Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 hello din nou ...ma intereseaza unde pot sa comand in EU aparatoare de radiator..ceva in genul celei din poza mersi! Salut! Eu am cumparat de la userul Darkflames. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingerifarachip Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Salut! Eu am cumparat de la userul Darkflames. mersi de informatie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosman Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 hello din nou ...ma intereseaza unde pot sa comand in EU aparatoare de radiator..ceva in genul celei din poza mersi! se gasesc si pe polo https://www.polo-motorrad.de/en/kuhlerabdec...0-c-shadow.html ... si de acolo am comandat prin www.romimoto.ro cateva produse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingerifarachip Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 se gasesc si pe polo https://www.polo-motorrad.de/en/kuhlerabdec...0-c-shadow.html... si de acolo am comandat prin www.romimoto.ro cateva produse Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salutare, Pe Shadow Zone am anuntat achizitia Umbritei, de aici am facut rost de manual de service, si tot de aici am luat informatiile necesare mentenantei. Dupa plimbari fara nici o problema, timp de peste 3 ani, aproape 30.000 de km si un Cerc Polar la activ, consider ca Umbrita si-a mentinut titlul de motocicleta fiabila. Adasar, mi se pare normal ca tot aici sa anunt ca trebuie sa ma despart de ea... /index.php?...536935&st=0 Am cumparat un BMW K 1200 LT, care nu suna ca Umbrita, dar ofera confort si autonomie mai mare... Personal, le-as tine pe amandoua (ceea ce am si incercat din primavara mana acum), dar s-a dovedit imposibil sa le pot utiliza corect pe amandoua... Un motor e facut sa umble... nu sa stea parcat majoritatea timpului... V-am salutat! Asfalt uscat! Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu Shadow-ul unui prieten de-al meu: e normal sa se auda un zgomot gen scartait din zona pinionului de atac in momentul in care trec peste denivelari? Sa fie de la faptul ca se intinde lantul din zona in care este fixat lantul cu siguranta? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu Shadow-ul unui prieten de-al meu: e normal sa se auda un zgomot gen scartait din zona pinionului de atac in momentul in care trec peste denivelari? Sa fie de la faptul ca se intinde lantul din zona in care este fixat lantul cu siguranta?Multumesc anticipat Scartaitul cu siguranta nu este normal... Verifica cat de intins este lantul, si daca pinionul este in stare buna... Oricum, in zona aia, sa nu scartaie bascula, cau ceva pe la suspensie(telescop)...sa nu atinga de ceva... Trebuie desfacut pe acolo si verificat... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Scartaitul cu siguranta nu este normal... Verifica cat de intins este lantul, si daca pinionul este in stare buna...Oricum, in zona aia, sa nu scartaie bascula, cau ceva pe la suspensie(telescop)...sa nu atinga de ceva... Trebuie desfacut pe acolo si verificat... Asfalt uscat! Lantul nu trebuie intins ca l-am verificat, trebuie sa desfac si capacul de la pinionul de atac sa vad in ce stare e si de asemenea bascula trebuie sa o verific, ca am observat scartaitul ala doar la denivelari.....mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Lantul nu trebuie intins ca l-am verificat, trebuie sa desfac si capacul de la pinionul de atac sa vad in ce stare e si de asemenea bascula trebuie sa o verific, ca am observat scartaitul ala doar la denivelari.....mersi mult! Vezi ca nici prea intins nu e bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andand Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 salut ... sunt nou posesor de honda steed de 400 si ma intrebam eu ,acum ca am patit o , cum stiu cand ramana cu foarte putina benzina "(pe rezerva)" in rezervor pt ca se pare ca am infundat carburatoarele cand am ramas fara ... exista un indicator ceva , inafara de a deschide busonul si a baga batul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 trebui sa ai undeva in stanga sub rezervor ca o cheita pe care sa scrie on-off-res ...tu mergi pe on...cand vezi ca da semne sa nu mai fie benzina pui pe res si mergi inca vreo 30-40 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 @hondini: scirtiitul lantului cind treci peste denivelri poate fi din cauza ca este prea intins lantul. verifica sa ai sageata cit scrie la carte. poate ai si amortizoarele setate pe soft si depasesti greutatea pentru setarea aia si se misca bscula prea mult si ajunge sa se intinda lantul. poate scirtiie bucsa de la bascula, incearga sa o verifici pe loc sa vezi daca face tot asa daca te apesi pe ea, eventual mai iei un rucksac in spate mai greu sa o piti apasa mai bine. si evident, vezi sa nu scirtiie chiar lantul, da-i o spalare cu motorina si periuta de dinti, o ungere si mai vezi dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andand Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 trebui sa ai undeva