brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 lool gata...te-ai acrit? cunooosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 lool gata...te-ai acrit? cunooosc Am mai spus o data ca nu mai postez! Am sperat ca totusi,pot ajuta prin cunostintele mele si pe alti. Dar nu se merita.Nu este mai bine cand te duci la service si iti tine moto o saptamana pentru un click si pe urma te mai costa si 300 de euro ? Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Daca lumea se rezuma la forumurile de la noi...ce sa-i faci. In 20 min de cautare am inteles care e treaba la voi cu STV-urile...oricum ciudata abordare la suzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare. Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare. vezi imaginea ... Si de azi informatiile sunt pe bani... Respect! OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi? Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ). In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi? Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ). In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia. Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac. Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac. Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc. Respect! Atunci inseamna ca suntem pe aceeasi unda. O sa-ti fac o vizita o data sa stam de vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) salut , vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ? multumesc Editat Iulie 2, 2011 de R6 lover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 nu au nici o problema sunt cele mai bune motociclete planetare !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 salut , vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ? multumesc Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei) cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba si nu in ultimul rand instalatiei electrice nu mai zic de aspectul estetic Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 deci nimeni nu stie ce fir trebuie taiat.... eu tot nu am aflat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei) cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba si nu in ultimul rand instalatiei electrice nu mai zic de aspectul estetic Respect multumesc mult ... referitor la aspectul esteic poate fii oricum ptr ca nu va ramane la fel asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 deci nimeni nu stie ce fir trebuie taiat.... eu tot nu am aflat Pai nu a ramas sa le tai pe toate,pe rand pana il gasesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Salut la lume. Doresc sa imi notez prezenta pe acest topic, urmand sa achizitionez (cat mai curand posibil sper eu) un GSXR 750 K5. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Multumesc TNG... in curand am de gand sa trec si pe la tine in vizita Poate cu ocazia asta il racolez si pe Survolaj si discutati live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Multumesc TNG... in curand am de gand sa trec si pe la tine in vizita Poate cu ocazia asta il racolez si pe Survolaj si discutati live asta este cea mai buna idee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Survolaje, fii baiat cuminte ca te iau iar pasager... Sper anul asta sa vina si la mine k-ul, de care o fii el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Pai nu a ramas sa le tai pe toate,pe rand pana il gasesti? TNG , ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Pai nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aseara dupa ce i-am dat niste forja intre eforii am vazut ca speedometerul imi arata baliverne vreo 2 secunde iar dupa aceea numai 0 Km/h. Numai cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h. Ce sa verific ? Senzorul l-am scos, l-am curatat putin dar aceeasi chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Bordu, firul, senzorul. SAU - invers. Dupa placeri suzikale. Editat Iulie 6, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) ... cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h.... N-ai inteles... aia nu sunt Km/h.. iti arata lunile cat ramai fara carnet, daca te prinde politia... 5 ... 6 ... 7 .... Editat Iulie 6, 2011 de One-Track-Mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 hehe, caterinca, merg cumpatat, atunci era o tura de "mentenanta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aseara dupa ce i-am dat niste forja intre eforii am vazut ca speedometerul imi arata baliverne vreo 2 secunde iar dupa aceea numai 0 Km/h. Numai cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h. Ce sa verific ? Senzorul l-am scos, l-am curatat putin dar aceeasi chestie. verifica piesa metalica care are un surub de 8 in centrul axului la pinionul mic de lant sa fie stransa. Dupa care verifica senzorul,ai procedura in manual,cu alimentarea senz.surubelnita...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 S-a spart rotorul de pe pinionul de atac. Mister elucidat. Probabil a intrat vre-o piatra ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.