Sari la conținut

Star Touring & Riding


bikertibi
 Share

Postări Recomandate

DORESC SA ACHIZITIONEZ MOTORETA SUS-AMINTITA SI NU SUNT DECIS DACA MODELUL IN CAUZA ESTE SUPERIOR CELOR DE ACEEASI CILINDREE DE LA KAWASAKI SAU HONDA . DE ACEEA AS APRECIA F F F MULT DACA SA PRIMI CEVA SFATURI DE LA CEI CARE SUNT IN TEMA CU SUBIECTUL IN CAUZA .

RESPECT

Stiu doar ca are cuplul si puterea ceva mai mici decat Honda VTX 1300:

Honda: 75HP, 123 Nm, transmisie cardan

Yamaha: 73 HP, 106 Nm, transmisie curea

Kawasaki si Suzuki nu au motoare de 1300 cmc.

Kawasaki: 800, 900, 1500, 1600, 2000 cmc

Suzuki: 800, 1400, 1500, 1800 cmc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alex_en ,am luat-o de aici,de la cineva din Videle care nu avea timp sa mearga cu ea,pretul a fost super ,5750 de euro si am gasit-o chiar aici pe forum la vanzari.Am fost acolo,vazut,testat,placut si revenit peste 2 zile cu banii si plecat home cu ea.Nu am avut inca timp de poze dar promit ca ma ocup.Am gasit si tobe negre pt ea pe cruisercustomizing.com si abia astept sa le comand sa inlocuiesc chestia aia uriasa care e pe post de toba.Merge perfect si e un motor cu multe clase peste vn900 pe care l-am avut.Nu e un motor prea vandut la noi si nici in Europa datorita pretului mare la concurenta directa cu Intruderul de 1800 care e recordman la vanzari dar tot nu e la fel de bine lucrat si finisat ca Yamaha.De fapt nu stiu daca mai are cineva in Buc. asa ceva.Visul meu e un Warrior, pacat ca nu se importa in EU.Am gasit pe mobile.de dar cam scump.

5750 euro??? foarte bun pretul!!! felicitari!!! Am achizitionat si eu una in martie 2008, model 2007,ce-i drept noua, si sunt foarte multumit de ea!!! Tot negru, asa k te-ai inselat...mai e cineva in umbra ta... :D Asteptam poze cu noile tobe montate, sunt curios sa vad cum arata! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De cateva zile sunt si eu posesor de un astfel de motor si pot sa zic ca-s multumit

Inainte am avut un gsxr750, si venind de pe un motor de viteza pot sa spun ca am ramas impresionat de forta cu care demareaza motorul cat si de usurinta cu care se manevreaza in mers

Prima senzatie care am avut-o a fost legata de dimensiuni ... mare nene!!!! e cat un vapor nu mai e loc de strecurat printre masini, destul de greu de manevrat in spatii mici, nu ii plac gropile de nici o culoare, in schimb este o placere la drumurile lungi

o singura intrebare am la cei care au motocilete cu transmisie pe curea: cum se intretine????

 

Asfalt uscat si temperaturi de +15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura intrebare am la cei care au motocilete cu transmisie pe curea: cum se intretine???

Raspuns: nu se intretine. Se schimba doar cureaua pe la 30.000 km. Marele dezavantaj e ca daca iti intra o pietricica intre curea si pinioane, adio. Dar astea sunt cazuri rare. Am raspuns chiar daca nu am motor pe curea, dar Steaua Noctambula a fost una din optiunile mele inainte sa ma hotarasc la Honda VTX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Raspuns: nu se intretine. Se schimba doar cureaua pe la 30.000 km. Marele dezavantaj e ca daca iti intra o pietricica intre curea si pinioane, adio. Dar astea sunt cazuri rare. Am raspuns chiar daca nu am motor pe curea, dar Steaua Noctambula a fost una din optiunile mele inainte sa ma hotarasc la Honda VTX.

Asa am patit eu. EN -u meu e pe curea.

