dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 lol, ce trolaj ieftin a la targoviste..... dau lectii de trolling , strange-ti cateva salarii si vb pana atunci vezi ca ti se strange materialul de statuie, ai face bine totusi sa nu mai mananci din el Uite ca si recunosti ca aici esti pe primul loc, la capitolul moto esti ,, apa de ploaie,,...hai, nu vrei sa-ti pui mutra, ce faci..conduci pe Internet motociclete...te-ai bagat la grupa pregatitoare cu jocuri moto. Hai Becule, curaj pune o foto cu tine si motocicleta...demonstraza cu nu esti numai trolici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Uite ca si recunosti ca aici esti pe primul loc, la capitolul moto esti ,, apa de ploaie,,...hai, nu vrei sa-ti pui mutra, ce faci..conduci pe Internet motociclete...te-ai bagat la grupa pregatitoare cu jocuri moto. Hai Becule, curaj pune o foto cu tine si motocicleta...demonstraza cu nu esti numai trolici... daca ti-ai da seama cat de penibil esti n-ai mai intra pe forumul asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 daca ti-ai da seama cat de penibil esti n-ai mai intra pe forumul asta.... Vezi ca in final un ratat de 2 lei, ti-am spus-o mai de mult, te agati de unul si de altul pe forum.................eu cand intru, am si rezultate pentru oamenii seriosi si cu bunul simt, useri care stiu ce vor, tot respectul pentru ei! .....cu cei de genul trolici ca TINE, am o alta masura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Salut, mi-am comandat deja un redresor de pe Louis: ProCharger, sper sa fie in regula, in orice caz sunt convins ca o sa faca o treaba mai buna decat cel ce il am acum. Battmax-ul l-am achizitionat acum multi ani, intr-adevar, din Praktiker, asa pe fuga.. murise bateria la motorul ce il aveam atunci si aveam nevoie de un redresor. L-am luat fara sa ma documentez prea mult. Intre timp am schimbat deja cateva baterii, asa ca vreau sa identific problema pentru care un acumulator nu ma tine mai mult de 1-2 ani (desi am avut grija sa nu fie descarcate din cauza alarmei, iar pe timp de iarna le-am luat in casa si le-am incarcat la fiecare 2 sapt), cred ca si redresorul are partea lui de vina. Am verificat incarcarea la motocicleta de mai multe ori pe an si este in regula. Ca fapt divers, pot spune ca Varta a fost cea mai proasta baterie ce am avut-o pana in acest moment, insa sunt surprins de o pocnitoare de VoltOn iYTX7L-BS ce o am de la inceputul lui 2013 si, desi am incarcat-o numai cu redresorul Bosch, ce se pare ca nu e prea recomandat, are deja 2 ani de utilizare si inca mai tine, dar da semne de oboseala » Post actualizat in 10 Apr 2015 07:02 Iati un redresor inteligent, eventual cauta la LIdl cand baga la oferta asta Bosh e de pe vremea bunicii Am luat in considerare si modelul comercializat de Lidl, insa, sincer, nu exista magazin in Romania care ma dispera mai tare decat Lidl si nu am chef sa alerg dupa "ofertele" lor. Mai exact aduc 2-3 bucati in magazin, se inghesuie romanii de la ora 7 sa prinda si ei ceva, iar fraierii se tot plimba prin oras de la un magazin la altul in speranta ca au noroc si poate inca mai e disponibil produsul pe undeva. Nu mersi! In plus, feedback-ul ce l-am gasit pe net legat de redresorul acela Ultimate Speed nu e fantastic, la noi insa toata lumea e multumita, probabil datorita pretului mic. PS. desi e vechi Bosch-ul e in stare foarte buna si isi face treaba, il voi tine pt bateria auto Editat Aprilie 10, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Folosesc cu succes http://oxfordmoto.ro/cumpara/incarcator-acumulatori-oximiser-900-aniversar-eu-141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salutare. Am luat o baterie Yuasa 12v 16Ah de pe net dar goala,fara lichid in ea,nu,nu e pe gel a venit cu electrolit separat in sticla. Acum eu ce fac cu ea,torn lichidul in ea pun bateria pe mobra si dau cheie sau trebuie sa o "formatez" ca n-as vrea sa o