Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Tampon, deci ajuta alternatorul in situatii critice, compenseaza cerintele din sistem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tampon, deci ajuta alternatorul in situatii critice, compenseaza cerintele din sistem.

Atat, dar nu a la long time, trebuie specificat altfel daca te incalzesti prea mult la maini si mergi prin ceata cu aceste accesorii, daca puterea generatorului e depasita, nu stii cand te lasa bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal alternatorul este calculat pentru un plus de putere adaugat in sistem, 8-10% add. Un exemplu facut pe un zx 6 _consumatori instalati:

-faza lunga 55 W, numar 5W, frana/lampa spate 21 W, bord 2W, ECU 30W, pompa benzina 60W, electromotor ventilator 60W, aprindere 50W_TOTAL= 283 W consum, iar alternatorul debiteaza la 4000 rot/min 305 W, deci din start este un plus de putere pe rezerva de la fabricant, iar acumulatorul iti mai asigura o compensare la solicitari. In fine, nu o sa circuli zi de zi in aceste situatii, dar te poti baza si pe acumulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sau din nestinta!

Chiar asa, nu esti cam dur cu el ...ma refer la nestinta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am cumparat o YUASA YB12AL-A2 cu mentenanta.

Singur am turnat in ea electrolit, am puso pe redresor sa se incarce si ulterior montato in moto.

Magazinul de la care am cumparato meau zis : Daca vrei ca garantia sa fie valabila trebuie sa intru pe la un service si ei sa verifice

tensinea de incarcare a baterii cind moto e pornita si daca totul e OK imi vor pune o stampila pe certificatul de garantie ?

Stie cineva ceva despre aceasta verificare ?

O pot face la orice servise sau trebuie sa ma duc la unul specializat ?

Din pacate nu ma pot circla cu moto - nare RCA. Si nu am de gind sai fac deoarece vreau sa o vind.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am cumparat o YUASA YB12AL-A2 cu mentenanta.

Singur am turnat in ea electrolit, am puso pe redresor sa se incarce si ulterior montato in moto.

Magazinul de la care am cumparato meau zis : Daca vrei ca garantia sa fie valabila trebuie sa intru pe la un service si ei sa verifice

tensinea de incarcare a baterii cind moto e pornita si daca totul e OK imi vor pune o stampila pe certificatul de garantie ?

Stie cineva ceva despre aceasta verificare ?

O pot face la orice servise sau trebuie sa ma duc la unul specializat ?

Din pacate nu ma pot circla cu moto - nare RCA. Si nu am de gind sai fac deoarece vreau sa o vind.

Multumesc

Citeste ce scrie pe certificatul ala de garantie ce ti s-a furnizat impreuna cu bateria (sau pune pe cineva daca nu te descurci cu cititul precum cu scrisul) acolo scrie si cine iti face garantia si ce mai intrebi pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In certificatul de garantie nui indicat nici un termen limita de instalare/activare baterie.

Singurl punct major care ar fi o problema e :

Vanzatorul este exonerat in cazul cind "peisa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat RAR".

Din ce rezulta ca daca chear piesa a fost montata intrun atelier specializat, vine iarna si eu singur demontez pieasa si ulterior montez piesa la loc

garantia mea nui valabila

DEOARECE

"peisa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat RAR".

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nimic ca ai schimbat tu , dar trebuie sa mergi in decurs de 5 zile la verificat.Daca ramai pe sate fara baterie gasesti un magazin auto cumperi o baterie si ce faci ? suni pe ala din urmatorul sat unde e servisu sa o monteze ?


» Post actualizat in 26 Mar 2015 19:33

Iti dau exemplu am ramas acum vreo 2 ani fara baterie la Lugoj, am cumparat una cat de cat compatibila si s-a facut verificarea in Timisoara, asta s-a intamplat intr-o sambata.Nu a fost nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nimic ca ai schimbat tu , dar trebuie sa mergi in decurs de 5 zile la verificat.Daca ramai pe sate fara baterie gasesti un magazin auto cumperi o baterie si ce faci ? suni pe ala din urmatorul sat unde e servisu sa o monteze ?

» Post actualizat in 26 Mar 2015 19:33

Iti dau exemplu am ramas acum vreo 2 ani fara baterie la Lugoj, am cumparat una cat de cat compatibila si s-a facut verificarea in Timisoara, asta s-a intamplat intr-o sambata.Nu a fost nici o problema.