De fapt asa am cumparat motoru, avand o gaura in curea intre doi dinti. Cei de la care l-am cumparat au facut burn-out pe pietris si asa a intrat o pietricica in locul respectiv.

Chestia este ca am mers peste 20 000 de km avand cureaua perforata si diametrul gaurii a ramas la fel. Este foarte greu sau aproape imposibil ca o pietricica sa rupa o curea de kevlar lata de cativa centimetrii care mai are si straturi de panza si cauciuc...

Eu am schimbat totusi cureaua pentru ca era imbatranita si chiar tind sa cred ca era cureaua originala (peste 12 ani vechime si peste 30 000 km).

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex_en ,am luat-o de aici,de la cineva din Videle care nu avea timp sa mearga cu ea,pretul a fost super ,5750 de euro si am gasit-o chiar aici pe forum la vanzari.Am fost acolo,vazut,testat,placut si revenit peste 2 zile cu banii si plecat home cu ea.Nu am avut inca timp de poze dar promit ca ma ocup.Am gasit si tobe negre pt ea pe cruisercustomizing.com si abia astept sa le comand sa inlocuiesc chestia aia uriasa care e pe post de toba.Merge perfect si e un motor cu multe clase peste vn900 pe care l-am avut.Nu e un motor prea vandut la noi si nici in Europa datorita pretului mare la concurenta directa cu Intruderul de 1800 care e recordman la vanzari dar tot nu e la fel de bine lucrat si finisat ca Yamaha.De fapt nu stiu daca mai are cineva in Buc. asa ceva.Visul meu e un Warrior, pacat ca nu se importa in EU.Am gasit pe mobile.de dar cam scump.

 

 

ai reusit sa cumperi ceva de pe cruisercustomizing.com ???

sunt si eu interesat de ceva de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la ce pret a fost cureaua si in cat timp ti-a venit?

 

 

ai reusit sa cumperi ceva de pe cruisercustomizing.com ???

sunt si eu interesat de ceva de acolo

BUN.

Acum sa va spun cum au stat lucrurile cu toata "afacerea" CUREAUA:

- am gasit pe net la www.scootworks.com curea aftermarket pt EN 500 model pre 1996 in valoare de 191.99 $ FARA TVA;

- mi-am facut un card MASTERCARD pentru a putea plati online, adica pentru a putea cumpara de pe site-ul cu pricina;

- am completat formularul de pe site cu date personale si date de pe card;

- am primit instantaneu un mail prin care eram anuntat ca au inregistrat comanda mea;

- DUPA 10 zile am primit un mail cu modalitatile de transport din America in Romania;

- am trimis un mail cu raspuns Fed Ex (FedEx Priority cel mai scump mod, 126 $, cel mai rapid, posibilitate de urmarire a coletului).Mai puteam sa optez si pentru USPS 40 $, DAR exista posibilitatea sa nu ajunga coletul...;

- la o saptamana dupa ce am trimis acest mail am primit un mail de la FedEx Romania prin care eram instiintat ca am primit coletul si ca el se afla la OTOPENI, TREBUIND sa achit 109 RON pentru TAXE VAMALE (106 RON insemnand 3,7%din valoare plus 19% TVA)si COMISION IRS(2,65 RON);

- am ridicat personal coletul de la Fed Ex deoarece eram in Bucuresti, existand si posibilitatea sa-mi fie trimis prin CARGUS, fara sa mai platesc taxe suplimentare.

Cureaua primita e de la GATES si are reperul POWERGRIP GT2 189014MGT40. E SUPE TARE!!!

Nu stiu altii cum au facut dar eu nu am avut ce comenta la FedEx referitor la taxele vamale.

Per total am ajuns la suma de 225 EURO.

Pentru cei care mi-au cerut si cer pe curea 400 EURO, 500 EURO, 800 EURO le doresc FALIMENT!

MORALA : DEALERII DE PIESE MOTO CER PE MARFA LOR CAT PE MA-SA!!

Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai reusit sa cumperi ceva de pe cruisercustomizing.com ???

sunt si eu interesat de ceva de acolo

am comandat fara probleme de la cruzer...doar ca au costurile ptr transport destul de mari...sunt de incredere si ptr a fi sigur ca au pe stoc ce vrei sa iei intra si vb in chat cu unul sintre angajati...

succes...

