Silviu82 Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salutare tuturor. Cumpar Sa originala Shadow VT 600 din '94. Prefer sa fie deteriorata. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Am un telescop de Shadow VT600; este demontat de pe motorul meu; l-am schimbat crezand ca imbunatatesc suspensia, dar este la fel; urmele de la inelul de reglaj(era pe 1, acum pe 6), sunt ca urmare a reglajului, cum nu am avut cheie speciala si am folosit altceva ; Pretul este de 380 lei cu taxe de transport. de actualitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Inca o Honda Shadow Custom !! https://www.facebook.com/cristian.ionescudinamita/media_set?set=a.410537755693899.98780.100002130350288&type=3 Seile sant facute de masoyama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 este fenomenal chopperul, felicitari maxime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Salutare . Am un prieten care si-a cumparat o Honda VT750 C Shadow 2004 si neavand cont pe forum m-a rugat sa postez in numele lui. In poza atasata este un robinet. Ce este acela si la ce foloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 robinetul de la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Ok. SI ce face acest robinet? daca este in aceasta pozitie e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Nu am cum sa ma uit pe el pentru ca omul este in UK cu motor cu tot,dar am sa ii transmit ce mi-ai scris. Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Nu am cum sa ma uit pe el pentru ca omul este in UK cu motor cu tot,dar am sa ii transmit ce mi-ai scris. Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Ultima intrebare de noob si va las: rezerva se umple automat s-au trebuie dat pe res cand alimentez si dupa pe on ca sa umplu rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Mai degraba este cu ON / RES / PRI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Majoritatea au robinet cu actionare vacuumatica , fara vacuum nu curge benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 In pozitia in care apare robinetul in fotografie, orientat spre fata motorului, este pe rezerva. Orientat in jos e pe off, iar spre spate este pe on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Inca o Honda Shadow Custom !!... Super frumoasa motocicleta! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow.Cred ca prin primavara o sa fac mutarea.Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ?Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Buna ziua, Daca nici aici nu gasesc, nu stiun unde sa mai caut. Am si eu nevoie de un CDI pentru o Honda Shadow 750 1999 !! Releul de incarcare a inceput sa bage 18V ... pana s-a stricat. Problema este ca a "luat" cu el si CDI-ul ... scoate fum la pornire si oprire, porneste foarte greoi. Daca ma poate ajuta cineva, va foarte multumesc ! O zi buna ! Tel de contact 0733 33 72 67. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Intra pe acest site si cauta exact ce ai nevoie dupa VIN number. Ulterior va fi mai usor de gasit piesa de care ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 @ alecsutzyu: http://files.750ace.com/Honda_VT750CD_ACE_Operators_Manual.pdf http://files.750ace.com/Honda_VT750CD_ACE_Service_Manual_OCR.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Un manual pentru un Black Widow are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Un manual pentru un Black Widow are cineva? http://www.vt750dc.com/maintenance/service-manuals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow. Cred ca prin primavara o sa fac mutarea. Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ? Multumesc frumos ! Nu stiu daca te mai intereseaza o parere dupa atat timp dar pot sa-ti spun parerea mea de posesor de vt 600 si a celorlalti cand am incercat sa-mi iau de 750 si mi-au spus sa raman la 600 , deoarece diferenta nu este foarte mare, aceasta facandu-se simtita de la 1000 de cm in sus. Ce pot sa-ti spun sigur, este ca gabaritul celei de 600 te ajuta sa mergi foarte usor prin oras (merg vara zi de zi cu ea la serviciu) fiind foarte manevrabila. De asemenea pot spune ca m-a iertat de nenumeroase ori cand am facut diverse prostii, (blocat roata spate din frana sau din schimbarea vitezei in jos la turatie prea mare, manevrarea in situatii extreme in curbe, etc. ) Am mai mers cu cruisere dar nu le-am exploatat