--=HD=-- Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) CUUUM SA FACI ASA CEVA??? PAI SI EU???? :) Ma gandeam si eu... Editat Aprilie 2, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Totusi, de la 45 la ora sa franezi in 25 de metri e ENORM!!! Cred ca si daca blochezi roata spate de la viteza aia opresti in mai putin de 25 de metri. La masina nici nu mai vorbesc .. de la 60 km/h eu am curaj sa fac pariu ca opreste in mult mai putin de 25 de metri. Si fara abs fara nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorak Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Deci ca sa va lamuresc pe toti: 1. Mopedul este inscris la primarie are verificare rar (nu am scris in nici-un post ca moped-ul meu prinde mai mult de 45km/h) si nu i-am facut nici-o modificare 2. Soferul cu masina este vinovat 100%(declarat de politistu care ancheteaza cazul) 3. Soferul cred ca era incepator am aflat si eu azi ca are doar 21 de ani... 4. Mai aveam 10m sa trec de el cand mi-a taiat calea, frana am pus... 5. Nu aveam de ce sa reduc viteza preventiv deoarece in intersectia respectiva nu erau treceri de pieton si semafoare... 6. Se poate inchide acest topic deoarece nu cred ca mai este nimic de zis. Asfalt uscat si mult respect pentru toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Deci ca sa va lamuresc pe toti: 1. Mopedul este inscris la primarie are verificare rar (nu am scris in nici-un post ca moped-ul meu prinde mai mult de 45km/h) si nu i-am facut nici-o modificare 2. Soferul cu masina este vinovat 100%(declarat de politistu care ancheteaza cazul) 3. Soferul cred ca era incepator am aflat si eu azi ca are doar 21 de ani... 4. Mai aveam 10m sa trec de el cand mi-a taiat calea, frana am pus... 5. Nu aveam de ce sa reduc viteza preventiv deoarece in intersectia respectiva nu erau treceri de pieton si semafoare... 6. Se poate inchide acest topic deoarece nu cred ca mai este nimic de zis. Asfalt uscat si mult respect pentru toti. Ma, baiatule... Tu, ca multi altii de pe aici, nu intelegeti nimic. Mai era candva un idiot care se vaita ca el a trecut pe VERDE si o tanti care a trecut pe ROSU a intrat in el. Bun, nimic de zis, vina ei. Dar el?! El nu putea sa reduca viteza preventiv, sa caste bine ochii? Pe sosea circula multi oameni, cu diverse probleme de familie, de munca, care se mai pot gandi si in alta parte. Daca tu te-ai grabi sa-ti duci mama la spital, ca poate trage sa moara (Doamne fereste!) si ai mai trece pe rosu la cateva semafoare, ti-ar conveni sa intre unul ca tine, care nu avea de ce sa reduca viteza preventiv, in voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 are you for real ? Din pacate voi sunteti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Amice, fara suparare dar "din pacate" cred ca esti inca o clona a vreunui motociclist de tastatura, m-am uitat acu' si am vazut ca repeti obsesiv unele idei absurde prin tot forumul. Ori daca nu esti clona, pur si simplu ai o problema...poate ai mult timp liber la dispozitie si mult prea multa imaginatie. Just my two cents. Sanatate ! Hai sa te duc la un motociclist care sta leguma de cativa ani buni de zile, vrei? Sa vedem atunci care sta prost cu "imaginatia". Sau poate vrei sa te duc la pomana altuia, sa vedem atunci cum stai cu "timpul liber". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) La 45km/h distanta de franare este de aproximativ 25m pt mopede/motociclete. Deci este irelevant exemplul pe care il dai tu dovada ca nu ai fost in viata ta la un proces de vatamare corporala din culpa. In ce lumi paralele un moped are distanta de franare diferita de o motocicleta sau masina? Legile fizicii sunt mult diferite acolo sau cauciucurile au alta aderenta? Distanta de franare la 45 km/h e de 5.7 metri pe asfalt foarte bun si aproape 11 metri pe asfalt mediu (0.8). 