chloroform Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Va salut! Poate cineva sa imi spuna ce ar putea determina un consum mare (9-10l/100 mers lejer) la un cbr 600 f din 97? Am schimbat bujii NGK, filtrul e K&N (curatat), ulei, filtru schimbat. Am auzit ceva legat de bujia transparenta (colortune) ce regleaza amestecul aer/benzina, insa nu stiu daca ar rezolva problema mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Va salut! Poate cineva sa imi spuna ce ar putea determina un consum mare (9-10l/100 mers lejer) la un cbr 600 f din 97? Am schimbat bujii NGK, filtrul e K&N (curatat), ulei, filtru schimbat. Am auzit ceva legat de bujia transparenta (colortune) ce regleaza amestecul aer/benzina, insa nu stiu daca ar rezolva problema mea. cel mai bine... mergi cu ea la drum si incalzeste motorul la temp de functionare care o ai la drum lung, si vezi cum arata bujia, adica culoarea; daca nu stii sa o descifrezi, fa-i o poza cu macro si pune-o aici si o traducem noi apoi cauta manualul pentru mobra ta si vezi cum se regleaza amestecul aer/gaz aici cred ca il gasesti http://www.manualedereparatie.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 cel mai bine... mergi cu ea la drum si incalzeste motorul la temp de functionare care o ai la drum lung, si vezi cum arata bujia, adica culoarea; daca nu stii sa o descifrezi, fa-i o poza cu macro si pune-o aici si o traducem noi apoi cauta manualul pentru mobra ta si vezi cum se regleaza amestecul aer/gaz aici cred ca il gasesti http://www.manualedereparatie.info/ Am schimbat bujiile si alea dar, vorba vine, "eu", mecanicul la care am fost le-a schimbat si stiu ca s-a chinuit mult la bujii pana le-a scos pe alea vechi. Deci nu cred ca o sa reusesc singur. Dar ca idee amestecul asta aer/gaz poate fi de vina pt consumul mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Mai verifica si chestiile care-ti fura din putere. Presiunea in roti, rulmentii sa fie in regula, lantul nu foarte strans... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Mai verifica si chestiile care-ti fura din putere. Presiunea in roti, rulmentii sa fie in regula, lantul nu foarte strans... Omul nu a raportat pierdere de putere, doar consum excesiv Mesaj completat Am schimbat bujiile si alea dar, vorba vine, "eu", mecanicul la care am fost le-a schimbat si stiu ca s-a chinuit mult la bujii pana le-a scos pe alea vechi. Deci nu cred ca o sa reusesc singur. Dar ca idee amestecul asta aer/gaz poate fi de vina pt consumul mare? Bujiile care le-ai schimbat, sunt pentru mobra ta? Esti sigur? Daca s-s chinuit sa desfaca bujiile, inseamna ca, cretinul / idiotul care le-a pus inainte le-a strans ca animalu; de asemenea, nu e tocmai indicat sa dai bujia jos cu motorul cald, din cauza coeficientilor diferiti de dilatare ai materialelor: aluminiu / otel sau din ce e facuta bujia. Deci... din fabrica, amestecul are un anumit raport aer/gaz, ca sa fie eficient motorul; daca acest raport nu e respectat, se poate ca motorul sa se supraincalzeasca inutil sau cum e cazul la tine, sa consume mai mult. Tu montandu-ti un filtru de aer sport, deci mult mai permisiv ca cel OEM, ai mai mult aer decat e necesar, si ma gandesc ca cine l-a montat s-a gandit sa dea si mai mult gaz, ca sa fie echilibrul corect; deci poate deia iti consuma tie asa de mult. Oricum, ce as face eu in cazul tau este sa caut manualul, sa vad cate ture se strang care suruburi, as merge pana motorul atinge temp de functionare la regim touring sa zicem dupa care as analiza culoarea bujiei. Apoi, in functie de culoarea bujiei care iti indica o stare de buna sau mai putin buna de functionare a motorului, as regla surubul respectiv bazandu-ma pe schema asta : Alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Bujiile sunt pt motocicleta mea sigur. Inca ceva, curatarea si sincronizarea carburatoarelor ar putea reduce consumul? Multumesc pentru sfaturi. Mesaj completat Bujiile sunt pt motocicleta mea sigur. Inca ceva, curatarea si sincronizarea carburatoarelor ar putea reduce consumul? Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Bujiile sunt pt motocicleta mea sigur. Inca ceva, curatarea si sincronizarea carburatoarelor ar putea reduce consumul?Multumesc pentru sfaturi. Mesaj completat Bujiile sunt pt motocicleta mea sigur. Inca ceva, curatarea si sincronizarea carburatoarelor ar putea reduce consumul? Multumesc pentru sfaturi. e bine sa le cureti, dar daca is desincronizate si le sincronizezi, 100 % iti va reduce consumul! la fel, uzura la motor va fii egala intre cilindri, nu inegala cum e daca e nesincronizat. Editat Februarie 24, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Va salut! Poate cineva sa imi spuna ce ar putea determina un consum mare (9-10l/100 mers lejer) la un cbr 600 f din 97? Am schimbat bujii NGK, filtrul e K&N (curatat), ulei, filtru schimbat. Am auzit ceva legat de bujia transparenta (colortune) ce regleaza amestecul aer/benzina, insa nu stiu daca ar rezolva problema mea. Deci a ta consuma dublu fata de a mea,tot F 3 din '97 ,la 100km/h la drum intins imi consuma cam intre 4,5-5,5 Ce te sfatuiesc este sa pui un filtru stoc(normal),un filtru de benzina la felsi apoi sa mergi la un service sa faci o spalatura si sincronizare de carburatoare,nu uita ca in general cam la 2 ani carburatoarele trebuiesc sincronizate. Apoi sunt sigur ca te vei apropia de consumul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm probabil ca in perioada asta a anului ai nevoie de o bucata de carton la radiator ca sa poti incalzi motorul suficient. Ca sa te poti baza pe interpretarea culorii bujiilor trebuie ca de la temperatura si viteza de mers in sarcina, sa opresti motorul... scos din viteza... tras pe dreapta si "citit" bujia. Altfel este posibilitatea ca bujia sa se innegreasca datorita dereglarii amestecului in sarcina, dar la relanti amestecul sa fie bun, iar mijlocul bujei sa capete (intre timp) o culoare cat de cat buna si sa te induca in eroare Ma refer la carburatie Pentru batranica mea, manualul zice ca filtrul de aer tre suflat cu aer cam la 50 ore de functionare. Tobele sunt orginale? daca nu, cica e posibil ca sa nu fie evacuate integral gazele arse , in timpu' 4 ... chiar daca unii "zice" ca "fara filtre respira mai bine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ce te sfatuiesc este sa pui un filtru stoc(normal) Intotdeauna un filtru K&N este mai permisiv decat un filtru stock. Intotdeauna un motor cu un filtru mai permisiv o sa consume mai putin decat cu un filtru mai putin permisiv. Motorul va trage din carb mai multa benzina cand filtrul este imbacsit drept urmare va afuma bujiile si va consuma mult. Cu un filtru permisiv cum e K&N motorul va trage din carb mai putina benzina si de aici va rezulta un amestec sarac - bujii albe. Deci in mod normal cu un filtru sport motorul va consuma mai putin, doar ca va merge saracit.. dar chestia nu e valabila intotdeauna, sunt cazuri si cazuri. Ca sa se compenseze acest efect de obicei carburatoarele se regleaza sa furnizeze mai multa benzina, amestecul va fi optim ca raport dar va creste consumul. Daca in cazul lui s-a pus numai filtru sport si-atat - mobra ar trebui sa consume putin dar cu amestec saracit. Daca s-a "tunat" si carburatorul atunci consumul marit se explica. Dar daca el nu da toate datelele problemei putem sa presupunem pana albim ca tot nu ajungem la un rezultat. In alta ordine de idei, consumul depinde ffff mult si de stilul de condus, si de obicei si un mers subturat poate duce la un consum marit. Iarasi, un mers prea turat poate creste consumul... Ideal e sa se mearga in apropriere de zona cuplului maxim.. Altceva, cu o motocicleta sportiva, in oras ai un consum, la drum lung ai alt consum.. si tot asa. @Initiatorul, cand intrebi ceva, da toate datele problemei si cel mai important: DE CAND A INCEPUT SA CONSUME MAI MULT? DINTOTDEAUNA? De cand ai pus filtru K&N? Tu ai pus filtru K&N? Sunt o multime de chestii care trebuie