Jump to content

Recommended Posts

Salutare

nu cred ca sciu unde trebuie...dar am cautat de am innebunit.

Am Vn800...vreau tobe ca la Honda Aero 750 (2 in 1)...care are care stie...macar unde sa fac..

Macar se potrivesc sau trebuie modificat mult tare?

Multam

Am avut vn800 si am vrut si eu tobe 2in1. Cel mai simplu ar fi sa iei tobe de la un drifter de 800. Daca vrei sa le faci, trebuie sa iei masuri de pe drifter. Dinamica gazelor de esapament de la vn800 e mai ciudata pt sistemul 2in1 si poti sa ai surprize la functionarea motorului. Eu am ales sa imi fac 2 tobe de inox pt vulcan ca sa nu ma complic. Daca te intereseaza, inca le am. Restul vulcanului nu-l mai am.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut vn800 si am vrut si eu tobe 2in1. Cel mai simplu ar fi sa iei tobe de la un drifter de 800. Daca vrei sa le faci, trebuie sa iei masuri de pe drifter. Dinamica gazelor de esapament de la vn800 e mai ciudata pt sistemul 2in1 si poti sa ai surprize la functionarea motorului. Eu am ales sa imi fac 2 tobe de inox pt vulcan ca sa nu ma complic. Daca te intereseaza, inca le am. Restul vulcanului nu-l mai am.

LASA UN NUMAR DE TEL SI NE AUZIM.

TOT MAI CAUT MODELUL DE HONDA...ARATA BINE

Link to post
Share on other sites

Va salut. M-am hotărât să îmi cumpăr un shadow VT700 model America dar eram nedumerit despre un lucru; se găsesc greu piese pentru modelul acesta ? Cu siguranta o sa mai am cate ceva de schimbat la ea si nu vreau sa am dureri de cap cautand piese pt ea.

Link to post
Share on other sites

Va salut. M-am hotărât să îmi cumpăr un shadow VT700 model America dar eram nedumerit despre un lucru; se găsesc greu piese pentru modelul acesta ? Cu siguranta o sa mai am cate ceva de schimbat la ea si nu vreau sa am dureri de cap cautand piese pt ea.

In mare parte le gasesti pe ebay.com

S-a fabricat prin 87, alt model mai recent, gen 90 si.......nu ai gasit?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare. Are cineva prin garaj, vre-un ghidon original si vrea sa scape de el? Mai low cost..... :)

salut am cumparat o honda vt 1100 cu incaun ghidon bonus e nou original daca mai esti interesat da un semn.

» Post actualizat in 18 Oct 2015 18:02

honda vt 1100 c2 daca detine cineva acest model si imi poate da orice informatie ex ulei motor recomandat ulei cv orice sfat sau informatie imi este foarte utila deoarece pina acum am cochetat cu intruder care este total diferit... nu in ultimul rand sunt interesat daca are cineva sau stie de unde pot lua o sa slim ptr a putea ajunge mai ok la sol. cu stima si astept cu nerabdare orice info sau sfat.

Link to post
Share on other sites

salutam, are careva disponibila o sea ptr vt1100 c2 (american clasic edition) nu vreau sa risc sa o modific pe cea originala..


» Post actualizat in 28 Oct 2015 08:06

salut are cineva date tehnice despre felul de ulei de transmisie antigel etc.... vt1100 c2

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Are cineva de vanzare un semnalizator dreapta fata pentru Honda Shadow 600 ('89)?

Tocmai am cumparat-o si a ajuns pe jos in primele 2 minute (it wasn't me ;) ).

 

post-78474-0-70516400-1447310264_thumb.png

Link to post
Share on other sites

Salut !

Am reusit in sfarsit sa aduc chopperul mult rafnit din Belgia. Am mai relatat problema mea cu aprinderea defectuasa pe care nu am reusit sa o rezolv ( datorita timpului care trece prea repede si distantei ).

