Sari la conținut

Accident Mortal in Sancraiu de Mures


rook
 Share

Postări Recomandate

localghost spune de franarea de URGENTA!! Nu de o franare oarecare. Tine mult si de exercitiu, insa de cele mai multe ori intra insinctul care strica tot. Daca prin exercitiu reusesti sa "stapanesti" instinctul, atunci esti talentat! Chiar in sensul bun al cuvantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa cate am vazut eu incepatorii sunt de doua feluri: 1- cei ce iau in considerare sfaturile celor cu experienta si incep pe ceva mai micut si se bucura de frumusetea motociclismului bla bla bla si, 2: cei ce in doare fix in pewla de sfaturi , cei ce le spui ca un miar la inceput e mare si nu e pt un incepator si se uita tamp la tine si te priveste de parca ai fi cel mai mare dusman al lui. Categoriile astea sunt pentru cei care s-au "chinuit"sa-si ia amaratul ala de plastic. In cazul celor fara permis nu am comentarii, nu sunt motociclisti, nu merita sa moara. Pentru mine mai exista o problema, domnilor motociclisti posesori de vitezane in principiu, aveti grija cu-i vindeti motocicletele rachete pe doua roti poate mai taiati din numarul tinerilor morti sau accidentati grav.

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, voi va dati seama ca suntem pe aceleasi strazi cu handicapatii astia?

 

Da, imi dau seama si imi vine sa fug in Suedia :P Majoritatea romanilor sufera de smecherie... Unii mai si mor din smecherie si nu regret deloc !

Intr-adevar, prostia doare !

Mesaj completat

totusi, ce minte trebuie sa ai sa te urci pe motor cu cineva cu experienta 0 (zero) si avnd in vedere conditiile meteo care sunt in aceasta perioasa... pacat

 

Minte de smecher !

Mesaj completat

nu cred ca e bine sa te bucuri cand moare cineva,chiar si un prost fara permis...

 

Nu bucura pe nimeni... facea un comentariu ironic la adresa unor inconstenti. Ma mai lasati cu clisee d-astea gen, dumnezeu sa-l ierte si nu e bine sa te bucuri de moartea unui om?

 

Daca exista dumnezeu atunci o sa-l trimita in iad ca a trait in pacat :)) si ca a ars-o trufas si smecher, dar inainte de asta o sa-i dea o mama de bataie.

Nu prea postez pe forum, doar citesc, dar cand vad astfel de maimute nu pot sa nu intervin si eu cu un post (nu ma refer la tine "motoreta", ci la cocalarii basiti care mor din cand in cand traind viata la maxim, smecheri fiind... )

 

Mesaj completat

Esti un idiot daca te bucuri de moartea unui om, indiferent de greselile lui, deoarece nu ai nici un drept sa-l judeci.

 

Iarta-ma trotinel... nu cred ca s-a bucurat nimeni, dar de judecat... :| ai dreptul sa judeci pe oricine, pentru ca o faci in capul tau. Alt cliseu, frate trezeste-te ! Ai tot dreptul sa judeci pe oricine atata timp cat greseste, da? cati ani ai? unde ai trait. imi dai reply ca doar dumnezeu are dreptul sa judece? :|

Mesaj completat

ai ceva mai mult decat taritze in el e ca nu-ti iei vitezana. nu de la 18 ani.

doar nu-ti iei vitezanca sa mergi cu ea cu 80-100 ca si cu chopperu. o iei sa rupi 200km/h in cateva secunde sa moara hiv-u in dusmani si sa se ude gagicile la pampers. alt motiv sa-ti ei vitezoanca care ar fi?

 

Nici pe departe nu practic motoretismul ca sport de performanta, iar motoreta mea prinde vreo 210. Imi voi achisitiona separat o carenata probabil, dar stii de ce? nu pentru viteza... parca ma confund cu un baiat de pe aici care are VN. VN am avut acum vreo 2 ani. Pentru manevrabilitate, siguranta. Ai postat frumos si corect pe aici, dar la capitolul vitezane gresesti. Cu o vitezana iei foarte frumos curbele pe cheia. Curbele sunt tot farmecul unei motociclete de viteza. Viteza uriasa a unei motociclete sport nu este senzatie decat pana te obisnuiesti. Curbele in schimb, raman senzatie tot timpul. Tot timpul poti gresi o curba, iar ele sunt in general diferite. Asta este placerea cu o motocicleta naked sau carenata: curmele, manevrabilitatea, puterea sporita de franare si nu VITEZA, ok? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa inveti bine si sa exersezi franarea de urgenta pana iti iese bine si intra bine in instinct.