25 de metri franeaza daca pica in poponeata si franeaza cu pielea - stii, e doar cu 10% mai rapid decat un alergator bun gen Ben Johnson. Da, e o dovada fantastica, am fost doar victima in 2 procese cu vatamare corporala din culpa, unul in '93 si unul in 2007. Nu se pune, tu citesti globuri de cristal si emiti judecati. De unde le scoti? Editat Aprilie 2, 2010 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 QUOTE:Chivu: O să fii chemat cu motoretă să ți se facă o constatare a daunelor Âşi odată cu motoreta ai să aduci Âşi ce s-a mai fărmat din cauza accidentului (casca, mănuÂşi, adidaÂşi, tricou, telefon, laptop etc. ). Corect.Insa fii destept si cere eventual specialist de la dealer peugeot, sa analizeze motociclul.Fiecare accident poate sa aiba daune ascunse, care nu se vad la fotografii sau prima vedere/incercare!!!Deci o analiza serioasa la un dealer e recomandata, chair daca implica(probabil ) o suma (nu cred mare fata de ceea ce ai putea castiga) de bani !!! La fel, chitante sau dovezi ale celorlalte elemente implicate:telefon,etc,haine.Daca ti se comenteaza , cere sa fie trecute oricum in proces verbal, sau ceva! Si sa retii ca nici un asigurator nu iti tine tie partea, chiar daca vrea sa arate asta!Cere-ti drepturile, vorbeste si cu soferul , daca initiativa e a lui sa concilieze relatia cu tine, iar daca zilele de spitalizare iti dau drept, poti sa emiti oarece pretentii. Tine-ne la curent, si Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) 1. Daca te repari pe RCA, iti da o laie bani pe laptop, casca, adidasi, rucsac sau joc de table. Ca taman ce-am avut dauna si ma uit la casca de 500 eur facuta destul de praf, precum si la geaca. Nici macar la constatare nu au intrat articolele astea, cu exceptia celei de la Politie, dar care este egala cu zero din pctul de vedere al asiguratorului masinii vinovate (cel putin, Omniasigul nu decarteaza, poate stiti voi alte companii care despagubesc si articolele astea, dar pe RCA, atentie, nu CASCO). 2. Rubrica asta a ajuns sa mie mai haioasa decat era defuncta "Chestii distractive".... Editat Aprilie 2, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 In ce lumi paralele un moped are distanta de franare diferita de o motocicleta sau masina? Legile fizicii sunt mult diferite acolo sau cauciucurile au alta aderenta?Distanta de franare la 45 km/h e de 5.7 metri pe asfalt foarte bun si aproape 11 metri pe asfalt mediu (0.8). 25 de metri franeaza daca pica in poponeata si franeaza cu pielea - stii, e doar cu 10% mai rapid decat un alergator bun gen Ben Johnson. Da, e o dovada fantastica, am fost doar victima in 2 procese cu vatamare corporala din culpa, unul in '93 si unul in 2007. Nu se pune, tu citesti globuri de cristal si emiti judecati. De unde le scoti? Cred ca cifrele date de Nightwolf contin si timpul de reactie. Care este de 1-1.5s, adica 12.5-18.75m la 45km/h. Daca faci o simpla adunare, cam iese PS: mai usor cu pianul pe scari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Cu tot respectul, cred ca aveti niste standarde de franare foarte vechi. Am facut special test la un moment dat cu autobuzul meu. De la 50km/h indicati (cam 45 real), franat blana cu ABS-ul pulsand am oprit in 6 metri. De la 100 la ora (92 real), franarea pana la 0 am facut-o in 36 de metri, totul masurat cu ruleta. De asemenea, stiam din testele de prin reviste ca o Dacia Logan franeaza de la 100 in 42 de metri, in timp ce un Porsche 911 cu frane ceramice o face in 32. Nope... standardele nu sunt facute la blana. Asta e ideea. Testele sunt efectuate pe distanta efectiva de franare neluandu-se in considerare coeficientul de franare brutala. Deci nu se