Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

nu ma poate ajuta nimeni cu treaba asta de carburatoare?

injectie sau carb?

daca e pe carburatie are pe chiloasa<sub carburatoare>3 surupuri <fiecare in dreptul unui cilindru>si un stut cu un furtun de vacum la al 4-lea cilindru

iti recomand ca prima sincronizare sa o faci cu cineva care a mai facut-o<reglajele sunt destul de fine>dupa care e destul de usor daca vezi ce si cum

asta daca e modelul 97 ca 98 e pe injectie si personal nu am vazut unde are stuturile pt vacumuri :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

injectie sau carb?

daca e pe carburatie are pe chiloasa<sub carburatoare>3 surupuri <fiecare in dreptul unui cilindru>si un stut cu un furtun de vacum la al 4-lea cilindru

iti recomand ca prima sincronizare sa o faci cu cineva care a mai facut-o<reglajele sunt destul de fine>dupa care e destul de usor daca vezi ce si cum

asta daca e modelul 97 ca 98 e pe injectie si personal nu am vazut unde are stuturile pt vacumuri :angry:

e pe carburatie gsxr 750 srad din 96,mai dami cateva detalii te rog daca ai umblat cu asa ceva,mr numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma poate ajuta nimeni cu treaba asta de carburatoare?

Nu ai ce sa cauti acolo......tu crezi ca asa se face? Se conecteaza 3 4 ceasuri la un furtun si invarti de u buton si gata?Le-ai reglat?:angry:)))))Toata lumea este mecanic pe aici.....tu ce zici de ce sunt ateliere cu mecanici adevarati???!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt K2 crashuri mi-am luat de la scorpio A-Z - statia de metrou stefan cel mare

2mil, 2 mil si ceva. sunt speciale pt modelul asta, pe stanga se prind cu un adaptor, si nu tb sa gauresti carena.

isi fac toti banii, crede-ma.

am trantit motorul la o cale ferata, pe partea dreapta. crash julit, si toba un pic zgariata. atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt K2 crashuri mi-am luat de la scorpio A-Z - statia de metrou stefan cel mare

2mil, 2 mil si ceva. sunt speciale pt modelul asta, pe stanga se prind cu un adaptor, si nu tb sa gauresti carena.

isi fac toti banii, crede-ma.

am trantit motorul la o cale ferata, pe partea dreapta. crash julit, si toba un pic zgariata. atat.

 

Ms de sfat,poate pui niste poza sa vad si eu cum sunt prinste la tine :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? :eek:

 

Daca motorul are 40-50 mii de km, chiar e recomandat sa incerci un ulei mai gros. Baga un 15W50 si o sa mearga brici.

 

Asta cu indicii uleiului e poveste lunga, de vara, de toamna... :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe carburatie gsxr 750 srad din 96,mai dami cateva detalii te rog daca ai umblat cu asa ceva,mr numai bine,

0723641606

dar cum spunea si ART ar trbuii sa mergi la un mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0723641606

dar cum spunea si ART ar trbuii sa mergi la un mecanic

am reusit sa le reglez,nu am mai apucat saltestez ca sa facut noapte pana lam montat la loc si imi era foame si nam mai iesit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa le reglez,nu am mai apucat saltestez ca sa facut noapte pana lam montat la loc si imi era foame si nam mai iesit

Totusi de curiozitate uita-te cat consuma:))))) si daca merg toate pistoanele;))) nu am vrut sa fiu rau dar la inceput si eu ma credeam zmeu si am incercat sa fac singur......faceam 200 de km cu un plin:)))

Pac pac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi de curiozitate uita-te cat consuma:))))) si daca merg toate pistoanele;))) nu am vrut sa fiu rau dar la inceput si eu ma credeam zmeu si am incercat sa fac singur......faceam 200 de km cu un plin:)))

Pac pac

 

inca nu l-am testat,inainte consuma cam 8 la suta mers cam tot la zona rosiein afara localitatii,in localitate nu am prea iesit,noul consum urmeaza sa-l testez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ºC....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ºC....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. :eek:

man .... daca F1 ramane aprins atunci e grav ... dute la un mecanic ... daca F1 pâlpâie atunci poti sa o folosesti in continuare ( asta spune manualul de la k1 si k7 ) !acum ramane la atitudinea ta ce o sa faci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ºC....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. :eek:

 

 

FI-eroare pompa injectie spre exemplu !

