ianachim Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Este singurul lucru care ma ingrozeste! Complexitatea motocicletei in ansamblu. Nu se pune problema s-o depanez sau reglez singur, acasa in garaj, dar or fi in stare mecanicii de la noi sa-i rezolve eventuale probleme cu atata hidraulica si electronica? ha ha ha ha bine ai venit in lumea intrbarilor noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) ha ha ha habine ai venit in lumea intrbarilor noastre Macar centratul rotilor nu va fi o problema pt ca se centreaza normal. Sunt curios de unde scoate vis-a-vis pozele cu motorul in poponeata goala. Editat Aprilie 6, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=148 Mesaj completat Mesaj completat http://www.yamaha-motor-europe.com/designc...e&pageNum=2 Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Am vazut ca exista deja si casca pt Tenere: http://www.byehelmets.it/en/prodotto_tenere.htm Si un link cu accesorii si preturi (in germana dar pozele pot fi suficiente): http://www.yamaha-motor.de/factsheets/2010...sheet-DE-DE.pdf Mesaj completat M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! Comparata cu R1200GS e mai grea cu 30kg. Comparata chiar si cu GS Adventure, tot e mai grea cu 5kg (la plin!!!) in ciuda unui rezervor cu 10L mai mic ca la ADV deci practic 14kg diferenta. Mesaj completat M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! Comparata cu R1200GS e mai grea cu 30kg. Comparata chiar si cu GS Adventure, tot e mai grea cu 5kg (la plin!!!) in ciuda unui rezervor cu 10L mai mic ca la ADV deci practic 14kg diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Si ai gasit si ca exista casca ai de vreo 2 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Ca accesoriu, am vazut un talk-pad cu beduinul Dakar. Intrebarea, naturala, care se pune este... sunteti destul de baieti incat sa stati cu moaca aluia intre picioare? Editat Aprilie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Cu putina imaginatie ala e un cap de femeie cu batic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 in combinezon de piele pe Super tenere. ce gluma buna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! O comparatie la gram inca nu se poate face pt ca greutatea mentionata pana acum se refera la First Edition si include cricul, scutul de aluminiu, cutiile laterale si toate plinurile facute, in timp ce la BMW este data greutatea fara accesorii. Numai antigelul si uleiul cantaresc 8 kg, iar ABS combinat cu controlul tractiunii, la cat este de masiv, inca vreo 10kg Despre cadru ce sa mai zic, este de tanc. Editat Aprilie 15, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! O comparatie la gram inca nu se poate face pt ca greutatea mentionata pana acum se refera la First Edition si include cricul, scutul de aluminiu, cutiile laterale si toate plinurile facute, in timp ce la BMW este data greutatea fara accesorii. Numai antigelul si uleiul cantaresc 8 kg, iar ABS combinat cu controlul tractiunii, la cat este de masiv, inca vreo 10kg Despre cadru ce sa mai zic, este de tanc. cred ca a fost o greseala de marketing a celor de la Yamaha pentru ca nu au mentionat greutatea la gol. oricum tot este peste asteptari Mesaj completat greutatea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Nu-i mai grea decat un R1150GS. Probabil pe asta s-au bazat cand au facut designul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 cred ca a fost o greseala de marketing a celor de la Yamaha pentru ca nu au mentionat greutatea la gol. Greseala de marketing sau mai degraba gaselnita pt a evita o confruntare cu 1200GS la capitolul greutate. Ar fi oricum singurul aspect unde BMW-ul ar fi eventual in avantaj, in rest, ST-ul este net superior la toate capitolele. Dar deocamdata totul este o presupunere. Trebuie sa mai treaca cava timp pt a confirma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 cred ca fiabilitatea pe pana la urma cea mai importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 O comparatie la gram inca nu se poate face pt ca greutatea mentionata pana acum se refera la First Edition si include cricul, scutul de aluminiu, cutiile laterale si toate plinurile facute, in timp ce la BMW este data greutatea fara accesorii. Numai antigelul si uleiul cantaresc 8 kg, iar ABS combinat cu controlul tractiunii, la cat este de masiv, inca vreo 10kg Despre cadru ce sa mai zic, este de tanc. Aici nu e vorba de grame ci de kilograme Da, greutatea de 261kg este pt First Edition. Intr-adevar, tb luat