Eu nu-s de parere ca franarea de urgenta e bafta personala, nu cred in ingeri pazitori, soarta, noroc, dumnezei si zei ai motociclismului... mersul pe motor si mai ales franarea n-are treaba cu spiritualul sau abstractul.

Si am zis ca viteza nu are a face referindu-ma la viteze de bun simt, si la adaptarea ei in functie de drum... nu de viteze supersonice si mers ca bezmeticu'.

 

 

 

 

Statistica aia n-are a face cu motocicletele in sine, ci cu dobitocii care le piloteaza.

Normal ca la noi cocalarii isi cumpara in primul rand vitezane, ca alea dau bine la pitzipoance, si pentru 70% dintre posesorii de vitezane e o prelungire a penisului care cumulata cu golul din cap duce la accident.

Alta chestie ar fi ca motocicletele de viteza consista in 60% daca nu mai mult din totalul mobrelor de pe strada, deci, statistic vorbind, sigur ca o sa vezi mai multe accidente cu vitezane pt ca alea-s cele mai multe mobre.

De la a trage-n teapa mucosii plini de cosuri pe supersportive miare pana la a zice ca toti ce calaresc vitezane sunt idioti e cale lunga.

Cum iti explici ca rareori vezi un accident c-o fata calare pe vitezana, accident slabut, nu mai zic de moarte sau ranire grava...desi 80% din mtociclistele noastre au mobre mai puternice ca vulcanele noastre... pt ca n-au nimic de dovedit, d-aia, nu se umfla coaieleeee ca l-au depasit pe prostu cu Q7 pt ca n-au coaaie.

Pe vitezana m-am dat, dar atat nu de mult cat sa-mi fac o parere extrem de pertinenta ci cat sa-mi dau seama ca nu prea imi place pozitia pe ele. Culmea, am putut sa merg cu 110 constant cu ea, fara sa mi se para viata un chin. Nu stiu de ce crede lumea ca vitezanele nu pot merge si cu viteze rezonabile, ci doar blana.

Si inca o chestie, la noi "vitezana" e orice motocicleta de strada cu carenaj... multi vad GPZ 500 drept vitezana desi e un fel de naked carenat pe care VN-ul face pipiii in linie dreapta.

Io nu vad in CBR F o vitezana pur-sange, e un sport touring cu putere bunicica... vitezane pur-sange sunt supersporturile, pornind de la alea de 6: CBR600 RR, R6, ZX6R, GSXR600 pana la miare....si astea intr-adevar, sunt mai greu de condus pe strada dar asta nu inseamna ca nu poti merge cu ele in limite legale sau f apropiat de limitele legale.

NU motocicleta controleaza viteza de deplasare, ci omul ce-o calareste, cu capu si mana lui...

Cat despre accelaratia VN-ului, sigur este mai slaba decat a unui SS sau ST, dar crede-ma ca nu e asa lesinat cum crezi tu... incearca si-ai sa vezi. Cuplul VN-ului e extraordinar, si pt acceleratie conteaza la fel de mult, daca nu chiar mai mult cuplul decat puterea CP...vezi dragsterele.

 

PS: mi-as cumpara un SS daca as avea un circuit la maxim 30 km de casa

 

Ai sa razi,cocalarii sunt peste tot, eu era sa fiu daramat de un coco pe un VZR1800. Evident ca era echipat "roacar" atat el cat si piranda lui...

 

Da, SS-ul sare mai mult in fata pt ca este un fel de "ursulet-pisicuta" a lumii moto, dar per total pot sa trag o concluzie...Cocalarii exista in trafic si culmea unii se ascund chiar dupa patch-uri :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa razi,cocalarii sunt peste tot, eu era sa fiu daramat de un coco pe un VZR1800. Evident ca era echipat "roacar" atat el cat si piranda lui...

 

Da, SS-ul sare mai mult in fata pt ca este un fel de "ursulet-pisicuta" a lumii moto, dar per total pot sa trag o concluzie...Cocalarii exista in trafic si culmea unii se ascund chiar dupa patch-uri :bounce:

 

Intruderu' ala era alb? sau galben? cu far 'carenat'?

