Sari la conținut

Anunturi comerciale - orice legat de enduro/cross


Soso
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Se vinde Airoh Runner Climb marimea L 59-60, buna pentru M, eu am 58 dar M-ul ma strangea in partea de sus. Ochelari Ariete Glamour Red-White si Acerbis Quick Strap. Mai am si elasticul original al ochelarilor. Casca e purtata de 10-15 ori si a iesit o singura data la off-road, unde s-a ales cu o zgarietura pe cozoroc. Pretul este de 160 euro sau 670 RON, usor discutabil.

 

Poze:

post-2350-1244748088_thumb.jpgpost-2350-1244748121_thumb.jpg

post-2350-1244748161_thumb.jpgpost-2350-1244748202_thumb.jpg

post-2350-1244748241_thumb.jpg

 

Pret nou: 650 RON

Contact: Vodafone: 0720.720.600

Cosmote: 0768.618.852

Bonus: Lentila pt ochelari Mirror

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saliu,

 

Caut pedala pt schimbator de viteze, pretabila unei Yamaha TT 600, an de gratie '94. Primesc si second hand, pedala sa fie :drink:

 

Contact via PM, pliz.

Multzam fain :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze

XL 125

Aham... Honda XL125V, an 2001-2007?

 

La astea ai 5 placi de vreo 14 euro fiecare si 4 placi de vreo 12 euro fiecare. Nu stiu exact care sunt alea de zici tu... Cauta sa cumperi un kit pentru motocicleta ta. Vezi www.oemmotorparts.com si vorbeste cu dill de la www.dillypoint.ro, poate poate sa-ti aduca ce iti trebuie.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am decis sa-mi vand motorul.

Motocicleta mea este un Suzuki XF 650 Freewind, 48CP, monocilindru racit cu aer si ulei, doua bujii pe cilindru, fabricat in '97 cu 26,000km la bord.

 

Motoreta e inmatriculata persoana fizica, merge si arata super. Top case-ul Givi Flow de 42 litri e nou, are crash bars, cric central, grip-uri incalzite, parbriz de schimb . Bujii (NGK), baterie (Varta) si cablu ambreiaj (original Suzuki) noi, revizii facute la timp. Cauciucurile Michelin Anakee 80% bune.

 

Am tinut-o in permanenta sub husa. Eu zic ca e un motor ingrijit.

 

ITP Iulie 2010.

Pret- 2600 euro

 

All the best !

 

Ionut - 0723/ 791 544

post-38369-1245758432_thumb.jpg

Editat de susagus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am decis sa-mi vand motorul.

Motocicleta mea este un Suzuki XF 650 Freewind, 48CP, monocilindru racit cu aer si ulei, doua bujii pe cilindru, fabricat in '97 cu 26,000km la bord.

 

Motoreta e inmatriculata persoana fizica, merge si arata super. Top case-ul Givi Flow de 42 litri e nou, are crash bars, cric central, grip-uri incalzite, parbriz de schimb . Bujii (NGK), baterie (Varta) si cablu ambreiaj (original Suzuki) noi, revizii facute la timp. Cauciucurile Michelin Anakee 80% bune.

 

Am tinut-o in permanenta sub husa. Eu zic ca e un motor ingrijit.

 

ITP Iulie 2010.

Pret- 2600 euro

 

All the best !

 

Ionut - 0723/ 791 544

 

Un SCHIMB cu o YAMAHA VIRAGO XV 535 fff intretinuta si accesorizata, te intereseaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki Dr 350 S

 

Model SK42B

An 1993

Km 36000

Capacitate 350cmc

putere 28 Cp

culoare alb-albastru

 

INMATRICULATA, revizie pana in 2011, adusa din germania la 32000 km, Nu a fost folosit la hard-enduro, sunt incepator, o vand pentru ca vreau ceva de touring, sau enduro-touring. Are placute frana noi, segmenti noi, lant distributie nou, schimb ulei de 100 km, filtru ulei + aer, motorul a avut revizie completa, este in stare excelenta.

 

Am la el si semnalizarile, codita de la numar, aparatorile de lant....

post-42260-1245763623_thumb.jpg

post-42260-1245763653_thumb.jpg

post-42260-1245763665_thumb.jpg

 

Pret 7000 Lei Negociabil

 

Sau schimb cu enduro touring +diferenta . Astept oferte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki Dr 350 S

 

Model SK42B

An 1993

Km 36000

Capacitate 350cmc

putere 28 Cp

culoare alb-albastru

 

INMATRICULATA, revizie pana in 2011, adusa din germania la 32000 km, Nu a fost folosit la hard-enduro, sunt incepator, o vand pentru ca vreau ceva de touring, sau enduro-touring. Are placute frana noi, segmenti noi, lant distributie nou, schimb ulei de 100 km, filtru ulei + aer, motorul a avut revizie completa, este in stare excelenta.