in calcul si ABS&TCS si cutiile. GS are cricul central in serie de la inceput, la asa un motor e necesar, nu cum fac altii de-l pun optional (vezi si Varadero, cred ca si V-Strom) Chiar si asa, nu se ajunge la cele cca 27kg diferenta fata de 1200GS (am scazut si cei 3L de benzina ai lui Tenere). Dar nu este, intr-adevar, asa important pana la urma. Oricum, comparatia diecta trebuie sa se faca cu GS, nu cu Avdenture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Categoric fiabilitatea pe primul plan. Sper sa fie deasupra sau cel putin egala GS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) cred ca a fost o greseala de marketing a celor de la Yamaha pentru ca nu au mentionat greutatea la gol. Nu sunt deloc de acord cu tine! Nu era mai aproape de adevar, tu mergi cu ea goala? Exact bulangeala care se face in multe locuri in Romania cu preturile fara TVA, sa para mai mici... cine are de castigat? 1200GS are la gol 203kg, te incalzeste cu ceva informatia? In general am vazut ca greutatea se da cu plinurile facute si "gata de drum". La cati km se va face revizia la Tenere? Editat Aprilie 15, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 10000 km cu ulei mineral si 15000 km cu sintetic. Prima revizie la 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Ce nu mai vad pe site-ul oficial la Tenere: consumul si capacitatea de incarcare. (la GS e 211kg). BMW va avea probabil un mare avantaj in continuare cu optiunea pt ESA. Cel putin din curiozitate, abia astept un test comparativ; in momentul in care o sa apara prin revistele germane, o sa postez concluziile aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Nu mie clar ce inseamna ESA, dar Super Tenere are controlul tractiunii in doua trepte ca dotare standard, la fel si ABS in 3 trepte, cu franele combinate si gestionatea motorului in doua trepte: Sport (performante maxime) si Turing (consum minim). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Nu mie clar ce inseamna ESA S-a vorbit des de ESA... Electronic Suspension Adjustment... reglezi suspensiile electronic, nu de la rotite... si cel mai important, o poti face din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Multi fug de optiunea asta din cauza fiabilitatii si costurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Multi fug de optiunea asta din cauza fiabilitatii si costurilor Aici e si mult "folclor"... multi habar nu prea au cu ce se mananca, altii zic din start ca-i scumpa si se calicesc... in toate revistele am citit numai de bine si chiar foarte laudata. Eu am testat-o pe mai multe modele (GT, GS, RT etc) si mi se pare super. As lua-o clar. Si ca e eficienta si sa nu mai stau sa schimb manual setarile in functie de drum sau incarcare. Stii cum e cu vulpea si strugurii... si e ca si cum nu ti-ai mai lua aer conditionat sau geamuri electrice la msina, ca daca se strica. Uite niste poze mai "tehnice" cu Tenere, sper sa nu ma inurati daca au mai fost: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Nu sunt deloc de acord cu tine! Nu era mai aproape de adevar, tu mergi cu ea goala? Exact bulangeala care se face in multe locuri in Romania cu preturile fara TVA, sa para mai mici... cine are de castigat? 1200GS are la gol 203kg, te incalzeste cu ceva informatia? In general am vazut ca greutatea se da cu plinurile facute si "gata de drum". La cati km se va face revizia la Tenere? cred ca era mult mai usor de calculat si comparat.... oricum distributia maselor e alta si mie mi se pare in defavoarea ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 daca spre ex una are 30 de l de benzen in rezervor si cealalta 10, va fi o diferenta a greutatii de aproximativ 20 kg intre cele doua doar din cauza capacitatii diferite a rezervoarelor asa ca, atunci cand vreti sa comparati greutatea reala a unor motociclete, intotdeauna uitati-va dupa greutatea la gol..........cel putin eu asa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Eu nu compar fiabilitatea din reviste ci din discutiile cu proprietarii. Chiar aseara la Arc s-a mai daramat un mit BMW pt mine. 2 GS-uri 1100 cu cca 70000km la bord au avut atatea defecte grave anumerate de proprietari, intr-o discutie sincera, ca daca se intamplau la DL-ul meu ii dadeam foc. Si legat de minunatele suspensii elecrice in LWD le-au schimbat de 3-4 ori, la fiecare motocicleta, in cateva mii de km. Si mergeau singuri pe motor exact pe drumurile pt care 1200 GS a fost construita. Editat Aprilie 15, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.