 

BUN.

Acum sa va spun cum au stat lucrurile cu toata "afacerea" CUREAUA:

- am gasit pe net la www.scootworks.com curea aftermarket pt EN 500 model pre 1996 in valoare de 191.99 $ FARA TVA;

- mi-am facut un card MASTERCARD pentru a putea plati online, adica pentru a putea cumpara de pe site-ul cu pricina;

- am completat formularul de pe site cu date personale si date de pe card;

- am primit instantaneu un mail prin care eram anuntat ca au inregistrat comanda mea;

- DUPA 10 zile am primit un mail cu modalitatile de transport din America in Romania;

- am trimis un mail cu raspuns Fed Ex (FedEx Priority cel mai scump mod, 126 $, cel mai rapid, posibilitate de urmarire a coletului).Mai puteam sa optez si pentru USPS 40 $, DAR exista posibilitatea sa nu ajunga coletul...;

- la o saptamana dupa ce am trimis acest mail am primit un mail de la FedEx Romania prin care eram instiintat ca am primit coletul si ca el se afla la OTOPENI, TREBUIND sa achit 109 RON pentru TAXE VAMALE (106 RON insemnand 3,7%din valoare plus 19% TVA)si COMISION IRS(2,65 RON);

- am ridicat personal coletul de la Fed Ex deoarece eram in Bucuresti, existand si posibilitatea sa-mi fie trimis prin CARGUS, fara sa mai platesc taxe suplimentare.

Cureaua primita e de la GATES si are reperul POWERGRIP GT2 189014MGT40. E SUPE TARE!!!

Nu stiu altii cum au facut dar eu nu am avut ce comenta la FedEx referitor la taxele vamale.

Per total am ajuns la suma de 225 EURO.

Pentru cei care mi-au cerut si cer pe curea 400 EURO, 500 EURO, 800 EURO le doresc FALIMENT!

MORALA : DEALERII DE PIESE MOTO CER PE MARFA LOR CAT PE MA-SA!!

Punct.

 

unda ai auzit ca la USPS se pierd colete si nu mai poti recupera nimic...?

eu spre ex iau de citiva ani de pe diferite site-uri si comand numai cu USPS(ieftin) si niciodata nu mi sa pierdut...se poate si la ei verifica traseul, dar doar pana la iesirea din US...

 

ps...apropo...niciodata nu a intarziat coletul mai mult de 2 saptamani(din vina lor)...o data mi-a ajuns in 5 zlie...am comandat luni si vineri era in vama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am comandat fara probleme de la cruzer...doar ca au costurile ptr transport destul de mari...sunt de incredere si ptr a fi sigur ca au pe stoc ce vrei sa iei intra si vb in chat cu unul sintre angajati...

succes...

 

 

 

unda ai auzit ca la USPS se pierd colete si nu mai poti recupera nimic...?

eu spre ex iau de citiva ani de pe diferite site-uri si comand numai cu USPS(ieftin) si niciodata nu mi sa pierdut...se poate si la ei verifica traseul, dar doar pana la iesirea din US...

 

ps...apropo...niciodata nu a intarziat coletul mai mult de 2 saptamani(din vina lor)...o data mi-a ajuns in 5 zlie...am comandat luni si vineri era in vama...

 

...buna remarca lui alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am comandat fara probleme de la cruzer...doar ca au costurile ptr transport destul de mari...sunt de incredere si ptr a fi sigur ca au pe stoc ce vrei sa iei intra si vb in chat cu unul sintre angajati...

succes...

 

 

imi poti spune mai multe ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 6 months later...
Domnilor ,nu se mai scrie nimic pe aici ? Ce schimbari ati mai facut la mobrele instelate ,probleme ceva intampinate?

Ahoi! Tu ce vrei sa-i faci la jucarie? Oricum e frumoasa foc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut ,intradevar este accesorizata cat de cat ,dar as mai vrea sa-i pun si asta :

poate ma poate indruma cineva de unde as gasi mai ieftin .