franeaza la "blana". In alta ordine de idei 6 m mi se pare ciudat tinand cont ca si eu am testat ABS-ul la Logan si am franat de la 60km/h blana cu ABS-ul in conditii sa spunem optime (carosabil uscat, realtiv curat, pneuri intermediare, avand 30.000km deci uzura medie) pana in 10 m dar oricum peste 6. Ideea este ca la ABS roata se blocheaza intermediar fata de servo unde pneurile dupa o franare "brutala" de peste 10m e indicat sa le schimbi. Anyway, standardele nu sunt ale mele, sunt date publicitatii de catre experti tehnici. Treaba cu 42m e hilara uite aici Mesaj completat Cred ca cifrele date de Nightwolf contin si timpul de reactie. Care este de 1-1.5s, adica 12.5-18.75m la 45km/h. Daca faci o simpla adunare, cam iese PS: mai usor cu pianul pe scari ... Am mai discutat timpul de reactie anul trecut si am stabilit faptul ca acesta difera de la 0.5 la 2 secunde in functie de natura conducatorului auto. In ultimele teste cele mai bune rezultate le-au avut soferii SPP urmati de pilotii profesionisti. Cea mai slaba categorie ramane cea de varsta a 3a la egalitate cu domnisoarele care au sub 5 ani experienta in conducere. Mesaj completat In ce lumi paralele un moped are distanta de franare diferita de o motocicleta sau masina? Legile fizicii sunt mult diferite acolo sau cauciucurile au alta aderenta?Distanta de franare la 45 km/h e de 5.7 metri pe asfalt foarte bun si aproape 11 metri pe asfalt mediu (0.8). 25 de metri franeaza daca pica in poponeata si franeaza cu pielea - stii, e doar cu 10% mai rapid decat un alergator bun gen Ben Johnson. Da, e o dovada fantastica, am fost doar victima in 2 procese cu vatamare corporala din culpa, unul in '93 si unul in 2007. Nu se pune, tu citesti globuri de cristal si emiti judecati. De unde le scoti? In toate galaxiile distantele de franare difera de la un vehicol la altu. Chiar si cu serii consecutive. Daca esti atat de bun la fizica (eu unul o urasc deoarece este o stiinta exacta unde nu se poate interpreta nimic pt ca totul se compara cu niste teoreme inventate de catre oameni net superiori noua dpdv al inteligentei) poti ajuta societatea romaneasca la calcule privind aceste distante de franare. Eu am un tabel universal unde compar. Nu ma injura pe mine nu eu l-am publicat. Cat priveste participatia ta ca parte vatamata in procese, daca TU ai patit ca presedintele sa considere declaratia ta INDIVIDUALA ca unica proba si s-a bazat pe ea in luarea deciziei atunci avem o problema... eu din cate stiu pot sa declar ceea ce doresc eu atata tot ca sunt sub juramant. Ma intelegi ce vreau sa spun... ideea e ca nu vreau sa ma cert cu tine pe proceduri si metodologii eu vorbesc din acte care sunt date publicitatii si sunt, asa-zise, oficiale. Mint ele, mint si eu. Nu o sa stau niciodata sa fac interpretari sau cercetari in plus fata de competenta pe care o am... ca nu e bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 1. Daca te repari pe RCA, iti da o laie bani pe laptop, casca, adidasi, rucsac sau joc de table. Ca taman ce-am avut dauna si ma uit la casca de 500 eur facuta destul de praf, precum si la geaca. Nici macar la constatare nu au intrat articolele astea, cu exceptia celei de la Politie, dar care este egala cu zero din pctul de vedere al asiguratorului masinii vinovate (cel putin, Omniasigul nu decarteaza, poate stiti voi alte companii care despagubesc si articolele astea, dar pe RCA, atentie, nu CASCO). 