Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

E de 200 de ori mai bine pe injectie (DACA STII CUM SA TE JOCI CU EA!) si aici ma refer la motoarele astea complicate nu la monocilindrii.

Aici mare adevar ai spus

Prefer de 1000 de ori sa repar un motor cu injectie decat o carburatie chiar si monocilidriu ;)

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia incearca sa scoti orice alt senzor de care zici tu ca se leaga asta si vezi - iti da eroare de cod?

 

Intr-adevar nu-ti mai face mixtura in functie de ce citeste senzoru ala de O2 si poate nici nu treci ITPu la controlul de emisii, dar nu are nici o treaba cu scaderea de putere. Motorul functioneaza fix cu o mixtura prestabilita cum ar trebui sa functioneze...nu sa-ti faca amestecul in mers.

 

Daca tu ai alta optiune - spune-o aici.

 

Nu mai gasesc niste pdfuri - ca aceeasi treaba te indrumau si cei de la Yoshimura .

 

Aceeasi chestie o face si PC V - se instaleaza un senzor in evacuare si in functie de acel senzor iti modifica harta in mers pentru a avea aceasta optiune.

Am incercat sa fiu cat mai scurt in explicatie,nu-mi place sa scriu si nici sa ma explic prea mult.

La Suzuki am lucrat foarte mult si-l stiu foarte bine ce si cum.

Acum sa incerc sa-ti raspund cat pot de bine:

Daca scoti or ce senzor ai afisat cod de eroare chiar daca nu il vezi in bord,prin becul acela de FI.

Sunt coduri de eroare de prezenta senzorului, de valori max, sau minime. Asa ca atunci cand un senzor nu exista sau a sarit din parametri se declanseaza alarma in sistem si prima data calc trece din softul stok in softul de urgenta cu valori fixe pentru a ajunge la service (net inferior ca performante) MS1-MS0 la GSXR 1000/750/600 la hayabusa este putin mai altfel...

Sunt senzori care poate functiona lejer motorul,dar sunt si senzori care nu mai lasa motorul sa functioneze cum ar fi senzorul vibroken,axul cu came,cel de cazatura...etc

Asa ca, chiar daca tu nu vezi becul in bord aprins calculatorul este deja in harta de urgenta,(daca ai probleme cu senzori sau elimini unul dintre ei)

Legat de sonda de oxigen, motocicletele au doar o sonda narrow ,ea nu este de banda larga,asa ca nu v-a face corectii decat in zona de relanti si in viteza de croaziera.

 

In incheiere sper ca am fost destul de explicit,si daca am suparat pe cineva cu raspunsul meu ,imi cer scuze!

 

Am pus cateva poze pentru a intelege,si este doar harta pentru harta de benzina ,una dintre ele.....

Complet soft arata cam asa...ultima poza.

 

Cu respect TNG!

post-15340-0-52419700-1309460764_thumb.jpg

post-15340-0-84700900-1309460772_thumb.jpg

post-15340-0-11586400-1309460784_thumb.jpg

post-15340-0-79998600-1309460797_thumb.jpg

post-15340-0-76133100-1309460909_thumb.jpg

post-15340-0-48624800-1309461172_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa fiu cat mai scurt in explicatie,nu-mi place sa scriu si nici sa ma explic prea mult.

La Suzuki am lucrat foarte mult si-l stiu foarte bine ce si cum.

Acum sa incerc sa-ti raspund cat pot de bine:

Daca scoti or ce senzor ai afisat cod de eroare chiar daca nu il vezi in bord,prin becul acela de FI.

Sunt coduri de eroare de prezenta senzorului, de valori max, sau minime. Asa ca atunci cand un senzor nu exista sau a sarit din parametri se declanseaza alarma in sistem si prima data calc trece din softul stok in softul de urgenta cu valori fixe pentru a ajunge la service (net inferior ca performante) MS1-MS0 la GSXR 1000/750/600 la hayabusa este putin mai altfel...