stric de noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Pai nu scrie in instructiunile din cutie? Scoti dopurile de sus si dopul din lateral, unde vine furtunul, pui acidul in mod egal in fiecare compartiment si o lasi asa 45-60 min. Daca ai aparat de masura, masori tesiunea la borne. Dupa aia ori o pui pe redresor (asa zice lumea), ori pe mobra. evident, dupa ce i-ai pus dopurile la loc, iar la montajul pe mobra si furtunul din lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, Am mai scris pe la pagina 75, un caz la fel ca al tau..repet mai jos: Bottle Supplied( BS), acumulatorul vine uscat din fabrica dar impreuna cu electrolitul in cele 6 bidonase care vor umple cei 6 elementi pentru activarea acumulatorului, recomand aceasta varianta, participi tu la activarea produsului( in instructiuni se spune cu procedezi cu bidonasele pline cu electrolit, este simplu, dar putina atentie) Important!! Dupa ce ai golit total bidonasele in acumulator, FIXEZI/PRESEZI banda de etansare PVC (este chiar banda care a etansat bidonasele cu electrolit !!)peste elementi cu mana si foarte bine/apasat, practic ai sigilat acumulatorul la partea superioara pe unde ai facut umplerea! Apoi, trebuie sa lasi1 ora acumulatorul pentru ca electrolitul sa fie absorbit de placi si procesul de activare sa fie initiat si finalizat. Dupa o ora, acumulatorul este incarcat la 80% din capacitate(Ah), obligatoriul se conecteaza la un incarcator/redresor de incarcare pana cand tensiunea la bornele acumulatorului ajunge la 13 V. In acest caz, trebuie sa montezi un voltmetru pe bornele acumulatorului/paralel si sa observi tensiunea, cand aparatul/voltmetrul indica 13 V, incarcarea este finalizata. In cele mai multe cazuri, acumulatorii moto care sunt sub 18Ah, ajung la valoarea de 13V intr-o ora. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Azi am luat o baterie d-asta, si sunt confuz, stiu ca se confunda usor, dar nu imi dau seama daca e AGM sau Gel, scrie si una si alta pe ea. In alta ordine de idei, e mai buna o chinezarie AGM sau Yuasa cu electrolit lichid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, Se pare ca este cu gel..presupun ca nu ai primit recipient cu electrolit si este formata, gata de montat pe motor?! Yuasa, fara comentarii..USA, de peste 35 ani in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Da, era doar bateria, avea 12,8 V la borne, am montat-o, a pornit la sfert, tensiune de încărcare 14,5V = 30 euro. M-a indus în eroare ca scrie "AGM Technology", dar bănuiesc ca la prețul asta nu poate fi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Cred ca mai corect scria VRLA Technology/(valve-regulated lead-acid battery ), daca discutam de tehnologie, pentru ca AGM si GCB-Gel sunt diferite d.p.d. v constructiv. Dar, exista o asemanare intre acumulatorii AGM(Absorbed Glass Mat)-acid lichid și cei cu gel(Gel Cell Batteries). Pentru cele doua tipuri se aplica procesul de "recombinare" . Oxigenul produs in mod normal la placile pozitive ale tuturor acumulatorilor plumb-acid (din punctul de vedere tehnic, atat acumulatorii cu gel și AGM sunt clasificati - plumb-acid) este absorbit de catre placile negative. Acest lucru blocheaza producerea hidrogenului la placile negative, iar in schimb se produce apa, care este controlata prin reactie chimica si este retinuta in interiorul acumulatorului. Rezultatul acestui proces chimic=acumulatorul este cu auto-completare, si nu are nevoie de apa distilata adaugata in electrolit ca la cele clasice. Un mare avantaj !! Procesul se numeste "supapa regulatoare" VRLA – (valve-regulated lead-acid battery ) pentru ca nu au nevoie sa fie alimentati, acumulatorii sunt sigilati. Un alt avantaj- rezista la vibratii si se pot utiliza pentru autovehicule care circula pe teren accidentat. Acumulatorii GCB conțin un electrolit gelificat, "thixotropic", format din acid sulfuric, apa demineralizata pura, apa