vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Pai era logic ca va fi un soi de 1200 gs iar roata de 19" pe fata spunea totul din start. Eu ma gandeam totusi la ceva mai suplu, mai usor si sa arate cel putin la fel de bine ca Tenereul. Treaba e ca au iesit 260 de kile ce n-au treaba cu ce facea vechiul supertenere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Pai era logic ca va fi un soi de 1200 gs iar roata de 19" pe fata spunea totul din start. Eu ma gandeam totusi la ceva mai suplu, mai usor si sa arate cel putin la fel de bine ca Tenereul.Treaba e ca au iesit 260 de kile ce n-au treaba cu ce facea vechiul supertenere... Pai 260 este, din cate inteleg eu, acest model de serie limitata, ce are atasate toate accesoriile. Adica tot pe acolo pe unde e si Adv-ul echipat. Acuma, daca, prin 2011 cineva il cumpara fara aceste accesorii, transformandu-l in, sa zicem, un concurent pentru 1200 Gs-ul simplu eu cred ca nu e greu sa iti dai seama pe unde e Gs-ul simplu. Motor care, din pmdv, are ceva lipsuri fata de Adv. XTZ-ul de 750 a fost si el o bestie la vremea lui. A fost adventure wanna be -ul vremilor ei, cand mapamondul era 3/4 o lume a treia si cand cine chiar vroia sa colinde isi lua, in cel mai bizar si greoi caz, R80Gs-ul ala spartan cu far rotund care era prosteste de simplu. Pe vremea aceea lumea mergea cu monocilindre racite cu aer si simple pana si pentru Pacala. XTZ-ul a fost promovat prin victoriile unor sinucigasi in Paris-Dakar. Sinucigasi care aveau pe mana oricum mobre mai usoare si mai puternice decat ce se vindea in magazine. Si lumea l-a cumparat atunci exact pentru ce zicea americanul de pe advrider ca se cumpara un adventure mare - iti dadea impresia ca esti cel mai tare, ca esti primul care treci pe acolo, ca esti calare pe o mobra ce castiga Dakar-ul, etc, cand de fapt tu stateai 90 % din timp pe sosele cu ea. Prin anii 90 o mare parte din mapamond s-a civilizat si chiar nu iti mai renta sa iti rupi c.. pe un mono de 600 cand tara in care mergeai fie isi asfaltase bine multe strazi sau cand drumul pana in Enduristan si inapoi (75% din total) il faceai pe sosele. Daca nu sosele macar macadam drept. Asa ca, usor-usor s-a schimbat si mentalitatea si muschiul, obisnuindu-se cu bestiile de 200 kg+. Concluzionand - 750-ul este usoara dupa standardele de azi, dar atunci era o balabusta. Parerea mea. Daca as fi carcotas, as zice ca inca este si azi. Nu vreau sa ma gandesc cum o fi sa te apuce voodoo serios si sa crezi ca poti baga off-road turistic sustinut cu ea. Oriunde prin Romania, Ucraina sau tari de pe aici de prin zona unde mai poti sa bagi serios prin munti. Nu vorbesc de namoale si mlastini preistorice de prin Rusia... Ma intreb: Ce rost ar fi avut un concurent pentru F800Gs? Mie chiar nu mi se pare un best-seller motocicleta asta. Chiar daca imi face cu ochiul pentru on/off turistic (80-20) nu o consider decat un model de nisa. Asa ca nu mai bine faci un adventure wanna be, super plin de inovatii electronice ideale pentru sosele (foarte important), solid, mai ieftin si mai fiabil ca Bmw-ul? Hmm?? Cred ca se va vinde mai mult si mai bine decat 800Gs-ul. Cum ar fi sa scoata si la Tenere ceva de nisa daca tot au facut-o cu Fazerul de 800? Ar fi prea tare, dar cred ca deja bat campii (fiindca Fazerul de 800 inclin sa cred ca nu are nici o concurenta la 4 in linie). Mesaj completat Daca as fi carcotas, as zice ca inca este si azi. Nu vreau sa ma gandesc cum o fi sa te apuce voodoo serios si sa crezi ca poti baga off-road turistic sustinut cu ea. Oriunde prin Romania, Ucraina sau tari de pe aici de prin zona unde mai poti sa bagi serios prin munti. Nu vorbesc de namoale si mlastini preistorice de prin Rusia... Edit-ul pi.m. : Si cand zic off-road serios nu ma refer la mers cu 20 la ora 500 de km. Ci mers macar 30 km/h. Hai 