VZR1800 e un fel de Q7-X6 al motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruderu' ala era alb? sau galben? cu far 'carenat'?

VZR1800 e un fel de Q7-X6 al motocicletelor.

 

Era chiar negru :bounce: Atat el cat si ocupantii :P

 

On topic citand un prieten : Data viitoare cand cineva te intreaba "cat baga" poti sa-i raspunzi scurt "nu stiu dar consuma 5 si o parchez unde vreau" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema care acum se vede din plin in societatea noastra este manelizarea populatiei! Faptul ca la inceput multe guri au acuzat ca nu suntem toleranti cu astia de canta si le plac manelele a dus la o manelizare a generatiei care ne prinde din urma.

Faptul ca multi nu vad asta ca o plaga sociala ma ingrijoreaza.

Perfect.Trebuie scris, mare la stiri, pe toate posturile :bounce: :P :)

dar cred ca ar fi putini impresionati....suntem probabil din ce in ce mai putini....si cand ei vor fi o majoritate...ce facem?

Solutii ? :lol:

Editat de sconx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma trotinel... nu cred ca s-a bucurat nimeni[...]
Tudor, n-ai citit bine/tot. Aici gresesti (primul post de-al tau in care nu sunt de acord cu tine, din cele pe care le-am citit :P ).

 

 

Reciteste ce-a zis "amicul" albastru.

 

da nu-i judec ma, doar ma bucur. cu cat mai putini de astia pe strazi cu atat mai bine pt toti.

la urma urmei e optiunea lor. eo doar ma bucur cand se termina cum trebe, adica "eroul" da coltu fara a face victime colaterale.

 

 

 

 

@restu': incercati sa-l ignorati. Datorita atitudinii pe care o are, cativa motociclisti din Cluj au mers sa-l cunoasca. N-a fost acasa. L-au chemat ulterior intr-un bar, a acceptat dar n-a aparut. Era "racit". :bounce:

 

 

@albastru: Un sfat, nu mai face pe papagalu' pe fiecare topic de accidente. Am inteles care ti-e punctul de vedere de la primul tau post.

Nu te mai bucura de necazul altuia! Cine stie... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@restu': incercati sa-l ignorati. Datorita atitudinii pe care o are, cativa motociclisti din Cluj au mers sa-l cunoasca. N-a fost acasa. L-au chemat ulterior intr-un bar, a acceptat dar n-a aparut. Era "racit". :bounce:

 

@albastru: Un sfat, nu mai face pe papagalu' pe fiecare topic de accidente. Am inteles care ti-e punctul de vedere de la primul tau post.

Nu te mai bucura de necazul altuia! Cine stie... :P

Esti off-topic cu replicile astea, aici se discuta despre unul care a vrut sa vada daca pe vitezana e ca pe scuter, nu despre @albastru - care e in pauza de postat care are o opinie despre utilizatorii de vitezana cu care nu sunt de acord.

 

Dupa cum am mai spus si pe alte topicuri similare, sa incepi motociclismul (legal, cu permis) pe vitezana mie mi se pare foarte riscant, sa incerci sa vezi daca vitezana e un scuter un pic mai tare cu experienta in trafic spre zero si cunostinte de legislatie zero mi se pare tentativa de sinucidere, sa fugi de politie intr-un asemenea caz si sa te urci in pomi cum a facut unul anul trecut e clar sinucidere, dar asta nu e un motiv ca sa-i califici pe toti cei care merg cu vitezane cu cuvinte jignitoare.

 

Va rog sa va abtineti de la lansat jigniri la adresa altor forumisti ca pot sa dau pauze la postat mai mari de 3 zile, cred ca limita e undeva pe la 3 luni sau un an, sincer eu pana acum m-am uitat la cifrele cele mai mici dar pot sa le caut si pe alea cele mai mari daca vreau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa razi,cocalarii sunt peste tot, eu era sa fiu daramat de un coco pe un VZR1800. Evident ca era echipat "roacar" atat el cat si piranda lui...

