Placebo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Tocmai ce m-am intors de la locul accidentului... nu mai era nici o lumanare aprinsa. Un accident extrem de ciudat. Abia astept sa se dea publicitatii rezultatele anchetei, asta in caz de n-o sa ne dea ceva sec citandu-ne cine stie ce remarca din legislatia rutiera. Sa le fie somnul lin! Condoleante familiilor! Timp de 40 de zile, in fiecare zi, vor merge membrii DM sa aprinda lumanari la locul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 @fast_arrow - de ce nu citesti ce a scris un coleg cu o pagina in urma ? chiar trebuie sa stam si sa explicam fiecarui om in parte ce si cum ? e ingrozitor de dureros sa ma gandesc si asa la fratele nostru mort, dar sa vad pe fiecare neica-nimeni ca vine si isi da cu parerea in mod eronat despre cum a fost, ce a facut ma face sa imi doresc sa rup falca cuiva. Ajunge ... nu era un pilot incepator, nu avea permisul de un an (informatia a fost data de catre mizeriile de la Adevarul, cei care au zis de doua ori si ca el o sa fie inmormantat in Timisoara), a mers cu motoare de toate felurile - ba chiar anul trecut a facut Bucuresti - Timisoara pe 954RR, sunt curios cati dintre voi se baga la asa un drum pe asa un motor. Mai bine pune un moderator locked pe topic si gata, ca romanul e roman si nu poate sa se abtina de la circul ieftin. Motocicleta: Yamaha XV535 Numar Moto: patrat de CL Carnet moto din: 2008 Motociclete detinute: No Information Club: DAC MOTORS Alte vehicule: No Information de cat timp avea permis? sa nu uitam ca am avut si o iarna lunga la mijloc. imi pare nespus de rau ce s-a intamplat dar hai sa fim realisti.e usor sa arunci cu acuze in dreapta si stanga doar pentru ca QAZ era o persoana foarte cunoscuta si apreciata in comunitate. R.I.P. Mada R.I.P. QAZ parerea mea personala este ca au fost sicanati (autovehicul , animal ) si ca au avut o viteza mult prea mare pentru acel sector de drum.imi este foarte greu sa cred ca un om poate sa moara la 50km\h . din fotografii reiese ca impactul a fost deosebit de violent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Este foarte adevarat ca nu este in sarcina politiei sa semnalizeze gropile, dar sa amendeze administrstorul drumului pentru neindeplinirea obligatiilor legate de mentinerea drumului in conditii optime este. Da, sunt sigura ca asta i-ar aduce inapoi pe decedati si ar multimi familiile... Iar data viitoare cand mai dai de un drum nasol, sa mergi linistit in ideea ca administratorul drumului va fi amendat. Este cineva dispus sa raspunda la intrebarile mele din mesajul anterior? Cu siguranta exista colegi/prieteni care detin informatiile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Dupa informatiile care imi parvin se pare ca am tras cam pripit concluzia cu experienta motociclistului.Ciudat accident.Astept cu nerabdare finalizarea cercetarilor,dar miroase a altceva decat greseala de pilotaj.Cumplit insa faptul ca si in cazul in care ai viteza mica si esti echipat ti se poate intampla si ma gandesc cu ce viteze alegam posesorii de vitezane si nu constientizam pericolul ascunzandu-ne in gand dupa vesnica autopacaleala-Poate mie nu mi se intampla!Sper ca e cazul ca multi sa se gandeasca de acum incolo ca in cateva secunde pot pierde totul. Editat Martie 26, 2010 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Incredibil. Oare cand o sa va opriti sa va dati cu presupusul asupra unor oameni pe care nu i-ati cunoscut. Va place sa va vedeti posturi pe forum ... ce vreti sa demonstrati ... ca din cauza ca era incepator au murit? Daca aveau experienta voastra supravietuiau. Unde va credeti? la "sti si castigi" - cea mai plauzibila ipoteza ia un premiu. Qaz a fost unul dintre cei mai prudenti si