Salutari!

Eu unul, desi nu intru chiar in aceeasi "liga" cu voi restul, posesori de 1300, eu avand "decat" un 950, imi voi exprima o opinie.

Daca vrei accesorii pentru Y, incearca www.custom-wizard.com.

Eu mi-am comandat pentru 950-ul meu un sissy cu portbagaj si nu m-a costat decat 300 Euro.

Magazinul este din Anglia si trimit inclusiv in RO, taxele de expeditie fiind modice.

Din pacate, sissy-ul original Yamaha, care in cazul mobrei mele este compus din 3 piese separate, ma ducea undeva pe la 660 Euro la Motodynamics in Otopeni... FARA portbagaj. Cu totul cred ca ajungea pe la 800-850. ENORM!!!!

Eu am facut plata online si intr-o saptamana jumate am avut produsele acasa. Spre surprinderea mea au venit prin curier (Interlink Express) si nu la posta cum ma asteptam. Deci... numai de bine.

Partea cea mai faina este ca sunt si distribuitori V&H si Kuryakyn si abia astept anul urmator sa-l mai accesorizez putin pe Breazu'.

Anyway...

Bafta la cumparaturi!

 

P.S. Adaug si poze cu sissy-ul asamblat in casa, urmand sa-l sui si pe mobra in zilele urmatoare.

post-47504-1258579924_thumb.jpg

post-47504-1258579934_thumb.jpg

Editat de razvanescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Fratilor, dupa multe momente de ezitare, intrebari fara raspuns indoieli...am decis:

URMATOAREA MEA MOTOCICLETA ASTA VA FI !

Sper sa vina anul asta ca nu mai pot de dragul ei!

:D

Mesaj completat

Adica asa ceva!

 

post-13388-1261246344_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, dupa multe momente de ezitare, intrebari fara raspuns indoieli...am decis:

URMATOAREA MEA MOTOCICLETA ASTA VA FI !

Sper sa vina anul asta ca nu mai pot de dragul ei!

:D

Mesaj completat

Adica asa ceva!

 

post-13388-1261246344_thumb.jpg

Sa-ti ajute Dumnezeu !

Am eu asa ceva daca esti interesat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, dupa multe momente de ezitare, intrebari fara raspuns indoieli...am decis:

URMATOAREA MEA MOTOCICLETA ASTA VA FI !

Sper sa vina anul asta ca nu mai pot de dragul ei!

:D

Mesaj completat

Adica asa ceva!

 

post-13388-1261246344_thumb.jpg

Tradezi tu KAWASAKI pt YAMAHA?!Rusine sa-ti fie! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, dupa multe momente de ezitare, intrebari fara raspuns indoieli...am decis:

URMATOAREA MEA MOTOCICLETA ASTA VA FI !

Sper sa vina anul asta ca nu mai pot de dragul ei!

:D

Mesaj completat

Adica asa ceva!

 

post-13388-1261246344_thumb.jpg

 

OMG,Alex..adica "tulai doamne!"..de la GS la Yammy! Ce sa-ti zic:ESTE SUPERBA si sa dea domnu' sa te bucuri de ea cat mai curand!..si eu, de-a mea!!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tradezi tu KAWASAKI pt YAMAHA?!Rusine sa-ti fie! ;)

 

Doar asa un pic, nu se simte oricum... :D

 

OMG,Alex..adica "tulai doamne!"..de la GS la Yammy! Ce sa-ti zic:ESTE SUPERBA si sa dea domnu' sa te bucuri de ea cat mai curand!..si eu, de-a mea!!!! :birthday:

 