2. Rubrica asta a ajuns sa mie mai haioasa decat era defuncta "Chestii distractive".... Despagubeste si OMNIASIG-ul echipamentul moto.Trebuie sa ceri sa-ti deschida dosar de daune pentru echipament si sunt obligati sa o faca.In schimb,laptop-ul...nu cred ca se despagubeste pe RCA,doar pe proces civil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Despagubeste si OMNIASIG-ul echipamentul moto.Trebuie sa ceri sa-ti deschida dosar de daune pentru echipament si sunt obligati sa o faca.In schimb,laptop-ul...nu cred ca se despagubeste pe RCA,doar pe proces civil. Si pe proces civil tot asiguratorul plateste daca e in limita stabilita de norme. RCA despagubeste toate pagubele, nu doar masini - despagubeste si un gard, ghiveciul de flori si tot ce a fost avariat sau distrus in accident. Ca ei evita sa o faca, incearca sa se faca ca ploua si le merge e alta poveste, daca ii lasi dupa ei nu vezi un leu. Mesaj completat In alta ordine de idei 6 m mi se pare ciudat tinand cont ca si eu am testat ABS-ul la Logan si am franat de la 60km/h blana cu ABS-ul in conditii sa spunem optime (carosabil uscat, realtiv curat, pneuri intermediare, avand 30.000km deci uzura medie) pana in 10 m dar oricum peste 6. Asfalt de 1.5 nu gasesti prea des pre drumuri publice, doar intre 0.8 si 1.1 - cel de 0.8 e cel pe care franezi in 11 metri, la 1.1 in ceva mai putin. Daca ai franat cu Logan de la 60 la zero in doar 10 metri atunci un moped opreste de la 45 in mai putin - da, castigarea unor premii la olimpiade de fizica si matematica se considera ca te pricepi un pic. Daca frana nu e defecta cu acelasi tip de cauciucuri mai multe vehicule nu au variatii mai mari de 10% - nu vorbim de Porsche cu frane ceramice ci componente uzuale pentru vehicule ordinare. Se pune faptul ca poti sa franezi si cu bicicleta in 10 metri de la 45 km/h? Eu sunt dispus sa fac testul pe pielea mea daca vrei. Cat priveste participatia ta ca parte vatamata in procese, daca TU ai patit ca presedintele sa considere declaratia ta INDIVIDUALA ca unica proba si s-a bazat pe ea in luarea deciziei atunci avem o problema... Recitind cu atentie nu gasesc nicaieri sa fi spus ceva de unic. Judecatorul trebuie sa clarifice imprejurarile accidentului si daca se ridica problema vitezei trebuie sa o lamureasca (asta scrie in legislatia romana). Daca proprietarul motociclului face dovada ca vehiculul lui este limitat la 45 km/h si nu poate depasi acea viteza in conditiile accidentului a scapat, dar o asemenea proba e greu de facut daca fabricantul nu isi asuma limitarea, iar un expert tehnic poate gasi usor un alt motociclu din acel model care poate fi masurat ca depaseste lejer 60km/h in configuratia standard din fabrica. Daca face si o expertiza pentru viteza in acel accident poate sa iasa bine sau sa iasa prost - nu e problema mea ce iese, eu doar ii spun pustiului sa fie atent la ce se poate intampla. Inscrierea pe numere galbene nu e o dovada a limitarii vitezei si nu tine loc de dovada ca ar fi moped. Primaria nu face certificari sau verificari tehnice ale vehiculelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Deci ca sa va lamuresc pe toti:5. Nu aveam de ce sa reduc viteza preventiv deoarece in intersectia respectiva nu erau treceri de pieton si semafoare... eu si cand ma duc de unul singur pe poteci prin varfu' Carpatilor tin dreapta ca poate vine o capra neagra ( sau alt endurist ) din cealalta parte... si tu batman batman ca motociclist alta sansa nu ai decat sa fi paranoic de preventiv. sau intelegi si aplici asta sau te lasi de motociclit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpanosul Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Lorak @ Apr 2 2010, 02:44 PM Am gasit solutia salvatoare pt tine "Lorak", la ce societate ai tu RCA pt moped cum ii spui tu? Te invat eu ce poti face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Inscrierea pe numere galbene nu e o dovada a limitarii vitezei si nu tine loc de dovada ca ar fi moped. Primaria nu face certificari sau verificari tehnice ale vehiculelor. Tin sa te contazic. El nu