luate in calcul. Da, consuma mult, dar raportat la ce? Mesaj completat Mai verifica si chestiile care-ti fura din putere. Presiunea in roti, rulmentii sa fie in regula, lantul nu foarte strans... Omul nu a raportat pierdere de putere, doar consum excesiv Uzunu are dreptate, ai inteles tu gresit. Orice chestie dintre cele enumerate de el maresc consumul daca nu sunt reglate cum trebuie. Tocmai pentru ca motorul are nevoie de mai multa putere ca sa invinga acesti factori care il tin pe loc: rulmenti stricati, cauciucuri dezumflate, lant prea strans.. Un autovehicul ca sa consume putin trebuie ca toate partile lui aflate in miscare sa se miste liber usor, altfel motorul trebuie sa invinga forte in plus si pentru asta consuma mai mult. Mesaj completat Poate a uitat @chloroform sa specifice ca merge de obicei cu pasager de 100kg si el are 130kg... si-atunci totul se explica.. mai stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 @Neutral vis tata cu 4-5%... @BelbodyDin fericire am doar 80 kg si nu prea am mers cu pasageri. Deci...toate datele problemei: motorul e adus in august anul trecut din italia, filtrul K&N era deja, eu doar l-am curatat si am schimbat uleiul si filtrul de ulei, fostele bujii NGK cu altele tot NGK. La carburatoare nu m-am bagat deloc. Mi-am dat seama ca are un consum mare dupa primii 100 km cand m-am uitat in rezervor si dupa aia m-am pus pe calculat. Cat despre stilul meu de mers, inca sunt incepator, schimb pe la 6000 primele 3 trepte in general si ultimele ii mai dau 8000-9000. Sa va spun un simptom care ma duce cu gandul ca sunt desincronizate carburatoarele (bine ar fi sa fie asta): cand accelerez uneori simt ca nu raspunde direct, are o mica ezitare urca mai incet in viteza. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Intotdeauna un filtru K&N este mai permisiv decat un filtru stock.Intotdeauna un motor cu un filtru mai permisiv o sa consume mai putin decat cu un filtru mai putin permisiv. Motorul va trage din carb mai multa benzina cand filtrul este imbacsit drept urmare va afuma bujiile si va consuma mult. Cu un filtru permisiv cum e K&N motorul va trage din carb mai putina benzina si de aici va rezulta un amestec sarac - bujii albe. Deci in mod normal cu un filtru sport motorul va consuma mai putin, doar ca va merge saracit.. dar chestia nu e valabila intotdeauna, sunt cazuri si cazuri. Ca sa se compenseze acest efect de obicei carburatoarele se regleaza sa furnizeze mai multa benzina, amestecul va fi optim ca raport dar va creste consumul. Daca in cazul lui s-a pus numai filtru sport si-atat - mobra ar trebui sa consume putin dar cu amestec saracit. Daca s-a "tunat" si carburatorul atunci consumul marit se explica. Dar daca el nu da toate datelele problemei putem sa presupunem pana albim ca tot nu ajungem la un rezultat. In alta ordine de idei, consumul depinde ffff mult si de stilul de condus, si de obicei si un mers subturat poate duce la un consum marit. Iarasi, un mers prea turat poate creste consumul... Ideal e sa se mearga in apropriere de zona cuplului maxim.. Altceva, cu o motocicleta sportiva, in oras ai un consum, la drum lung ai alt consum.. si tot asa. @Initiatorul, cand intrebi ceva, da toate datele problemei si cel mai important: DE CAND A INCEPUT SA CONSUME MAI MULT? DINTOTDEAUNA? De cand ai pus filtru K&N? Tu ai pus filtru K&N? Sunt o multime de chestii care trebuie luate in calcul. Da, consuma mult, dar raportat la ce? Mesaj completat Omul nu a raportat pierdere de putere, doar consum excesiv Uzunu are dreptate, ai inteles tu gresit. Orice chestie dintre cele enumerate de el maresc consumul daca nu sunt reglate cum trebuie. Tocmai pentru ca motorul are nevoie de mai multa putere ca sa invinga acesti factori care il tin pe loc: rulmenti stricati, cauciucuri dezumflate, lant prea strans.. Un autovehicul ca sa consume putin trebuie ca toate partile lui aflate in miscare sa se miste liber usor, altfel motorul trebuie sa invinga forte in plus si pentru asta consuma mai mult. Mesaj completat Poate a uitat @chloroform sa specifice ca merge de obicei cu pasager de 100kg si el are 130kg... si-atunci totul se explica.. mai stii? nu contest faptul ca nu are dreptate, toate enumerate de el is adevarate, insa initiatorul topicului se plande ca ii consuma mult mobra, nu ca simte lack of power; sau a scris undeva asta si nu am vazut eu? Mesaj completat @Neutral vis tata cu 4-5%...