40. Vreau sa vad si eu cine tine un ritm sustinut cu animale din astea. Si le aduce intregi acasa. Aaa, ca mergi asa copacel-copacel, e una. Dar nu e mers in teren. Sau nu e o moto de teren. Mesaj completat Poate am ajuns noi sa credem ca poti face off-road cu ST si pentru faptul ca dai 1500-2000 de euro pe una. Bani de bere pentru un vestic. Asa ca normal ca te dore undeva si dai cu ea de pamant. Mesaj completat Poate conform aceleiasi logici o sa apara un american (sau un roman, fiindca am vazut din astia si pe forum), o sa ia ST-ul si o sa plece cu ea la Erzeberg. O sa o faca prastie, dar, frate, e adventure si uite, poate... Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Pai e grea dupa toate standardele, d-aia speram ca asta sa fie sub 200 de kile, dar na... cu monstrul ala de motor (e aproape dublu), bascula cu cardan si vorba ta, cadrul ala nesimtit din otel... plus toate sistemele alea de frana si control al tractiunii(ABS, ESP, toate conductele si firele), normal ca trag la cantar. Yamaha a zis clar ca vrea sa bata 1200 GS-ul si sunt sigur ca poate la fel de bine sa faca tot ce face si asta... insa cand o dai cu muntele si desertul, te gandesti si la ce poate LC8-ul... Asta e, noi vrem o mobra care sa le faca pe toate. Chestia e ca vechiul super tenere le face, dar le face prost ori mediocru. Totusi, zici ca asta e "trendul", insa, sunt sigur ca daca pe LC8 scria Yamaha, Honda sau chiar BMW, altfel ar fi stat lucrurile. Ma gandesc ca avand pistoanele alea nesimtite ca de monocilindru, o sa aiba un cuplu nesimtit (nu ala de pa foaie) si la drum lung rar cand o sa schimbi din ultima treapta. E un tourer de drumuri proaste, insa protectia la vant in zona superioara lasa de dorit. Nustiu, incerc sa-mi placa, dar nu-s atat de entuziast ca tine (tot 990 adventure R ramane tinta mea momentan ) Editat Februarie 26, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 si eu ca si altii (se stiu ei) carora ne place sa bagam "vacile " in noroi sunt un pic dezamagit Eu chiar ma gandeam ca poate imi iau ST, desi am rotile de la 1200gs in garaj. Asteptam sa vad ce iese. Aveam dubii. Nu mai am. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 E un tourer de drumuri proaste, insa protectia la vant in zona superioara lasa de dorit. Daca reusesc sa-l cumpar sigur ii voi face un parbriz, ca pt turing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Citez dintr-un mail, din grupul -Yahoo-xtz750group- " Just had an email through from the big cheese at Yamaha UK and he confirms UK retail price is £13,499. He wants to know the general feeling within the 's10 community' to the new model, from reading the posts so far i get the feeling people are a little indifferent? .... its not what we wanted but could have been worse? Jenna Raidxtreme(UK) Ltd " spune tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Nustiu, incerc sa-mi placa, dar nu-s atat de entuziast ca tine (tot 990 adventure R ramane tinta mea momentan ) Daca intri pe topicul posesorilor de 950/990 nu o sa iti vina sa crezi ce citesti. Distractia (usurarea motocicletei) vine cu un cost. Eu m-am cam obisnuit cu o motocicleta care se opreste cand vreau eu, nu cand vrea ea. Pentru mine ar fi de neimaginat sa bag mii de euro bune si dupa aceea sa cheltui non stop sute de euro pentru tot felul de minuni prost gandite din fabrica. La o motocicleta din 2000+. Iti aduci aminte topicurile despre rivalitatea GS - 950/990? Ai vazut la ce concluzie a ajuns toata lumea in cele din urma. Si-au dat mana intru prietenia dintre mere si pere. Una e sport si fun alta e lux si relaxare. Noi am fi vrut ca Yamaha sa fie sport si fun. Ei au vrut sa concureze la lux si relaxare. Probabil ca au comparat vanzarile Ktm vs. Bmw si toate implicatiile strategiei lor si au realizat ca asa e mai bine. Si poate ca aveau multe solutii