trebuie sa dovedeasca nimic. Soferul trebuie sa dovedeasca daca poate ca nu indeplinea conditiile. Pana la proba contrarie, faptul ca era inmatriculat ca scuter face dovada indeplinirii conditiilor. Daca soferul aduce dovezi concludente ca nu e limitat, atunci da, este o problema. Dar sa nu exageram cu cazierul, pentru ca nu o sa fie cazul. El asa l-a cumparat, nu stia ca depaseste 45 ca de' nu mergea kilometraju', asa ca lipseste elementul subiectil al infractiunii, sau daca nu, lipseste gradul de pericol social necesar pentru a fi considerata infractiune. In cel mai rau caz o amenda administrativa (500-1000 RON). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Oricum l-a cumparat nu il absolva de responsabilitate, iar mersul cu vitezometrul defect nu e o scuza. Hartia de la primarie nu e dovada a limitarii vitezei, iar mopedul e declarat ca acel vehicul care e limitat la 45 km/h, deci daca vrei sa il conduci fara permis trebuie sa demonstrezi ca e limitat, altfel e pur si simplu motociclu si necesita permis. Mopedul e o exceptie, nu o regula generala, de aceea dovada cade in sarcina celui care beneficiaza de exceptie, altfel se aplica regula generala care spune ca pentru motociclluri trebuie permis, in speta pentru 49cc e suficient A1. In plus nimeni nu pretinde ca acel motociclu e limitat, cel putin fabricantul nu o face, asa ca nu poate spune ca nu stia ca e nu e limitat pentru ca nici nu ar fi trebuit sa fie. Poate spune ca nu a stiut daca ar fi cumparat un vehicul limitat in acte (factura, talon) la 45 care mergea un pic mai repede, nu unul care oficial e nelimitat. Gradul de pericol social cum se apreciaza avand in vedere ca se incalca o lege care specifica expres conditiile in care se poate merge fara permis? Legea respectiva prevede sanctiuni penale, nu administrative, pentru conducerea unei categorii de vehicule fara permis corespunzator. Amenda ia doar daca merge cu scuterul fara atestat, nu cu motocicleta fara permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) Deci ca sa va lamuresc pe toti: 5. Nu aveam de ce sa reduc viteza preventiv deoarece in intersectia respectiva nu erau treceri de pieton si semafoare... 6. Se poate inchide acest topic deoarece nu cred ca mai este nimic de zis. Aici n-ai dreptate. la pct 5. Oriunde si Oricand trebuie sa ai conduita preventiva...Si pe deal,daca nu stii traseul , cand ajungi pe coama lasi un pic din gaz, ca poate poate dai intr-un sant....oricum nu esti contratimp Si oras, si afara din oras, si chiar si pe circuit ( in unele zone trebuie sa fii preventiv, tragi cu ochiul sa vezi daca ti se inchide trasa,de catre alt pilot, etc.) MAI ALES IN ORAS, e vital...(tine si tu mereu un deget-doua pe levierul de frana)...Asta pt ca trebuie sa te gandesti mult cand te sui pe motor...si sa iti asumi toate responsabilitatile...Asta mai ales in cazul in care ai sotie/copil.etc care sa te astepte acasa, dar oricum ai prieteni si familie care pot plange dupa tine , chiar daca ai fost complet nevinovat !!! la pct.6.Topicul se inchide numai de catre admini, cand considera necesar sau cand limbajul devine foarte trivial si cu amenintari....pana atunci , daca l-ai deschis , asuma-ti si ia in considerare commenturile... Nu stiu cati km reali ai pe motor, dar sper sa ajungi la cat mai multi...insa asculta-i pe cei care au puterea sa iti dea sfaturi.