De unde ai scos cele 5 zile daca omului nu-i specifica-n garantie? Eu inteleg din ce spune el ca eu iau bateria (care este uscata si cu electrolit in sticluta) ma duc cu ea la un service atestat RAR, aia mi-o activeaza, fac masuratorile pe mobra si de aici decurge termenul de garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a zis ca am 1 an garantie, sa ma duc pana se face anul... :crack:

 

PS: despre activare: http://www.bateriimoto.ro/Activarea-bateriei-Standard-si-AGM--eID43.html

 

Cate baterii am avut si la masini si la mobre, nu a fost nevoie de ceva special. Ultima luata (de auto) avea direct 12.60, asta la moto era mai descarcata, dar dupa 2 zile de la incarcare are 12.70. Sa vedem dupa ce mai trece timpul.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai scos cele 5 zile daca omului nu-i specifica-n garantie? Eu inteleg din ce spune el ca eu iau bateria (care este uscata si cu electrolit in sticluta) ma duc cu ea la un service atestat RAR, aia mi-o activeaza, fac masuratorile pe mobra si de aici decurge termenul de garantie.

Am cumparat bateria la masina in Ianuarie de la dedeman,am gasit oferta la varta, mi-am montat-o in parcare, a doua zi am fost la test cu ea.Vanzatoarea mi-a spus in 5 zile sa merg la test pentru garantie,in acte s-a specificat numarul masini,model,diesel......

Recent am luat la moto, aceeasi treaba.

Daca comanzi una de pe net e aceeasi treaba te trimite la servisurile cu care lucreaza vanzatorul.

 

Citez din ce scrie:

" valoarea tensiunii de incarcare, masurata initial (maxim 5 zile lucratoare de la achizitie), precum si masuratorile efectuate la fiecare sase luni"

 

Omul nu are garantie daca nu s-a dus in 5 zile.

 

Ce nu intelegi vlad58 ?Ai o baterie moarta, impingi masina pana la service sa ti-o monteze aia ?

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat bateria la masina in Ianuarie de la dedeman,am gasit oferta la varta, mi-am montat-o in parcare, a doua zi am fost la test cu ea.Vanzatoarea mi-a spus in 5 zile sa merg la test pentru garantie,in acte s-a specificat numarul masini,model,diesel......

Recent am luat la moto, aceeasi treaba.

Daca comanzi una de pe net e aceeasi treaba te trimite la servisurile cu care lucreaza vanzatorul.

 

Citez din ce scrie:

" valoarea tensiunii de incarcare, masurata initial (maxim 5 zile lucratoare de la achizitie), precum si masuratorile efectuate la fiecare sase luni"

 

Omul nu are garantie daca nu s-a dus in 5 zile.

Tu ai luat baterie gata activata, alta gasca-n alta traista.

La masina anul trecut am luat si eu la fel, nu m-am dus la garantie, din cate baterii am avut niciuna nu mi-a facut probleme cat dau ei garantia

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria moto a fost agm, deci a trebuit sa ii bag eu acidul din cele 5 recipiente.Bateria veche era moarta,daca opream motorul nu mai pornea.Cea din Lugoj de acum 2 ani a fost cu intretinere(electrolit) !!!


» Post actualizat in 26 Mar 2015 20:26
vlad58 iei popcorn si iau eu bere ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare (am incercat sa gasesc un raspuns bazandu-ma pe "search", dar nu mi-a iesit): ce se intampla daca folosesc un charger standard pentru baterie (adica unul care nu are specificatie expresa can-bus), fara sa deconectez bateria de la circuitele motocicletei?

Am un charger luat de pe Louis, care are un cablu de legatura care se leaga pe borne impreuna cu celelalte cabluri ale motocicletei, la care, ulterior se leaga chargerul si nu stiu daca e ok sau nu sa-l montez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

De fiecare data cand puneam o baterie pe redresor deconectam minusul, la plus fiind mai multe. Ori ca era masina, ori ca era motor. Caz la o cunostiinta, s a ars un calculator din cauza asta, asa spun meseriasii. Desfa borna si stai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul inconvenient la "pune borna, desfa borna" la beem este ca, pentru accesul la baterie, trebuie desfacut carenajul, adicatelea vreo patru-sase-opt suruburi, in functie de model (la Dakar vreo 12).

Pe specificatiile chargerului pe care-l am nu e trecut nimic gen "can-bus compliant", cum am vazut pe altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Dar dece trebuie pusa pe redresor? Tot ma gandesc la intrebarea asta ..parca e noua, nu ? Deconecteaza minusul, nu vei intampina probleme ! Dar si cum spune kawazaki, poti si ambele pt linistea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...