Sari la conținut

Cauciuc cu un numar MAI MIC


uzunu
 Share

Postări Recomandate

Pentru ca producatorul de gume nu mai are cauciuc suficient pentru a face anvelope pe dimensiunea mobrei mele, insa eu vreau neaparat profilul, ma gandeam sa iau numere mai mici. In loc de 110, pun 100, iar in loc de 150 pun 140. La ce m-as putea astepta? Ma gandesc ca guma o sa stea mai plata pe janta, dar ce rezulta mai exact din asta, nu stiu. A mai facut cineva asa ceva pana acum? In caz ca da, cum se va comporta motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic ar fi sa iti scada oarecum aderenta pe curbe, cauciucul fiind mai plat suprafatza de calcare pe margini ar fi mai mica, acum depinde si cat de mult te lasi pe curbe ... practic nu am incercat si nici nu cred ca exista cineva, multi prefera sa puna mai mare decat mai mic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil să îți "iasă" janta puțin în afară, în laterale. ÂŞi-a pus un prieten pe un xt niÂşte caucioace ceva mai mici decât originalele dar nu mai Âştiu cu cât erau mai mici față de cele vechi.

Eu zic că găseÂşti mai uÂşor 110 decât 100, depinde Âşi pe ce înălțime cauți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suza mea are acum 150/70-17 (Heidenau K60 M+S,consider ca e "moale") in loc de 160/60-17original pe spate si 120/90-17 in loc de 120/60-17 pe fata.

La viteze rezonabile pe sosea mi se pare a fi fff OK. "Benzile de frica" la marginile cauciucurilor le am la fel ca la gumele originale,cam 4mm/spate,2mm?/fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suza mea are acum 150/70-17 (Heidenau K60 M+S,consider ca e "moale") in loc de 160/60-17original pe spate si 120/90-17 in loc de 120/60-17 pe fata.

La viteze rezonabile pe sosea mi se pare a fi fff OK. "Benzile de frica" la marginile cauciucurilor le am la fel ca la gumele originale,cam 4mm/spate,2mm?/fata.

 

Nu e cam mare balonul la roata din fata ? 120/90 ?! nu bate in aripa , nu e mai inalta de ghidon ? ce ciclistica ai pe curbe ? Intreb nu in mod ostentativ dar am observat la o yamaha fz750 un cauciuc ca de tractor pe roata din fata cica din fabrica ( cam aceleasi specificatii ) si la cum arata m-am gandit ca nu prea e de inclinat motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nici un bai sa intrebi.

Aripa este modificata,guma am ales-o dupa latime din gama produsa de Heidenau (si e de spate de fapt).Scopul era sa pot merge lejer pe forestiere,sa zic soft enduro,desi am mai si exagerat uneori.Balonajul mare chiar mi-a convenit pentru ca roata are diametrul aproape de rotile de enduro,cauciucul mai amortizeaza din socuri,iar garda la sol e un pic mai mare.

Pe sosea se simte roata fata mai greoaie la viraje in sensul ca cere parca un pic mai multa forta,totusi acceptabil.Un aspect este si ca ghidonul meu e printre cele mai inguste.

La inclinare pe viraje gumele tin ceva mai mult decat stiu eu sa inclin moto.(La inclinatia mea max am zgariat varfurile bocancilor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma mi-am comandat alt profil, mai stradal, pe dimensiunile standard, in ideea ca vara asta o sa fac o tura gigant 99% pe asfalt. Multumesc de idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iegzact. Daca maine nu e gheata pe jos ma duc sa-l pun.

 

Weekend-ul asta imi scot si eu pentru prima data K76-urile la plimbare. :)

Editat de x86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca producatorul de gume nu mai are cauciuc suficient pentru a face anvelope pe dimensiunea mobrei mele, insa eu vreau neaparat profilul, ma gandeam sa iau numere mai mici. In loc de 110, pun 100, iar in loc de 150 pun 140. La ce m-as putea astepta? Ma gandesc ca guma o sa stea mai plata pe janta, dar ce rezulta mai exact din asta, nu stiu. A mai facut cineva asa ceva pana acum? In caz ca da, cum se va comporta motocicleta?

Nu te astepta sa se intample nimic deosebit. Va fi o diferenta pe care aproape n-o vei sesiza. Gandeste-te ca de la 110 la 100 sunt doar 10mm diferenta, adica 5mm de o parte si de alta a cauciucului.

Probabil ca vei merge chiar mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ieÂşit azi la o tură. Se simte ceva ciudat când încep să o aplec, apoi ca să urmez trasa pe un viraj la stânga de exemplu tre' să trag puțin de ghidon stânga.

Să fie oare din cază că nu e cauciucul tocit îndeajuns Âşi derapeaza? Se simte că fața se duce puțin în exterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...