injectie. asta e ceva foarte complicat pentru cei care nu cunosc, necesita teste real life, cazul ideal proiectat nu se transpune in realitate identic din cauza elementelor mecanice care prezinta inertii, dispersii de parametri, calitatii combustibilului..etc. apare cel mai frecvent la decelerari bruste, cel mai adesea la schimbari de viteza in treptele inferioare si turatii relativ reduse. un caz tipic de stalling hardware a fost la bmw 1200rt/2010, la care desi harta de injectie era mult mai stransa, motor cu 2 axe cu came, latimea tab-urilor ce dau catre senzorii hall impulsul de aprindere a ramas aceeasi. efectul era un impuls mai lung decat trebuie ce scotea calculatorul din plaja de reglaj automat si motorul se oprea in avarie. s-a rezolvat total prin inlocuirea tab-urilor cu unele mai inguste ce dau impuls mai scurt. a fost necesara si alinierea foarte precisa a motorului. toate aceste probleme, adesea invocate de adversarii marcii bmw, sunt datorate progresului tehnologic, faptul ca aceste motociclete sunt mereu la limita superioara a tehnologiei implica si riscuri de acest fel. eu le accept linistit, niciun fel de problema, indiferent de natura ei, nu a ramas nerezolvata nici la motoare nici la masini. ma indrept de aceea catre noile aparitii fara niciun fel de stress tehnic. Si unde am zis eu ca K12 a facut stall? Dude, R1200C era dat doar ca singurul exemplu rau de cand ma dau cu BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) nu cred ca am venit noi pe topicul de k16 sa spunem ca e "naspa sau ca k13 e da shit", gusturile se schimba, se rafineaza, dar pan la 50 de ani tot nu ma vad calare pe autobuz. El se crede actionar la BMW si se baga pe orice topic cu bmw sa culeaga opinii. Lasa-l in pace, e la datorie (imaginara, of course). Editat Decembrie 3, 2011 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 El se crede actionar la BMW si se baga pe orice topic cu bmw sa culeaga opinii. Lasa-l in pace, e la datorie (imaginara, of course). doru are cunostiinte in domeniu si ceva experienta pe moto aici nu i de contestat insa ce nu intelege el este ca fiecare motocicleta are segmentul ei de varsta.... cum dracu i ar sta la volumul lui pe un k 1300 r????? are o afacere, nevasta, copil cum iar sta la 270 km/h printre masini pe dn1 sau in curbe cu genunchiul pe jos ce depaseste limita lui de intelegere este ca nu tot ce isi cumpara el este CEL MAI .. potent dupa cum crede el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 ce depaseste limita lui de intelegere este ca nu tot ce isi cumpara el este CEL MAI .. potent dupa cum crede el nici pomeneala. cumpar numai pt mine in concordanta cu preferintele si necesitatile mele. cel mai cel mai nu exista. exista numai ce iti place si ce ti se potriveste asa cum ai spus. p.s. acum cativa ani erai revoltat ca o luam la sanatoasa cu 200, acum tu faci mai rau decat faceam eu atunci. vezi deci ca e bine sa fii rezervat, nimeni nu detine un monopol al stiintei sau motociclismului. lucrurile seschimba mereu, la fel preferintele si toate cele. Si unde am zis eu ca K12 a facut stall? Dude, R1200C era dat doar ca singurul exemplu rau de cand ma dau cu BMW. e o neintelegere. eu am inteles exact. asa cum am spus motoarele k din seria noua nu fac surge, au avut in seriile iniatiale un defect al actuatorului de relanti ce producea un efect asemanator surging-ului. r1200c era tot asa cum am spus pre twin spark, cu problemele respective. p.s. a urmat cl1200 care a fost twin spark, tocmai din motivul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) grandpa, ne lasi cu troleibuzele astea? mai bine iau conserva decat sa merg cu asa ceva. uite un baiet destept k 16 este adevarat cel mai tare dar pentru un segment de piata prea restrictiv... nu asa da r -ul si k- ul pe un k1600 NICIODATA gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele. k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling. Fiind pe un topic K13 urez simpatizantilor si posesorilor acestor motociclete Multa Sanatate! De asemenea, including me, fiind in Ajun si in apropierea Sarbatorilor de Iarna urez din toata inima motociclistilor pasionati de BMW sau oricare alte motociclete: "La multi ani si Sa auzim numai de bine" Vorbind despre K16: Domnilor, mi-am permis sa va citez mai sus fiindca aveti perfecta dreptate..! Si eu astept un Naked sau Roadster pe aceasta tema... Doru, Messerie, Sa il stapanesti sanatos, "La multi kilometri frumosi"! Editat Decembrie 5, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 grandpa, ne lasi cu troleibuzele astea? mai bine iau conserva decat sa merg cu asa ceva. Din ciclul "Sa ne dam cu parearea!" sunt de acord cu Bec. Chiar as adauga ca este o motoreta cam de gheu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Din ciclul "Sa ne dam cu parearea!" sunt de acord cu Bec. Chiar as adauga ca este o motoreta cam de gheu. Peace man. Sa ne iubim make love not war Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) nu umblati fratilor cu subtilitati ca nu se prinde lumea. "si chiken stripsurile alea vin standard pe bking" Mai stii vorba aia : e rau sa fii prost ...da mai rau e sa nu-ti dai seama? ))))) Editat Decembrie 6, 2011 de the_mephisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 (editat) Mai ai stimate atelajul? Editat Februarie 18, 2016 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inspectoru Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Salut! Am si eu o problema si poate ma ajuta cineva. Am avut un mic accident cu moto(K1300r) si trebuie sa fac 2 stickere. Am in prieten care le poate face dar nu stim ce font trebuie. Atașeze o poză cu ce imi trebuie. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Nu e un font standard. Incerc sa ti le fac eu, numai sa gasesc putin timp liber... Trimite-mi pe mesaj o adresa de email. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Merge vectorizat rapid in photoshop sau illustrator, daca se pricepe prietenul. https://www.stickers-motard.fr/75-large_default/stickers-autocollant-logo-k1300r.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 L-am facut eu, astept doar adresa de email... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inspectoru Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Acum 1 oră, gabyshor a spus: L-am facut eu, astept doar adresa de email... balasdaniell@gmail.com Mulțumesc frumos! Acum 1 oră, fuchsia a spus: Merge vectorizat rapid in photoshop sau illustrator, daca se pricepe prietenul. https://www.stickers-motard.fr/75-large_default/stickers-autocollant-logo-k1300r.jpg Mulțumesc frumos! Acum 4 ore, gabyshor a spus: Nu e un font standard. Incerc sa ti le fac eu, numai sa gasesc putin timp liber... Trimite-mi pe mesaj o adresa de email. Salut. Nu merge sa iti trimit mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inspectoru Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Rezolvat, am atasat si doua poze. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Cu placere, vezi, nu le mai strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.