 

108 grade e mult ! La 104 mie imi intra ventilatia ! Ai schimbat lichidul de racire ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gracie...FI palpaie nu a ramas aprins, lichidul de racire la cati km trebuie schimbat? ...si la 104ºC si mie imi intra ventilatorul...nu e nimic grav, probabil s'a aprins pentru ca m'am oprit de multe ori a fost si destul de cald afara :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak sa aprin fi (fault indicator) inseamna ca poate fii cam orice nu neaparat foarte grav poate fii orice senzor sau releu sau char filtru aer ,ca sa fii sigur ai sub sa o mufa cu 6 picioruse cu un capac de plastic ,acolo daca faci scurt intre 2 picioruse(vezi manualul care) in timp ce motorul e pornit si apare fi-ul ,atunci in loc de "fi "va aparea un cod de genul c23 ,te uiti in manual si vezi exact ce e de vina ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki pill, acum am fost sa pornesc motocicleta si nu mai apare nimic, temperatura normala 55ºC, FI a disparut, mai este nevoie sa fac tot ce ai explicat tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki pill, acum am fost sa pornesc motocicleta si nu mai apare nimic, temperatura normala 55ºC, FI a disparut, mai este nevoie sa fac tot ce ai explicat tu?

daca nu apare "fi" degeaba faci ca nu iti va aparea nici un cod ,dar daca mai apare cum ziceam sub sa ai o mufa alba cu 6 fire si e acoperita cu un capacel negru de cauciuc pe care scrie "up" faci punte intre firul alb cu o dungulita rosie si firul negru cu o dungulita neagra,in timp ce motorul merge si" fi "este pe ceas, atuci iti va aparea codul defectiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ?C....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. :eek:

 

 

Salut. Presupun ca ai toba originala pe motor, nu-i asa?

 

Am acelasi motor ca si tine si am avut aceeasi problema. Este o problema pe care o au toate K6 si K7 de 600 si 750. Problema este SET Valve-ul (exup-ul de la Suzuki). Valva se blocheaza. Teoretic ar trebui sa se deschida la peste 3000rpm, dar ramane blocata pe inchis. Daca ti-ai fi schimbat toba, s-ar fi eliminat si problema asta.

 

Pentru a fi mai sigur, poti verifica sa vezi ce cod iti apare pe bord facand ce au facut oamenii astia:

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=15091

Daca iti apare codul C46 atunci este ceea ce iti spun eu.

Ai mai putea sa mergi la Suzuki, la B&S sa iti faca o diagnosticare. Dar la telefon mi-au spus ca m-ar costa 20euro+tva pe ora, si dureaza cam 2 ore. Mi s-au parut bani aruncati pe geam, cand e atat de simplu sa afli singur care e problema.

 

Eu am facut asa: http://www.tfriders.com/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=71

 

Asta pentru ca imi place mult toba originala (si cum arata si cum suna).

 

Sunt o gramada de topicuri pe net referitoare la problema asta. Pe cei din State i-au rechemat in service pentru remedierea ei. La noi nu se intampla asa ceva.

 

Uite cateva din care poti afla cate ceva:

http://www.gixxer.com/forums/showthread.ph...highlight=valve

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=98240

http://www.gsxr.com/showthread.php?t=35436

 

Sper sa te ajute.

 

P.S.: Ca si la tine, la mine nu aparea FI-ul decat daca porneam motorul cand era cald. Daca il porneam cand era rece (sub 25 grade) era totul in regula. Daca ma opream undeva dupa un drum, si motorul era cald, si reporneam motorul, aparea FI. Si totusi, si atunci cand era rece si nu aparea FI pe bord, valva nu se deschidea.

Editat de Josephine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema , poate ma ajuta cineva :

mi se desurubeaza suruburile care prin galeria de evacuare de blocul motor.

cum se slabesc un pic, se schimba zgomotul, se aude un rontait metalic...de am crezut

ca e distributia.....

am incercat si cu seibi grover, am pus pe suruburi si pasta daia speciala anti sesurubare...si nimic

le strang de-mi sar ochii din cap si dupa vreo 50 de km ( cu aproximatie ) iar incep sa se slabeasca.

nu-mi lipseste decat un singur arc dala antivibratie dp galerie, pe pistonu 3 , unde intradevar acolo se slabeste surubul mai repede decat la celelalte.

multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak sa aprin fi (fault indicator) inseamna ca poate fii cam orice nu neaparat foarte grav poate fii orice senzor sau releu sau char filtru aer ,ca sa fii sigur ai sub sa o mufa cu 6 picioruse cu un capac de plastic ,acolo daca faci scurt intre 2 picioruse(vezi manualul care) in timp ce motorul e pornit si apare fi-ul ,atunci in loc de "fi "va aparea un cod de genul c23 ,te uiti in manual si vezi exact ce e de vina ,

 

foarte adevarat

fa punte intre conectorii aia 2 si vei vedea care este eroarea cu pricina

virifici manualul si intelegi ce se intampla

daca nu stii scrie eroarea aici si vedem noi care'i pb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la indicatorul F1. daca ai schimbat toba si nu mai ai catalizator poate fi si din cauza asta. eu nu mai am catalizatorul, iar cei de la suzuki mi-au spus ca se va mai aprinde din cand in cand. La mine daca opresc motorul si il pornesc din nou nu imi mai apare indcatorul F1

Editat de bady
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...