cerebrali motociclisti pe care i-am cunoscut, nu l-am vazut si nu am auzit de nici o manevra riscanta pe care s-o fi facut-o pe motor, din'potriva era enervant de prudent. Noi care l-am cunoscut nu ne dam cu presupusul pentru ca pur si simplu nu intelegem cum a fost posibil. Va place sa tabloidizati totul in jur pentru a fi usor de perceput cotidianul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Este cineva dispus sa raspunda la intrebarile mele din mesajul anterior? Cu siguranta exista colegi/prieteni care detin informatiile alea... TOATE intrebarile isi vor gasi raspuns la momentul oportun, adica la finalizarea anchetei politiei. Editat Martie 26, 2010 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 exista o groapa nasoala la 50m inainte de stalp, pe banda 1 pe mijlocul ei. Groapa POATE sa fi provocat schimbarea directiei. alte gropi serioase de luat in considerare nu sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 TOATE intrebarile isi vor gasi raspuns la momentul oportun, adica la finalizarea anchetei politiei. Cu siguranta, Politia are alte preocupari decat ce am intrebat eu. In plus, ce intreb eu sunt lucruri care se stiu de catre cei care au fost acolo. Este doar foarte ciudat ca planeaza aura asta de mister, asupra unor aspecte care nu intra in sfera preocuparilor autoritatilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Tocmai ce m-am intors de la locul accidentului... nu mai era nici o lumanare aprinsa. Un accident extrem de ciudat. Abia astept sa se dea publicitatii rezultatele anchetei, asta in caz de n-o sa ne dea ceva sec citandu-ne cine stie ce remarca din legislatia rutiera. Sa le fie somnul lin! Condoleante familiilor! DACI trec pe acolo si aprind luminarile,daca nu ard luminarile dimineata nu inseamna ca nu trecem pe acolo,rugamintea este ca aceste 40 de zile sa nu se faca valuri.daca vom avea elemente noi si date concrete le vom comunica si asta numai cu acordul familiilor, DAC MOTORS nu va incuraja speculatiile si dorim sa pastram linistea familiilor deci asta va fi ultimul post al meu in aceasta sectiune cu referire la acest nefericit eveniment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 exista o groapa nasoala la 50m inainte de stalp, pe banda 1 pe mijlocul ei. Groapa POATE sa fi provocat schimbarea directiei.alte gropi serioase de luat in considerare nu sunt. Pentru un motor de teren groapa aia e ca un purice pe un urs polar, cam la orice viteza. Am fost si am vazut-o, nu e vreun crater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r1cip Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 O stiam detul de bine pe Madalina mare pacat cand am aflat am ramas foarte socat de veste nu imi venea a crede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 V-as ruga sa marcati stalpul acela cu ceva, fotografii cu cei doi de ex; eu nu cunosc zona dar cand trec pe acolo as vrea sa pot aprinde o lumanare Foarte buna ideea.Ar fi frumos ca aceia care au poze in calculator cu cei doi sa le printeze,lamineze si apoi sa le lipeasca pe stalpul respectiv.Chiar si poze de la inmormantari ,ca sa inteleaga si cei care nu au auzit povestea despre ce e vorba.Prin alte parti am vazut puse chiar cruci metalice in locurile unde au murit oameni.Poate nu e cazul aici dar un stalp plin de poze si cu lumanari aprinse cred ca ar face inconjurul tarii si ar fi de efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andruskcha Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 O stiam detul de bine pe Madalina mare pacat cand am aflat am ramas foarte socat de veste nu imi venea a crede Foarte frumos clipul ( multumim pentru link) ... rip rip rip ... pe zi ce trece regret mai mult despartirea de ea ... e k o constientizare ... din