tehnice pe care puteau sa le arunce direct intr-un adventure de lux (americanii zic ca transmisia cardanica seamana bine cu cea de pe FJR), decat sa o ia de la capat cu cercetarea pentru comportament sportiv. Si poate ca si-au dat seama ca o mobra sportiva nu are cum sa aiba robustetea monstrului asta. Gandindu-ma la mai toate forumurile pe care intru cred ca Gs/Adv are cifre de vanzare mult mai bune decat 950. Entuziast? Nu as putea spune. Cam tot ce am scris a fost la rece. Daca am scris mult este fiindca sunt oltean la origine. Revenind la entuziasmul meu, as putea sa il descriu mai degraba ca pe o satisfactie minima a faptului ca, macar in clasa asta in care au intrat, o sa aiba un cuvant de spus. Nu ne ramane decat sa ne lasam loviti de un postalion cu bani si sa ne luam atat 800GS / 990-ul, cat si Adv/ST-ul. Fiindca se pare ca, pe zi ce trece, devin 2 clase distincte. Concluzionand? - Pentru puristii ST, aceasta motocicleta este o dezamagire. Super Tenerele nu a fost ea o motocicleta 100% "Dakar ready" nici inainte, dar vreo 85% era. Noi visam la perpetuarea spiritului sportiv si continuarea legendei. Nu a fost sa fie. Asta este. Pacat. Din puctul nostru de vedere. - Pentru motociclistii pasionati de ture lungi pe sosea (inclusiv de calitate indoielnica; poate si macadam neted), in confort si siguranta, inconjurati de o aura de aventura (suficient de multi, ma gandesc) este ideala. Mai ales daca va bate Bmw la robustete, fiabilitate, confort si gizmo-uri. In cazul asta felicitari Yamaha ca va avea un cuvant de spus impotriva unei motociclete care deja acapara serios. Sunt curios un singur lucru. Cum se vor comporta cardanul si suspensiile. Acesta este singurul lucru la care ma gandesc ca la un calcai al lui Ahile la motocicleta asta impotriva concurentei sale. Mesaj completat Citez dintr-un mail, din grupul -Yahoo-xtz750group-" Just had an email through from the big cheese at Yamaha UK and he confirms UK retail price is £13,499. He wants to know the general feeling within the 's10 community' to the new model, from reading the posts so far i get the feeling people are a little indifferent? .... its not what we wanted but could have been worse? Jenna Raidxtreme(UK) Ltd " Pai de obicei, din ce am observat eu pe net, la modul profan, cifrele astea sunt cam la fel peste tot. Adica in America in USD, Europa in Euro si la englezi in GBP. ST-ul 2010 este un full option editie limitata. Probabil la anul va fi mult mai ieftina. Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Raspuns la mailul anterior: hai mai asta ca e interesant, nu mai bag citate ...poate mai supar pe cineva...... "" If the big cheese at Yamaha is asking you what the community thinks please tell him accurately. Maybe make up a poll. I don't think we are indifferent. I think we are VERY disappointed. And shocked at the price. My take on the posts, and certainly my own view, is that we did not want GS1200/Multistrada clone (see the new Bike magazine, just out) If anything we wanted an F800GS clone (Imitation is the sincerest form of flattery) We wanted a modern S10 with maybe a bit more power, bit more cruising ability and definitely not heavier. We did not particularly want a Euro-Trailie, we wanted a bike that could walk the walk, not talk the talk. Please quote me: say that grumpy old bastid Peter Watts wanted a bladdy XTDM900 not an XTGS1200. No, I am definitely very disappointed. Perhaps betrayed. They don't understand us. Let the wallets do the talking. How many orders do they have so far? "" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Raspuns la mailul anterior: hai mai asta ca e interesant, nu mai bag citate ...poate mai supar pe cineva...... "" If the big cheese at Yamaha is asking you what the community thinks please tell him accurately. Maybe make up a poll. I don't