aladin1 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 mie nu-mi plac noile modele de 600&750...daca scot si la 1000 ceva in genul ala la ora actuala motor ideal ar fi cu fatza de kawa si spate de bmw adica ..fata de moldoveanca si spate de ardeleanca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante: 1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin) 2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump) vreo recomandare ? as merge pe lsl, sunt bune de ceva ? stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ? Editat Iulie 11, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Eu am Puig,nu le-am incercat si nici nu imi doresc ,dar sunt calitative si dau bine pe mobra. Eu zic sa mergi pe Puig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Daca sunt directe pe suruburile de cadru/motor sunt ok toate.Daca sunt cu extensii de ocolit carena eu nu le recomand.directe chiar daca asta inseamna sa gauresti carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 adica ..fata de moldoveanca si spate de ardeleanca porno curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 alea cu ocolire..se indoaie ca plastilina am eu unele de la zx6 ..daca doreste cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace. Foarte corect ce ai spus cu extensiile la buloane! Asa cum am afirmat si eu asta este defectul ,ca poate sparge capacele la motor. Pentru exeplificare din arhiva proprie.. Subiect:1000 RR 2005 Repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Foarte corect ce ai spus cu extensiile la buloane! Asa cum am afirmat si eu asta este defectul ,ca poate sparge capacele la motor. Pentru exeplificare din arhiva proprie.. Subiect:1000 RR 2005 Repsol Am fost de fatza pe Amckart cind un 1000rr 2006 roshu a cazut pe dreapta si a avut cam aceeasi gaura in capac. De ce a cazut? Asta-i alta poveste, culmea erau 30grade, pista fara praf, dar, pe fatza cauciuc Pireli CORSA III. Frina pe linia dreapta, vroia sa iasa afara, buff, alunecat roata fatza. Mentionez ca curba de dupa linia dreapta e la stinga, el a cazut pe dreapta din pozitie dreapta. A umplut pista de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 dezmembrez gsxr 600 k10 (k8,k9) cadru cu acte ,set pornire (cdi + set yale) roti ,motor ,etc ,nu mai am carene ,bord ,si furca fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) La un GSX-R Srad 600 cat faceti cu un rezervor , sau ce consum aveti ? Si cati km mai faci dupa ce se aprinde becul , la mine dupa 180 de km a inceput ca clipaie... Editat Iulie 14, 2011 de MALASORTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 E un consum normal. Am avut si eu SRAD si cam asta era consumul, 180-200 Km pana palpaia becul. Inseamna ca ai un consum de aprox. 7,5 %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 E un consum normal. Am avut si eu SRAD si cam asta era consumul, 180-200 Km pana palpaia becul. Inseamna ca ai un consum de aprox. 7,5 %. Cand palpaie becul cati km mai mergi ? El ramane si aprins cand nu mai ai deloc ? sau doar palpaie . Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 De obicei palpaia cand mai erau aprox 4 L in rezervor si ramanea aprins cand mai aveam aprox 1-1.5 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 De obicei palpaia cand mai erau aprox 4 L in rezervor si ramanea aprins cand mai aveam aprox 1-1.5 L. Mersi frumos , la un drum mai lung cam la ce turatie sa il tin pentru un consum mai mic ? Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc? Asa e si la Srad-ul meu si e carburatie , eu ma gandeam ca poate se evapora repede benzina ca este motorul incins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc? Injectia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 la mine da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Caut un amortizor de ghidon (second-hand)bun, pentru un Suzuki gsxr 750 din 2000 (K1) Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Caut un amortizor de ghidon (second-hand)bun, pentru un Suzuki gsxr 750 din 2000 (K1) Cu respect. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+amortizor+ghidon+stock+de+suzuki+gsxr+600+2001-2003+in+stare+buna+si+alte++-137170.html Editat Iulie 14, 2011 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante: 1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin) 2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump) vreo recomandare ? as merge pe lsl, sunt bune de ceva ? stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ? pana la urma ce te-ai hotarat ? vreau sa imi iau si eu pentru k2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander. 1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ? 2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8 3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 TNG, ai legatura... tu le ai cu raspunsurile corecte si directe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander. 1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ? 2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8 3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc. Multumesc! de ce ai vrea sa limitezi puterea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander. 1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ? 2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8 3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc. Multumesc! 1. Da. 2.Nu (doar prin resoftare,se pot face doua harti diferite accesate instant prin intrerupator,si multe alte lucruri interesante..... 3.Simplu ,conectezi,trimti harta,si gata... TNG, ai legatura... tu le ai cu raspunsurile corecte si directe Multumesc! PS.K6 1000 este vorba de PC3... Editat Iulie 15, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.