in stanga sub rezervor ca o cheita pe care sa scrie on-off-res ...tu mergi pe on...cand vezi ca da semne sa nu mai fie benzina pui pe res si mergi inca vreo 30-40 km. din pacate nu am nici o cheita .... steed u meu are pompa de benzina si nu am nici un robinet de on off pt rezervor trebuie sa fie ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 din pacate nu am nici o cheita .... steed u meu are pompa de benzina si nu am nici un robinet de on off pt rezervor trebuie sa fie ceva Doar tripmetrul,si sa stii cam cat iti consuma...Cu timpul,o sa-i descoperi cam care ii e autonomia... Depinde de cativa factori:zona in care mergi (oras sau drum lung),felul in care conduci (mai potolit sau mai sportiv),ce benzina ii bagi,etc...Fostul proprietar ar trebui sa-ti dea o cifra aproximativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) @hondini: scirtiitul lantului cind treci peste denivelri poate fi din cauza ca este prea intins lantul. verifica sa ai sageata cit scrie la carte. poate ai si amortizoarele setate pe soft si depasesti greutatea pentru setarea aia si se misca bscula prea mult si ajunge sa se intinda lantul. poate scirtiie bucsa de la bascula, incearga sa o verifici pe loc sa vezi daca face tot asa daca te apesi pe ea, eventual mai iei un rucksac in spate mai greu sa o piti apasa mai bine. si evident, vezi sa nu scirtiie chiar lantul, da-i o spalare cu motorina si periuta de dinti, o ungere si mai vezi dupa. Lantul e uns si nu e nici prea intins...e chiar bun. E bucsa de la bascula ca am verificat si i-am dat niste spray cu bisulfat de molibden, pare sa nu se mai auda. Mersi pentru sfaturi Editat Iulie 6, 2010 de hondini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 salut la toti umbracii am o honda shadow 750 ace si vreau sa ii schimb aripa fata cu una de metal stie carevacineva care sa faca asa ceva pe cruisercustomizing au mai multe modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin287 Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut,zgomot la schimbarea vitezelor,nu agata si nu sare ,doar zgomot.Care ar fi cauzele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut,zgomot la schimbarea vitezelor,nu agata si nu sare ,doar zgomot.Care ar fi cauzele? Am completat ulei pana la maxim (poate chiar putin peste max, din greseala) si acum e mai silentiosa la schimbarea vitezelor. Am in motor Motul 5100 15W50, dar la urmatorul schimb cred ca trec pe Castrol 10W40, poate scap de zgomote. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin287 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Am completat ulei pana la maxim (poate chiar putin peste max, din greseala) si acum e mai silentiosa la schimbarea vitezelor. Am in motor Motul 5100 15W50, dar la urmatorul schimb cred ca trec pe Castrol 10W40, poate scap de zgomote. [/quote Nivelul la ulei ii la max si la mine ,folosesc Mobil 10w40 si inainte am folosit Repsol 10W40 si se auzea la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Nivelul la ulei ii la max si la mine ,folosesc Mobil 10w40 si inainte am folosit Repsol 10W40 si se auzea la fel Nu puneti ulei mai mult decat scrie in carte ca va fortati garniturile si vi-l arunca afara cand va e lumea mai draga.Tu ai o problema in cutie si pt asta tre sa o dai jos sa vezi ce e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin287 Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 Nu puneti ulei mai mult decat scrie in carte ca va fortati garniturile si vi-l arunca afara cand va e lumea mai draga.Tu ai o problema in cutie si pt asta tre sa o dai jos sa vezi ce e. Ulei am pus cat zice manualul.Cand am zis nivel max m-am referit la joja.De desfacut nu ma bag ca nu ma pricep si poate pana la urma-i normal zgomotul la un motor din 95.Service in zona nu am,asa ca nu-mi ramane decat sa ma dau cu ea asa,eventual pana creapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 ca sa continui discutia cu uleiul. o intrebare: am in motor ulei Mobil 4 T semisintetic 10W-40. ii normal ca la 3000 km sa se aprinda becul la ulei si la completare sa intre cam 0.6 l- 0.7l ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMIDP Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 salutari populatie .. caut si eu un disc frana ptr o honda shadow vt600c .... nu il vreau nou si din acest motiv intreb pe aici care stie de unde ...sau care are vreunul ...va rog dati-mi si mie un semn ceva .... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 cit de curind motoreta mea intra in transformari , pina atunci incep sa vand de pe ea ce nu intra in planurile de viitor suporti coburi si coburi Giwi ( nu sunt chiar tineri coburii au umblat nitel pe drumuri ) pret pachet 500 ron tot asa cit de curind or sa intre si tobele la vanzare , tobe Silver Tail - 1600 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreinepo Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 mie imi trebuie doar pistonul de jos... nu caut neaparat piesa originala..daca se poate adapta si altceva e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.