ce in ce ... offfff, Tristttttt , prea trist ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Foarte buna ideea.Ar fi frumos ca aceia care au poze in calculator cu cei doi sa le printeze,lamineze si apoi sa le lipeasca pe stalpul respectiv.Chiar si poze de la inmormantari ,ca sa inteleaga si cei care nu au auzit povestea despre ce e vorba.Prin alte parti am vazut puse chiar cruci metalice in locurile unde au murit oameni.Poate nu e cazul aici dar un stalp plin de poze si cu lumanari aprinse cred ca ar face inconjurul tarii si ar fi de efect. Am fost eu azi si am pus cate o poza cu ei pe stalp si am aprins din nou toate lumanarile , Dumnezeu sa`i odihneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Ca tot am net acum postez si eu! I-am cunoscut pe amandoi!Qaz mi-era prieten, iar Madalina era dintre persoanele cu care ma intelegeam foarte frumos!O fata de nota 10... Am stat cu @Andruskcha si @Blake de vorba cu amandoi la petrecerea din Alter Ego si chiar vorbeam cu Madalina de combinezonul ei, ca e fain!Dupa mai putin de 12 ore ma trezeste @Blake din somn ca Madalina a murit...nu-mi venea sa cred, am ramas perplex, am pus-o sa caute sa imi zica daca e ceva scris pe forum, ca de la stiri nu se stia despre cine e vorba!Era ea, si nu imi venea sa cred ca a murit.Am aflat apoi ca celalat motociclist decedat in urma acestui accident era Qaz!Alt om de nadejde, fire buna... Pe scurt, nu doar doi oameni cu capul pe umeri, buni si frumosi, dar si cumpatati in motociclism...doi oameni de la care aveai ce invata referitor la pasiunea asta, si mai ales referitor la siguranta pe motor! Ca persoana ce-i stia bine pe amandoi, pot sa mentionez asa cum au facut-o si multi altii aici pe topic, pentru a satisface diversele curiozitati si intrebari ale unor forumisti dornici de a afla adevarul, ca cei doi erau cumpatati la ghidon, oameni linistiti care au inteles ce inseamna cu adevarat motociclismul si mai ales care-i sunt riscurile, si mai ales, in situatia de fata, doi oameni care nu obisnuiau sa consume alcool in general! Am fost sa-i ducem doua flori Madalinei la priveghi, iar apoi am condus-o pe ultimul drum!As fi vrut ca ea sa nu se fi dus iar in loc de doua, sa-i fi dus doar o floare, in semn de respect si admiratie pentru fiinta minunata care a fost....i-am urat sa calareasca cu ingerii, si nici acum nu pot sa cred ca ea nu mai este, ca nu va mai veni la masa noastra la petreceri sa stam de vorba gramada de timp, sau dimineata cand ajung acasa nu ma va mai aborda pe mess sa ma intrebe de ce n-am somn si sa povestesc cu ea Pacat....discutiile acum sunt de prisos!Nu vreau sa ma exprim acum referitor la accident, astept sa o faca prietenii Daci cand va iesi un rezultat oficial al anchetei, fara sa ma grabesc sa trag concluzii, sa fac supozitii, etc, desi in mare am idee ce s-a intamplat, in urma discutiilor cu membrii ai familiei ei despre cauzele accidentului si mai ales a rezultatelor de la IML...Cert e ca groapa aia nu avea cum sa faca asa ceva, dar putea in caz de voblaj sa intoarca roata fata perpendicular pe directia de mers(vorbesc in cunostinta de cauza, ca am patit-o si m-a aruncat identic ca la impact frontal), moment in care motoru te arunca... Asadar, prieteni Daci, cand apare ceva oficial din ancheta, spuneti-ne, sa stim, mai ales cei ce i-am indragit si care am petrecut cu ei ultimele ore din viata! Important este ca ceilalti sa inteleaga, cei ce citesc aici, sa invete si sa constientizeze asa cum au facut-o amandoi, cat de riscanta e aceasta pasiune, sa mearga prudent, si sa-si sarute mama zilnic cand pleaca pe motor, pt ca nu se stie niciodata cand poate fi ultima zi Pacat...s-au stins doua suflete frumoase!Prea devreme... Odihneste-te-n pace