Chisa Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) Tuturor celor care doresc sa scape de plasticuri si sa-si transforme motocicletele le sugerez sa intre pe site-ul celor de la Highway Hawk! Au aripi metalice pentru fiecare model in parte: mai inguste, mai late, etc. Bineinteles ca unii vor veni cu argumentul ca toate alea costa! Ei bine baieti, obrazul subtire cu cheltuiala se tine! Mai putine si... Bineinteles ca zic ca toate alea costa...si costa bine. Si mai zic ca pe bani orice se poate . Noi trebuie sa gasim solutii bune si ieftine, asa ca pentru niste salarii de romanasi. S-apoi dc mai renuntam si la bere, unde zmaului ajungem??? Asa ca pana gasim solutiile ieftine, investim in bere... !!! Editat Iunie 3, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Bineinteles ca zic ca toate alea costa...si costa bine. Si mai zic ca pe bani orice se poate . Noi trebuie sa gasim solutii bune si ieftine, asa ca pentru niste salarii de romanasi. S-apoi dc mai renuntam si la bere, unde zmaului ajungem??? Asa ca pana gasim solutiile ieftine, investim in bere... !!! true eu nici pana acum nu am gasit evacuari....cel putin nu sub 400 de euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 ia chinuiti-va voi ochisorii pe ebay.com. cu 400- 450 dolari ai tobe in tara nou noute cu tot cu pretul de transport, vama si tva. trebuie doar sa cautati. daca va luati din germania, dap sunt mult mai scumpe. stiu patru insi cu vulcane, inclusiv subsemnatul care nu au avut de ce sa se planga. cat despre aripi metalice la fel. cele de tip flat se pot lua cu 50 de dolari, la care mai adaugati inca pe atat pt transport si restu. trebuie numai sa cautati si sa aveti rabdare. personala cand vine vorba de piese si acccesorii pt moto imi iau din state, cand vine vorba de echipament pt moi din germania. oricum mult mai ieftine decat la noi. toate cele bune! Bineinteles ca zic ca toate alea costa...si costa bine. Si mai zic ca pe bani orice se poate . Noi trebuie sa gasim solutii bune si ieftine, asa ca pentru niste salarii de romanasi. S-apoi dc mai renuntam si la bere, unde zmaului ajungem??? Asa ca pana gasim solutiile ieftine, investim in bere... !!! true eu nici pana acum nu am gasit evacuari....cel putin nu sub 400 de euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 fratilor voi in ce service mergeti cu a voastra vreau sa-mi intind lantul si nu ma bag la asta + ca as vrea se uite un meserias pe la ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 fratilor voi in ce service mergeti cu a voastravreau sa-mi intind lantul si nu ma bag la asta + ca as vrea se uite un meserias pe la ea.... Service-ul Honda de pe B-dul Timisoara. Eu acolo fusai cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Service-ul Honda de pe B-dul Timisoara. Eu acolo fusai cu ea. multam....sunt ok la preturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) multam....sunt ok la preturi? Preturi ca la orice service, parca 50 Ron+tva. EU am dat 300 RON pe schimbat ulei+semeringe furca fata, schimbat bujii, schimbat ulei filtru, schimbat cauciuc roata fata + echilibrat. Cel mai mult a costat schimbatul cauciucului. Toate consumabilele le-am avut eu asta a fost numai manopera. Poate nu este cel mai ieftin dar ai factura, garantie la manopera cu hartie, nu garantie verbala din aia stai sa mai vorbin ca daca facem daca dregem. Editat Iunie 5, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micsimare Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Salut tuturor ! Am un Shadow VT 600 C din '96.Am vazut ca se recomanda ca ulei ptr motor sae 20w-50 API:SF dar eu am bagat si Motul 5100 10W -40 si am inteles totusi ca e ulei semi-sintetic si ca mai bine sa bag Motul 10w40 dar de 7100. E cineva care a folosit pana acum la Shadow VT 600 unu dintre astea doua de la Motul si care recomandati si voi ca ar fi mai bun.Eu folosind mai mult ala de 5100 nu prea pot sa compar. Asa aveti idee pentru acelasi model din 96 ce ulei de furca ar fi cel mai potrivit si ce semeringuri furca ar fi mai bune ? (am gasit ceva pe http://www.rulmentul.ro/html/about/cauciuc.html dar nu stiu care ar fi mai bune ) . Hai sanatate si mersi anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Salut tuturor ! Am un Shadow VT 600 C din '96.Am vazut ca se recomanda ca ulei ptr motor sae 20w-50 API:SF dar eu am bagat si Motul 5100 10W -40 si am inteles totusi ca e ulei semi-sintetic si ca mai bine sa bag Motul 10w40 dar de 7100. E cineva care a folosit pana acum la Shadow VT 600 unu dintre astea doua de la Motul si care recomandati si voi ca ar fi mai bun.Eu folosind mai mult ala de 5100 nu prea pot sa compar. Asa aveti idee pentru acelasi model din 96 ce ulei de furca ar fi cel mai potrivit si ce semeringuri furca ar fi mai bune ? (am gasit ceva pe http://www.rulmentul.ro/html/about/cauciuc.html dar nu stiu care ar fi mai bune ) . Hai sanatate si mersi anticipat ! Da' de ce nu-ti iei mai bine de la Louis semeringuri si capace? Cod 10042180 si 10042054. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 fratilor voi in ce service mergeti cu a voastravreau sa-mi intind lantul si nu ma bag la asta + ca as vrea se uite un meserias pe la ea.... sa intinzi lantul dureaza 15 minute. in plus ai toate sculele necesare in trusa motocicletei. tot ce trebuie sa stii inainte este care este sageata recomandata, asta ca sa nu-l intinzi prea tare. in cartea detinatorului (owners manual) este sigur descris fiecare pas pentru a intinde lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bagabondboy Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) Salut ....proaspat posesor Honda Shadow VT 600 mod'95.M-ar interesa achizitionarea unui sissy bar si al unui crash bar. Ce magazine recomadati sau daca are cineva in plus as fi bucuros sa negociem ceva. Multumesc anticipat si asfalt uscat! Editat Iunie 8, 2008 de bagabondboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erinnys Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Salut, caut un capac cromat, care acopera carburatoarele la Honda VT600. Astept un PM daca are cineva sau stie unde pot gasi. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 care stiti care cunosteti se vinde brunhilda la pret promotional 2800 euro!-pana pe 20 iunie 2008! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ImmortalSoul Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 mah cati Shadowisti suntem oare?! si stiti vreo gajica pe shadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) o ultima poza pt ca am vandut-o sa o stapaneasca sanatos. Editat Iunie 12, 2008 de malignus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 o ultima poza pt ca am vandut-o sa o stapaneasca sanatos. Bravo. Ti-a luat ceva timp. Is curios ce urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Bravo. Ti-a luat ceva timp. Is curios ce urmeaza. urmeaza mersul pe jos ca face piciorul frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 urmeaza mersul pe jos ca face piciorul frumos Buna treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Un amic are o honda shadow care n-a vrut sa mai porneasca.S-a gandit ca l-ar fi lasat bateria, asa ca a luat una noua. Insa la service, cand au facut baietii masuratorile, i-au zis ca nu-i mai incarca normal. Au facut sapaturi mai adanci (masuratori) si au ajuns la concluzia ca trebuie bobinat magnetoul, pt ca nu da decat 27V c.a. si ca normal ar fi fost sa dea 80 de volti !!!! Inainte sa-mi dau eu cu parerea, as vrea s-o cer pe-a voastra....cei mai experimentati in probleme de genul asta. Multumesc preventiv:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 nici a mea nu mai vrea sa porneasca...plss help ...care are carte service sa imi dea si mie..Helpppppp!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 nici a mea nu mai vrea sa porneasca...plss help ...care are carte service sa imi dea si mie..Helpppppp!!!!!!!!!!! Uite aici http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/H...vice_manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Un amic are o honda shadow care n-a vrut sa mai porneasca.S-a gandit ca l-ar fi lasat bateria, asa ca a luat una noua. Insa la service, cand au facut baietii masuratorile, i-au zis ca nu-i mai incarca normal. Au facut sapaturi mai adanci (masuratori) si au ajuns la concluzia ca trebuie bobinat magnetoul, pt ca nu da decat 27V c.a. si ca normal ar fi fost sa dea 80 de volti !!!! Inainte sa-mi dau eu cu parerea, as vrea s-o cer pe-a voastra....cei mai experimentati in probleme de genul asta. Multumesc preventiv:) In primul rand shadowul nu are magnetou ci alternator. In carte zice asa: Se masoara cele trei cabluri care ies din alternator (la prima mufa, desfaci mufa), sunt 3 galbene. Se masoara intr-e ele cu un aparat de masura setat pe pozitia de masurat rezistenta si trebuie sa dea 0.1 - 1 Ohm la 20 grade celsius. Dupa care masori fiecare cablu galben cu masa. Nu trebuie sa dea continuitate. Daca vreuna din aceste doua conditii nu este indeplinita schimbi statorul (sau rebobinezi). Verifica si cablurile care ies din motor (alternator) sa nu fie cumva intrerupte. Aceste masuratori le faci cu motorul oprit. Daca indeplinesti cele doua conditii verifici releul de incarcare. Dar daca nu porneste verifica si sistemul de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 ms mult ggabriel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miriam Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Primiti si o fata Shadow-ista? Salutari si numai bine tuturor,am sa revin cu detalii despre mandra mea in curand...deocamdata sunt prinsa cu treburi la munci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Primiti si o fata Shadow-ista? Salutari si numai bine tuturor,am sa revin cu detalii despre mandra mea in curand...deocamdata sunt prinsa cu treburi la munci... Asteptam cu pofta poze cu VOI!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.