Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Inca o intamplare care imi confirma ca "nu se mai fac motociclete cum se faceau odata". :o

 

In primul rand ca ma asteptam la un design ceva mai "adventure" (era geniala ideea aia cu carena in forma de turban) si la o "bicicleta" mult mai usoara (pana in 230 de kile) si NU atat de incarcata de electronici si mama electronicilor.

Privita in ansamblu imi da senzatia de "prea sofisticat" si "nu prea rezistent", asta e impresia mea.

 

Anyway, e clar ca nu-i destinata celor care vor sa "plece de nebuni si sa exploreze", care vor sa se simta liberi in natura si sa mearga unde vrea' muschiu' lor.

E pentru un fel de "domni" care or sa zica ca au si ei motocicleta "adventure" si or sa faca 500 de km pe asfalt + 2 km pe forestiere usoare si gata "aventura", mama ce super a fost! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fara suparare cei indragostiti de monocilindrice ar trebui sa se aptina sau macar sa nu fie atat de vehementi. Super Tenere-ul este dintr-o alta categorie, total diferita. Un bicilindru care sa ramana un monocilindru in esenta a scos BMW cu F 800 si din punctul meu de vedere pt turing cu bagaje si pasager 6-800 km/zi este un fiasco total. Yamaha a vrut altceva mai aproape de utilizarea reala a motocicletei. Sa fim seriosi, cati scot 1200 GS in afara drumului fie el autostrada sau forestier. Ii numeri pe degetele de la o mana. Si nu ma refer la cativa km de proba sau test o data sau de doua ori pe an. Sant curios parerea lui Raul (Rul@) despre Super Tenere, care face parte din acei cativa, care stiu ca a bagat 1200GS pe unde nici fabricantul nu spera sa ajunga. Mie unul imi place si numai pt motorul modern care nu consuma ulei, frana evoloata, bascula clasica, sa mare si probabil comoda, bord, protectie la vant. Este o poza din fata unde picioarele motociclistului nici nu se vad din spatele carenelor generoase. Ce nu-mi place toba mare care mananca din spatiul cutiei stanga si rezervorul un pic cam mic, dar sa vedem consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Mie unul imi place...

 

Dupa cum se poate vedea, in afara de tine si inca vreo 2 "chopperisti", dezamagirea e generala. Prostii de noi, contrar reclamei initiale, ne asteptam/speram la un concurent direct al 990-ului si nu la un rival al cazanului de gs1200, varadero sau alte TOURINGURI.

 

 

 

Apropo, nici nu ai cumparat-o inca si ai inceput sa ai atitudinea detinatorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mania" spre mobre spectaculase si fiabile? :o

Mesaj completat

 

probabil in sensul justificarii diferentei de pret :D

 

spectaculos? poate ca eu is chior dar din ce vad ce spun si ceilalti useri nu este nimic spectaculos...TIE ce ti se pare spectaculos la ST?

 

fiabil ? usurel...asta poti spune dupa cel putin 1 sezon...acu abia sa lansat si in dreptul fiabilitatii tre lasat spatiu liber...pana o dovedeste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma gandesc...seamana mult cu Stelvio(faruri,parbriz,esapamen,greutate,suspensie fata, e.t.c)!!cu 990 si cu GS-ul clar nu se poate bate pe off..dar pe asfalt cred se poate intrece cu oricare!!pretul si mai incolo fiabilitatea isi vor spune cuvantul!!

PS 1 si eu ca si altii(se stiu ei) carora ne place sa bagam "vacile " in noroi sunt un pic dezamagit dar pana la urma majoritatea isi iau enduro-touring nu pt noroi ci ca sa treca mai usor peste gropile din asfalt..deci acest moto are sanse egale de vanzari cu oricare moto din clasa ei!!

PS 2 ..parerea unui choperist!! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurii care pot fi incantati sunt aceia dintre noi care prefera touring-ul, insa nu se impaca prea bine cu ideea si pozitia de vitezana.

 

Pe mine ma incanta drumurile lungi, dar imi displac profund torpilele de FJR, VFR (2010), Hayabusa sau mai stiu eu ce.