Qaz.... Odihneste-te-n pace scumpa Madalina...ne vei lipsi Calariti cu ingerii...ne vedem acolo cand o fi cazul, sa va povestim cum am trait si ce-am invatat de la voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Pe scurt, nu doar doi oameni cu capul pe umeri, buni si frumosi, dar si cumpatati in motociclism...doi oameni de la care aveai ce invata referitor la pasiunea asta, si mai ales referitor la siguranta pe motor! Ca persoana ce-i stia bine pe amandoi, pot sa mentionez asa cum au facut-o si multi altii aici pe topic, pentru a satisface diversele curiozitati si intrebari ale unor forumisti dornici de a afla adevarul, ca cei doi erau cumpatati la ghidon, oameni linistiti care au inteles ce inseamna cu adevarat motociclismul si mai ales care-i sunt riscurile, si mai ales, in situatia de fata, doi oameni care nu obisnuiau sa consume alcool in general! Pacat....discutiile acum sunt de prisos!Nu vreau sa ma exprim acum referitor la accident, astept sa o faca prietenii Daci cand va iesi un rezultat oficial al anchetei, fara sa ma grabesc sa trag concluzii, sa fac supozitii, etc, desi in mare am idee ce s-a intamplat, in urma discutiilor cu membrii ai familiei ei despre cauzele accidentului si mai ales a rezultatelor de la IML...Cert e ca groapa aia nu avea cum sa faca asa ceva, dar putea in caz de voblaj sa intoarca roata fata perpendicular pe directia de mers(vorbesc in cunostinta de cauza, ca am patit-o si m-a aruncat identic ca la impact frontal), moment in care motoru te arunca... Asadar, prieteni Daci, cand apare ceva oficial din ancheta, spuneti-ne, sa stim, mai ales cei ce i-am indragit si care am petrecut cu ei ultimele ore din viata! Important este ca ceilalti sa inteleaga, cei ce citesc aici, sa invete si sa constientizeze asa cum au facut-o amandoi, cat de riscanta e aceasta pasiune, sa mearga prudent, si sa-si sarute mama zilnic cand pleaca pe motor, pt ca nu se stie niciodata cand poate fi ultima zi Daca este cum zici tu si nu au facut nici o greseala, totul este doar fatalitate si ruleta ruseasca si asteptam sa ne vina randul pentru ca ne plimbam cu motoarele, te astept sa-i dam foc la a mea intr-o parcare undeva, pentru ca eu pot accepta ca exista accidente dar nu pot accepta ca suntem supusi unei rulete rusesti si doar nu stim exact momentul si ordinea in care o sa ne ducem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Daca este cum zici tu si nu au facut nici o greseala, totul este doar fatalitate si ruleta ruseasca si asteptam sa ne vina randul pentru ca ne plimbam cu motoarele, te astept sa-i dam foc la a mea intr-o parcare undeva, pentru ca eu pot accepta ca exista accidente dar nu pot accepta ca suntem supusi unei rulete rusesti si doar nu stim exact momentul si ordinea in care o sa ne ducem! aveam un cunoscut care avea o teorie : toti avem un nr fix de depasiri la limita, de mers (cuvant urat), de mers riscat ori aiurea. dupa ce ajungi la nr ala o comiti. eu tind sa-i dau dreptate si sa cred ca mersul pe doua roti e ruleta ruseasca. Poti sa ai ochii cat melcul si sa fii atent la orice, din experienta spun ca e de ajuns sa nu te vada unul si in 0,1 sec esti in aer in drum spre asflat, masina, stalp. (accident in noiembrie: plecat de la semafor, mers pe banda 1 cu 40-60 la ora, masina facut dreapta prin mine, motor aruncat in alte 4 masini parcate, eu pe asfalt.) deci enjoy ur ride till the number's up sau lasa-te. respectivul post nu are nici o legatura cu accidentul celor doi (Rip Mada, Rip Qaz) - inteleg ca nu canalul ci o groapa mult mai mare l-ar fi declansat - ci doar cu parerea lui Niko despre postul ORl-ului. take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 In primul rand salut motociclistilor. Rip Mada si Qaz. ce vreau eu sa