Sunt senzori care poate functiona lejer motorul,dar sunt si senzori care nu mai lasa motorul sa functioneze cum ar fi senzorul vibroken,axul cu came,cel de cazatura...etc

Asa ca, chiar daca tu nu vezi becul in bord aprins calculatorul este deja in harta de urgenta,(daca ai probleme cu senzori sau elimini unul dintre ei)

Legat de sonda de oxigen, motocicletele au doar o sonda narrow ,ea nu este de banda larga,asa ca nu v-a face corectii decat in zona de relanti si in viteza de croaziera.

 

In incheiere sper ca am fost destul de explicit,si daca am suparat pe cineva cu raspunsul meu ,imi cer scuze!

 

Am pus cateva poze pentru a intelege,si este doar harta pentru harta de benzina ,una dintre ele.....

Complet soft arata cam asa...ultima poza.

 

Cu respect TNG!

 

 

E foarte interesant ce ai scris si nu cred ca ai suparat pe nimeni,daca nu mai functioneaza in parametri maximi cam la cat la suta(%) din capacitatea ei merge? E o diferenta sesizabila pe strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte interesant ce ai scris si nu cred ca ai suparat pe nimeni,daca nu mai functioneaza in parametri maximi cam la cat la suta(%) din capacitatea ei merge? E o diferenta sesizabila pe strada?

Daca iti stii foarte bine motocicleta ,da se simte diferenta.

Nu pot spune in procente pentru ca difera de multi factori cum ar fi nivelul de tuning,reglaje,gradul de uzura al motorului,si consumabile.

La o motocicleta prost reglata si obosita, trecerea in harta de urgenta este mult mai sensibila si evidenta fata de una noua...sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acestea sunt clapetele si sunt responsabile cu livrarea puteri,cand si cum.

 

Dupa cum se vede in cele doua imagini sunt diferente clare in deschiderea clapetelor pe trepta 5 de viteza modul A in harta MS1 si MS0

 

Multumesc pentru aprecieri,respect si din partea mea :hug:

post-15340-0-07943500-1309501999_thumb.jpg

post-15340-0-48231900-1309502008_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se scoate acel FI? Cand tu scoti tot - inclusiv STVu si O2 Senzor fara sa intri in emergency run?

Pe anumite modele mai precis pe cele de generatie mai noua K7-K11 se poate scoate din soft.

Se poate si pe modelele mai vechi K5-k6 dar eu inca nu posed informatiile necesare sa fac asta.

Adica poti scrie valori in harta de ex 100% deschise ale STV si asta inseamna ca nu le mai ai.

Cele mai vechi trebuie sa simulezi prezenta senzorilor,cu o rezistenta sau cu un montaj electronic cum este pentru EXUP.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe anumite modele mai precis pe cele de generatie mai noua K7-K11 se poate scoate din soft.

Se poate si pe modelele mai vechi K5-k6 dar eu inca nu posed informatiile necesare sa fac asta.

Adica poti scrie valori in harta de ex 100% deschise ale STV si asta inseamna ca nu le mai ai.

Cele mai vechi trebuie sa simulezi prezenta senzorilor,cu o rezistenta sau cu un montaj electronic cum este pentru EXUP.

 

Eu n-am O2 senzor pe motoreta.

 

Ce mi se pare ciudat de ce ai prezentat mai sus - Yoshimura spune sa scoti acel cablu . Chiar nu am la mine un PDF cu instructiunile cand pui o toba de la ei.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.dynojet.co.uk/powercommander/accessories.htm

 

acolo ar fi kitul de eliminare al O2-ului...

din ce am citit pe forumurile de afara ar fi o rezistenta de 330 ohmi, dar probabil nu e asa simplu.

La exup-ul de la a mea am incercat multe variante de pacalire inclusiv montaje mai complicate insa eroarea aparea intermitent

 

 

LE: http://www.yoshimura-rd.com/images/product/pdf/1117107.pdf pt survolaj

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca vorbim de lucruri diferite...

1.Sugestia a fost sa se taie firul 30 de la GSXR600 K7 iar acest model are senzorul de oxigen acolo.

2 Tu ai aratat cum se face la GSXR1000 K5_6 ceea ce este alta problema,Daca tai firul 30 de la K7 600 o sa ai surpriza de a nu mai porni motocicleta.