(sa nu crezi ca e cazul meu...) Bafta multa! Editat Aprilie 4, 2010 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Pentru laptop daca nu merge cu RCA-ul (iti pot invoca lipsa unu aviz de insotire, stiu stiu, suna sf, dar dpdv legal cred ca e acoperita ipoteza), poti sa il actionezi in instanta. Asta daca merita deranjul laptopul respectiv si doar daca ai specificat acest lucru in declaratia data politiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 @Lorak: Imi pare rau pt motoreta ta, dar e bine ca ai scapt nevatamat. Eu am patit cam acelasi lucru, numai ca din franare am cazut cu scuterul intr-o parte si m-am oprit la doar 5 cm de masina. Cel cu masina nici nu s-a dat jos sa vada daca sunt ok, si-a continuat in nesimtire drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpanosul Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 @Lorak: Tata..................., las-o asa cum a cazut (mototreta), ridica-te in picioare, scura-te de praf, strange ce a mai ramas din lucruri si fa-te nevazut, cand te-ai urcat pe motoreta ai uitat doua lucruri importante: 1. Nu ai permis pentru aceasta categorie 2. Nu ai RCA la motoreta (vezi ca RCA-ul e obligatoriu si pt tine) Sfatul meu sincer, baga la cap prin ce ai trecut si nu mai scoate capul, D-zeu ti-a aratat un semn de bunavointa si trebuie sa tii seama de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Imi cer scuze dar cred ca nu stii ce este un moped, pt tine si pt altii care nu stiu cum este definit in legislatie mopedul ma vad obligat sa-ti reamintesc"Definitie moped – vehiculul cu două, trei sau patru roti, a cărui viteză maximă prin construcĂie nu depăÂşeÂşte 45 km/h Âşi care este echipat cu un motor cu ardere internă, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrică ce nu depăÂşeÂşte 50 cm3 sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală este de cel mult 4 kW;" Daca esti dragut ce ai incalecat tu corespunde cu descrierea adica max 4kw si constructiv 45km/h, NU, ce ai incalecat tu era o motoreta si necesita A1, mai departe trage tu concluziile, iar daca nu intelegi ce am vrut sa-ti spun............................ astept sa se intample! Cu toate ca am zis ca inchei pe topicul asta, tin sa te contrazic, asta prin faptul ca nu te documentezi (a nu se interpreta ca ii iau sau nu apararea) : Brand: Peugeot Model: XR6 Sport Production Year: 2006 Category (Type of Bike): Sport Engine Size: 49.70 ccm (3,01 cubic inches) Engine Type: Single cylinder Engine Horsepower: 1.77 HP (1,29 kW)) @ 6500 RPM Compression Rates: N/A Stroke: 2 ....... Iar acum am fost la Peugeot reprezentanta pentru o problema la un Partner, chiar de curiozitate am intrebat...Intradevar , NU are 45 viteza constructiva, ci 43! Deci omul , avand permis cat.B, poate linistit sa conduca MOPEDUL acesta... Altfel , daca dai pe google , ai sa vezi siteuri de specialitate care sunt muuuult mai documentate decat eu/tu/ei /altii , si care catalogheaza un XR6 la categoria moped. Despre RCA nu stiu daca avea sau nu, cert este ca nu intereseaza pe nimeni,practic....) Soferul e vinovat , deci RCA-ul acestuia trebuie sa acopere daunele rezultate in urma accidentului(fac referinta aici si la echipament)... Dupa mine as pune obligatoriu RCA pentru orice are 2 roti si merge pe strada!!!Daca un biciclist aluneca si imi rupe oglinda?Plus ca de muuuuuult nu am mai vazut biciclistii sa semnalizeze prin ridicarea mainii in plan orizontal....mhmh Astia suntem , ne meritam tara, si soarta.... Sa speram la un sezon cat mai linistit... Editat Aprilie 6, 2010 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legally_blonde Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Amice,tu stii sa citesti???are un moped de 49 de cm3??stii ce inseamna asta???ca nu are nevoie de permis,are nevoie doar de un curs de legislatie,in cazul in care nu detine alta categorie de permis,cum el detine permis categoria B,nu are nevoie nici de cursul de legislatie!!!banuiesc ca esti parte in procesul cu permisele de la Arges nu??mai pune mana pe legislatia aia,mama ei!!!! mai bine taceai draq din gura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.