@BelbodyDin fericire am doar 80 kg si nu prea am mers cu pasageri. Deci...toate datele problemei: motorul e adus in august anul trecut din italia, filtrul K&N era deja, eu doar l-am curatat si am schimbat uleiul si filtrul de ulei, fostele bujii NGK cu altele tot NGK. La carburatoare nu m-am bagat deloc. Mi-am dat seama ca are un consum mare dupa primii 100 km cand m-am uitat in rezervor si dupa aia m-am pus pe calculat. Cat despre stilul meu de mers, inca sunt incepator, schimb pe la 6000 primele 3 trepte in general si ultimele ii mai dau 8000-9000. Sa va spun un simptom care ma duce cu gandul ca sunt desincronizate carburatoarele (bine ar fi sa fie asta): cand accelerez uneori simt ca nu raspunde direct, are o mica ezitare urca mai incet in viteza. Ce ziceti? ti s-a zis sa verifici culoarea bujiei - ai facut-o? te-ar ajuta daca vin eu sa o vad? vezi de alea si apoi daca tot asa se manifesta, sincronizezi; daca e scump la service, vezi ca e un topic aici pinned in care ultimele pagini iti explica cum sa iti faci un sincronizator singur, acasa, ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) @Neutral vis tata cu 4-5%...@BelbodyDin fericire am doar 80 kg si nu prea am mers cu pasageri. Deci...toate datele problemei: motorul e adus in august anul trecut din italia, filtrul K&N era deja, eu doar l-am curatat si am schimbat uleiul si filtrul de ulei, fostele bujii NGK cu altele tot NGK. La carburatoare nu m-am bagat deloc. Mi-am dat seama ca are un consum mare dupa primii 100 km cand m-am uitat in rezervor si dupa aia m-am pus pe calculat. Cat despre stilul meu de mers, inca sunt incepator, schimb pe la 6000 primele 3 trepte in general si ultimele ii mai dau 8000-9000. Sa va spun un simptom care ma duce cu gandul ca sunt desincronizate carburatoarele (bine ar fi sa fie asta): cand accelerez uneori simt ca nu raspunde direct, are o mica ezitare urca mai incet in viteza. Ce ziceti? Incearca sa lasi motorul la relanti si sa ii dai brusc gaz, daca moare, da sa moara sau se accelereaza intarziat e mai mult ca sigur din amestec, am intalnit asta la un zx6 din 98. Chiar si dupa curatare si sincronizarea carburatoarelor facea la fel, abia dupa ce am umblat la amestec si-a dat drumu ... Editat Februarie 24, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Dane, CBRu' ala e suficient de puternic incat sa nu simti ca-ti fura 10%. Eu, cel putin, nu am simtit mult timp ca am roata fata partial dezumflata si ma miram de unde vine cresterea de consum (de la 5 la aproape 6%). Daca ai carburile desincronizate, ai putea avea si o vibratie mai puternica la relanti. Si sunt multe alte chestii in afara de carburatie care ti-ar putea da un consum mai mare si care sa nu fie legate de cata benzina iti intra in cilindri, ci de cat trebuie sa deschizi clapeta de acceleratie pentru aceeasi viteza. Pentru ca e primul tau motor, nici nu prea ai avea cum sa-ti dai seama. Poti sa pierzi compresie de undeva (o supapa care nu se inchide complet de ex), o fisa de bujie care pierde curent etc. Incepi cu verificatul bujiilor, presiunea in roti, verifica lantul, apoi fa-i o sincronizare. Daca tot ai consumul mare, ia rulmentii rotilor la rost si vezi compresia la fiecare cilindru. Mai departe o sa vezi ce ai de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 ti s-a zis sa verifici culoarea bujiei - ai facut-o? te-ar ajuta daca vin eu sa o vad? vezi de alea si apoi daca tot asa se manifesta, sincronizezi; daca e scump la service, vezi ca e un topic aici pinned in care ultimele pagini iti explica cum