Sa fie cum spui tu. Nici nu-ti inchipui cat de greu mi-a fost sa ma hotarasc...vai de mine cate click-uri am dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Daca mi-ar fi spus cineva cu cativa ani in urma ca voi fi motociclist as fi spus ca e nebun. Nu ca nu mi-ar fi placut motocicletele dar mi se parea ceva mult prea periculos (mai ales pentru Romania). Cumva, nu stiu cum, pasiunea pentru motociclete a iesit la suprafata din beciul adanc in care o ingropasem impreuna cu multe alte vise din adolescenta. Cum gandul de a avea o motocicleta nu vroia sa dispara, am inceput, incet incet, sa ma documentez, sa ma uit dupa motociclete pe strada, sa fac calcule... Am ajuns eu la concluzia ca... da, vreau cu adevarat o motocicleta si cel mai bine mi s-ar potrivi un cruiser (pentru ca sunt motoare mai putin nervoase si mai potrivite pentru calatorii lungi). Ce sa fie, ce sa fie? Prea mult nu ma pricepeam si nici nu am avut pe cine sa intreb. Am intrat pe forumuri dar tot nu m-am lamurit pe deplin - daca ati observat, fiecare isi lauda motocicleta sa. Pana la urma am stabilit 2 criterii: sa aiba cardan (am zis sa ma scutesc de corvoada de a intretine lantul) si sa fie frumoasa. Dupa gustul meu cea mai frumoasa s-a dovedit Yamaha Dragstar. Pana la urma s-a nimerit sa imi iau Yamaha VStar, care e identica cu Dragstar doar ca e destinata pietei din USA.

 

Dupa ce am participat la vre-o 3 intalniri moto in Romania (dintre care "faimoasul" tarc de vite de langa Brasov) am crezut ca o sa fiu un motociclist solitar pentru tot restul vietii. Din fericire pentru mine am fost si la Faak am See si am vazut o cu totul si cu totul alta lume. Nu stiu daca in Romania va exista vre-odata asa ceva. Dar asta e alta discutie. Am adus vorba despre Faak am See pentru ca acolo foarte multi purtau un fel de uniforma - o vesta de piele, in fata plina de insigne (de pe la intalnirile moto la care participasera) iar pe spate o sigla mare cu Harley Davidson. Nu sigla in sine mi-a atras atentia (evenimentul era organizat/sponsorizat de catre Harley Davidson asa ca era plin de Harley peste tot) ci ce scria dedesubt - chapter cutare, chapter cutare; am retinut cel putin 15 tari diferite. Fusese Campionatul European de fotbal dar m-am gandit ca nu are legatura cu asta pentru ca vasusem si Canada sau Australia printre chaptere. Cand am ajuns acasa m-am documentat ce inseamna HOG, ce inseamna chapter si mi s-a parut o idee buna si frumoasa. M-am gandit ca daca Harley are o astfel de organizatie atunci poate au si ceilalti producatori ceva asemanator.

Pentru Yamaha am gasit - Star Touring & Riding. Nu este o organizatie la fel de mare si de puternica precum HOG si nici nu este la fel de activa in Europa. Este inca la inceput (s-a infiintat in 1996) dar cred ca va creste repede pentru ca sunt multi posesori si iubitori ai Star.

Deja exista ST&R chapter in Bulgaria, Serbia iar in Ungaria sunt chiar 6!!! (ca sa vorbesc doar de vecini).

In Romania... pauza.

 

Eu m-am inscris in ST&R dar nu stiu daca mai sunt si alti membri din Romania. Posesori de motociclete Star stiu ca sunt multi dar probabil ca fiecare isi vede de treaba lui, cum am facut si eu pana acum dealtfel. Ar fi frumos sa ne strangem mai multi si, de ce nu, sa infiintam si in Romania un chapter (din ce am inteles eu organizatia mama ajuta infiintarea unui nou chapter cu tot ceea ce este necesar - tot ce tine de organizare si chiar finantare pentru start up).

