charonbike Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Vand BMW Dakar, pret 3199 EURO. /index.php?...p;#entry1878083 Nu mai sunt in tara. Motocicleta a ramas si rugineste. Contact pe mail: marius4y@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 cumpar toba finala sport pentru ktm exc 450 2006,noua sau second foarte bun claudiu 0726259679 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Vand roti supermoto 749Euro - 0741.106.971 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi-ktm Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 KTM 250 EXC-FAnul fabricatiei: 2008 Pret: 7000 Euro Locatie: Buc. Km: 434 Capacitate: 250 cmc Putere: 35 CP noua, inmatriculata Adi 0788402702 adrian.stanescu@yahoo.com 6500 Euro ultimul pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinskie Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Cumpar aprindere (statorul) pentru KTM LC4 SC 1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinskie Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Cumpar aprindere (statorul) pentru KTM LC4 SC 1997 Se pare ca imi trebe si bobina de inductie cu CDI-ul, in prima faza am crezut ca numai statorul e dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 am un ducati 749 dark 2004 , 5500 eur (cel din poza ) astept oferte cu ktm exc 400/450/525/530 0761 676 544 sau id : blue_nightwishx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMeleon Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salutare, Se vinde Airoh Runner Climb marimea L 59-60, buna pentru M, eu am 58 dar M-ul ma strangea in partea de sus. Ochelari Ariete Glamour Red-White si Acerbis Quick Strap. Mai am si elasticul original al ochelarilor. Casca e purtata de 10-15 ori si a iesit o singura data la off-road, unde s-a ales cu o zgarietura pe cozoroc. Pretul este de 160 euro sau 670 RON, usor discutabil. Poze: Pret nou: 650 RON Contact: Vodafone: 0720.720.600 Cosmote: 0768.618.852 Bonus: Lentila pt ochelari Mirror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Saliu, Caut pedala pt schimbator de viteze, pretabila unei Yamaha TT 600, an de gratie '94. Primesc si second hand, pedala sa fie Contact via PM, pliz. Multzam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VioS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 De vanzare Suzuki Rm 250 URGENT !!! /index.php?showtopic=383779 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Unde as putea gasi niste discuri de ambreiaj pentru o Honda XL veche?Au diametrul exterior 110 mm,iar cel interior 91 mm. Sau poate stie cineva la ce modele mai recente sunt folosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ce XL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ce XL? Scuze XL 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) ScuzeXL 125 Aham... Honda XL125V, an 2001-2007? La astea ai 5 placi de vreo 14 euro fiecare si 4 placi de vreo 12 euro fiecare. Nu stiu exact care sunt alea de zici tu... Cauta sa cumperi un kit pentru motocicleta ta. Vezi www.oemmotorparts.com si vorbeste cu dill de la www.dillypoint.ro, poate poate sa-ti aduca ce iti trebuie. Editat Iunie 22, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 imi trebuie o pereche de oglinz pentru xt filet de 10mm pe dreapta amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 imi trebuie o pereche de oglinz pentru xt filet de 10mm pe dreapta amandoua. Incearca la Dilly - www.dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Salut, Am decis sa-mi vand motorul. Motocicleta mea este un Suzuki XF 650 Freewind, 48CP, monocilindru racit cu aer si ulei, doua bujii pe cilindru, fabricat in '97 cu 26,000km la bord. Motoreta e inmatriculata persoana fizica, merge si arata super. Top case-ul Givi Flow de 42 litri e nou, are crash bars, cric central, grip-uri incalzite, parbriz de schimb . Bujii (NGK), baterie (Varta) si cablu ambreiaj (original Suzuki) noi, revizii facute la timp. Cauciucurile Michelin Anakee 80% bune. Am tinut-o in permanenta sub husa. Eu zic ca e un motor ingrijit. ITP Iulie 2010. Pret- 2600 euro All the best ! Ionut - 0723/ 791 544 Editat Iunie 23, 2009 de susagus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Salut,Am decis sa-mi vand motorul. Motocicleta mea este un Suzuki XF 650 Freewind, 48CP, monocilindru racit cu aer si ulei, doua bujii pe cilindru, fabricat in '97 cu 26,000km la bord. Motoreta e inmatriculata persoana fizica, merge si arata super. Top case-ul Givi Flow de 42 litri e nou, are crash bars, cric central, grip-uri incalzite, parbriz de schimb . Bujii (NGK), baterie (Varta) si cablu ambreiaj (original Suzuki) noi, revizii facute la timp. Cauciucurile Michelin Anakee 80% bune. Am tinut-o in permanenta sub husa. Eu zic ca e un motor ingrijit. ITP Iulie 2010. Pret- 2600 euro All the best ! Ionut - 0723/ 791 544 Un SCHIMB cu o YAMAHA VIRAGO XV 535 fff intretinuta si accesorizata, te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VORCLAW Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Vand Suzuki Dr 350 S Model SK42B An 1993 Km 36000 Capacitate 350cmc putere 28 Cp culoare alb-albastru INMATRICULATA, revizie pana in 2011, adusa din germania la 32000 km, Nu a fost folosit la hard-enduro, sunt incepator, o vand pentru ca vreau ceva de touring, sau enduro-touring. Are placute frana noi, segmenti noi, lant distributie nou, schimb ulei de 100 km, filtru ulei + aer, motorul a avut revizie completa, este in stare excelenta. Am la el si semnalizarile, codita de la numar, aparatorile de lant.... Pret 7000 