uzunu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Pentru ca producatorul de gume nu mai are cauciuc suficient pentru a face anvelope pe dimensiunea mobrei mele, insa eu vreau neaparat profilul, ma gandeam sa iau numere mai mici. In loc de 110, pun 100, iar in loc de 150 pun 140. La ce m-as putea astepta? Ma gandesc ca guma o sa stea mai plata pe janta, dar ce rezulta mai exact din asta, nu stiu. A mai facut cineva asa ceva pana acum? In caz ca da, cum se va comporta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Logic ar fi sa iti scada oarecum aderenta pe curbe, cauciucul fiind mai plat suprafatza de calcare pe margini ar fi mai mica, acum depinde si cat de mult te lasi pe curbe ... practic nu am incercat si nici nu cred ca exista cineva, multi prefera sa puna mai mare decat mai mic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Posibil să îți "iasă" janta puțin în afară, în laterale. ÂŞi-a pus un prieten pe un xt niÂşte caucioace ceva mai mici decât originalele dar nu mai Âştiu cu cât erau mai mici față de cele vechi. Eu zic că găseÂşti mai uÂşor 110 decât 100, depinde Âşi pe ce înălțime cauți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 [....], iar in loc de 150 pun 140. La ce m-as putea astepta? [...] La nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Suza mea are acum 150/70-17 (Heidenau K60 M+S,consider ca e "moale") in loc de 160/60-17original pe spate si 120/90-17 in loc de 120/60-17 pe fata. La viteze rezonabile pe sosea mi se pare a fi fff OK. "Benzile de frica" la marginile cauciucurilor le am la fel ca la gumele originale,cam 4mm/spate,2mm?/fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Suza mea are acum 150/70-17 (Heidenau K60 M+S,consider ca e "moale") in loc de 160/60-17original pe spate si 120/90-17 in loc de 120/60-17 pe fata.La viteze rezonabile pe sosea mi se pare a fi fff OK. "Benzile de frica" la marginile cauciucurilor le am la fel ca la gumele originale,cam 4mm/spate,2mm?/fata. Nu e cam mare balonul la roata din fata ? 120/90 ?! nu bate in aripa , nu e mai inalta de ghidon ? ce ciclistica ai pe curbe ? Intreb nu in mod ostentativ dar am observat la o yamaha fz750 un cauciuc ca de tractor pe roata din fata cica din fabrica ( cam aceleasi specificatii ) si la cum arata m-am gandit ca nu prea e de inclinat motocicleta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Nu-i nici un bai sa intrebi. Aripa este modificata,guma am ales-o dupa latime din gama produsa de Heidenau (si e de spate de fapt).Scopul era sa pot merge lejer pe forestiere,sa zic soft enduro,desi am mai si exagerat uneori.Balonajul mare chiar mi-a convenit pentru ca roata are diametrul aproape de rotile de enduro,cauciucul mai amortizeaza din socuri,iar garda la sol e un pic mai mare. Pe sosea se simte roata fata mai greoaie la viraje in sensul ca cere parca un pic mai multa forta,totusi acceptabil.Un aspect este si ca ghidonul meu e printre cele mai inguste. La inclinare pe viraje gumele tin ceva mai mult decat stiu eu sa inclin moto.(La inclinatia mea max am zgariat varfurile bocancilor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 9, 2010 Autor Share Postat Martie 9, 2010 Pana la urma mi-am comandat alt profil, mai stradal, pe dimensiunile standard, in ideea ca vara asta o sa fac o tura gigant 99% pe asfalt. Multumesc de idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 k76? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 9, 2010 Autor Share Postat Martie 9, 2010 Iegzact. Daca maine nu e gheata pe jos ma duc sa-l pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) Iegzact. Daca maine nu e gheata pe jos ma duc sa-l pun. Weekend-ul asta imi scot si eu pentru prima data K76-urile la plimbare. Editat Martie 9, 2010 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Iegzact. Daca maine nu e gheata pe jos ma duc sa-l pun. acolo pe fizicienilor? astept un feedback si pret succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pentru ca producatorul de gume nu mai are cauciuc suficient pentru a face anvelope pe dimensiunea mobrei mele, insa eu vreau neaparat profilul, ma gandeam sa iau numere mai mici. In loc de 110, pun 100, iar in loc de 150 pun 140. La ce m-as putea astepta? Ma gandesc ca guma o sa stea mai plata pe janta, dar ce rezulta mai exact din asta, nu stiu. A mai facut cineva asa ceva pana acum? In caz ca da, cum se va comporta motocicleta? Nu te astepta sa se intample nimic deosebit. Va fi o diferenta pe care aproape n-o vei sesiza. Gandeste-te ca de la 110 la 100 sunt doar 10mm diferenta, adica 5mm de o parte si de alta a cauciucului. Probabil ca vei merge chiar mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Ce se poate întâmpla dacă am montat un cauciuc cu înălțimea mai mare cu 10mm ? De bou ce sunt am comandat din greÂşeală 100/90-17 în loc de 100/80-17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Am ieÂşit azi la o tură. Se simte ceva ciudat când încep să o aplec, apoi ca să urmez trasa pe un viraj la stânga de exemplu tre' să trag puțin de ghidon stânga. Să fie oare din cază că nu e cauciucul tocit îndeajuns Âşi derapeaza? Se simte că fața se duce puțin în exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Rodeaza si tu cauciucu intai, pe urma vezi cum merge. Vezi ca daca ai vitezometru legat la roata fatza, nu iti mai indica in mod corect viteza Editat Martie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.