Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

prea scumpa pt prea putine beneficii. 2-3 kg la 240kg ale mobrei mele e un nimic. plus ca si bateria pe Pb are o viata lunga daca ai grija de ea iarna si nu o lasi pe motor.

 

iar la 700 ron sunt deja 3 baterii pt mobra mea. ca durabilitate in timp sunt 9 ani de zile estimand ca nu tine mai mult de 3 ani o baterie...

 

pe mine nu ma convinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mult mai bune si mai rezistente decat cele cu plumb!!

au sistem de incarcare incorporat...nu tre sa modifici nimic la mobra.

la o mobra de 250 kg..nu prea conteaza...dar la curse sau la hard enduro...e bine sa fii mai usor chiar si cu un kg.

uite si la preturi mai omenesti ( oricum dubla suma fata de o baterie normala).

 

http://www.ebay.com/itm/Shorai-Power-Lithium-Battery-YTX4-LBS-YTX5L-BS-YTZ7S-1-01lbs-more-power-/180749058036?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a157bbff4&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/LFX14A1-BS12-Shorai-Lithium-Ferous-Phosphate-LiFePO4-Standard-Duty-Battery-/200755714780?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2ebdf91adc&vxp=mtr

 

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la hard enduro conteaza fiecare kg

la deva, la prolog, am plecat cu bateria descarcata si o mica problema electica de care nu am stiut. am pierdut timp si locuri pentru ca motorul nu pornea nici la pedala.

cind dai 50% din pretul motorului pe amortizoare nu mai conteaza 230 $ o baterie. apropo cea cu plumb dupa un an e "muci"

 

bateriile cu Li au circuite de echilibrare a celulelor integrate.

mai multe aici > http://apps.shoraipower.com/selector/faq.aspx

 

releul original este capabil de 1A, prea putin pentru o incarcare rapida asa cum imi doresc.

cum am spus mai sus o sa modific cu un montaj comandat de un microcontroller penru un management inteligent al puterii dezvoltate de generator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea scumpa pt prea putine beneficii. 2-3 kg la 240kg ale

iar la 700 ron sunt deja 3 baterii pt mobra mea. ca durabilitate in timp sunt 9 ani de zile estimand ca nu tine mai mult de 3 ani o baterie...

 

pe mine nu ma convinge.

:peace:

:ok: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am pus link cu o baterie pt. ktm...la 100$..!!

si..din nou....nu trebuie sa modifici nimic la mobra...se incarca asa!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ celor cu motoare de 240 Kg : aici e sectiune de enduro & motocros . daca puteti sa faceti motocros cu betoniera de 240 Kg .... felicitari. enduro-touring este in alta parte

 

@ octavius : eu urmaresc o incarcare cit mai rapida a bateriei. stiu ca functioneaza fara modificari.

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pentru viteza sau supermoto..sa reduci 2kg cu doar 300 lei e extrem de avantajos.

ca sa faci asta la alte componente ale motorului..platesti mult mai mult!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:

:ok: :agree:

 

vulpea va zice mereu ca strugurii sunt acri ...

am studiat si eu bateriile astea si intentionez sa-mi achizitionez una curand

exista inca un producator mai bun decat shorai .. Ballistic, greutate si dimensiuni mai mici si de putere mai mare

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-battery/li-ion-motorcycle-battery/shorai-vs-ballistic-li-ion-motorcycle-battery.htm

 

avantajele fata de o baterie normala sunt clare si mari .. DAR nu este o baterie pt orice buzunar si nici pt orice motocicleta

sunt de acord cu vulpile ca pe un motor de 1500-2000 de euro nu se merita sa pui o baterie de 150 de dolari

in schimb daca discutam de un motor de curse de la 10000 euro in sus, un harley sau alt motor mare peste 1500cc e alta discutia

sa luam un exemplu .. motoru meu Yamaha 1600cc

 

o baterie Yuasa sau Varta sau orice altceva bun .. nu baterii de alea din obor sau din targ de la vitan .. are 5-6kg .. un Ballistic are 1kg (avantaj net pt motoare unde orice 100 de grame conteaza .. curse, etc)

cranking voltage .. Yuasa/Varta 200-250 cca, Ballistic 410 (testat de mine pe diverse motoare, da tu de 3-4 ori la automat dimineata pe racoare sau cand nu ti-ai mai pornit mobra de 1-2 saptamani si o sa vezi cum incarcarea ta la o baterie normala scade sub 11-12 si adio mai pleci de pe loc, pe cand la bateriile Lithium Iron Phosphate ramane la fel indiferent de temp sau cat dai la automat)

http://www.youtube.com/watch?v=AOzpYsLDUAM

un alt avantaj care a fost mentionat mai sus este ca aceste baterii nu necesita incarcare (daca nu ai un consumator, poti sa o lasi pe motor sau pe dulap si dupa un an va fi la fel de incarcata)

de mentionat este ca aceste baterii nu au acid, deci ele pot fi montate in orice pozitie, f important pt motoare custom unde spatiu sau pozitionarea este dificila .. la mine de exemplu bateria nu poate sta decat pe orizontala .. in ultimii 3 ani am schimbat 2 baterii si urmeaza sa o pun pe a 3a din cauza ca datorita pozitionarii pe orizontala acidul dintr-o baterie normala lasa elementii descoperiti si se strica mai repede .. aceasi poveste si la cele pe gel

avantajele dimensiuni nu cred ca mai trebuiesc discutate .. toti stim ca la majoritatea motoarelor ai un spatiu de baterie .. fix .. vrei sa iti mai pui power comander .. cauta spatiu .. vrei sa-ti instalezi alarma .. cauta spatiu .. enerveaza-te .. atarnale cu soricei sau cu scotch cine stie pe unde .. pe cand cu o baterie mica, in aceelasi spatiu de baterie iti intra toate