Da, SS-ul sare mai mult in fata pt ca este un fel de "ursulet-pisicuta" a lumii moto, dar per total pot sa trag o concluzie...Cocalarii exista in trafic si culmea unii se ascund chiar dupa patch-uri :P

Apropo de cocalari, acum cateva luni, opresc la un semafor undeva pe la Eroii Revolutiei, in dreapta mea era un "Mertan" alb, care statea pe 2 benzi ca deh, e strada lui. Se deschide geamul si vad un tuciuriu in genul lui Romeo Fantastik, cu ochelarii de soare specifici, zgarda si burta la fel de specifice, admirandu-mi motorul... Si "omul" incepe cu intrebari: "Papusa, cat ai dat pe ea?", "Cum merge? E confortabila? Ca vreau sa-mi iau si eu cioaper d-asta sau cum il cheama, ca vreau sa stau asa confortabil, nu-mi place alea sport asa... Ca tre' sa stai aplecat!". Nu-mi venea sa cred, pentru ca de obicei astfel de persoane urasc "satanele" pe motor... :)

Raspunsul meu: "Mai bine ceva sportiv, recomand una de peste 1000cmc, ca oricum nu-i diferenta intre 400cmc sau 1000cmc, pot fi conduse usor si de incepatori. Pariez ca 'dujmanii' ar fi foarte invidiosi."

Nu sunt rea, dar sper sa-si ia un SS si sa se infinga in primul stalp... :bounce:

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Iceman - ai perfecta dreptate. Gandesti foarte sanatos, bravo!

Dupa cateva zeci de mii de km prin Ro si prin alte tari, pe toate genurile de moto si in toate conditiile climaterice, sunt de parere ca nu prea exista bafta sau ghinion. Cazurile cand cazi din pur ghinion sunt foaaarte rare.

Mi se par de-a dreptul tampite ideile pe care le-am vazut destul de des exprimate pe forumul asta, conform carora "asa i-a fost scris", "n-ai cum sa te pui cu soarta" etc.

Ca biker neexperimentat, prima comanda pe care o descoperi la motocicleta e acceleratia. Daca nu-ti impui sa descoperi din timp si frana, ghidoanele, scaritele, e foarte probabil sa ti-o iei din cand in cand. Daca din trosneli tu intelegi ca ai avut ghinion, ca asa e traficul la noi si soferii e prosti, o sa tot ai parte de ele din cand in cand.

Daca singurele momente cand franezi tare sunt atunci cand esti intr-o situatie de panica, nu o sa inveti niciodata sa franezi tare. Si daca mergi relaxat in ideea ca ai un inger pazitor care zboara mai repede sau mai incet (that's the dumbest shit I ever heard), esti pasibil de chestii nasoale.

Pe motocicleta trebuie sa inveti doua lucruri: sa o stapanesti bine (controlul acceleratiei, frane, viraje, comportament la limita) si strategia in trafic in functie de cat de bine o stapanesti si de conditiile de trafic, vreme, drum etc. (adica unde si cat poti sa te intinzi cu viteza, unde si cand depasesti, unde te bagi si unde nu, etc). Majoritatea motociclistilor de la noi nu prea au habar de niciunul dintre aceste lucruri. Deci e normal sa se tot tavaleasca.

 

P.S. Toti motociclistii straini cu care am vorbit s-au plans de soferii din tara de la ei. Ca nu sunt atenti, ca vorbesc la telefon, ca taie fata aiurea si intorc unde nu e voie etc. Si cei din Italia, si cei din UK, si cei din Germania etc.

 

 

Bravo!

Bravo!

Bravo!

 

cu prima ocazie, primul rand de bere e de la mine...f frumos scris...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cocalari, acum cateva luni, opresc la un semafor undeva pe la Eroii Revolutiei, in dreapta mea era un "Mertan" alb, care statea pe 2 benzi ca deh, e strada lui. Se deschide geamul si vad un tuciuriu in genul lui Romeo Fantastik, cu ochelarii de soare specifici, zgarda si burta la fel de specifice, admirandu-mi motorul... Si "omul" incepe cu intrebari: "Papusa, cat ai dat pe ea?", "Cum merge? E confortabila? Ca vreau sa-mi iau si eu cioaper d-asta sau cum il cheama, ca vreau sa stau asa confortabil, nu-mi place alea sport asa... Ca tre' sa stai aplecat!". Nu-mi venea sa cred, pentru ca de obicei astfel de persoane urasc "satanele" pe motor... :P

Raspunsul meu: "Mai bine ceva sportiv, recomand una de peste 1000cmc, ca oricum nu-i diferenta intre 400cmc sau 1000cmc, pot fi conduse usor si de incepatori. Pariez ca 'dujmanii' ar fi foarte invidiosi."

