Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

mie nu-mi plac noile modele de 600&750...daca scot si la 1000 ceva in genul ala :rusinica: la ora actuala motor ideal ar fi cu fatza de kawa si spate de bmw :wink:

adica ..fata de moldoveanca si spate de ardeleanca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante:

 

1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin)

2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump)

 

vreo recomandare ?

 

as merge pe lsl, sunt bune de ceva ?

 

stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ?

post-45009-0-47502900-1310373986_thumb.jpg

post-45009-0-98835000-1310373992_thumb.jpg

post-45009-0-08003800-1310374002_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea cu ocolire..se indoaie ca plastilina am eu unele de la zx6 ..daca doreste cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace.

Foarte corect ce ai spus cu extensiile la buloane!

Asa cum am afirmat si eu asta este defectul ,ca poate sparge capacele la motor.

Pentru exeplificare din arhiva proprie..

Subiect:1000 RR 2005 Repsol

post-15340-0-65467400-1310499463_thumb.jpg

post-15340-0-96970000-1310499483_thumb.jpg

post-15340-0-38277100-1310499555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect ce ai spus cu extensiile la buloane!

Asa cum am afirmat si eu asta este defectul ,ca poate sparge capacele la motor.

Pentru exeplificare din arhiva proprie..

Subiect:1000 RR 2005 Repsol

 

Am fost de fatza pe Amckart cind un 1000rr 2006 roshu a cazut pe dreapta si a avut cam aceeasi gaura in capac. De ce a cazut? Asta-i alta poveste, culmea erau 30grade, pista fara praf, dar, pe fatza cauciuc Pireli CORSA III. Frina pe linia dreapta, vroia sa iasa afara, buff, alunecat roata fatza. Mentionez ca curba de dupa linia dreapta e la stinga, el a cazut pe dreapta din pozitie dreapta. A umplut pista de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un GSX-R Srad 600 cat faceti cu un rezervor , sau ce consum aveti ? Si cati km mai faci dupa ce se aprinde becul , la mine dupa 180 de km a inceput ca clipaie... :unsure:

Editat de MALASORTE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un consum normal. Am avut si eu SRAD si cam asta era consumul, 180-200 Km pana palpaia becul. Inseamna ca ai un consum de aprox. 7,5 %.

Cand palpaie becul cati km mai mergi ? El ramane si aprins cand nu mai ai deloc ? sau doar palpaie . Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei palpaia cand mai erau aprox 4 L in rezervor si ramanea aprins cand mai aveam aprox 1-1.5 L.

Mersi frumos , la un drum mai lung cam la ce turatie sa il tin pentru un consum mai mic ?

 

Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc?

Asa e si la Srad-ul meu si e carburatie , eu ma gandeam ca poate se evapora repede benzina ca este motorul incins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc?

Injectia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un amortizor de ghidon (second-hand)bun, pentru un Suzuki gsxr 750 din 2000 (K1)

Cu respect.

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+amortizor+ghidon+stock+de+suzuki+gsxr+600+2001-2003+in+stare+buna+si+alte++-137170.html

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante:

 

1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin)

2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump)

 

vreo recomandare ?

 

as merge pe lsl, sunt bune de ceva ?

 

stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ?

 

 

pana la urma ce te-ai hotarat ? vreau sa imi iau si eu pentru k2 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu :D

Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander.

1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ?

2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8

3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu :D

Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander.

1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ?

2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8

3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc.

Multumesc!

 

de ce ai vrea sa limitezi puterea motorului? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu :D

Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander.

1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ?

2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8

3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc.

Multumesc!

1. Da.

2.Nu (doar prin resoftare,se pot face doua harti diferite accesate instant prin intrerupator,si multe alte lucruri interesante.....

3.Simplu ,conectezi,trimti harta,si gata...

 

TNG, ai legatura... tu le ai cu raspunsurile corecte si directe :)

Multumesc!

 

PS.K6 1000 este vorba de PC3...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...