Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Este singurul lucru care ma ingrozeste! Complexitatea motocicletei in ansamblu. Nu se pune problema s-o depanez sau reglez singur, acasa in garaj, dar or fi in stare mecanicii de la noi sa-i rezolve eventuale probleme cu atata hidraulica si electronica?

 

 

ha ha ha ha

bine ai venit in lumea intrbarilor noastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 743
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ha ha ha ha

bine ai venit in lumea intrbarilor noastre

Macar centratul rotilor nu va fi o problema pt ca se centreaza normal. Sunt curios de unde scoate vis-a-vis pozele cu motorul in poponeata goala.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am vazut ca exista deja si casca pt Tenere: http://www.byehelmets.it/en/prodotto_tenere.htm

 

Si un link cu accesorii si preturi (in germana dar pozele pot fi suficiente): http://www.yamaha-motor.de/factsheets/2010...sheet-DE-DE.pdf

Mesaj completat

M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! :)

 

Comparata cu R1200GS e mai grea cu 30kg.

Comparata chiar si cu GS Adventure, tot e mai grea cu 5kg (la plin!!!) in ciuda unui rezervor cu 10L mai mic ca la ADV deci practic 14kg diferenta.

Mesaj completat

M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! :P

 

Comparata cu R1200GS e mai grea cu 30kg.

Comparata chiar si cu GS Adventure, tot e mai grea cu 5kg (la plin!!!) in ciuda unui rezervor cu 10L mai mic ca la ADV deci practic 14kg diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca accesoriu, am vazut un talk-pad cu beduinul Dakar. Intrebarea, naturala, care se pune este... sunteti destul de baieti incat sa stati cu moaca aluia intre picioare? :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! :)

 

O comparatie la gram inca nu se poate face pt ca greutatea mentionata pana acum se refera la First Edition si include cricul, scutul de aluminiu, cutiile laterale si toate plinurile facute, in timp ce la BMW este data greutatea fara accesorii. Numai antigelul si uleiul cantaresc 8 kg, iar ABS combinat cu controlul tractiunii, la cat este de masiv, inca vreo 10kg :P Despre cadru ce sa mai zic, este de tanc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu acum, pt prima data, la datele tehnice... si m-a surprins ca, stiind ca BMW sunt motociclete ceva mai grele, Tenere 1200 mi se pare chiar grea! :)

 

O comparatie la gram inca nu se poate face pt ca greutatea mentionata pana acum se refera la First Edition si include cricul, scutul de aluminiu, cutiile laterale si toate plinurile facute, in timp ce la BMW este data greutatea fara accesorii. Numai antigelul si uleiul cantaresc 8 kg, iar ABS combinat cu controlul tractiunii, la cat este de masiv, inca vreo 10kg :P Despre cadru ce sa mai zic, este de tanc.

 

 

cred ca a fost o greseala de marketing a celor de la Yamaha pentru ca nu au mentionat greutatea la gol.

 

oricum tot este peste asteptari

Mesaj completat

greutatea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca a fost o greseala de marketing a celor de la Yamaha pentru ca nu au mentionat greutatea la gol.

Greseala de marketing sau mai degraba gaselnita pt a evita o confruntare cu 1200GS la capitolul greutate. Ar fi oricum singurul aspect unde BMW-ul ar fi eventual in avantaj, in rest, ST-ul este net superior la toate capitolele. Dar deocamdata totul este o presupunere. Trebuie sa mai treaca cava timp pt a confirma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O comparatie la gram inca nu se poate face pt ca greutatea mentionata pana acum se refera la First Edition si include cricul, scutul de aluminiu, cutiile laterale si toate plinurile facute, in timp ce la BMW este data greutatea fara accesorii. Numai antigelul si uleiul cantaresc 8 kg, iar ABS combinat cu controlul tractiunii, la cat este de masiv, inca vreo 10kg :) Despre cadru ce sa mai zic, este de tanc.

 

Aici nu e vorba de grame ci de kilograme :P

 

Da, greutatea de 261kg este pt First Edition. Intr-adevar, tb luat in calcul si ABS&TCS si cutiile.

GS are cricul central in serie de la inceput, la asa un motor e necesar, nu cum fac altii de-l pun optional (vezi si Varadero, cred ca si V-Strom)

Chiar si asa, nu se ajunge la cele cca 27kg diferenta fata de 1200GS (am scazut si cei 3L de benzina ai lui Tenere).