spun, este ca suntem in 2010 si ma gandeam ca politia e avansata si poate face o expertiza. si eu ma gneam asa. se iau probe din guma fata al motorului, si se cerceteaza gropa sau gropile(nu stiu circumstantele). adica pot oare polististii sa ia probe din buzele gropilor alora sa le analizeze, sa vada daca chiar au dat cu roata in acele gropi? nu stiu... ma gandesc si eu. astept si de la voi o parere. Mesaj completat suna a discovery chanel... dar asta e realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baixinho Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 r1cip, dacă poți, editează, te rog, clipul, Âşi pune una la final dintre fotografiile de mai jos. ți-aÂş fi recunoscător Âşi cred că nu doar eu. fotografiile sunt făcute azi. ps: când o să reuÂşesc să-mi adun gândurile, poate o să scriu un post despre OMUL Mădălina, nu despre motociclistul Mădălina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkamarad Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Dumnezeu să te odinnească, neastâmpărato.... Âşi pe prietenul tău,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r1cip Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 voi reedita un film in memoria iei doar ca ma asteptati putin fac rost de niste cadre cu vocea iei etc..... in scurt timp cine are filmari cu ea sa imi dea si mie pe seat_cupra_fr mersi fratilor Mesaj completat niste cadre noaptea si din cimitir si de la locul accidentului cu lumanarile daca ma poate ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Daca este cum zici tu si nu au facut nici o greseala, totul este doar fatalitate si ruleta ruseasca si asteptam sa ne vina randul pentru ca ne plimbam cu motoarele, te astept sa-i dam foc la a mea intr-o parcare undeva, pentru ca eu pot accepta ca exista accidente dar nu pot accepta ca suntem supusi unei rulete rusesti si doar nu stim exact momentul si ordinea in care o sa ne ducem! Niko, de cand ne stim, eu am cunoscut-o bine pe Madalina, nu se suia pasager cu oricine decat daca avea incredere si stia cum merge(iar de Qaz spun sigur ca era cumpatat la ghidon)...nu e o ruleta ruseasca, dar azi vorbind pe tema accidentului cu fratele meu(conservar inrait) mi-a zis o chestie reala de care si eu sunt constient!"Frate, strazile astea sunt in Romania...daca voi nu aveti grija, atunci cine?"...si mare dreptate avea...pentru ca pe motor viata este fragila, iar intamplarea urata patita de Madalina si Qaz ne-a aratat asta... Cum am spus, am un portret asupra accidentului dar n-am sa spun nimic din respect pentru ei, si am sa astept rezultatul oficial al anchetei, intr-o comunicare a prietenilor din Dac Motors..Chiar sunt curios de rezultatul anchetei politiei.Parerea mea ramane ca daca Madalina nu isi scotea cozile fix atunci, ar fi avut sanse sa traiasca imi aduc aminte si acum, a doua ei replica dupa salut a fost "mi-am scos cozile" Nu e o ruleta ruseasca, dar trebuie sa fim constienti de riscuri, mai ales cei incepatori care citesc acest topic, si sa avem grija de noi, de pielea si viata noastra! voi reedita un film in memoria iei doar ca ma asteptati putin fac rost de niste cadre cu vocea iei etc..... in scurt timp cine are filmari cu ea sa imi dea si mie pe seat_cupra_fr mersi fratilor Mesaj completat niste cadre noaptea si din cimitir si de la locul accidentului cu lumanarile daca ma poate ajuta cineva Am niste filmari, de la Mr Moto si artisti pe doua roti, atat cu ea cat si cu tablourile...daca ai inregistrari mai ok, iti fac un transfer...am vrut sa fac eu un montaj dar din pacate materialul nu a fost suficient! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nu am avut timp sa ma uit in talon sau sa studiez in detaliu, un coleg s-a ocupat de motor, dupa cum ai vazut la TV eram 4 "oameni de zapada" si fiecare are rolul sau bine stabilit in cadrul unei cercetari, dar din ce tin minte YAMAHA ... 