Lei Negociabil Sau schimb cu enduro touring +diferenta . Astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Vand Suzuki Dr 350 S Model SK42B An 1993 Km 36000 Capacitate 350cmc putere 28 Cp culoare alb-albastru INMATRICULATA, revizie pana in 2011, adusa din germania la 32000 km, Nu a fost folosit la hard-enduro, sunt incepator, o vand pentru ca vreau ceva de touring, sau enduro-touring. Are placute frana noi, segmenti noi, lant distributie nou, schimb ulei de 100 km, filtru ulei + aer, motorul a avut revizie completa, este in stare excelenta. Am la el si semnalizarile, codita de la numar, aparatorile de lant.... Pret 7000 Lei Negociabil Sau schimb cu enduro touring +diferenta . Astept oferte segmenti si lant de distributie noi, la doar 36000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Eu ma mandresc ca al meu DR350 are 49.000 km si are motorul original si merge de rupe! Poate a fost mai handralit motorul tau. :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VORCLAW Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Stai linistit ca si asta mere de rupe, si cand i-am schimbat lantul si segmentii o fost desfacut prima data motoru. L-am schimbat deoarece am avut ocazia sa intalnesc un mecanic bun, si am vrut eu sa-l stiu eu pus la punct. I-a schimbat segmentii, lantul de distributie, si curatat ceva pe la supape/chiuloasa. Stiu ca le-am schimbat mai repede dar se recomanda schimbarea lor pe la 40 000 de km, asa ca.... Si la urmatorul motor care il iau o sa fac acelasi lucru, o sa-l desfac (nu eu, un mecanic) si o sa schimb tot ce trebe schimbat in el, sau prezinta urme de uzura, si asta asa, ca sa stau eu linistit... Sunt convins ca are 49000 si mere de rupe, da nu inteleg de unde tragi tu concluzia ca ii mai handralit motorul, (peste 30000 o fost folosit motor de oras in germania, si aici eu l-am folosit oras/ enduro) , din faptul ca am schimbat niste piese consumabile in timp? Nu vreau sa se ajunga ca o piesa prea uzata sa strice si altceva in jurul ei. Tu mergi pe principiul ma dau pana crapa si dupa aia vad eu? Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Tu mergi pe principiul ma dau pana crapa si dupa aia vad eu? Am avut mai multe motoare si pe toate le-am intretinut excelent fara sa le desfac aiurea. Nu ma dau pana crapa, de obicei un motor obosit da semne; face un anume zgomot, scoate fum, manca ulei. Doar in aceste cazuri ma apuc sa umblu in el. Si la urmatorul motor care il iau o sa fac acelasi lucru, o sa-l desfac (nu eu, un mecanic) si o sa schimb tot ce trebe schimbat in el, sau prezinta urme de uzura, si asta asa, ca sa stau eu linistit... Am mai spus pe forum cu alte ocazii, e aiurea sa desfaci un motor care merge doar de dragul de a baga bani in el in ideea ca sigur va merge si nu ma va lasa. Chiar daca schimbi anumite piese nimeni nu-ti poate garanta functionarea motorului. Sper sa nu te superi, dar iti dau un sfat: decat sa platesti mecanicul sa-ti desfaca motorul, mai bine il platesti sa vina cu tine ca sa alegeti un motor bun, fara uzura, nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VORCLAW Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Am avut mai multe motoare si pe toate le-am intretinut excelent fara sa le desfac aiurea. Nu ma dau pana crapa, de obicei un motor obosit da semne; face un anume zgomot, scoate fum, manca ulei. Doar in aceste cazuri ma apuc sa umblu in el. Eu zic ca e mai bine sa schimbi o piesa asa cum e recomandat sa o schimbi, (adica inainte sa dea urme de oboseala si uzura); Daca asteptam pana lantul de distributie dadea semne de uzura, si incepea sa faca zgomot (sau ce alte simptome o mai avea asta) probabil trebuia sa schimb si intinzatorul si patina, si cine mai stie ce. La o masina noua de ce ii faci revizia la un numar de km, si nu cand simti ca nu mai merge bine. sau la un motor nou? Am mai spus pe forum cu alte ocazii, e aiurea sa desfaci un motor care merge doar de dragul de a baga bani in el in ideea ca sigur va merge si nu ma va lasa. Chiar daca schimbi anumite piese nimeni nu-ti poate garanta functionarea motorului. Sper sa nu te superi, dar iti dau un sfat: decat sa platesti mecanicul sa-ti desfaca motorul, mai bine il platesti sa vina cu tine ca sa alegeti un motor bun, fara uzura, nu crezi? Eu nu o sa am de unde sa stiu cum a fost intretinut de vechiul proprietar, si atunci o sa ma asigur ca nu o sa am probleme mari mai incolo, din cauza unor mici neglijente sau cine stie ce chestii neschimbate la timp. Si un mecanic sigur o sa vina cu mine, nu ma bag singur. Astea sunt parerile mele, si eu asa fac daca cred eu ca asa ii bine... Poate parerea ta ii mai buna ca a mea, sau invers, dar acum... fiecare o sustine pe a lui. P.S. Poate m-am aprins si eu putin cam tare, dar nu ti tot una sa-ti zica cineva ca e "handralit " motoru tau, fara sa-l vada macar, cand sti ca ai bagat bani in el si te-ai zbatut sa-l intretii calumea . Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Sincer, daca as avea bani si un mecanic de incredere, mi-as face motorul tzipla. Garnituri noi, segmenti noi, simeringuri noi, rulmenti noi, ulei in furca fatza, ulei in amortizoru spate, lichide de frana, curatat etrieri + garnituri noi, verificat membrane din rezervor, curatat si reglat carb(uri), verificat filtru, bujie, ulei, joc supape, verificat distributie si transmisie, instalatie electrica, baterie si incarcare. Toate astea facute ca la carte si deja stiu ca am un motor ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.