sa iti faci un sincronizator singur, acasa, ieftin. Ar fi bine daca ai veni tu dar din pacate eu stau in iasi si tu in cluj . Motorul nu il am aici inca, il aduc in curand cand incepe sezonul, deci nu pot sa verific bujia deocamdata plus ca mi-ati spus sa o verific dar nu prea am inteles cum se face si daca o sa reusesc eu, noob fiind . Cat despre sincronizare ma gandeam sa ma duc la service la honda sa stiu ca fac o treaba calumea. Am inteles ca e in jur de 200 ron, nu ma bag eu deocamdata, ca nu am experienta deloc. Voiam sa stiu din timp cam ce ar trebui facut la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Nu vreau sa gafez, dar tre' sa fii (cuvant urat) sa dai 200 RON pe sincronizare carburatoare. Nu este o operatiune atat de complexa incat sa te gandesti daca mecanicul X ti-o poate face sau nu. Nu e ca schimbarea distributiei sau mai stiu eu ce. Din cat stiu eu e intre 50-80 ron o sincronizare pt carburatoare. Un semn ca n-ar fi sincronizate ar fi si oscilatiile acului de la turometru, cand e la relanti,dupa ce o pornesti prima oara (daca vorbesc prostii,sa ma corectati). Cu aceeasi problema ma confrunt si eu (consum ridicat) si cred ca mi se trage tot fie de la sincronizare fie de la reglarea amestecului. Nici consumul in oras nu-i batut in cuie. In zile aglomerate, de la semafor la semafor,doar treapta 1 si 2, frana, acceleratie,frana, etc......nu te astepta sa scoti 5% sau 6% cat auzi la alti colegi cu CBR. Oricat am negat in sinea mea ca e nepotrivit un motor sport intr-un ora aglomerat, pana la urma am realizat ca in anumite ore de varf,nici un motor sport nu e practic (se incalzesc,consum mare,manevrabilitate mai redusa, feedback crunt la orice crater din asfalt,etc) Editat Februarie 26, 2010 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Martie 1, 2010 Autor Share Postat Martie 1, 2010 M-am interesat la honda si mi-a spus nenea de acolo ca e 400 lei sincronizarea , deci iese claar din discutie. Cat despre acul turometrului chiar oscileaza putin la relanti si daca e asa cum spui tu ar fi bine, ca as avea de facut doar sincronizarea. Sa ma anunti si pe mine daca iti rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 M-am interesat la honda si mi-a spus nenea de acolo ca e 400 lei sincronizarea , deci iese claar din discutie.Cat despre acul turometrului chiar oscileaza putin la relanti si daca e asa cum spui tu ar fi bine, ca as avea de facut doar sincronizarea. Sa ma anunti si pe mine daca iti rezolvi problema. te costa max 10 ron ca sa iti faci singur treaba asta, si ai scula pentru pe mai incolo ia furtun si o sipca de lemn si ai rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 te costa max 10 ron ca sa iti faci singur treaba asta, si ai scula pentru pe mai incolo ia furtun si o sipca de lemn si ai rezolvat problema! Man, nu e chiar asa simplu pe cat spui tu, degeaba o faci sa para sa fie simpla treaba ca nu e chiar asa.. Tuburile alea trebuie sa fie de calitate, nu merg porcarii de acvariu, in plus trebuie stuturile cu care sa conectezi furtunasele la galerii, multe moto nu le au by default.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) M-am interesat la honda si mi-a spus nenea de acolo ca e 400 lei sincronizarea , deci iese claar din discutie.Cat despre acul turometrului chiar oscileaza putin la relanti si daca e asa cum spui tu ar fi bine, ca as avea de facut doar sincronizarea. Sa ma anunti si pe mine daca iti rezolvi problema. Da ce fac aia de 400 de ron la ea. Iti schimba membrane, etc? pe langa sincronizare?! Sau daca scrie o anumita marca(ca si la restul tot asa fac), trebuie sa rupa? Mai bine cumperi carbtune , ajunge de pe ebay acasa cu max 300 RON mai cauti pe cineva mai priceput si o faci ad-hoc. Eventual puneti mai multi, bani. Si ai acu` consumul e adevarat, 4 litri il scoti daca nu treci de 90km\h si sa ajungi la vit specificata anterior in 20-30 de secunde, adik nu tragi de acceleratie brusc , probat pe F4 si un Thundercat, cu 3,8 litri