850 ... culoare neagra. Oricum minim avariata in urma evenimentului. Aaaa mi-am adus aminte. Rugaminte MARE pentru toti cei care au costume moto pe interiorul carora exista locul special de a scrie Numele si grupa sanguina: TRECETI SI DATA NASTERII SAU CNP-ul. O persoana nu poate fi identificata DOAR dupa nume si prenume. Asta in cazul in care, lucru tipic romanesc, umblati fara documente la voi. Mesaj completat Am o FOARTE MARE problema cu saritul acelor casti din cap poate ma puteti ajuta voi. Si enumeram urmatoarele intrebari: - locul de impact casca-asfalt-stalp-pom etc din cate stiu eu din dinamica accidentelor moto se petrece intr-o zona superioara a castii in 99% din cazuri corect? - casca nu iti sare daca este legata regulamentar asa-i? - viziera castii sare doar in cazul uni impact EXTREM de violent DAR exista posibilitatea ca acea casca sa nu se crape? - in cazul in care aduci modificari castii, se intervine asupra coeficientului de siguranta al acesteia? Multumesc! Raspunsul il ai chiar in intrebare.Castile care sar au primul impact in partea superioara .In momentul impactului polistirenul sau substanta care este pusa in interior sa protejeze capul la impact are rolul sa se deformeze pentru a prelua socul.In momentul deformarii casca se largeste permitind bretelei de sub barbie sa treaca de aceasta si sa sara .Verifica daca avea breteaua legata .Castile sunt facute sa preia primul impact urmatoarele sunt deja periculoase pentru faptul ca nu mai sunt fixe.Din aceasta cauza se schimba casca regulat si este periculos daca folosesti cagula si apoi mergi fara pentru ca se formeaza un joc in interior .Nimeni nu aduce modificari castii in zonele de siguranta si asta inseamna breteaua de prindere sub barbie sau protectia interioara.Verifica ce deformare are casca in zona de impact fata de celelalte zone sau compara cu o casca identica.Unele casti au breteaua prinsa cu un sistem mai putin performant si alea cedeaza la un soc foarte puternic in special daca loveste cu fruntea si casca este impinsa catre crestet .Acest soc forteaza la maxim inchizatoarea care poate ceda 1.Daca inchzatoarea este rupta inseamna ca nu este performanta 2.Daca inchizatoarea este la locul ei si casca a sarit insamna ca sa deformat protectia interioara sau casca era larga si este valabila la impact in partea superioara a castii 3.Daca ,casca sa spart era proasta si chiar daca era buna isi rupea gitul Cam astea sunt cauzele care duc la desprinderea castilor. Acum verifica si sa ne spui si noua daca ai mai observat alte modificari la casca inafara de cele precizate mai sus si au dus la desprinderea castii Mesaj completat RIP si dumnezeu sa-i binecuvinteze si rusine ingerasului lor ca a zburat mai incet si au ramas ne protejati Referitor la persoanele care tot comenteaza ca nici nu au pus frina sau ca nu au reactionat etc. 1. La testul psiholoic se testeaza timpul de reactie al fiecarei persoane si asta variaza intre 0,5 si 1,5 secunde cu o medie de 1 secunda .La o secunda timp de reactie si o viteza legala de 50km/h, viteza in care motorul masina sau ce vreti voi parcurge 15 metri ,persoana care conduce nu are reactie Asta explica de ce nu poti sa eviti o masina care iti iese in fata si la 50km/h parcurgi 30m pina se opreste masina motorul etc .La dublarea vitezei distanta se tripleaza,adica la 100km/h distanta de oprire este de 120m.Aceasta distanta se refera numai la situatiile in care conducatorul este surprins de o situatie critica.In restul cazurilor frineaza conform datelor tehnice daca si tu esti pilot de incercari Mesaj completat Raspunsul il ai chiar in