Alex_250EXC Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sorine sper sa te poata ajuta TNG ca stie ce face. foloseste numarul care ti l-am dat si suna-l de vezi ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ce alarma si cat? cred ca am vorbit la telefon daca ma insel, da-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini.. S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului. Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Poate sa imi raspunda cineva concret,la k3 de 600 ca sa dau jos galeriile trebuie sa dau jos si radiatorul? Danke DA ! Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000. Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata. Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 L-ai luat pe ala albastru/alb care are albastrul de pe carene de o nuanta diferita fata de albastrul de pe rezervor ? Reglajele le ai in manual. Manualul il gasesti pe www.manualedereparatie.info Daca vrei toba stock ti-o pot imprumuta pe a mea pentru autentificare. Nu o dau ca nu se stie cand mai am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat. Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat. Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta. Pai unu e damping si altul e reboundul. Sunt setari diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) asta stiu, insa la compresie int-o parte scrie 6 clickuri iar in tabel 16. intra pe YM sa vorbim sa nu mai poluam forumul Editat Iunie 23, 2011 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Din ce stiu eu - aia este maximum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ai dreptate. S-ar putea sa fie o eroare de manual si sa fie 16 clickuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 DA ! Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor.. Saru'mana pt raspuns Problema mea e ca trebuie sa fac RAR-ul la motor si nu gasesc cea mai buna/usoara/iefina solutie sa pun o toba stock pe ea,toba mea actuala e sudata de galerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 mamaaa... inseamna ca cineva vroia sa fie sigur ca nu ramane fara toba de a sudat-o de galerii )) in cazul asta cred ca tgre sa o schimbi cu o toba + galerii ca sa nu o tai pe a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului. Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa. imi vine greu a crede ca se duce un ambreiaj la km aia..eventual fostul prop. sa fi invatat uili cu el al meu are 26k km si nici un semn de oboseala la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 mamaaa... inseamna ca cineva vroia sa fie sigur ca nu ramane fara toba de a sudat-o de galerii )) in cazul asta cred ca tgre sa o schimbi cu o toba + galerii ca sa nu o tai pe a ta cand am luat toba costa undeva la 400-500euro,e o toba de R6 2006+,cum nu se potrivea la suruburi aveam 2 solutii,ori splip-on ori sudat,am ales sudat pt ca in momentul ala stateam la bloc si moto era parcat in fata scarii,era un mare risc sa raman fara ea,deci chiar imi era frica sa nu mi-o fure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000. Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata. Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ? vand eu..dar ajunsa la tine akas undeva la 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 25k km si nu am nici pe dracu la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 vand eu..dar ajunsa la tine akas undeva la 100 euro mersi. am rezolvat problema astazi de dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 imi vine greu a crede ca se duce un ambreiaj la km aia..eventual fostul prop. sa fi invatat uili cu el al meu are 26k km si nici un semn de oboseala la ambreiaj eu am patit acum vreo 3 ani ,aveam un gsxr 600 k7 cu 4mii km si intro zi am vazut ca a inceput sa patineze ambreiajul, m-am enervat rau ca moto era ca nou. am desfacut imediat ambreiajul sa vad ce are ,si am gasit o placuta blocata. adica a revenit numai dintr-o parte la loc din partea opusa sa "agatat " parca in oala de ambreiaj . am scos toate placutele le-am rearanjat si de atunci nu am mai avut probleme cu ea .probabil daca eram undeva mai departe de casa si nu interveneam o pateam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Posibil sa fi patit si eu asta pentru ca in ziua de dinaintea pataniei nu dadea absolut nici un semn de oboseala. Cum am plecat la drum , am observat chiar la iesirea din CT o usoara derapare dar am crezut ca este cauciucul rece si pierde contactul cu asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut , am si eu un SRAD din 2000 si am observat ca din cand in cand cade cate o picatura de ulei. Am desfacut carena stanga care era murdara de ulei si de praf pe interior si nu stiu pe unde curge. Surubul de la baie de jos este bine strans si in plus am vazut ulei pe sub capacul motorului.Am pornit-o am turat-o nu arunca pe nicaieri dar 24 de ore , nepornita au curs 2 picaturi. Aveti vre-o idee , sau ati intalnit asa ceva? Astept raspuns Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut , am si eu un SRAD din 2000 si am observat ca din cand in cand cade cate o picatura de ulei. Am desfacut carena stanga care era murdara de ulei si de praf pe interior si nu stiu pe unde curge. Surubul de la baie de jos este bine strans si in plus am vazut ulei pe sub capacul motorului.Am pornit-o am turat-o nu arunca pe nicaieri dar 24 de ore , nepornita au curs 2 picaturi. Aveti vre-o idee , sau ati intalnit asa ceva? Astept raspuns Multzam. da jos ambele carene laterale, si mergi asa cu ea la spalatorie, spunele la aia de acolo sa iti dea cu solutie de spalat motoru( ca si la masina) si cu jetul pe el, dupa ce e motorul curat, mergi frumos acasa cu el, si uitete a doua zi pe unde a curs, eventual imediat dupa ce ajungi acasa posibil sa ai ceva ulei prelins pe motor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 fara solutie din aceea pentru ca ataca aluminiul ,ne-a spus un baiat la arc ca asa a facut la spalatorie si solutia aceea de spalat ia atacat aluminiul si au ramas urme pe cadru foarte urate si nu se vede tocmai placut ,si asa am patit si eu la a mea mi-au ramas dungi la cum sa varsat solutia aceea si se vede foarte urat,deci nu incercati cu solutia aceea daca nu vreti sa va revopsiti motorul. Spalo cu apa si sapaun ceva,detergent de vase,fairy ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) fara solutie din aceea pentru ca ataca aluminiul ,ne-a spus un baiat la arc ca asa a facut la spalatorie si solutia aceea de spalat ia atacat aluminiul si au ramas urme pe cadru foarte urate si nu se vede tocmai placut ,si asa am patit si eu la a mea mi-au ramas dungi la cum sa varsat solutia aceea si se vede foarte urat,deci nu incercati cu solutia aceea daca nu vreti sa va revopsiti motorul. Spalo cu apa si sapaun ceva,detergent de vase,fairy ceva de genu nu stiu cu ce solutie a dat la voi dar la mine, a dat solutie, a lasta 3 min si dupa a dat cu jetul de o sarit tot jegul si nu am nici o urma pe cadru sau motor... (poate tu te referi la spuma aia ce o dau pe masini, adica pe caroserie nu pe motor ca solutia ce a dat la mine nu facea deloc spuma...) Bafta! Editat Iunie 26, 2011 de axxo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Cumpar toba stock pt suzuki gsxr 600/750 2001-2003 ,daca e cu tot cu tot cu atat mai bine,sa nu fie golita. astept oferte pe PM sau la tel/sms 0727.240.041 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.