Am nevoie de recomandarea voastra a unui mecanic in Ploiesti sau in zona apropiata. Detin o Honda shadow VT750 din 1986.

Link to post
Share on other sites

Salut la toata lumea,am primit o honda shadow de 125 cm , este in stare jalnica ,dar porneste la sfert de buton, am nevoie de sa pentru driver, poate a facut careva un ..upgrade..nu am de loc sa, semnalizatoare spate, oglinda dreapta..pentru inceput..:))

Link to post
Share on other sites

Salutare. Sunt nou in bransa si urmeaza sa imi ajunga aceasta honda shadow 750 - 2004 . Intrebarea ar fi , aveti idee ce tobe are montate? Albastrul de pe tobe poate fi indepartat in vreun fel? daca Da ...in cat timp se face la loc? Multumesc

post-91990-0-71737800-1448478075_thumb.jpg

post-91990-0-71290900-1448478084_thumb.jpg

Edited by Robert Mihai
Link to post
Share on other sites

Salutare. Sunt nou in bransa si urmeaza sa imi ajunga aceasta honda shadow 750 - 2004 . Intrebarea ar fi , aveti idee ce tobe are montate? Albastrul de pe tobe poate fi indepartat in vreun fel? daca Da ...in cat timp se face la loc? Multumesc

Posibil sa fie montate tobe aftermarket, albastrul de pe tobe e culoarea metalului supus la temperaturi destul de ridicate in zona apropiata a chiuloasei, asa va ramane.Poti achizitiona alte tobe, cu perete dublu , adica cu un cover cromat peste zona tevii.Motorul a mers cu amestec sarac, mai ales pe al doilea cilindru, desi e un singur carburator, totusi culoare evacuarii difera fata de cilindru fata, oricum cilindru spate a mers mai fierbinte decat cel de fata.

Poti merge la un service pt cateva constatari dupa ce iti ajunge.

Salutari.

Link to post
Share on other sites

ori amestec sarac ori forja.

Ambele, de aceia i-am recomandat o verificare ampla la un service a motorului, dupa ce-i ajunge acasa.

Partea neplacuta e ca, chiar daca reuseste sa le scoata cat de cat la lumina, daca defectiunea asupra functionarii motorului persista, o ia de la capat in numai cateva zeci de km, ma refer la aparitia culorii albastru pe evacuari.

Link to post
Share on other sites

Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului.

Edited by Robert Mihai
Link to post
Share on other sites

Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului.

Salut.

Bun.Totusi se vede o diferenta de culoare dintre evacuarea fata si cea de spate.Inteleg ca cea de fata are o racire mai buna, cilindru spate fiind supus unei raciri mai defestuoase, ma refer la curentii de aer.Motorul e racit cu apa, deci nu ar fi asta o problema.Da, ce spun ei, e normal ca acea albastreala sa apara in zona evacuarii, dar problema e intensitatea sau diferenta culorii de la cei doi cilindri a evacuarilor.In cazul in care ar fi avut protectii (cover-uri sau pereti dubli) nu ar mai fi fost vizibila diferenta de culori.Daca sunt aftermarket, ca sa nu te mai chinui, ii poti intreba direct ce scrie pe ele, daca scrie ceva, desi ma indoiesc.Poti alege apoi montarea de tobe originale, care o sa te mai coste o caciula de bani,dar motorul are totusi o problema de functionare, indiferent ce zic fratii Biris.Eu nu-i cunosc, nu vreau sa creada ca le fac antireclama.

Indiferent de calitatea cromului de pe tobe, orice material supus la temperaturile gazelor de evacuare isi schimba culoarea si proprietatile.Fac referire ca nu tine de calitatea cromului aparitia arsurii de culoare albastra.

Nu stiu ce garantie primesti, nu stiu in ce bani te-a ajuns motorul, totusi ii trebuie o verificare a functionarii.

Salutari si bafta.

Link to post
Share on other sites

E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...