intrebare.Castile care sar au primul impact in partea superioara .In momentul impactului polistirenul sau substanta care este pusa in interior sa protejeze capul la impact are rolul sa se deformeze pentru a prelua socul.In momentul deformarii casca se largeste permitind bretelei de sub barbie sa treaca de aceasta si sa sara .Verifica daca avea breteaua legata .Castile sunt facute sa preia primul impact urmatoarele sunt deja periculoase pentru faptul ca nu mai sunt fixe.Din aceasta cauza se schimba casca regulat si este periculos daca folosesti cagula si apoi mergi fara pentru ca se formeaza un joc in interior .Nimeni nu aduce modificari castii in zonele de siguranta si asta inseamna breteaua de prindere sub barbie sau protectia interioara.Verifica ce deformare are casca in zona de impact fata de celelalte zone sau compara cu o casca identica.Unele casti au breteaua prinsa cu un sistem mai putin performant si alea cedeaza la un soc foarte puternic in special daca loveste cu fruntea si casca este impinsa catre crestet .Acest soc forteaza la maxim inchizatoarea care poate ceda1.Daca inchzatoarea este rupta inseamna ca nu este performanta 2.Daca inchizatoarea este la locul ei si casca a sarit insamna ca sa deformat protectia interioara sau casca era larga si este valabila la impact in partea superioara a castii 3.Daca ,casca sa spart era proasta si chiar daca era buna isi rupea gitul Cam astea sunt cauzele care duc la desprinderea castilor. Acum verifica si sa ne spui si noua daca ai mai observat alte modificari la casca inafara de cele precizate mai sus si au dus la desprinderea castii Mesaj completat RIP si dumnezeu sa-i binecuvinteze si rusine ingerasului lor ca a zburat mai incet si au ramas ne protejati Referitor la persoanele care tot comenteaza ca nici nu au pus frina sau ca nu au reactionat etc. 1. La testul psiholoic se testeaza timpul de reactie al fiecarei persoane si asta variaza intre 0,5 si 1,5 secunde cu o medie de 1 secunda .La o secunda timp de reactie si o viteza legala de 50km/h, viteza in care motorul masina sau ce vreti voi parcurge 15 metri ,persoana care conduce nu are reactie Asta explica de ce nu poti sa eviti o masina care iti iese in fata si la 50km/h parcurgi 30m pina se opreste masina motorul etc .La dublarea vitezei distanta se tripleaza,adica la 100km/h distanta de oprire este de 120m.Aceasta distanta se refera numai la situatiile in care conducatorul este surprins de o situatie critica.In restul cazurilor frineaza conform datelor tehnice daca si tu esti pilot de incercari m-am cam grabit ,neprotejati am vrut sa scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 la cartea pe care o am la casca Uvex scrie ca acea curelusa este speciala conceputa sa se desfaca la forte mari, deoarece presupun ca exista riscul ca un carlig sa agate curelusa si sa-l tarasca pe motorist de casca si sa-i rupa gatul. deci,daca se desface curelusa, asta e din fabrica reglata, nu e casca proasta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 la cartea pe care o am la casca Uvex scrie ca acea curelusa este speciala conceputa sa se desfaca la forte mari, deoarece presupun ca exista riscul ca un carlig sa agate curelusa si sa-l tarasca pe motorist de casca si sa-i rupa gatul. deci,daca se desface curelusa, asta e din fabrica reglata, nu e casca proasta... ma refeream la castile care au sistemul ala din plastic si se rupe si daca tragi de ea ca nu sti cum se desface Ce spui tu se refera la impactul frontal in care casca se da pe spate si poate sa-ti rupa gitul .Dar sistemul de care zici tu este la anumite casti .Marea majotitate a castilor nu cedeaza si char daca cedeaza cedeaza dupa ce gitul tau este rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.