 

Am la el si semnalizarile, codita de la numar, aparatorile de lant....

post-42260-1245763623_thumb.jpg

post-42260-1245763653_thumb.jpg

post-42260-1245763665_thumb.jpg

 

Pret 7000 Lei Negociabil

 

Sau schimb cu enduro touring +diferenta . Astept oferte

 

segmenti si lant de distributie noi, la doar 36000 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma mandresc ca al meu DR350 are 49.000 km si are motorul original si merge de rupe! Poate a fost mai handralit motorul tau. :) :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca si asta mere de rupe, si cand i-am schimbat lantul si segmentii o fost desfacut prima data motoru. L-am schimbat deoarece am avut ocazia sa intalnesc un mecanic bun, si am vrut eu sa-l stiu eu pus la punct. I-a schimbat segmentii, lantul de distributie, si curatat ceva pe la supape/chiuloasa.

Stiu ca le-am schimbat mai repede dar se recomanda schimbarea lor pe la 40 000 de km, asa ca....

 

Si la urmatorul motor care il iau o sa fac acelasi lucru, o sa-l desfac (nu eu, un mecanic) si o sa schimb tot ce trebe schimbat in el, sau prezinta urme de uzura, si asta asa, ca sa stau eu linistit...

 

Sunt convins ca are 49000 si mere de rupe, da nu inteleg de unde tragi tu concluzia ca ii mai handralit motorul, (peste 30000 o fost folosit motor de oras in germania, si aici eu l-am folosit oras/ enduro) , din faptul ca am schimbat niste piese consumabile in timp? Nu vreau sa se ajunga ca o piesa prea uzata sa strice si altceva in jurul ei. Tu mergi pe principiul ma dau pana crapa si dupa aia vad eu?

 

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu mergi pe principiul ma dau pana crapa si dupa aia vad eu?

Am avut mai multe motoare si pe toate le-am intretinut excelent fara sa le desfac aiurea. Nu ma dau pana crapa, de obicei un motor obosit da semne; face un anume zgomot, scoate fum, manca ulei. Doar in aceste cazuri ma apuc sa umblu in el.

 

Si la urmatorul motor care il iau o sa fac acelasi lucru, o sa-l desfac (nu eu, un mecanic) si o sa schimb tot ce trebe schimbat in el, sau prezinta urme de uzura, si asta asa, ca sa stau eu linistit...

Am mai spus pe forum cu alte ocazii, e aiurea sa desfaci un motor care merge doar de dragul de a baga bani in el in ideea ca sigur va merge si nu ma va lasa. Chiar daca schimbi anumite piese nimeni nu-ti poate garanta functionarea motorului.

Sper sa nu te superi, dar iti dau un sfat: decat sa platesti mecanicul sa-ti desfaca motorul, mai bine il platesti sa vina cu tine ca sa alegeti un motor bun, fara uzura, nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut mai multe motoare si pe toate le-am intretinut excelent fara sa le desfac aiurea. Nu ma dau pana crapa, de obicei un motor obosit da semne; face un anume zgomot, scoate fum, manca ulei. Doar in aceste cazuri ma apuc sa umblu in el.

 

 

Eu zic ca e mai bine sa schimbi o piesa asa cum e recomandat sa o schimbi, (adica inainte sa dea urme de oboseala si uzura); Daca asteptam pana lantul de distributie dadea semne de uzura, si incepea sa faca zgomot (sau ce alte simptome o mai avea asta) probabil trebuia sa schimb si intinzatorul si patina, si cine mai stie ce. La o masina noua de ce ii faci revizia la un numar de km, si nu cand simti ca nu mai merge bine. sau la un motor nou?

 

 

Am mai spus pe forum cu alte ocazii, e aiurea sa desfaci un motor care merge doar de dragul de a baga bani in el in ideea ca sigur va merge si nu ma va lasa. Chiar daca schimbi anumite piese nimeni nu-ti poate garanta functionarea motorului.

Sper sa nu te superi, dar iti dau un sfat: decat sa platesti mecanicul sa-ti desfaca motorul, mai bine il platesti sa vina cu tine ca sa alegeti un motor bun, fara uzura, nu crezi?

 

Eu nu o sa am de unde sa stiu cum a fost intretinut de vechiul proprietar, si atunci o sa ma asigur ca nu o sa am probleme mari mai incolo, din cauza unor mici neglijente sau cine stie ce chestii neschimbate la timp. Si un mecanic sigur o sa vina cu mine, nu ma bag singur.

 

 

Astea sunt parerile mele, si eu asa fac daca cred eu ca asa ii bine...

Poate parerea ta ii mai buna ca a mea, sau invers, dar acum... fiecare o sustine pe a lui.

 

P.S. Poate m-am aprins si eu putin cam tare, dar nu ti tot una sa-ti zica cineva ca e "handralit " motoru tau, fara sa-l vada macar, cand sti ca ai bagat bani in el si te-ai zbatut sa-l intretii calumea . Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, daca as avea bani si un mecanic de incredere, mi-as face motorul tzipla. Garnituri noi, segmenti noi, simeringuri noi, rulmenti noi, ulei in furca fatza, ulei in amortizoru spate, lichide de frana, curatat etrieri + garnituri noi, verificat membrane din rezervor, curatat si reglat carb(uri), verificat filtru, bujie, ulei, joc supape, verificat distributie si transmisie, instalatie electrica, baterie si incarcare. Toate astea facute ca la carte si deja stiu ca am un motor ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...