Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut baieti, scriu aici pentru ca nu mai stiu unde sa caut raspuns, deci am o problema la motocicleta o Hyosung GT125R.Problema sta in felul urmator, releul de incarcare s-a dus, nu mai incarca neam, am pus un aparat de masura pe baterie sa vad daca primeste tensiune de la releul de incarcare si nimic sta la 12,78 W, din cate am inteles pornita motocicleta ar trebui sa stea la 14 W. Acum incerc sa caut un releu de incarcare SH, aici as dori ajutorul vostru pentru ca nu am idee cum sa identific seria sau codul releului pentru a putea lua altul (nu neaparat de Hyosung), am inteles ca majoritatea pieselor de pe Hyosung corespund cu cele de pe Suzuki .Multumesc anticipat si asfalt uscat .

Bai, tu postezi la misto? Ai la semnatura service moto si ceri sfat pe forum ..... ce dumnezeului, pai n-as veni acolo nici daca ar fi gratis.

 

volti, nu wati... sper ca ai masurat cu motorul pornit... vezi ca iti spune in manual si la ce ture trebuie sa aiba ~14. 14v nu e o valoare fixa, difera de la motor la motor, unele incarca 13.5, altele chiar 15! :) multe "nu incarca" la relanti, adica foarte putin. in general turatia la care se masoara e de 4-5000 rpm.

Tu ii mai dai si mura'n gura, probabil din cauza ca nu se intereseaza de'o honda! Parca ar conta V cu W, se pune la dublu si gata

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era inevitabil sa nu apara si un critic ca tine, e treaba mea ce tin la semnatura si ce intreb aici, si e strict problema mea ce conduc poate imi plac mai mult coreenii decat japonezii , dar presupun ca nici nu stiai ca Hyosung sunt fabricate in Coreea de Sud, in fine, va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor, asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era inevitabil sa nu apara si un critic ca tine, e treaba mea ce tin la semnatura si ce intreb aici, si e strict problema mea ce conduc poate imi plac mai mult coreenii decat japonezii , dar presupun ca nici nu stiai ca Hyosung sunt fabricate in Coreea de Sud, in fine, va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor, asfalt uscat .

Poate sa fie facute si pe marte, bai omule, tu nu esti sanatos, cum sa fi service moto .... moto ce? de care? Deci sa inteleg ca sint eu prea critic? Adica daca ma duc la service, sa ma astept sa ma intrebe care-i diferenta intre V si W? Foarte tare, inseamna ca sint pretentios, si cusurgiu, si daca moto a fost facuta in anglia, este cu totul altfel treaba cu electrica decit in china, nu mai spun de coreea.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca motorul este oprit si pun pe borne aparatul imi arata 12.5 daca ii dau la automat si o tin la relanti 12.7 , 12.8 maxim .

 

poti sa verifici firele si mufele in prima instanta. nu o singura data am reparat motoare care nu incarcau din cauza unei simple mufe oxidata sau topita! :)

 

Poate sa fie facute si pe marte, bai omule, tu nu esti sanatos, cum sa fi service moto .... moto ce? de care? Deci sa inteleg ca sint eu prea critic? Adica daca ma duc la service, sa ma astept sa ma intrebe care-i diferenta intre V si W? Foarte tare, inseamna ca sint pretentios, si cusurgiu, si daca moto a fost facuta in anglia, este cu totul altfel treaba cu electrica decit in china, nu mai spun de coreea.

 

poate nu e service-ul lui si face doar reclama! :) daca e al lui ai dreptate, e trist...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca odata multumesc frumos tuturor, nu vreau sa mai am de-a face cu tine "contabile" , pe de alta parte mersi "Performance S." o sa iti urmez sfaturile si o sa vad ce pot face, salutari.

Editat de Crazy-devil
jignire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa verifici firele si mufele in prima instanta. nu o singura data am reparat motoare care nu incarcau din cauza unei simple mufe oxidata sau topita! :)

 

 

poate nu e service-ul lui si face doar reclama! :) daca e al lui ai dreptate, e trist...

 

Hai sa zicem ca nu-i al lui service-ul, ce ii face? ..... poate reclama negativa, hai cum ar fi sa postez eu pe aici intrebari de arhitectura, rezistenta sau instalatii (mi-ar sarii toti sefii in cap).... ar da ca naiba! Si dupa ce mi se atrage atentia, sa-l fac pe ala ..... cam cu ce-mi permit anii cu care am plecat in lume.