deionizata și acid fosforic- nu curge ca un lichid obisnuit, are consistenta și aspectul de vaselina. La AGM, electrolitul lichid conține acid sulfuric de inalta puritate, apa demineralizata si deionizata. Datorita proprietatilor fizice ale thixotropic/ gel electrolit acumulatorii cu gel au tendința de a pierde capacitatea mai repede decat bateriile AGM la temperaturi sub 0 grd C(vascozitatea electrolitului creste). AGM se comporta bine in medii extrem de reci, exemplu snowmobile. in final, durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C, AGM este o alegere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, mi-am comandat deja un redresor de pe Louis: ProCharger, sper sa fie in regula, in orice caz sunt convins ca o sa faca o treaba mai buna decat cel ce il am acum. Battmax-ul l-am achizitionat acum multi ani, intr-adevar, din Praktiker, asa pe fuga.. murise bateria la motorul ce il aveam atunci si aveam nevoie de un redresor. L-am luat fara sa ma documentez prea mult. Intre timp am schimbat deja cateva baterii, asa ca vreau sa identific problema pentru care un acumulator nu ma tine mai mult de 1-2 ani (desi am avut grija sa nu fie descarcate din cauza alarmei, iar pe timp de iarna le-am luat in casa si le-am incarcat la fiecare 2 sapt), cred ca si redresorul are partea lui de vina. Am verificat incarcarea la motocicleta de mai multe ori pe an si este in regula. Ca fapt divers, pot spune ca Varta a fost cea mai proasta baterie ce am avut-o pana in acest moment, insa sunt surprins de o pocnitoare de VoltOn iYTX7L-BS ce o am de la inceputul lui 2013 si, desi am incarcat-o numai cu redresorul Bosch, ce se pare ca nu e prea recomandat, are deja 2 ani de utilizare si inca mai tine, dar da semne de oboseala » Post actualizat in 10 Apr 2015 07:02 Am luat in considerare si modelul comercializat de Lidl, insa, sincer, nu exista magazin in Romania care ma dispera mai tare decat Lidl si nu am chef sa alerg dupa "ofertele" lor. Mai exact aduc 2-3 bucati in magazin, se inghesuie romanii de la ora 7 sa prinda si ei ceva, iar fraierii se tot plimba prin oras de la un magazin la altul in speranta ca au noroc si poate inca mai e disponibil produsul pe undeva. Nu mersi! In plus, feedback-ul ce l-am gasit pe net legat de redresorul acela Ultimate Speed nu e fantastic, la noi insa toata lumea e multumita, probabil datorita pretului mic. PS. desi e vechi Bosch-ul e in stare foarte buna si isi face treaba, il voi tine pt bateria auto Toate bateriile moto, cu exceptia Yuasa OEM, se fabrica in China, toate ae aceeasi calitate, difera doar abtzipildele pe ele. Eu am aflat pe banii mei, am luat 2 Varta noi care au tinut normal maxim 6 luni, dupaia dadeau eroare la pornirea demarorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Revin cu o intrebare pe care am mai adresat-o pe forumul ăsta, dar cred că pe alt topic. Vreau sa-mi achizitionez o baterie d-asta, si nu stiu unde as putea găsi asa ceva. Nu mă gândesc la RO dar măcar in UE să o găsesc pe undeva. Deci dacă are cineva info, pls sare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 http://www.go-aliant.com/ Se importa in RO, dureaza max 3-5 zile livrarea la importator. Daca e pt moto din semnatura, ai nevoie de ALIANT LiFePO4 Batterie YLP14 12V / 14Ah / 490CA / 760g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) Da LiFePO4 vreau si da e pt 800GS, dar nu stiu nimic despre aliant. Eu vroiam Antigravity pt că m-am documentat despre ele si sunt bune. Sunt estanse, au o tehnologie [flow over parcă] care permite curentului sa treacă peste o celulă incărcată, astfel incât să se incarce toate, fără a avea o mufă cu 1458 de contacte, adică le poti incărca de la un redresor "obisnuit". Editat Aprilie 11, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Salut, ieri am luat niste masuratori si sunt curios ce parere aveti. Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013) 1. Voltaj dupa 1 sapt de la ultima incarcare (fara alarma): 12.5V 2. Voltaj dupa incarcare 1h, apoi lasat 30 min: 12.8V 3. Pornire motor -> voltaj minim atins: 10V (demaror apasat 2-3 sec) 4. Ralanti.. -> imediat dupa pornire: 14.1V -> dupa 5 min: oscileaza intre 14.4V - 14.6V - 14.8V -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.5V - 13.8V 5. 5000-6000 rpm -> fara consumatori: 14V - 14.1V -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.9V - 13.0V Nota: cu mai putini consumatori, sa zicem doar faza lunga si semnalizare sau frana, insa nu toate 3 simultan, voltajul e in jur de 13.8V 6. Redresor Bosch Battmax 8 -> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) -> amperaj incarcare: 0.4A 7. Alarma -> consum: 8mA (8 Miliamperi = 0.008 Amperi) -> 6Ah / 0.008A = 750 ore = ~31 zile (asta inseamna ca in 2 saptamani deja bateria este pe jumatate descarcata) » Post actualizat in 12 Apr 2015 10:35Toate bateriile moto, cu exceptia Yuasa OEM, se fabrica in China, toate ae aceeasi calitate, difera doar abtzipildele pe ele. Eu am aflat pe banii mei, am luat 2 Varta noi care au tinut normal maxim 6 luni, dupaia dadeau eroare la pornirea demarorului. Corect, din pacate.. totusi nu imi explic cum niste no-name-uri (ex. Power Thunder YTX9-BS) rezista cu succes ani de zile, iar Varta pusca in 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Salut, ieri am luat niste masuratori si sunt curios ce parere aveti. Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013) 1. Voltaj dupa 1 sapt de la ultima incarcare (fara alarma): 12.5V - este normal dupa o saptamana neutilizata la incarcator sau motocicleta; 2. Voltaj dupa incarcare 1h, apoi lasat 30 min: 12.8V - da, este OK ! , valori optimi ( 12,6-13,1)V pentru Yuasa, sau (12,7-13,1) alte tipuri; 3. Pornire motor -> voltaj minim atins: 10V (demaror apasat 2-3 sec) - este in regula, 9 V este limita; 4. Ralanti.. -> imediat dupa pornire: 14.1V -> dupa 5 min: oscileaza intre 14.4V - 14.6V - 14.8V - 14,5 V valoarea medie / interval recomandat (13,6-14,9)V cu si fara consumatori, faza scurta si lunga. -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.5V - 13.8V - 13,8V, OK 5. 5000-6000 rpm -> fara consumatori: 14V - 14.1V -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.9V - 13.0V Nota: cu mai putini consumatori, sa zicem doar faza lunga si semnalizare sau frana, insa nu toate 3 simultan, voltajul e in jur de 13.8V 13,8V este la limita inferioara, dar in interval, in timpul deplasarii turatia poate ajunge si la peste 7000 rot min 6. Redresor Bosch Battmax 8 -> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) Cum ai masurat tensiunea? Voltmetrul conectat pe bornele acumulatorului in acelasi timp cu incarcatorul conectat, sau cu redresorul in gol(Voltmetrul la bornele redresorului)? -> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah) 7. Alarma -> consum: 8mA (8 Miliamperi = 0.008 Amperi) -> 6Ah / 0.008A = 750 ore = ~31 zile (asta inseamna ca in 2 saptamani deja bateria este pe jumatate descarcata) Alarma consuma si in regim static..normal este un receptor/ consumator, element pasiv de circuit ! » Post actualizat in 12 Apr 2015 10:35 Corect, din pacate.. totusi nu imi explic cum niste no-name-uri (ex. Power Thunder YTX9-BS) rezista cu succes ani de zile, iar Varta pusca in 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013) -> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah) 7 Ah Editat Aprilie 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 7 Ah OK, Vlad..in prima trecere an vazut Z ! normal in seria de litere trebuie sa fie capacitatea. 