think we are indifferent. I think we are VERY disappointed. And shocked at the price. My take on the posts, and certainly my own view, is that we did not want GS1200/Multistrada clone (see the new Bike magazine, just out) If anything we wanted an F800GS clone (Imitation is the sincerest form of flattery) We wanted a modern S10 with maybe a bit more power, bit more cruising ability and definitely not heavier. We did not particularly want a Euro-Trailie, we wanted a bike that could walk the walk, not talk the talk. Please quote me: say that grumpy old bastid Peter Watts wanted a bladdy XTDM900 not an XTGS1200. No, I am definitely very disappointed. Perhaps betrayed. They don't understand us. Let the wallets do the talking. How many orders do they have so far? "" Pai exact ce ziceam Z. Pentru o mana de freaksi, maniaci cu mitul Tenere ca noi, e trist frate. Existenta si pasiunea noastra sunt barometrul ingeniozitatii inginerilor Yamaha si a capacitatii lor de a fabrica fiare inzestrate cu povesti. Acum, din pacate, o mana de pasionati a ceea ce a fost candva de vis nu trebuie sa fie intotdeauna creatoare de noi tendinte. Noile tendinte le da piata. Si piata a zis strada. Ata ete. Pentru Yamaha ca firma eu zic ca e un pas inainte si se va vinde bine. Auzi, stii care e faza tare ? Ca fanii Honda au fost primii tristi, atunci cand li s-a comunicat ca RD07-le (a, parca) il mai lasa in productie pana se obisnuiesc cu socul ca Varadero va fi noua Africa Twin . Na, sa nu zica lumea ca ma iau numai de Bmw . Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sunt curios un singur lucru. Cum se vor comporta cardanul si suspensiile. Acesta este singurul lucru la care ma gandesc ca la un calcai al lui Ahile la motocicleta asta impotriva concurentei sale. Am avut XZ550S. Cardanul era simplu, la fel ca asta... singura "problema" cu el a fost ca s-a tocit protectia (burduful) de la iesirea din cutie, atingea crucea de el. In rest, nu pot face o comparatie cu paraleverul BMW-ului, dar ciclistica la motocicleta aia la nivel de anii 80 era superba. Touringul perfect. Lua singura curbele. XTZ750 e varza la capitolul asta, fata de XZ550. Ma dadeam mult mai tare atunci si cel mai rau m-am speriat cand i-am dat o goarna pe Victoriei si apoi pe frana cu frana de motor d-aia grava, a caraiat cardanul ca toti dracii. Am crezut ca l-am rupt, dar avea un fel de protectie precum e "ambreiajul" la bormasinile cu acumulatori sau la cheia dinamometrica. Daca XT1200Z are macar spatele cum il avea XZ550-ul, eu zic ca e foarte reusit la capitolul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Yamaha Tenere 1200 - 14.700 euro in Romania http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/y...per_tenere.html Editat Februarie 27, 2010 de Pijama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Parca nu mi se pare atat de scump, asta desi dai mai multi bani pe el decat pe un GS clasic chel. Cica ar umbla vorba prin targ ca acel 261 KG ar fi cu toate prostiile pe ea, gen crashuri, genti, suporti de bagaje. Tare curios sunt de primele teste. Editat Februarie 27, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Pretul este relativ OK. Macar cricul central sa intre in banii astia, pt ca sper ca minunile electronice sa fie toate incluse. Ca pozitionare functie de dotari si valente, este undeva intre GS si ADV. Testele si parerile primilor propietari sant interesante. Greutatea in sine nu mi se pare o problema, daca centrul de greutate este jos si nu o simti in mers. Mai greu cu ridicatul de jos. Editat Februarie 27, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Cu ridicatul de jos, dar mai ales din stanga. Sincer sa fiu, cred ca la fiecare cazatura pe stanga tre' sa versi niste bani la Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Cica ar umbla vorba prin targ ca acel 