 

off topic! pot sa te intreb care e faza cu sunwavesu? ...lucrez acolo nu de alta!

Cred ca nici o legatura, tot unuia care lucreaza pe acolo ii desenez eu o casuta luna asta, dar nici o legatura ca si comportament cu ... "specimenul".

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting:

Poate sa fie facute si pe marte, bai omule, tu nu esti sanatos, cum sa fi service moto .... moto ce? de care? Deci sa inteleg ca sint eu prea critic? Adica daca ma duc la service, sa ma astept sa ma intrebe care-i diferenta intre V si W? Foarte tare, inseamna ca sint pretentios, si cusurgiu, si daca moto a fost facuta in anglia, este cu totul altfel treaba cu electrica decit in china, nu mai spun de coreea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cod intern : CBTX9-BS Voltaj : 12 V Capacitate : 8 Ah Lungime x Latime x Inaltime : 150 x 87 x 105 mm Garantie : 6 luni Fișa tehnică : Pret en-detail (fara TVA) : 75 Lei Observatii : AGM - fara intretinere

olosit cineva baterii moto de la rombat start.jpg, ce parere aveti ?

mai sus proprietatile,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cod intern : CBTX9-BS Voltaj : 12 V Capacitate : 8 Ah Lungime x Latime x Inaltime : 150 x 87 x 105 mm Garantie : 6 luni Fișa tehnică : Pret en-detail (fara TVA) : 75 Lei Observatii : AGM - fara intretinere

olosit cineva baterii moto de la rombat start.jpg, ce parere aveti ?

mai sus proprietatile,

Anul trecut am cumpărat o baterie Rombat de 12AH şi sunt mulţumit de ea.Am dat pe ea 115 lei de la un magazin de piese auto şi o folosesc la un motor de 750cm3.Deocamdată sunt mulţumit de ea,menţionez că am pornit motorul acum 5 zile după o pauză de 5 luni şi a învârtit f bine.Cred că-şi merită preţul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting:

N-a fost bun deloc, doar l-am facut pe om sa-njure.

 

Inca odata multumesc frumos tuturor, nu vreau sa mai am de-a face cu tine "contabile" , pe de alta parte mersi "Performance S." o sa iti urmez sfaturile si o sa vad ce pot face, salutari.

Pune omule semnatura la loc, si cind mai ai intrebari din astea - PM la cei mai batrini, ca te ajuta cu placere, ce pot spera eu pentru tine - este sa devii un mecanic bun. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este bine din start sa identifici elementele care pot fi defecte si important sa verifici daca circuitele sunt alimentate. Deconecteaza RRT(releul regulator de tensiune), pune contactul pe pozitia aprinderea si masoara tensiunea intre conectorul care intra in RRT, cel figurat cu + si masa, trebuie sa ai 12 V sau tensiunea acumulatorului la acel moment. Daca ai prezenta tensiune, elimini problema alimentarii RRT, daca nu, verifica circuitul acela, este posibil sa fie o siguranta fuzibila intrerupta(fuzibil topit) sau conductor intrerupt, etc. Daca circuitul este alimentat(circuitul de excitatie al alternatorului) verifica daca la iesirea din RRT ( poate fi notat cu DF sau un grup de 2 cifre) ai tensiune, adica voltmetru indica 12V sau U baterie intre aceasta borna si masa( conductor de minus). Dar, la aceasta verificare scoti conductorul care alimenteaza excitatia alternatorului( periile colectoare). Daca ai tensiune poti spune ca RRT functioneaza un prima treapta. Urmeaza sa verifici daca circuitul de alimentare pentru excitatiei(circuitul rotoric) al alt. este continuu prin periile colectoare, rotor si cele doua polaritati. Monteaza un ohmmetru intre conectorul care se conecteaza la RRT si minus, acul trebuie sa devieze valorile sunt mici 4-10 ohm, daca valoare este mare atunci este posibil sa ai intreruperi in circuit sau periile colectoare uzate. In locul tau as face si o verificare a alternatorului pentru toate componentele, rotor, stator si ff important puntea redresoare. O dioda scutcircuitata sau intrepupa duce la nefunctionarea alt. in parametrii normali. Verifica ce este mai sus in prima etapa si mai discutam.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te bah! la un magazin de scutere si cumpara-ti un releu de Linhai 350cmc, chinezariile ar trebui sa fie compatibile intre ele :) ... daca incarca 12.8 poti merge fara lumini, dar daca nu incarca 13.6-14.5 poti sa te pishi pe el