In filmuletul ala se taie firul 42 de la k5/6 1000 care este cu adevarat legat de EXCVA si anume MOD SELECT.

Este adevarat in manual nu este specficata pozitia aceea. Cei de la Yoshimura o stiu pentru ca sunt tuneri directi de la Suzuki.

Iar calculatorul a fost facut de Denso cu portite multe pentru a face o moto de curse pe calc original, fara sa mai schimbi alta electronica cum se practica la alte marci,totul este sa le stii unde sunt acele porti si cum sa le deschizi! :peace:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG,nu se supara nimeni cand ne dai sfaturi sau incerci sa ne explici diverse lucruri,din contra,ai toata aprecierea noastra! :cheers:

eu am cumparat k7-le din ploiesti,mobra are pe ea o toba gpr,i-am schimbat eu uleiul si i-am pus un filtru de aer pipercross race.tipul de la care am luat-o mi-a zis ca moto a fost la tine si i-ai reglat suspensia si sincronizat injectia!si intradevar,merge ceas!cand i-a schimbat toba i-a anulat exup-ul si era fi aprins in bord.dupa ce am intrebat pe forum,am primit mai multe pm-uri,link-uri de afara si etc precum sa tai acel fir,30 sau 31.l-am taiat si s-a stins fi,mobra merge in continuare fff bine.

cand am facut schimbul am pus la inceput mai putin ulei sa vad daca imi mai indica fi si s-a aprins,evident!am completat la nivel,s-a stins,si chiar e totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce s-a schimbat toba e clar ca s-a renuntat si la acel senzor de O2 - deci motoreta mergea de dinainte la fel - totul este sa scapi de FIu ala din bord.

 

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

 

Sorry TNG - dar acesta nu e nici un atac la persoana sau la cunostiintele tale, este doar pura curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce s-a schimbat toba e clar ca s-a renuntat si la acel senzor de O2 - deci motoreta mergea de dinainte la fel - totul este sa scapi de FIu ala din bord.

 

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

 

Sorry TNG - dar acesta nu e nici un atac la persoana sau la cunostiintele tale, este doar pura curiozitate.

Motocicleta nu a fost la mine cu toba schimbata!

A fost cu ele stok!

 

Cred ca despre moto asta este vorba..

PS.Specificati va rog ce tip de suzuki este vorba 1000/750/600 k7 pentru ca se creaza confuzii.

Eu am raspuns legat de firul 30 pentru K7 de 600.

Ok din partea mea ,poti taia ce fir vrei!

Bafta!

post-15340-0-97535300-1309525595_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stefan

Da,cred ca este vorba de Stefan care lucreza la Cosmote.

Daca este asa posibil sa fi lucrat la ea ,nu stu daca a avut toba cand a venit la mine s-au dupa ceea.

Eu unu nu-mi aduc aminte sa fi solicitat anularea erori,sau daca exista la momentul respectiv.

Dupa cum am spus si mai sus,puteti sa taiati ce fir doriti,chiar pe toate,eu am incercat sa ajut dar cum suntem romani trebuie sa se ajunga la carcotela si nevoie de justificari.

Eu unu nu am timp, si chef sa ma justific fata de cineva,pe care nici macar nu-l cunosc.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cred ca este vorba de Stefan care lucreza la Cosmote.

Daca este asa posibil sa fi lucrat la ea ,nu stu daca a avut toba cand a venit la mine s-au dupa ceea.

Eu unu nu-mi aduc aminte sa fi solicitat anularea erori,sau daca exista la momentul respectiv.

Dupa cum am spus si mai sus,puteti sa taiati ce fir doriti,chiar pe toate,eu am incercat sa ajut dar cum suntem romani trebuie sa se ajunga la carcotela si nevoie de justificari.

Eu unu nu am timp, si chef sa ma justific fata de cineva,pe care nici macar nu-l cunosc.

Cu respect TNG!

 

Sry daca te-am jignit intr-un fel - n-a fost cu intentie - ci doar m-ar fi interesat cum faci tu cu calculatorul.

In fine multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare.

vezi imaginea ...

Si de azi informatiile sunt pe bani...

Respect!

post-15340-0-65323200-1309527180_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...