 

Prin touring inteleg Transalp, VStorm, F650GS-2 si de aici in sus e cam clara categoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea il vad "in nisipurile miscatoare ale desertului Tenere" cum faceau reclama, mai degraba pe drumurile printre Alpi in Europa si eu il vad ca pe un Varadero, sa vedem pretul si sa speram ca o sa fie unul bun pt piata moto.La prima vedere cam asta vad eu, cu timpu sigur o sa fie catva baieti de pe Advrider care o sa-l calareasca RTW si o sa vedem cum se comporta.

 

P.S. Deocamdata ma bucur totusi ca nu trebuie sa las tabara portocalie (cred ca in adancul sufletului speram sa aiba caracteristicile acestea)

 

se pare ca va fi la 14000 EUR. disponibilitate in RO nu stiu inca. in max 1 sapt o sa aflu.

bafta,

ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I beg to differ. Touring se face EXACT cu FJR,GT,RT,GTR etc. Touring n-are nicio treaba cu offroadul prelungit. Intr-o epoca nu prea indepartata asta se chema adventure (adeca offroad asta mai prelungit.Nu zic absolut nimic de enduro,aia e alta treaba).

 

LE: asta nu insamna ca neg faptul ca un F800,F650,Transalp (in fapt orice mobra) ar fi bune de touring. Fiecare cu ce se simte mai bine.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realitatea ca Super Tenere are moto de 1200 nu este vina japonezilor. Toata tampenia a plecat de la BMW care au inventat cifra 1200 si au alaturat-o unui motor de enduro-turing. Din pacate, neavand concurenta, ideea a prins in special la orgoliosii din lumea intreaga stabilind in lumea moto un barem idiot: ori ai 1200 si peste 110CP ori nu existi. Am mai spus-o si eu, dar si altii. Un motor modern de max 900, hai 1000, pana in 100CP si mai usor (max 200kg) ar fi fost mult mai nimerit pt ce fac in viata reala genul asta de motoare.

:o

Iar japonezii de la Yamaha nu sunt singurii care au "cazut in capcana asta". Honda putea face in locul VFR-ului de 800, unul de 1000 cmc insa au ales 1200 pentru a-i ataca pe cei de la BMW cu sport-touringul lor K1200S (care a devenit intre timp K1300S deci VFR-ul in cativa ani probabil va avea si el 1400 cmc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam, mobrele astea sunt adresate celor care apreciaza ideea de touring dar nu sunt prea atrasi de chestii supracarenate cu iz de vitezane, cum ar fi Busa, FJR etc. Totodata e cam evident ca pe drumuri mai putin decat perfecte, un sport-touring (cred ca asta e categoria corecta dpmdv) si-o musca urat, in timp ce un touring cu valeitati de enduro ca GS sau ST-2 se simte ca acasa. Mai raman Adventure bike-uri, care sunt gandite mai mult pentru offroad touring decat orice altceva. Bafta sa gasesti prea multe din astea insa.

 

Mai e si imaginea impunatoare, fara a bate spre luxury-tourer-ele de 350kg cu marsarier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine pt noi ar fi, cred ca daca s-ar rupe in 2 categoria asta de Adventure, o categorie pt vaci cu motoare de peste 1000 cm3 si mai grele cu confort maxim si o categorie de pana la 1000 cm3 si sub 200 kg la gol gen KTM 990 ADV, BMW F800GS, niste motoare de 800-900 gen Africa Twin ,Tenere, V Strom etc. categoria asta sa fie capabila mai mult pe off, sa se descurce bine si in desert, dar sa fie buna si pt 2 persoane si bagaje la drum lung.

 

Oricum is curios care va fi pasul urmator a celor de la KTM,pt ca au cam ramas in urma cu trendul de 1200cm3.Din 2003 de cand a aparut 950 Adv nu prea au facut o schimbare majora, anul trecut au reusit sa scoata 115 CP din ADV R, fara sa mareasca motorul, oare pregatesc si ei un model cu 1200 cm3, daca da, cred ca o sa-mi iau un Goldwing cu DVD player si ecran LCD cu sist de sunet 7.1 care oricum o sa fie un "Enduro touring" superb.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:o

Iar japonezii de la Yamaha nu sunt singurii care au "cazut in capcana asta". Honda putea face in locul VFR-ului de 800, unul de 1000 cmc insa au ales 1200 pentru a-i ataca pe cei de la BMW cu sport-touringul lor K1200S (care a devenit intre timp K1300S deci VFR-ul in cativa ani probabil va avea si el 1400 cmc).