la maxim(din motive evidente- nu erau ale mele) asa cum il exploatez pe al meu). Mi-a placut la VN 800, forta motocicletei, dar este mult mai putin manevrabil fata de shadow si mult mai putin aspectuos (parerea mea). Intradevar, am vazut VN-uri tunate , care aratau exceptional. La drum lung daca mergi peste la 130 , vantul iti face probleme (ca la orice cruiser), fapt ce se poate repara cu un parbriz sau cu un spatar pentru pasager (smecherie). Viteza acceptabila la drum lung zic eu ca este undeva la 110- 120, iar in cazul in care vei intra in depasire, mai ai un plus de viteza acceptabila, ori in treapta a patra, ori a cincea (daca o ai). Am condus si Shadow cu 4 trepte, diferenta fiind vizibila(probabil si la consum dar nu am stat sa vad) dar nu in asa fel incat sa fie un impediment in achizitionare uneia cu 4. Pe drumuri virajate, marea "smecherie" a mororului in V, in ciuda celor 40 de cai (multora li se vor parea putini), este ca se simte foarte bine la turatii mici, fapt ce iti face mult mai comoda calatoria, nefiind nevoit sa schimbi treapta foarte des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 http://www.vt750dc.com/maintenance/service-manuals Multam Intre timp am gasit...exact acest manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Salut. Sunt curios daca am und3e sa gasesc carcasa de la ceas kilometraj Vt600. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow. Cred ca prin primavara o sa fac mutarea. Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ? Multumesc frumos ! Nu stiu daca te mai intereseaza o parere dupa atat timp dar pot sa-ti spun parerea mea de posesor de vt 600 si a celorlalti cand am incercat sa-mi iau de 750 si mi-au spus sa raman la 600 , deoarece diferenta nu este foarte mare, aceasta facandu-se simtita de la 1000 de cm in sus. Ce pot sa-ti spun sigur, este ca gabaritul celei de 600 te ajuta sa mergi foarte usor prin oras (merg vara zi de zi cu ea la serviciu) fiind foarte manevrabila. De asemenea pot spune ca m-a iertat de nenumeroase ori cand am facut diverse prostii, (blocat roata spate din frana sau din schimbarea vitezei in jos la turatie prea mare, manevrarea in situatii extreme in curbe, etc. ) Am mai mers cu cruisere dar nu le-am exploatat la maxim(din motive evidente- nu erau ale mele) asa cum il exploatez pe al meu). Mi-a placut la VN 800, forta motocicletei, dar este mult mai putin manevrabil fata de shadow si mult mai putin aspectuos (parerea mea). Intradevar, am vazut VN-uri tunate , care aratau exceptional. La drum lung daca mergi peste la 130 , vantul iti face probleme (ca la orice cruiser), fapt ce se poate repara cu un parbriz sau cu un spatar pentru pasager (smecherie). Viteza acceptabila la drum lung zic eu ca este undeva la 110- 120, iar in cazul in care vei intra in depasire, mai ai un plus de viteza acceptabila, ori in treapta a patra, ori a cincea (daca o ai). Am condus si Shadow cu 4 trepte, diferenta fiind vizibila(probabil si la consum dar nu am stat sa vad) dar nu in asa fel incat sa fie un impediment in achizitionare uneia cu 4. Pe drumuri virajate, marea "smecherie" a mororului in V, in ciuda celor 40 de cai (multora li se vor parea putini), este ca se simte foarte bine la turatii mici, fapt ce iti face mult mai comoda calatoria, nefiind nevoit sa schimbi treapta foarte des. @cr1s71 In primul rand, eu zic ca trebuie sa iei in calcul gabaritul tau. Daca ai peste 1.80 m cadrul va fi cam mic pentru tine si s-ar putea sa nu-ti placa sa stai pe motor cu "genunchii la gura". Sa nu mai vorbim de cazul in care vrei dori sa mergi si cu pasager.... Eu am avut un VT600 pe care l-am tinut doua sezoane, iar actualul VT750 il am de putin peste patru ani si nu am de gand sa-l schimb prea curand. In plus, ar trebui sa iei in considerare si celelalte diferente tehnice intre cele doua modele, cu toate avantajele si dezavantajele lor. Si nu in ultimul rand, ar trebui sa incerci sa dai niste ture cu ambele modele, fiindca doar ceea ce vei simti tu conteaza cel mai mult, nu parerile noastre. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Un pinion spate de 39 dinti NOU pentru un VT 750 Black Widow de unde as putea procura...din tara ca de pe ebay am gasit ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 eu am luat in primavara de la http://www.dpsmoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.