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te bah! la un magazin de scutere si cumparati un releu de Linhai 350cmc, chinezariile ar trebui sa fie compatibile intre ele ... daca incarca 12.8 poti merge fara lumini, dar daca nu incarca 13.6-14.5 poti sa te pishi pe el

Esti belea! :peace: O tot dai cu chinezariile, cind aia-i coreana...........

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este bine din start sa identifici elementele care pot fi defecte si important sa verifici daca circuitele sunt alimentate. Deconecteaza RRT(releul regulator de tensiune), pune contactul pe pozitia aprinderea si masoara tensiunea intre conectorul care intra in RRT, cel figurat cu + si masa, trebuie sa ai 12 V sau tensiunea acumulatorului la acel moment. Daca ai prezenta tensiune, elimini problema alimentarii RRT, daca nu, verifica circuitul acela, este posibil sa fie o siguranta fuzibila intrerupta(fuzibil topit) sau conductor intrerupt, etc. Daca circuitul este alimentat(circuitul de excitatie al alternatorului) verifica daca la iesirea din RRT ( poate fi notat cu DF sau un grup de 2 cifre) ai tensiune, adica voltmetru indica 12V sau U baterie intre aceasta borna si masa( conductor de minus). Dar, la aceasta verificare scoti conductorul care alimenteaza excitatia alternatorului( periile colectoare). Daca ai tensiune poti spune ca RRT functioneaza un prima treapta. Urmeaza sa verifici daca circuitul de alimentare pentru excitatiei(circuitul rotoric) al alt. este continuu prin periile colectoare, rotor si cele doua polaritati. Monteaza un ohmmetru intre conectorul care se conecteaza la RRT si minus, acul trebuie sa devieze valorile sunt mici 4-10 ohm, daca valoare este mare atunci este posibil sa ai intreruperi in circuit sau periile colectoare uzate. In locul tau as face si o verificare a alternatorului pentru toate componentele, rotor, stator si ff important puntea redresoare. O dioda scutcircuitata sau intrepupa duce la nefunctionarea alt. in parametrii normali. Verifica ce este mai sus in prima etapa si mai discutam.

Bafta!

 

 

perii conectoare? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perii conectoare? :|

adica ce vrei sa sugerezi cu acest cuvant ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sugereaza ca ai fost pe langa cu comentariul tau.

Majoritatea motoarelor nu au alternator cu excitatie(cum se intampla de regula la masini) ci un fel de generator cu magneti permanenti. Tensiunea este redresata si stabilizata printr-un releu care scurtcircuiteaza o parte din curent la masa. Fenomenul produce caldura si duce la defectarea releului.

 

ON topic>

1. Verifica daca acumulatorul e bun

2. Verifica infasurarile statorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eroare ...esti putin in urma .. Tu sti ceva, se numeste dinam ..motocicletele moderne au alternator, sunt mai fiabile au un randament mai bun si putere specifica mai mare ! Am remediat pana in prezent 10 alternatoare la motociclete dupa 2000, toate au fost cu generator sincron, adica rotor bobinat si punte redresoare..pentru ca este alternator ! Regulatorul (RRT) are functia de mentinere a tensiunii redresate la o valoare constanta( in jurul valorii de 14V , 13,7-14,3V in functie de sarcina) iar puntea redresoare, transforma tensiunea si curentului de valoari alternative generate de alt.in marimi de valori continue. Am numai manualul de la triump, dar poti verifica si in altele -vezi in foto 31 redresor, 32 perii colectoare si 17 regulator. Esti lamurit ?

Alt.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut dragi prieteni. Am o problema la zzrica, numi mai incarca suficient, precizez ca am schimbat releul, verificat sigurante.Cand am schimbat releul am gasit 2 fire din mufa topite si papuceii inrositi.Am schimbat mufa cu tot cu releu. Imi incarca 12,89v la 4000 de ture si in manual scrie 14,5v la 4000,5000 de ture, de unde o fi problema? Ce trebuie sa mai verific? Va Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...