Nu sunt rea, dar sper sa-si ia un SS si sa se infinga in primul stalp... :bounce:

 

Foarte bine i-ai zis, sa speram ca iti urmeaza sfatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul meu: "Mai bine ceva sportiv, recomand una de peste 1000cmc, ca oricum nu-i diferenta intre 400cmc sau 1000cmc, pot fi conduse usor si de incepatori. Pariez ca 'dujmanii' ar fi foarte invidiosi."

Nu sunt rea, dar sper sa-si ia un SS si sa se infinga in primul stalp... :bounce:

 

Sa mori tu ca i-ai zis ca pariezi ca "dujmanii" ar fi foarte invidiosi.

 

Nu cred ca te cred. :P

 

Din fericire, manelarii nu se iau dupa sfaturile motociclistelor de la semafor, dar daca ar fi sa se ia si stalpul ar fi... sa zicem... prietenul tau?

 

Fa un exercitiu de imaginatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pasioneaza ce crezi tu, banuiesc ca ai facut un "exercitiu de imaginatie". P-ala nu l-a deranjat absolut deloc, din contra, a ranjit.

Ti-am mai zis ca-mi place mult cum te exprimi? Daca nu, iti zic acum. Vrei sa pari un dur? Nu de alta, dar e a doua oara cand ma intimidezi... :bounce: Sau macar incerci...

Nu stiu de ce te agiti atat cand cineva se ia de "colorati"... Cateodata este foarte probabil sa te confunde cineva cu unul.

Si poti dormi linistit, cocalarii nu tin cont de sfatul meu, sau al tau, sau de sfatul cuiva; ei fac numai ce ii taie capul, indiferent de ceea ce se poate intampla.

"Exercitiu de imaginatie" am facut, tocmai de aceea am zis: "sper sa-si ia un SS si sa se infinga in primul stalp".

 

P.S.: Calmeaza-te, inchide ochii, numara pana la 10, si da-mi un PM daca vrei sa continui o polemica fara sens. :P

Mesaj completat

Si inca ceva BD, "manelarii" se pot infinge in stalp / prieten cu orice tip de motocicleta, doar ca pe SS nu dureaza prea mult (de la momentul achizitionarii pana la momentul impactului).

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... "manelarii" se pot infinge in stalp / prieten cu orice tip de motocicleta, doar ca pe SS nu dureaza prea mult (de la momentul achizitionarii pana la momentul impactului).

Corect formulat. Exact asta incercam si eu sa le explic fanilor SS dar ei ii dau inainte cu "viteza nu conteaza", "o poti mierli cu orice mobra" etc. In fine asa cum zici si tu nu dureaza mult din momentul achiziitonarii utilajului pana isi iau lectia in varianta hard way.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect formulat. Exact asta incercam si eu sa le explic fanilor SS dar ei ii dau inainte cu "viteza nu conteaza", "o poti mierli cu orice mobra" etc. In fine asa cum zici si tu nu dureaza mult din momentul achiziitonarii utilajului pana isi iau lectia in varianta hard way.

E diferenta intre un oarecare, care si-a luat motor ca e cool, fara sa aiba habar ce inseamna countersteering, point fixation, franare de urgenta si nu in ultimul rand, stapanire de sine, sa mergi cu cat poti tu, nu cu cat poate merge motorul si un motociclist pasionat, care-si da silinta sa invete cu ce se mananca mersul pe doua roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nu-si ia vitezana pt altceva decat senzatia pe care ti-o da forja peste 150km/h. cine nu recunoaste asta e un mare ipocrit.

Mmm, nu ! Personal, nu-mi place sa merg pe motocicleta la viteze mari, pentru ca deja ratez peisaju', tre sa ma ascund de vant si deja nu ma mai pot bucura de mersul pe 2 roti, ci trebuie sa stau foarte concentrat la ceea ce se intampla in fata mea. Imi plac reprizele de acceleratie, dar nu sa merg constant cu o viteza mare. Vitezana maxima nu a fost un criteriu cand mi-am ales motocicleta. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo!

Bravo!

Bravo!

 

cu prima ocazie, primul rand de bere e de la mine...f frumos scris...

 

Senchiu.

Vad ca unii continua sa sustina ca franarea de urgenta in lumea reala e loz in plic. Nu e deloc asa. Daca ai in reflex franarea de urgenta, poti s-o modulezi in functie de situatie. Adica daca e ud, sau praf pe jos, poti frana suficient de tare ca sa te opresti la timp, dar destul de corect incat sa nu cazi.