 

Ba deloc. Hai sa-ti zic eu ce ai zis de fapt : firma A scoate produsul A1 cu anumite specificatii. Firma B vrea sa scoata produsul A1 de pe piata venind cu produsul B1 care este de fapt un A1 ver. 2 . Este forma cea mai cretina de capitalism : in loc sa scoti un product B1 ce te caracterizeaza scoti un A1 modificat si eventual cu inca 100 de chestii inutile in plus. Sau si mai grav, ceea ce s-a intamplat in cazul Yamaha,Honda etc. In loc sa vii cu un Super Tenere tu vii cu un GS cu alta sigla.

Concluzie : in ziua de azi inovatia si calitatea este lasata deoparte. Tot ce trebuie sa faci pentru a vinde este sa anihilezi concurenta. Dar nu printr-un produs mai bun,nu, asta ar costa prea mult. Anihilare prin clonare sau (pentru cine are bani) asimilare. Iar asta e valabil pentru orice firma, Yamaha,BMW, Honda, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YAMAHA nu a facut nimic altceva decat sa ravneasca la o felie din tortul bmw

 

s.a vrut o motocicleta gen gs/gsa nu ceva inovator

 

nu au vrut sa descopere cuiul si doar sa.l scota sub o alta forma

 

dupa cum se vede inovatia este pusa pe locul doi se fura in stil mare de la concurenta

Mesaj completat

il asteptam pe primul posesor

 

la o sedinta foto si de drum

 

cu un varadero de 1000 si un gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaiiii, dar sunteti culmea! Ce s-ar mai putea inventa la un motor? Aproape nimic. Toate solutiile tehnice care se folosesc acum au mai fost folosite cu mult inainte. Ceva absolut nou nu are cum sa mai apara. Faptul ca un motor nou are tot doua roti nu inseamna ca a copiat BMW-ul. In rest eu nu vad nici o asemanare. Iar ca diferentele 1200GS vs Super Tenere 1200 sa fie mai mult decat evidente, uitati-va la motor, cardan, suspensii, faruri, electronica, design. Totul difera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaiiii, dar sunteti culmea! Ce s-ar mai putea inventa la un motor? Aproape nimic. Toate solutiile tehnice care se folosesc acum au mai fost folosite cu mult inainte. Ceva absolut nou nu are cum sa mai apara. Faptul ca un motor nou are tot doua roti nu inseamna ca a copiat BMW-ul. In rest eu nu vad nici o asemanare. Iar ca diferentele 1200GS vs Super Tenere 1200 sa fie mai mult decat evidente, uitati-va la motor, cardan, suspensii, faruri, electronica, design. Totul difera.

 

Hai sa vedem...

 

- cum ii zice la suspensia aia fatza de la BMW? Telelever?

- cum e cu motocicleta fara cadru de la Ducati?

- daramite o motocicleta pe (bio)diesel, Eva Track CDi?

- unii au facut sisteme de tractiune integrala, fie mecanice fie hidraulice

- electrica transformata in electronica

- motor amplasat in mod inovator (carpitzele Husaberg 2008 si Yamaha 2010)

- motociclete cu transmisie automata, vezi Aprilia Mana si Honda VFR 1200

 

 

iti zic eu ca inovatii vor mai aparea, dar intr-un ritm mult mai lent, impus mai mult de saturarea pietzei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As face o comparatie, Adventure-torer-ele astea au devenit ceea ce e SUV pentru masini. Monstrii cu motoare si putere mare cu alura de off-roader dar daca le scoti putin pe langa sosea, tot nu prea fac fata. Sincer sa fiu, chiar daca as avea banii astia (16000 de euro? si 14 e mult) tot nu i-as da.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As face o comparatie, Adventure-torer-ele astea au devenit ceea ce e SUV pentru masini. Monstrii cu motoare si putere mare cu alura de off-roader dar daca le scoti putin pe langa sosea, tot nu prea fac fata. Sincer sa fiu, chiar daca as avea banii astia (16000 de euro? si 14 e mult) tot nu i-as da.

:D :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...