261 KG ar fi cu toate prostiile pe ea, gen crashuri, genti, suporti de bagaje. Tare curios sunt de primele teste. Rezervarile pentru prima editie Super Tenere vor incepe in martie 2010, motocicleta facandu-si debutul pe piata europeana ca o editie speciala de un an, ce va avea in standard un pachet de dotari adventure: genti laterale din aluminiu, protectie pentru far, scut motor din aluminiu si un autocolant special. E clar, autocolantu' ala atarna mult la cantar Ce e insiruit acolo nu cred sa depaseasca 10-15 kile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Cu ridicatul de jos, dar mai ales din stanga. Sincer sa fiu, cred ca la fiecare cazatura pe stanga tre' sa versi niste bani la Yamaha. Poate se ofera si asistenta cu elicopterul de banii astia E clar, autocolantu' ala atarna mult la cantar Ce e insiruit acolo nu cred sa depaseasca 10-15 kile... Nici ABS-ul nu vine standard la BMW. Pretul este relativ OK. Macar cricul central sa intre in banii astia, pt ca sper ca minunile electronice sa fie toate incluse. Ca pozitionare functie de dotari si valente, este undeva intre GS si ADV. Testele si parerile primilor propietari sant interesante. Greutatea in sine nu mi se pare o problema, daca centrul de greutate este jos si nu o simti in mers. Mai greu cu ridicatul de jos. intra si cricul central. practic intra tot ce se vede in fotografii, exceptand-o pe cea de mai jos care prezita absolut toate accesoriile. Astept cu maxim interes primele testride-uri. Editat Februarie 27, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Apropo', asa arata "chel" Editat Februarie 27, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Prost au mai gandit japanese astia "o motocicleta care face inconjurul lumii" pe toate tipurile de teren... Filtrul ala de ulei e chiar in calea pietrelor care nu se vor sfii deloc sa il gaureasca, si in acelasi timp galeria aia expusa pe toata partea dreapta care inevitabil va trebui schimbata dupa doua trei iesiri off mai serioase! Scutul ala de plastic e mai meschin decat al V-strom-ului de 1000 ... Nu mai imi place, deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Trebuie un scut serios sa protejeze zona... insa sunt sigur ca "touratecharii" nu vor intarzia sa "rezolve" problema. Fie vorba intre noi, daca te-ai gandit sa faci off-road serios cu matahala asta, ai gresit din start... si nu din cauza galeriilor si a filtrului de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Si eu am galeriile tot acolo si n-am avut vreodata probleme. Dar da, filtrul ala e pus aiurea, ca la 'Stroame, de altfel. Cred ca s-au chinuit mult pana sa faca toba atat de urata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Si eu am galeriile tot acolo si n-am avut vreodata probleme. Dar da, filtrul ala e pus aiurea, ca la 'Stroame, de altfel. Cred ca s-au chinuit mult pana sa faca toba atat de urata. "prostii" dracu' astia de la Yamaha, cand te gandesti ca tot ei au fost primii care au pus motor 4T pe motorete, 2 cilindrii, exup... numai "bazaconii" au in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 M-am gandit la ce "inovatie" n-au curaj sa recurga producatorii astia de "SUV"-uri pe 2 roti... Tractiune integrala permanenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 [...]Yamaha, cand te gandesti ca tot ei au fost primii care au pus motor 4T pe motorete[...] Really?Aveam vaga impresie ca Honda a pus deja in 1951 4 stroke pe bicicletele sale. Ma rog, ce nu se vinde peste 150.000 nu se pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 SUV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Really?Aveam vaga impresie ca Honda a pus deja in 1951 4 stroke pe bicicletele sale. Ma rog, ce nu se vinde peste 150.000 nu se pune. Asa este.... Soichiro a fost primul ........ce sa-i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.