Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

La un GSX-R Srad 600 cat faceti cu un rezervor , sau ce consum aveti ? Si cati km mai faci dupa ce se aprinde becul , la mine dupa 180 de km a inceput ca clipaie... :unsure:

Editat de MALASORTE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E un consum normal. Am avut si eu SRAD si cam asta era consumul, 180-200 Km pana palpaia becul. Inseamna ca ai un consum de aprox. 7,5 %.

Cand palpaie becul cati km mai mergi ? El ramane si aprins cand nu mai ai deloc ? sau doar palpaie . Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei palpaia cand mai erau aprox 4 L in rezervor si ramanea aprins cand mai aveam aprox 1-1.5 L.

Mersi frumos , la un drum mai lung cam la ce turatie sa il tin pentru un consum mai mic ?

 

Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc?

Asa e si la Srad-ul meu si e carburatie , eu ma gandeam ca poate se evapora repede benzina ca este motorul incins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc?

Injectia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un amortizor de ghidon (second-hand)bun, pentru un Suzuki gsxr 750 din 2000 (K1)

Cu respect.

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+amortizor+ghidon+stock+de+suzuki+gsxr+600+2001-2003+in+stare+buna+si+alte++-137170.html

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante:

 

1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin)

2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump)

 

vreo recomandare ?

 

as merge pe lsl, sunt bune de ceva ?

 

stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ?

 

 

pana la urma ce te-ai hotarat ? vreau sa imi iau si eu pentru k2 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu :D

Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander.

1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ?

2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8

3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu :D

Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander.

1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ?

2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8

3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc.

Multumesc!

 

de ce ai vrea sa limitezi puterea motorului? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu :D

Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander.

1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ?

2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8

3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc.

Multumesc!

1. Da.

2.Nu (doar prin resoftare,se pot face doua harti diferite accesate instant prin intrerupator,si multe alte lucruri interesante.....

3.Simplu ,conectezi,trimti harta,si gata...

 

TNG, ai legatura... tu le ai cu raspunsurile corecte si directe :)

Multumesc!

 

PS.K6 1000 este vorba de PC3...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS.K6 1000 este vorba de PC3...

 

Mersi mult.

M-am uitat pe ebay de PC3 USB, am vazut ca sunt pe modele de moto. Nu se potrivesc de la o motocicleta la alta ? Ma refer la aparatul in sine, ca e normal ca hartile de la o moto sa nu se potriveasca la alta.

In concluzie, pot cumpara orice PC3 sau trebuie neaparat pentru Suzuki GSX-R k6 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa cumperi pentru alt model, trebuie pentru anul si tipul motocicletei tale.

Daca vrei pot sa-ti fac o oferta!

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa cumperi pentru alt model, trebuie pentru anul si tipul motocicletei tale.

Daca vrei pot sa-ti fac o oferta!

Da-mi o oferta aici sau pe PM, unde vrei. Mersi.

 

Platforma pc-ului este la fel,difera mufele la injectoare,Tps, etc.. deci daca nu vrei sa te complici,cumperi pe modelul tau

M-am gandit eu apoi ca mufele sunt singurele care ar putea sa difere.Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Difera mult mai mult decat mufele, difera mult in interior si asta ma refer la componentele electonice de pe placa. Dar ideea de baza este aceiasi, nu mai vorbesc de aspectul exterior.

Spune te rog pentru ce tip de motocicleta si din ce an.

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un GSX-R Srad 600 cat faceti cu un rezervor , sau ce consum aveti ? Si cati km mai faci dupa ce se aprinde becul , la mine dupa 180 de km a inceput ca clipaie... :unsure:

recordul meu absolut a fost 310km cu un plin

in oras mi se aprinde intodeauna la aprox 200km

 

recordul meu absolut a fost 310km cu un plin

in oras mi se aprinde intodeauna la aprox 200km

am uitat sa mentionez ca nu am facut niciodata cu ea "pana prostului"si ca deabia dupa 3 ani am vazut ca becul de benzina ramane si aprins<credeam ca doar palpaie>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recordul meu absolut a fost 310km cu un plin

in oras mi se aprinde intodeauna la aprox 200km

 

 

am uitat sa mentionez ca nu am facut niciodata cu ea "pana prostului"si ca deabia dupa 3 ani am vazut ca becul de benzina ramane si aprins<credeam ca doar palpaie>

Iar la mers afara la ce turatie e bine sa o tii ?Mersi frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEMA mobra.Salut la toata lumea! Detin un gsxr k2 si in ultima vreme ( cam max 1 luna) ma confrunt cu o problema la mobra mea. In timpul mersului la o viteza mica (undeva pe la 50-60 km/h) cand trag ambreiajul(acu depinde de caz:ba apas frana si trag maneta ambreiaj sau invers) iar apoi apas/trag frana ptr a opri in coloana sau la semafor motorul se opreste inexplicabil ( rar folosesc frana de motor ptr ca nu prea e indicat in bucurestiu nostru "frumos" circulat). Tot ce mi a trecut prin cap e sa i maresc relantiul foarte putin( era pe la 1000 de ture pe liber iar acu l am marit undeva pe la 1200-1300 rot/min) dar aceeasi problema...motorul oprit in timpul mersului! Acu ma mai gandesc la o chestie : sa fie oare de vina benzina iar pompa sa nu si mai faca bine treaba ? ...in ultimul timp am bagat doar de la Agip!

A si inca o chestie ... pe un "asfalt" denivelat motorul da tendinta ca se ineaca si simt o mica smucitura ( stiti voi expresia aia daca pot sa i zic asa: " gal gal ")!

Va multumesc ptr timpul acordat celor care mi dau un sfat/idee in rezolvarea acestei probleme!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEMA mobra.Salut la toata lumea! Detin un gsxr k2 si in ultima vreme ( cam max 1 luna) ma confrunt cu o problema la mobra mea. In timpul mersului la o viteza mica (undeva pe la 50-60 km/h) cand trag ambreiajul(acu depinde de caz:ba apas frana si trag maneta ambreiaj sau invers) iar apoi apas/trag frana ptr a opri in coloana sau la semafor motorul se opreste inexplicabil ( rar folosesc frana de motor ptr ca nu prea e indicat in bucurestiu nostru "frumos" circulat). Tot ce mi a trecut prin cap e sa i maresc relantiul foarte putin( era pe la 1000 de ture pe liber iar acu l am marit undeva pe la 1200-1300 rot/min) dar aceeasi problema...motorul oprit in timpul mersului! Acu ma mai gandesc la o chestie : sa fie oare de vina benzina iar pompa sa nu si mai faca bine treaba ? ...in ultimul timp am bagat doar de la Agip!

A si inca o chestie ... pe un "asfalt" denivelat motorul da tendinta ca se ineaca si simt o mica smucitura ( stiti voi expresia aia daca pot sa i zic asa: " gal gal ")!

Va multumesc ptr timpul acordat celor care mi dau un sfat/idee in rezolvarea acestei probleme!!

Conexiuni electrice ,mufele de sub carena dreapta,injectie verificata gresata,filtru aer curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...