 

Nu prea am eu talent de activist si nu sunt genul care trage de oameni. Daca nu o sa fie nici un reply la postul meu o sa o las balta. Daca se vor gasi insa cativa "nebuni" atunci promit ca voi dedica timp si suflet cat pot de mult si poate facem ceva si in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o initiativa laudabila musiu chiar daca nu am Dragstar. iti urez succes! :rolleyes:

 

Daca mi-ar fi spus cineva cu cativa ani in urma ca voi fi motociclist as fi spus ca e nebun. Nu ca nu mi-ar fi placut motocicletele dar mi se parea ceva mult prea periculos (mai ales pentru Romania). Cumva, nu stiu cum, pasiunea pentru motociclete a iesit la suprafata din beciul adanc in care o ingropasem impreuna cu multe alte vise din adolescenta. Cum gandul de a avea o motocicleta nu vroia sa dispara, am inceput, incet incet, sa ma documentez, sa ma uit dupa motociclete pe strada, sa fac calcule... Am ajuns eu la concluzia ca... da, vreau cu adevarat o motocicleta si cel mai bine mi s-ar potrivi un cruiser (pentru ca sunt motoare mai putin nervoase si mai potrivite pentru calatorii lungi). Ce sa fie, ce sa fie? Prea mult nu ma pricepeam si nici nu am avut pe cine sa intreb. Am intrat pe forumuri dar tot nu m-am lamurit pe deplin - daca ati observat, fiecare isi lauda motocicleta sa. Pana la urma am stabilit 2 criterii: sa aiba cardan (am zis sa ma scutesc de corvoada de a intretine lantul) si sa fie frumoasa. Dupa gustul meu cea mai frumoasa s-a dovedit Yamaha Dragstar. Pana la urma s-a nimerit sa imi iau Yamaha VStar, care e identica cu Dragstar doar ca e destinata pietei din USA.

 

Dupa ce am participat la vre-o 3 intalniri moto in Romania (dintre care "faimoasul" tarc de vite de langa Brasov) am crezut ca o sa fiu un motociclist solitar pentru tot restul vietii. Din fericire pentru mine am fost si la Faak am See si am vazut o cu totul si cu totul alta lume. Nu stiu daca in Romania va exista vre-odata asa ceva. Dar asta e alta discutie. Am adus vorba despre Faak am See pentru ca acolo foarte multi purtau un fel de uniforma - o vesta de piele, in fata plina de insigne (de pe la intalnirile moto la care participasera) iar pe spate o sigla mare cu Harley Davidson. Nu sigla in sine mi-a atras atentia (evenimentul era organizat/sponsorizat de catre Harley Davidson asa ca era plin de Harley peste tot) ci ce scria dedesubt - chapter cutare, chapter cutare; am retinut cel putin 15 tari diferite. Fusese Campionatul European de fotbal dar m-am gandit ca nu are legatura cu asta pentru ca vasusem si Canada sau Australia printre chaptere. Cand am ajuns acasa m-am documentat ce inseamna HOG, ce inseamna chapter si mi s-a parut o idee buna si frumoasa. M-am gandit ca daca Harley are o astfel de organizatie atunci poate au si ceilalti producatori ceva asemanator.

Pentru Yamaha am gasit - Star Touring & Riding. Nu este o organizatie la fel de mare si de puternica precum HOG si nici nu este la fel de activa in Europa. Este inca la inceput (s-a infiintat in 1996) dar cred ca va creste repede pentru ca sunt multi posesori si iubitori ai Star.

Deja exista ST&R chapter in Bulgaria, Serbia iar in Ungaria sunt chiar 6!!! (ca sa vorbesc doar de vecini).

In Romania... pauza.

 

Eu m-am inscris in ST&R dar nu stiu daca mai sunt si alti membri din Romania. Posesori de motociclete Star stiu ca sunt multi dar probabil ca fiecare isi vede de treaba lui, cum am facut si eu pana acum dealtfel. Ar fi frumos sa ne strangem mai multi si, de ce nu, sa infiintam si in Romania un chapter (din ce am inteles eu organizatia mama ajuta infiintarea unui nou chapter cu tot ceea ce este necesar - tot ce tine de organizare si chiar finantare pentru start up).

 

Nu prea am eu talent de activist si nu sunt genul care trage de oameni. Daca nu o sa fie nici un reply la postul meu o sa o las balta. Daca se vor gasi insa cativa "nebuni" atunci promit ca voi dedica timp si suflet cat pot de mult si poate facem ceva si in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...