Iar chestia cu "a avut ghinion" e, cel putin in cazul de fata, complet absurda. E ca si cum m-as apuca sa jonglez cu drujbe, sperand ca nu o sa-mi tai nimic, ca doar si altii jongleaza cu drujbe la circ si nu-si taie mainile. Si cand, inevitabil, raman fara maini, ma gandesc "Ba, ce ghinionu' dracu'! Dar asta e, asa mi-a fost scris!"

Si, desi stiu ca suna cinic, nu pot sa zic ca-mi pare prea rau la fazele de genul asta. Pana la urma, oricum Pamantul e suprapopulat. Astea cu "parintii si prietenii plang, sufera etc." sunt expirate pentru ca parintii ar trebui sa-si dea palme, nu sa planga. Copchiii de 18-19 ani nu au ce cauta pe rachete, decat in cadru organizat, pe circuite, supravegheati de antrenori etc. Faptul ca micii fuckeri s-au rupt e in primul rand vina parintilor, care ar fi trebuit sa stie sa-si educe si sa-si tina in frau copiii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm, nu ! Personal, nu-mi place sa merg pe motocicleta la viteze mari, pentru ca deja ratez peisaju', tre sa ma ascund de vant si deja nu ma mai pot bucura de mersul pe 2 roti, ci trebuie sa stau foarte concentrat la ceea ce se intampla in fata mea. Imi plac reprizele de acceleratie, dar nu sa merg constant cu o viteza mare. Vitezana maxima nu a fost un criteriu cand mi-am ales motocicleta. :drink:

Asa ceva n-am mai auzit: sa-ti iei vitezana si inca de o mie ca sa nu ratezi peisaju. Cred ca nici tu nu crezi ce ai zis.

Adica ai dat cateva mii de europeni pe o chestie pe care se sta asa de incomod mai ales la viteze mici cand puteai sa-ti iei un cioper ca a meu pe care stai ca in fotoliu si chiar poti admira peisaju.

De curios la ce viteze admiri tu peisaju?

Mesaj completat

Senchiu.

Vad ca unii continua sa sustina ca franarea de urgenta in lumea reala e loz in plic. Nu e deloc asa. Daca ai in reflex franarea de urgenta, poti s-o modulezi in functie de situatie. Adica daca e ud, sau praf pe jos, poti frana suficient de tare ca sa te opresti la timp, dar destul de corect incat sa nu cazi.

Ca sa te convingi ca e loz in plic incearca tu in poligon sa franezi violent de mai multe ori de la aceeasi viteza si sa vezi daca trebushoara se intampla de doo ori la fel. Nici macar distanta de franare nu e aceeasi. Darmite in cazuri reale cand evenimentu nedorit te mai ia si prin surprindere. Vorba ceea: numa odata-i ca niciodata si ii bine ca acel odata ca niciodata sa ti se intample la viteze decente ca nu se stie daca nu ti-i fi uitat talentu acasa la tevelizor in ziua aia.

Editat de localghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm, nu ! Personal, nu-mi place sa merg pe motocicleta la viteze mari, pentru ca deja ratez peisaju', tre sa ma ascund de vant si deja nu ma mai pot bucura de mersul pe 2 roti, ci trebuie sa stau foarte concentrat la ceea ce se intampla in fata mea. Imi plac reprizele de acceleratie, dar nu sa merg constant cu o viteza mare. Vitezana maxima nu a fost un criteriu cand mi-am ales motocicleta. :drink:

Ti-ai luat camera pe casca ca IanAchim si admiri peisajul dupa aia pe calculator, ca altfel nu te cred...

 

Ca sa te convingi ca e loz in plic incearca tu in poligon sa franezi violent de mai multe ori de la aceeasi viteza si sa vezi daca trebushoara se intampla de doo ori la fel. Nici macar distanta de franare nu e aceeasi. Darmite in cazuri reale cand evenimentu nedorit te mai ia si prin surprindere. Vorba ceea: numa odata-i ca niciodata si ii bine ca acel odata ca niciodata sa ti se intample la viteze decente ca nu se stie daca nu ti-i fi uitat talentu acasa la tevelizor in ziua aia.

