Mirzadeh Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 de modificat se modifica evacuarea! sitele din tobe franeaza gazele arse. vei castiga ceva putere si sunet. supapele se vor uza mai repede, evacuarea facandu-se mai usor. alta cauza a uzurii supapelor este felul curgerii gazelor arse, curgerea nu mai este laminara ci are loc o curgere turbulenta care in timp duce la dereglarea si la uzarea prematura a supapelor de evacuare! nu stiu sa iti spun in cat timp se produc aceste schimbari dar in mod sigur se produc! motorul a fost gandit pentru tipul ala de sistem de evacuare, cu tobe, asa merge el cel mai bine si durabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Am rezolvat-o pana la urma. Cred ca atunci cand am spalat-o s-a scurs ceva apa pe langa capacelele alea de cauciuc de pe fisele de la bujii si una dintre bujiile de pe pistonul din spate nu era foarte bine stransa. Oricum am facut rost de cheie de bujii de la nea Zoldi (sa traiesti batrane ) si le-am schimbat pe toate. Acum merge perfect. Multumesc pt indrumari si sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 a cumparat pana acum cineva vre-un starter de shadow de 600? daca da, de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Fara a fi malitios, pentru aax 94, omunegru, etc. si toti ceilalti nou-veniti, va dau acelasi sfat pe care l-am primit si eu: cititi cu atentie acest topic, cap-coada! Fara a mai pune la socoteala manualul Honda Shadow! Astfel veti evita unele confuzii, ca de exemplu ca nu conteaza raportul amestecului de racire, ei bine conteaza este 50/50! Fara a ma pretinde mare specialist ci mai de graba Stan-patitul, nu intreprindeti nimic din ceea ce nu sunteti siguri, dupa ureche, s-ar putea sa regretati! Suna apocaliptic dar am trecut si probabil am sa mai trec prin asemenea faze... ! Celor interesati le dau detalii pe PM sau pe mess! Asfalt uscat si numai bine! Salutare Cruiserman, Ti se pare ca am spus chiar asa de mari ineptii??? Am pus cumva omul sa dea motorul pe jumate? Citeste mai atent ca sa vezi ca ce am scris eu este valabil pentru orice motocicleta . Iar in ceea ce priveste citirea acestui topic chiar nu cred ca ai avut rabdarea mea de a citi INTREGUL TOPIC. Tot ce am incercat eu a fost sa ajut un om cand a cerut sfatul nu dupa "2 saptanani"... . Ca sa nu mai spunem ca am avut dreptate in ceea ce am scris (citeste ce a avut motorul). Te pup si nu mai sari asa la glanda cand oamenii se ajuta ca nu sunt de ieri pe 2 roti... Asfalt uscat si sa nu ai parte de probleme tehnice cu posturi dupa "2 saptamani" Am rezolvat-o pana la urma. Cred ca atunci cand am spalat-o s-a scurs ceva apa pe langa capacelele alea de cauciuc de pe fisele de la bujii si una dintre bujiile de pe pistonul din spate nu era foarte bine stransa. Oricum am facut rost de cheie de bujii de la nea Zoldi (sa traiesti batrane ) si le-am schimbat pe toate. Acum merge perfect. Multumesc pt indrumari si sfaturi! Deci pana la urma "o spalasesi de tot" Hai sa ai bafta si Km multi fara probleme!!! Asalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maru Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 intrebare. cate bujii are shadowul. eu vad 4 fire ca ies din cilindrul ala. 2 sunt sub rezevor shi nu le-am desfacut inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 4 bujii are Shadow-ul. cate 2 pe fiecare cilindru. si o sate chinui de o sa innebunesti daca vrei sa le schimbi si nu ai vreo tubulara mai lunga (ideal si cu articulatie). spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Tuturor celor care s-au simtit lezati in vreun fel de interventia mea le cer scuze, dar revin cu o explicatie: n-am postat ca sa ma dau mare scula! Din contra, ca sa atrag atentia ca in incercarea de a repara de unul singur atunci cand nu esti sigur poate mai mult sa dauneze decat sa faca bine! Asfalt uscat si sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Oare ce o fi carcasa aia de aluminiu de sub motocicleta? Sa fie cutia de viteze? Nu de alta dar azi de dimineata am incercat sa o bag in curte si am atins cu carcasa respectiva movila de ciment de la poarta. M-am uitat imediat si s-a zgariat putin; asta pt ca nu am insistat sa urc si am dat imediat inapoi. Ce ziceti, am sfeclit-o rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Oare ce o fi carcasa aia de aluminiu de sub motocicleta? Sa fie cutia de viteze? Nu de alta dar azi de dimineata am incercat sa o bag in curte si am atins cu carcasa respectiva movila de ciment de la poarta. M-am uitat imediat si s-a zgariat putin; asta pt ca nu am insistat sa urc si am dat imediat inapoi. Ce ziceti, am sfeclit-o rau? ...o fi baia de ulei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maru Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 sau chiar filtrul de ulei e foarte jos. l-am cautat o juma de ora. eu credeam ca e prin fata pe undeva ca la alte modele stiu is blonda. dar daca e carcasa de al mai in fata e baia in spate e cutia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Am cateva intrebari referitoare la maneta de soc: 1. Cand porniti motocicleta prima oara intr-o zi folositi socul? Cat timp il tineti tras? 2.Daca trageti socul la maxim, cati cm iese afara? De asemenea daca trageti socul la maxim ramane in acea pozitie sau se retrage singur inapoi? Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Am cateva intrebari referitoare la maneta de soc: 1. Cand porniti motocicleta prima oara intr-o zi folositi socul? Cat timp il tineti tras? 2.Daca trageti socul la maxim, cati cm iese afara? De asemenea daca trageti socul la maxim ramane in acea pozitie sau se retrage singur inapoi? Multumesc mult 1 Eu asa fac: Il trag la maxim -porneste dupa aia il mai imping pana pe la jumatate- o las un pic dupa care il imping de tot-o las sa meraga la ralanti cam trei minute dupa care ii dau gaz 2 de iesit afara iese cat vrea el-este relativa chestia si sunt sigur ca difera de la motor la motor, ca pana la urma este vb de un cablu nu? ......a si nu se retrage singur fara ajutorul meu-ce mai e moarta fara mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Am intrebat pentru ca eu cred ca am o problema cu pornirea (alimentarea sau ceva de genul asta). Trag socul la maxim si pe urma, daca ii dau drumul, se retrage cam jumatate; dau la automat, porneste, dar nu merge rotund; in plus se aud niste pufaituri in carburator. In orice caz, sunt depasit. Am dus-o la maestrul Karpatenwolf care o sa-i dea de cap. Sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Am intrebat pentru ca eu cred ca am o problema cu pornirea (alimentarea sau ceva de genul asta). Trag socul la maxim si pe urma, daca ii dau drumul, se re hmmm.vezi ca butonul de shok are o piulita neagra in capatul dinspre motor care se strange sau slabeste.Daca e mai staransa socul si poti sa-l tragi singur fara sa se traga la loc.Vezi in cartea tehnica...ai acolo tote detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buly Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Doresc sa imi fac un syssy si suporti pentru coburi pentru vt600c si daca are cineva originale montate pe umbra lui sa puna ceva poze sa imi dau seama ce si cum. mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Am intrebat pentru ca eu cred ca am o problema cu pornirea (alimentarea sau ceva de genul asta). Trag socul la maxim si pe urma, daca ii dau drumul, se retrage cam jumatate; dau la automat, porneste, dar nu merge rotund; in plus se aud niste pufaituri in carburator. In orice caz, sunt depasit. Am dus-o la maestrul Karpatenwolf care o sa-i dea de cap. Sunt sigur. Pufaiturile din carburator sunt din cauza amestecului sarac - ai prea mult aer, mai trebuie strans surubul de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 30, 2007 Autor Share Postat Iulie 30, 2007 eu numai cand e frig afara pornesc cu socul tras, in rest pleaca foarte bine si fara soc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
treborzone Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 eu numai cand e frig afara pornesc cu socul tras, in rest pleaca foarte bine si fara soc!! Am si Eu o intrebare... Duminica veneam de la intalnirea de la Sibiu (a fost destul de ok), intre Targu Mures si Reghin mergeam cu 140 km/h brusc am observat cum acul de la vitezometru o ia inapoi... Mi sa oprit motoru. Am tot incercat sa pornesc si nimic. Dupa citeva minute de asteptare incerc din nou, a pornit. Am mai venit citiva kilometrii si patesc la fel. Am crezut ca e benzina, dar trebuia sami ajunga, facusem plinu la Sibiu, si in colo mi-a ajuns. Am trecut pe rezerva si a pornit, am ajuns acasa la Reghin. Ciudat este ca mai am benzina in el destul de multa, totusi nu inteleg ce s-a intamplat. De la cine am cumparat mi-a zis ca este limitat, dar nam mai stat sa-mi explice in ce consta treaba... Urmeaza deci intrebarea: a mai patit careva asa, o fi din cauza limitarii sau alte cauze ? p.s.: mai mult prieteni mi-au zis ca la viteze peste 100 consuma mai mult, Shadowul meu e din 97, are si treapta a 5-a, ar trebui sa consume mai putin, nu? mersi anticipat pt. orice sugestie sau idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Shadowul meu e din 97, are si treapta a 5-a ...si i-ai dat a 5-a...? (poate d-aia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 (editat) Salutare....am si eu o honda VT_600...si va cer parerea in legatura cu semnalele S_D. Zilele trecute seara ma intorceam acasa de la un amic...si am luat-o pe o strada cu cateva gropite ne semnificative.... cand sa fac stanga ..dau semnal si nu merge ...ma opresc in fata blocului si fac aceiasi comanda si stanga si dreapta ...nimic..nu mai semnalizeaza...... Ce sa fac si pe unde sa umblu ca sa remediez ..defectu..?????? Va multumesc ! Editat August 7, 2007 de _tony_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Verifica becurile,p-orma sigurantza fuzibila de pe semnale.Daca tot nimic,trage un pic de cabluri,sa nu fie intrerupte...Verifica si conexiunile,sa nu fie vreun contact fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Verifica becurile,p-orma sigurantza fuzibila de pe semnale.Daca tot nimic,trage un pic de cabluri,sa nu fie intrerupte...Verifica si conexiunile,sa nu fie vreun contact fals. %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% Pana acum nu am avut probleme cu motorul in general .....daca-mi spui si pe unde este blocul de sigurante..mai linistii..poare este una sarita sau arsa.... a sa verific toate becurile...dar la sigurante ..habar-nam unde sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Panoul de sigurante este sub panoul de plastic din dreapta de sub sa uite-te in poza ca ti-am desenat acolo este si bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 salut, am si io nevoie de niste sfaturi .. am de gand sa imi iau un motor honda .. ma gandeam la shadow 600 vlx .. sau eventual daca imi permite buzunaru o shadow aero 750. Daca stitzi ceva despre motoarele astea ... sau daca are careva modele asemanatoare va rog sa imi ziceti si mie ce probleme ar putea aparea (defectiuni etc) plusuri si minusuri.. recomandari de alte modele si alte marci .. (in principiu cruisere choppere).. miersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 De ce suma de bani dispui? Nu uita sa iei in calcul si echipamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.