la o iesire relaxata doua persoane diferite, cu plinul de la 0 si facut la 100 de km distanta. La F4, mers pana in 150 la ora scoti undeva la 5,5, mai sus nu stiu,nu prea merg sau f putin, dar nu sare de 8-9. Editat Martie 1, 2010 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Martie 1, 2010 Autor Share Postat Martie 1, 2010 Da ce fac aia de 400 de ron la ea. Iti schimba membrane, etc? pe langa sincronizare?! Sau daca scrie o anumita marca(ca si la restul tot asa fac), trebuie sa rupa?Mai bine cumperi carbtune , ajunge de pe ebay acasa cu max 300 RON mai cauti pe cineva mai priceput si o faci ad-hoc. Eventual puneti mai multi, bani. Am uitat sa mentionez ca 400 ron include si curatarea carburatoarelor. Oricum, chiar si asa nu cred ca se justifica pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Sunt N alte locuri in iasi unde poti sa faci treba asta la un pret mult mai mic SprintMotors, Madras, etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Man, nu e chiar asa simplu pe cat spui tu, degeaba o faci sa para sa fie simpla treaba ca nu e chiar asa.. Tuburile alea trebuie sa fie de calitate, nu merg porcarii de acvariu, in plus trebuie stuturile cu care sa conectezi furtunasele la galerii, multe moto nu le au by default.. Pai... e drept ca ma gandeam la mobra mea cand am scris aia, dar... Stuturi la carburatoare cred ca toate mobrele cu mai mult de 1 cilindru au, in rest iti trebuie doar furtun care la diametrul interior sa fie cat stutul respectiv. Nu mai mic, ca nu reusesti sa bagi uleiul in el, ca se prinde de pereti si intervin bule de aer. Asadar nu e cu nimic mai complexa sincronizarea cu furtun cu ulei decat aia cu carbtune/twinmax/etc, IMHO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Pai... e drept ca ma gandeam la mobra mea cand am scris aia, dar... Stuturi la carburatoare cred ca toate mobrele cu mai mult de 1 cilindru au, in rest iti trebuie doar furtun care la diametrul interior sa fie cat stutul respectiv. Nu mai mic, ca nu reusesti sa bagi uleiul in el, ca se prinde de pereti si intervin bule de aer. Asadar nu e cu nimic mai complexa sincronizarea cu furtun cu ulei decat aia cu carbtune/twinmax/etc, IMHO. 1. Cu siguranta ca nu ... cele mai multe au doar 1 stutz pus pentru vacuum la canea, restul gaurilor pentru sincronizare fiind astupate de obicei cu suruburi. 2. Dupa ce ai experimentat toate metodele ai ajuns la concluzia asta ... Ceasurile, in general, is pai precise decat celelante metode, atata timp cat sunt calibrate, din start in functie de ce vacuum ai pe fiecare cilindru aduni vacuumul si il imparti la nr de cilindri si stii ce valoare iti trebuie pt fiecare cilindru, fara alte batai de cap, in caz ca nu stiai in functie de cresterea sau scaderea vacuumului pe un cilindru sunt afectati si restul cilindrilor. Cu un aparat pe ulei mai greu sincronizezi un motor in 4 cilindri, la 2 mai e cum mai e, dar la unul cu 4, pe ulei iti ia pe putin 1-2 ore pana le nimeresti pe toate ... Editat Martie 1, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Referitor la sincronizat motor cu 4 cil cu furtunuri cu ulei: Un prieten si-a improvizat un astfel de sincronizator ( nu stiu exact ce model a folosit), s-a chinuit ceva sa-l sincronizeze dar nu era sigur de rezultat asa ca a venit la mine sa-l sincronizeze cu vacuummetre. Dupa ce le-am conectat am constatat ca avea carburatoarele sincronizate perfect. Referitor la subiectul topicului: initiatorul spunea ceva de consum mare la mers lejer iar apoi descria stilul de mers "lejer" cu schimbat la 6000 rpm si mai sus. Nici un cbr600 nu va scoate consumul cel mai mic daca schimbi vitezele la 6000 sau mai sus. In cazul de fata pe langa stilul de mers cam turat pentru a obtine un consum minim ar mai putea fi de vina carburatoare cu amestec imbogatit si posibil desincronizate( totusi eu nu am constatat o imbunatatire sesizabila a consumului dupa sincronizarea carburatoarelor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.