Se pare ca daca ai vitezana cu roti bune moi si pufoase si e cald afara si asfaltul e curat poti sa franezi de multe ori la fel si foarte din scurt. Eu am vazut live un motociclist "de Magheru" cu pipitza in spate (desigur dotata doar cu casca si in rest echipament civil cu fustita foarte scurta) prins intr-o franare in lant (de masini) cum s-a ridicat macar 30 de grade pe roata fata de era sa-i zboare pipitza dar nici nu a atins masina din fata nici nu a cazut la re-aterizare. Pana atunci eram convins si eu ca aia care baraie pe acolo pe la Romana sunt toti niste ratati, dar uite ca se mai nimereste printre ei si cate unul care chiar stie sa mearga pe motocicleta bine de tot :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca daca ai vitezana cu roti bune moi si pufoase si e cald afara si asfaltul e curat poti sa franezi de multe ori la fel si foarte din scurt. Eu am vazut live un motociclist "de Magheru" cu pipitza in spate (desigur dotata doar cu casca si in rest echipament civil cu fustita foarte scurta) prins intr-o franare in lant (de masini) cum s-a ridicat macar 30 de grade pe roata fata de era sa-i zboare pipitza dar nici nu a atins masina din fata nici nu a cazut la re-aterizare. Pana atunci eram convins si eu ca aia care baraie pe acolo pe la Romana sunt toti niste ratati, dar uite ca se mai nimereste printre ei si cate unul care chiar stie sa mearga pe motocicleta bine de tot :drink:

 

Aiurea, cine stie merge bine pe vitezoanka nu se da in spectacol pe Magheru, se da pe circuit. Problema tocma asta e ca nu ti-o iei din prima. Daca ar fi asa ar fi chiar ok, s-ar linisti multi. Dar le ies doo trei stunturi si asta le da aripi pana cand intr-o zi cu soare si cu doo dimineti vine acel odata ca niciodata cand telenovela se sfarseste abrupt. Nu exista meseriasi de Magheru, exista doar lucky retards.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva n-am mai auzit: sa-ti iei vitezana si inca de o mie ca sa nu ratezi peisaju. Cred ca nici tu nu crezi ce ai zis.

Adica ai dat cateva mii de europeni pe o chestie pe care se sta asa de incomod mai ales la viteze mici cand puteai sa-ti iei un cioper ca a meu pe care stai ca in fotoliu si chiar poti admira peisaju.

De curios la ce viteze admiri tu peisaju?

Pentru mine nu este deloc fun, ci incomod sa o tin pe distante mari la o viteza de peste 200 km/h. Cu o vitezana poti sa faci mult mai multe chestii, care sunt de 998 ori mai distractive decat 299 km/h. Pentru mine, 5 secunde de knee-down la 150 km/h inseamna mult mai mult decat autostrada parcursa cu 250+ km/h.

 

 

Ti-ai luat camera pe casca ca IanAchim si admiri peisajul dupa aia pe calculator, ca altfel nu te cred...

Uof, greselile din trecut mi-au stricat reputatia pt tot restul vietii... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Uof, greselile din trecut mi-au stricat reputatia pt tot restul vietii... :drink:

Pai esti singurul forumist dovedit si care a recunoscut ca Politia i-a saltat permisul pentru ca admira peisajul de la Marea Negra cu mai mult de 250km/h, plus ca ai fost vedeta si in presa locala.

Daca insa chiar ai ajuns sa mai admiri peisajul de pe motocicleta (ai grija sa nu o faci pentru mai mult de 2 secunde pentru ca apare "point fixation" - adica virezi involuntar spre punctul unde te uiti si ori iesi in sant ori intri pe contrasens) e clar ca te maturizezi si ai inteles ca a ajunge de la punctul A la punctul B reprezinta o distractie in sine si fara sa bravezi si ai mari sanse sa mai mergi pe motor si peste 10 sau 20 de ani. Eu iti doresc sa ajungi si la pensie tot motociclist :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutiile intre choparisti,vitezisti si enduristi nu or sa cada veci pe acceasi linie....azi maine aruncati cu caramizi in noi :drink:

apropo nu pot intelege cum se bucura altii de moartea unei persoane...nu m-as bucura nici pt moartea magistratilor care m-au lasat pe tusa 6 luni

Mesaj completat

da ma da eo nu-s tipic. destup cate o bere cu fiecare astfel de ocazie da nu ma manifest si pe topic. d'aia nu apar si ca tipologie in enumerarea de mai sus.

la sfarsit de sezon numar capacele de bere :wink:)

 

oare nu da trenu peste tine? sa desfac o lada de bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...