kelu 265 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 salut, eu sunt un incepator pe un motor de 100+ cai si as vrea sa obtin sex in felul asta. incep sa cred ca e un mit. teoretic totul suna bine dar apar tot felul de probleme practice. e frig afara, n-ai casca, n-ai locul pasagerului... plus ca tocurile inalte si gentile scumpe nu prea se urca pe motocicleta. macar sa fi fost cu piele alba.... mai bine dau motorul pe un bmw ursulet si tot ies mai castigat cu vreo fugita de acasa. poate daca imi delimitez motorul o sa agat mai usor? exista vreo formula de abordare care merge la sigur? de genul "buna baby, vrei sa te iau o tura?" gresesc eu undeva? trebuia sa imi iau cbr? de asta e honda honda? sal cum drek ai ajuns la concluzia asta frate?<motor 100+cai= f-t pe orcine> mai bine ai grija cu impresionatul pustoaicelor sa nu faci naibi vreo nefacuta si sa dai de pamant<sau mai rau> parerea mea e sa mai incerci prin cluburi sau prin grupul tau de prieteni ca e mai sigur cat despre honda numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 iati carburatie si da cateva rateuri, ori se uita fetele mai lung si poate iese cv ori se indragosteste politia de tine si te intreaba de sanatate ...sau cel mai bine iti vezi de treaba, ca fetele vin...ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 hehehe, sau imi pun talanga la gat si merg pe motor cu chiloti cu ata-n poponeata. sigur nu scap neobservat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare!sunt gabriel posesor de gsxr 600 din 98,inca nu am permis trebuie sa mai astept cateva zile...bine v-am gasit.asfalt uscat si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre . Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 . Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia . Credeti ca e o chestie de obisnuinta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre . Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 . Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia . Credeti ca e o chestie de obisnuinta ? Cristi, GSF600F se mai numesc "supozitoare" (de catre posesori, nu eu am pus numele). Acum ma gandesc de ce se numesc asa? Datorita formei sau pentru ca le intra in... colo? Cu siguranta e chestie de obisnuinta. Dar daca te-ai obisnuit pe F tot asa te poti obisnui si pe R. Ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Sunt mic de inaltime 1,65 m Ajung relativ bine cu picioarele jos (pe juma de talpa ) .Ma gindesc sa-i pun un chit de coborire , oricum m-am obisnuir cu inaltimea ca si la a mea de acum tot asa ajung jos . PS> sa sti ca nu ma supara felul in care e denumita mobra mea . Editat Martie 27, 2009 de Cristifrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre . Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 . Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia . Credeti ca e o chestie de obisnuinta ? Te vei obisnuii cu pozitia ! Asa cum a fost la F asa o sa fie si la R ! Bafta sa ai si sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare!sunt gabriel posesor de gsxr 600 din 98,inca nu am permis trebuie sa mai astept cateva zile...bine v-am gasit.asfalt uscat si fara incidente sper sa fiu primit in clubul vostru.....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 considera ca un k7 600 e mult mai confortabil decat un k4-k5 de exemplu mi se pare ca urc pe touring cand incerc un k7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Gata ,de astazi sunt posesor de GSX 600 R K7 cu numai 1700 de km la bord (verificati si mai are si un an garantie ). Asa cum spunea cineva : "MOBRELE SE ALEG CU INIMA " si am ales . Asfalt uscat si ne vedem pe strada . PS. Voi unde va intilniti in Bucuresti ? Editat Martie 27, 2009 de Cristifrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 am manualul service pt gsxr 600 anii 97-00 cei interesati sa imi dea un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Gata ,de astazi sunt posesor de GSX 600 R K7 cu numai 1700 de km la bord (verificati si mai are si un an garantie ).Asa cum spunea cineva : "MOBRELE SE ALEG CU INIMA " si am ales . Asfalt uscat si ne vedem pe strada . PS. Voi unde va intilniti in Bucuresti ? Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea ! La 1700 km e boboc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Multumesc mult . Ps. Motorul e dotat cu anvelopele originale marca BRIDGESTONE BATTLAX BT 014 R ,nu stiu nimic despre ,sunt bune sau nu ? Va rog dati-mi un sfat cei care ati avut acest tip ,cum se comporta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salutare. Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu. In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ? Multumesc anticipat. P.S. GSX-R600 K4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salutare.Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu. In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ? Multumesc anticipat. P.S. GSX-R600 K4 fire legate intre ele gresit<se pot rezolva usor cu un aparat de masura<sau lampa de control> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 pt cei cu k6-k7 de 600 am o evacuare arrow complecta(galerii catalizator si finala eventual si pc cu harta gata facuta pt ea)) si un set scarite suzuki cup (de la valtermotor.)pt detalii si poze datimi un pm(cei interesati desigur ) asfalt uscat va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Multumesc mult . Ps. Motorul e dotat cu anvelopele originale marca BRIDGESTONE BATTLAX BT 014 R ,nu stiu nimic despre ,sunt bune sau nu ? Va rog dati-mi un sfat cei care ati avut acest tip ,cum se comporta ? Scapa de ele cat poti de repede.Sunt cele mai proaste si mai tari anvelope de la Bridgestone.Schimba-le cu BT 002 sau 003 daca vrei Bridgestone ....sau Pirelli supercorsa pro...sau .....mai sunt destule variante bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 pirelli supercorsa the BEST!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 fire legate intre ele gresit<se pot rezolva usor cu un aparat de masura<sau lampa de control> Exista doar un conector de tip mama-tata, nu trebuie legate fire. Firele care mai atarna sunt de la semnalizari, in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Salutare.Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu. In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ? Multumesc anticipat. P.S. GSX-R600 K4 schimba mufele de la becul faza lunga cu cea de la faza scurta,probabil becul de faza lunga e ars, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 pt cei cu k6-k7 de 600 am o evacuare arrow complecta(galerii catalizator si finala eventual si pc cu harta gata facuta pt ea)) si un set scarite suzuki cup (de la valtermotor.)pt detalii si poze datimi un pm(cei interesati desigur ) asfalt uscat va doresc le dau si la schimb cu originalele +diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 un mic ajutor ,,,unde gasesc o aparatoare de lant pt gsxr din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andr3yu Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 am si eu o problema cu moto care poate sa ma ajute si pe mn...???sunt nou pe aici.... am si eu un gsxr din 98 si am niste probleme cu motorul, adik are ceva pe la carburatoare, nu se mai tureaza cursiv peste 5000 de ture, se balbaie..... si cred ca nu e ceva grav ca chestia asta s-a intamplat din mers dintr-o dat...parca ar fi infundat ceva prin carburatoare.....ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 am si eu o problema cu moto care poate sa ma ajute si pe mn...???sunt nou pe aici....am si eu un gsxr din 98 si am niste probleme cu motorul, adik are ceva pe la carburatoare, nu se mai tureaza cursiv peste 5000 de ture, se balbaie..... si cred ca nu e ceva grav ca chestia asta s-a intamplat din mers dintr-o dat...parca ar fi infundat ceva prin carburatoare.....ASFALT USCAT verifica eventual schimba filtru de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.