Dar nu este, intr-adevar, asa important pana la urma.

 

Oricum, comparatia diecta trebuie sa se faca cu GS, nu cu Avdenture...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca a fost o greseala de marketing a celor de la Yamaha pentru ca nu au mentionat greutatea la gol.

 

Nu sunt deloc de acord cu tine! Nu era mai aproape de adevar, tu mergi cu ea goala?

Exact bulangeala care se face in multe locuri in Romania cu preturile fara TVA, sa para mai mici... cine are de castigat?

 

1200GS are la gol 203kg, te incalzeste cu ceva informatia?

In general am vazut ca greutatea se da cu plinurile facute si "gata de drum".

 

La cati km se va face revizia la Tenere?

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu mai vad pe site-ul oficial la Tenere: consumul si capacitatea de incarcare. (la GS e 211kg).

 

BMW va avea probabil un mare avantaj in continuare cu optiunea pt ESA.

 

Cel putin din curiozitate, abia astept un test comparativ; in momentul in care o sa apara prin revistele germane, o sa postez concluziile aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mie clar ce inseamna ESA, dar Super Tenere are controlul tractiunii in doua trepte ca dotare standard, la fel si ABS in 3 trepte, cu franele combinate si gestionatea motorului in doua trepte: Sport (performante maxime) si Turing (consum minim).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mie clar ce inseamna ESA

S-a vorbit des de ESA... Electronic Suspension Adjustment... reglezi suspensiile electronic, nu de la rotite... si cel mai important, o poti face din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi fug de optiunea asta din cauza fiabilitatii si costurilor

 

Aici e si mult "folclor"... multi habar nu prea au cu ce se mananca, altii zic din start ca-i scumpa si se calicesc... in toate revistele am citit numai de bine si chiar foarte laudata.

Eu am testat-o pe mai multe modele (GT, GS, RT etc) si mi se pare super. As lua-o clar. Si ca e eficienta si sa nu mai stau sa schimb manual setarile in functie de drum sau incarcare.

Stii cum e cu vulpea si strugurii... si e ca si cum nu ti-ai mai lua aer conditionat sau geamuri electrice la msina, ca daca se strica. :)

 

 

Uite niste poze mai "tehnice" cu Tenere, sper sa nu ma inurati daca au mai fost:

 

post-9546-1271346997_thumb.jpgpost-9546-1271346964_thumb.jpgpost-9546-1271346955_thumb.jpg

post-9546-1271346946_thumb.jpgpost-9546-1271346937_thumb.jpgpost-9546-1271346973_thumb.jpgpost-9546-1271346985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt deloc de acord cu tine! Nu era mai aproape de adevar, tu mergi cu ea goala?

Exact bulangeala care se face in multe locuri in Romania cu preturile fara TVA, sa para mai mici... cine are de castigat?

 

1200GS are la gol 203kg, te incalzeste cu ceva informatia?

In general am vazut ca greutatea se da cu plinurile facute si "gata de drum".

 

La cati km se va face revizia la Tenere?

 

 

cred ca era mult mai usor de calculat si comparat....

 

oricum distributia maselor e alta si mie mi se pare in defavoarea ST.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca spre ex una are 30 de l de benzen in rezervor si cealalta 10, va fi o diferenta a greutatii de aproximativ 20 kg intre cele doua doar din cauza capacitatii diferite a rezervoarelor

asa ca, atunci cand vreti sa comparati greutatea reala a unor motociclete, intotdeauna uitati-va dupa greutatea la gol..........cel putin eu asa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu compar fiabilitatea din reviste ci din discutiile cu proprietarii. Chiar aseara la Arc s-a mai daramat un mit BMW pt mine. 2 GS-uri 1100 cu cca 70000km la bord au avut atatea defecte grave anumerate de proprietari, intr-o discutie sincera, ca daca se intamplau la DL-ul meu ii dadeam foc. Si legat de minunatele suspensii elecrice in LWD le-au schimbat de 3-4 ori, la fiecare motocicleta, in cateva mii de km. Si mergeau singuri pe motor exact pe drumurile pt care 1200 GS a fost construita.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...