0,4A la ampermetru, iar 0,7 A teoretic(10% din C_Ah), in final este bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) 6. Redresor Bosch Battmax 8 -> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) Cum ai masurat tensiunea? Voltmetrul conectat pe bornele acumulatorului in acelasi timp cu incarcatorul conectat, sau cu redresorul in gol(Voltmetrul la bornele redresorului)? -> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah) Am masurat cu redresorul conectat la bornele bateriei, nu m-am gandit sa masor si in gol, o voi face cu prima ocazie. Cum se procedeaza corect, totusi? Desi pt seria YTX7L-BS capacitatea standard este de 6Ah (exemplu Yuasa), modelul acesta de la Volton are 7Ah Editat Aprilie 12, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Corect masurarea de monitorizare/control se realizeaza la bornele acumulatorului cu incarcatorul in sarcina pe acumulator. Dar ca sa-ti faci o viziune asupra modului de lucru, iti postez pentru un incarcator inteligent tensiunea in gol si in sarcina(conectat). 15V este la limita superioara de incarcare...chiar nu trebuie sa fie conectat mai mult de 1,5 ore, daca creste peste 15V dupa 30 min, deconectezi incarcatorul. De aceea de cativa ani pentru o buna intretinere pe parcursul nefunctionarii motorului se folosesc inteligentele, incarcarea controlata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 (editat) Salut, Am mai scris pe la pagina 75, un caz la fel ca al tau..repet mai jos: Bottle Supplied( BS), acumulatorul vine uscat din fabrica dar impreuna cu electrolitul in cele 6 bidonase care vor umple cei 6 elementi pentru activarea acumulatorului, recomand aceasta varianta, participi tu la activarea produsului( in instructiuni se spune cu procedezi cu bidonasele pline cu electrolit, este simplu, dar putina atentie) Important!! Dupa ce ai golit total bidonasele in acumulator, FIXEZI/PRESEZI banda de etansare PVC (este chiar banda care a etansat bidonasele cu electrolit !!)peste elementi cu mana si foarte bine/apasat, practic ai sigilat acumulatorul la partea superioara pe unde ai facut umplerea! Apoi, trebuie sa lasi1 ora acumulatorul pentru ca electrolitul sa fie absorbit de placi si procesul de activare sa fie initiat si finalizat. Dupa o ora, acumulatorul este incarcat la 80% din capacitate(Ah), obligatoriul se conecteaza la un incarcator/redresor de incarcare pana cand tensiunea la bornele acumulatorului ajunge la 13 V. In acest caz, trebuie sa montezi un voltmetru pe bornele acumulatorului/paralel si sa observi tensiunea, cand aparatul/voltmetrul indica 13 V, incarcarea este finalizata. In cele mai multe cazuri, acumulatorii moto care sunt sub 18Ah, ajung la valoarea de 13V intr-o ora. Bafta, Mersi pt info dar mai am 2 intrebari daca ma poti lamuri/ajuta. Am pus electrolitul in baterie l-am lasat 1 ora si am pus incarcatorul pe baterie,am un incarcator inteligent dar problema este ca nu are optiune de ales intre curentul de incarcare decat 1 A si 4 A,indicatiile bateriei sunt ca trebuie incarcat cu 1,6A timp de 15/25 ore.Nu am cu ce masura tensiunea la borne dar ma gandesc ca incarcatorul stie ce are de facut ca doar e "inteligent" si decupleaza cand e full. Intrebarea e...E vreo problema daca pun la incarcat doar cu 1A sau curentul e prea slab sau pot sa pun pe 4A? A 2-a intrebare,pe baterie scrie 12V/16Ah (10HR) iar mai jos 16,8Ah(20HR),ce semnifica acele cifre 10HR si 20HR? Mersi pt ajutor! Aceasta e bateria. http://www.yuasa.co.uk/yb16al-a2-yb16al-a2.html Editat Aprilie 18, 2015 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 (editat) Poti s-o incarci linistit cu 1A, incarcatorul daca-i inteligent opreste incarcarea cand e cazul pe urma probabil trece pe mentenanta. Pot sa-mi dau doar cu presupusul referitor la 10 sa 20, banuiesc ca are 16Ah daca o descarci in 10 ore si 16,8 daca o descarci in 20 de ore, adica in primul caz un curent de descarcare de 1,6A si in cazul al-ll-le un curent de descarcare de 0,84A. Editat Aprilie 18, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Nu merita stresul pt o baterie la ce preturi au si oricum tin minim doua sezoane. La mine e la al doilea sezon, merge ca in prima zi si e no name ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.