Sari la conținut

IDEI SIMPLE SI BANI PUTINI


Postări Recomandate

dupa cum "zice" topicul ... mi-am pus un proiector suplimentar(de Logan) cu releu , instalatie separata... costul total 50 lei pt ca perechea de poiectare am imparti-to cu un prieten la fel de nevoias :lol:

... lumina ? kakalau... sper sa reziste instalatia... generatorul :what:

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu din pacate nu am poze sa documentez... nu mi-a dat prin minte la mom respectiv.

 

Aveam o ureche rupta la parbriz de la cazatura din toamna care se lasa cu vibratii urate in zona parbrizului. Am scos parbrizul , am polizat cu un dremel-wannabe ce a ramas din ureche sa fie mai subtire, am confectionat dintr-o bucatica de carcasa de cd restul de ureche, am prins-o cu o lipitura termica finuta de restul parbrizului, apoi am aplicat in 2 straturi succesive pe fiecare parte rasina epoxidica 1+1 si fibra de sticla banda (care se foloseste la imbinarile de rigips, dupa ce am curatat-o de adeziv cu alcool izopropilic), dupa uscare (la 24 de ore, rasinile care se intaresc mai greu sunt mai rezistente) am finisat cu acelasi dremel, pe toate partile, inclusiv in gaura de prindere, astfel incat urechea de prindere a capatat forma si grosimea originala, rezistenta este cu siguranta peste original fiind armat cu fibra de sticla. Suruburi din prindere cu bucse cauciucate nu aveam prin casa si mi-era lene sa ma duc sa cumpar, asa ca le-am inmuiat pe cele originale in ulei siliconic de intretinut chedere si garnituri, dupa care le-am bagat fortat pe teava pvc de 7mm diam interior sa-si revina la forma originala. Dupa 24 de ore aratau foarte bine, iar cauciucul isi recapatase consistenta initiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Pentru releul de incarcare am gasit o chinezarie de la ATV uri,are un radiator de aluminiu maricel si costa... 25 de lei.

Are firele colorate sugestiv (negru,rosu,trei albe) si culmea e ca functioneaza f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
carburator bucsat nu cu bronz, alama, aluminiu.......................... ci cu fier

 

 

mai bine renunti la gunoiul ala de carburator si pui si tu unul mai de doamne-ajuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine renunti la gunoiul ala de carburator si pui si tu unul mai de doamne-ajuta...

incercand sa reconditionez o moto foarte veche (doar cu piese originale - fiecare cu nebunia lui) am dat de diferite piese pentru ea insa nici un carburator nu arata asa bine inauntru ca cel bucsat (mai am 2 buc nebucsate) si dupa cum mi-a zis si fostul proprietar al carburatorului a functionat doar cu reglaje vreo 15 ani, carburatorul fiind scos din functiune abia in momentul dezmembrarii motocicletei care a echipato.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa lumea sa cleveteasca, "gunoiul" asta de carburator mai ingroapa citeva noi-noute facute de aia mici cu ochii oblici sau de fostii sau actualii ruso-comunisti! Unii chiar nu pricep ca o piesa originala, peste care timpul si-a pus amprenta, daca mai si functioneaza, face cit zece piese noi de acelasi model. Nici nu vreau sa ma gindesc de cita inventivitate si migaleala a fost nevoie ca sa-l faca functional! Bravo alauia de l-a "tunat" si celui care il va folosi ca pe-o piesa rara in continuare! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa lumea sa cleveteasca, "gunoiul" asta de carburator mai ingroapa citeva noi-noute facute de aia mici cu ochii oblici sau de fostii sau actualii ruso-comunisti! Unii chiar nu pricep ca o piesa originala, peste care timpul si-a pus amprenta, daca mai si functioneaza, face cit zece piese noi de acelasi model. Nici nu vreau sa ma gindesc de cita inventivitate si migaleala a fost nevoie ca sa-l faca functional! Bravo alauia de l-a "tunat" si celui care il va folosi ca pe-o piesa rara in continuare! :laugh:

la fel de mult am apreciat si eu munca celui care a bucsat antimoniul cu fier. fiind singurul carburator , dintre cele 3 pe care le am , K-28 si stiind ca tipul asta de carburator a echipat motocicleta .... pe asta am sa-l folosesc. multumesc pentru apreciere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

tocmai am venit din auchan, la raionul de articole sportive au cagule din polar, cu masca de neopren, cu neopren pe cap si cu dublura la urechi, cu numai 12 lei.

mi se pare mare smecherie dupa ce mi-a stat dumicatul in gat cand am vazut o cagula rukka cu 187 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Daca v-ati facut vreunul deflector pentru F650, postati o poza pe-aici ca sa am si io idee, ca vreau sa-mi fac unu' si nu prea am timp sa caut detalii, iar pe moment is in pana de idei! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Lucreaza Sorin @...666 la unul pt freewind. Eu i-am facut plasticul, el a cumparat bratele de prindere, reglabile si-si face montajul.Acum un an i-am facut si lui Dom Profesor la scuter o tiganie. Mi-a spus ca este multumit. Nu am poze.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti sa faci ceva poze, te rog mult sa le pui si aici, sa imi fac o idee, fiindca vreau sa-mi fac un parbriz cu deflector suplimentar, care sa-l pot monta pe BMW. Deflectorului as vrea sa ii pot modifica unghiul cu ajutorul unor suruburi de reglaj, in functie de locul pe unde rulez, de pasager, bagaj...etc. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Si releele de pornire se pot adapta de la diferite modele de scutere, principiul si valorile fiind apropiate. Releele de incarcare insa is mai greu de adpatat si necesita cunostinte vaste intr-ale electricii si electronicii! Dar nimic nu este imposibil!

 

Releu de incarcare mi-am facut eu pentru Transalp si functioneaza fara probleme. Principiul este acelasi pentru majoritatea motoarelor cu exceptia celor de Jawa, cz, si altele de constructie mai veche, deci pentru orice motoreta cu alternator rotor trifazat si stator magnetic e fix aceeasi schema care mai pe undeva pe un topic pe care nu-l gasesc acum, ce difera ar fi puterea maxima suportata de componente in functie de puterea alternatorului. Daca e cineva interesat pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Chiar marfa masca aia de stop si 'portbagajul' de deasupra, imbunatatiri utile. In schimb, nu prea vad bine crashpadurile pe suportii de scarite, mai uiti ar fi prinsi prin surubul rotii spate daca ai loc, daca nu...nu :) Adica am vazut suporti mai mititei si mai sanatosi rupti la o scapare de pe cric si mi-e ca asta fiind destul de lung, la o sprijinire mai sanatoasa s-ar cam rupe, mai rau fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...