 

trageti voi concluziile ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit bacteria !

este incredibila . mai usoara si mai ...mica !! 670g . in ambalaj se gasesc o gramada de bureti autoadezivi sa completezi spatiul gol.

motorul porneste mult, mult mai repede chiar si rece fara soc tras.

post-37333-0-02665200-1337276193_thumb.jpg

post-37333-0-10199500-1337276200_thumb.jpg

post-37333-0-70626000-1337276209_thumb.jpg

post-37333-0-49721300-1337276223_thumb.jpg

post-37333-0-45182000-1337276233_thumb.jpg

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit bacteria !

este incredibila . mai usoara si mai ...mica !! 670g . in ambalaj se gasesc o gramada de bureti autoadezivi sa completezi spatiul gol.

motorul porneste mult, mult mai repede chiar si rece fara soc tras.

 

 

Folosesc bateria pe litiu de aproape un an!O investitie inteligenta de care sunt foarte multumit.Am economisit 2kg si am eliminat automat kick starterul cu tot cu pinioanele din motor(inca 1kg).Cei care fac enduro mai serios ar intelege...

 

p.s.bateriile se gasesc in tara!eventual pt.interesati pe p.m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

care mai vreti sa comandati o baterie dinasta de pe Ebay sa ma anuntati si pe mine ca sunt si eu interesat.

Ma pot ocupa eu de tranzactie dar macar taiem din transport.

 

Mark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul inconvenient - romanesc - al bateriilor cu litiu e pretul. La enduristi avantajele sunt indiscutabile, la cat trantesc ei mobrele si ce looping-uri fac. Cred ca ar fi o idee interesanta si pentru custom-builderi - usoare si poti sa le pui in orice pozitie. O sa fie tot mai ieftine, bateriile cu plumb sunt tot mai injurate de ecologisti si vor fi scoase incet din uz. Pe de alta parte, bateria cu plumb de pe Volusia mea ( luata in toamna lui 2006) inca functioneaza in parametri - tare mi-e teama ca e chiar bateria pe care a pus-o Suzuki, chiar o sa-l intreb pe fostul proprietar daca a schimbat-o din 2003 pana am cumparat eu agregatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaaaa, dupa ce ati vazut ce am facut la Deva cu bacteria de fazer pe exc vreti si voi ielectric :crack:

 

buna tare solutia asta, bravo Mugurel :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-a convins faptul ca am pus mana pe o bateria LiFePO si ...nu am simtit nimic, am crezut ca e ambalajul gol. Daca aflam si ce ai facut cu bateria de fazer, clar cumparam acolo, pe loc :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am comandat la TexasInstruments 6 circuite integrate ( maxim pentru free samples ) specializate pentru incarcarea bateriilor lifepo

incarcatorul va avea curent variabil de incarcare in functie de consumatorii conectati la generatorul se curent penru a nu-l suprasolicita : becuri ( far+ frina ), ventilator, .... bricheta, dvd player... glumeam.

in manualul motocicletei, generatorul este cotat la 150 W, pe net am gasit ca 100 W este tot ce poate.

daca 150 w sunt reali ar fi suficient pentru 10 A cu cit vreau eu sa incarc bateria altfel exista varianta trifazica de 250 W varianta ce permite inlocuirea becului cu unul H4 de 55/60 W

http://www.electrosport.com/dirt-bikes/ktm/450exc-03-05/stator-hi-power-kit-ktm450525-250w.html

o sa revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca 150 w sunt reali ar fi suficient pentru 10 A cu cit vreau eu sa incarc bateria altfel exista varianta trifazica de 250 W varianta ce permite inlocuirea becului cu unul H4 de 55/60 W

 

Sau macar un led albastru

 

Ce inseamna varianta trifazica de 250W? Inlocuirea magnetoului original cu unul aftermarket de 250W?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heloooo rotoru scoate 35w toti, pe circuitul de lumina, daca vreti 120 exista kit-ul de la trailtech, eu am pus si merge ok si cu xenon ;)

 

oricum, tari rau bacteriile astea :friends:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant rau! la a mea cea de plumb are 14A parca si cea de litiu 21A.... upsss si costa 1800 DKK.... (1000 lei aprox) fara transport

 

nu exista dealer la noi.. culmea din Rep Moldova da.... :unsure:

Se poate cumpara direct de la ei. Se achita in dolari pretul bateriei plus transport, la care se adauga in Romania 24% sub forma de TVA. In practica, daca pretul e 100USD si transportul 20USD, vei avea de plata 120USD + ~29USD =149USD = aproximativ 120EURO. A se observa ca TVA-ul transforma dolarii in euro, plus minus 5-10%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am aceasta baterie moto Toplite YT12B-BS ,12v, 10ah, pe gel.

Am verificat-o indica 12.46v

 

Si aceasta este redresorul care il folosesc la masina.

http://www.bricotools.ro/redresor-auto-telwin-gemini-6.html

TENSIUNE DE ALIMENTARE : 230 V

PUTERE ABSORBITA INCARCARE : 45 W

TENSIUNE DE INCARCARE : 12

CURENT DE INCARCARE : 3.5A

CURENT CONVENTIONAL DE INCARCARE : 2 A

 

Din ce am citit cica nu ar fi indicat sa folosesc redresor auto la baterii moto.

 

Pe baterie scrie :

Chargind method : Standard: 1,2A x5-10h

Quick 5Ax1h

 

Pot folosi acel redresorul ?

 

Ms.

Editat de warhammer23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il poti folosi, o sa incarci bateria in regim semi-rapid!

Cu cat o incarci cu un curent mai mare, cu atat se va duce dracu mai repede!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...