Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) La un GSX-R Srad 600 cat faceti cu un rezervor , sau ce consum aveti ? Si cati km mai faci dupa ce se aprinde becul , la mine dupa 180 de km a inceput ca clipaie... Editat Iulie 14, 2011 de MALASORTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 E un consum normal. Am avut si eu SRAD si cam asta era consumul, 180-200 Km pana palpaia becul. Inseamna ca ai un consum de aprox. 7,5 %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 E un consum normal. Am avut si eu SRAD si cam asta era consumul, 180-200 Km pana palpaia becul. Inseamna ca ai un consum de aprox. 7,5 %. Cand palpaie becul cati km mai mergi ? El ramane si aprins cand nu mai ai deloc ? sau doar palpaie . Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 De obicei palpaia cand mai erau aprox 4 L in rezervor si ramanea aprins cand mai aveam aprox 1-1.5 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 De obicei palpaia cand mai erau aprox 4 L in rezervor si ramanea aprins cand mai aveam aprox 1-1.5 L. Mersi frumos , la un drum mai lung cam la ce turatie sa il tin pentru un consum mai mic ? Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc? Asa e si la Srad-ul meu si e carburatie , eu ma gandeam ca poate se evapora repede benzina ca este motorul incins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Sal,am un gsxr k4 si ma nelamureste ceva.La rece porneste la sfert de buton ,eee pe cand la cald potin mai greu(asta insemnand k tre sa tin apasat mai mult butonul,si daca ii dau drumul si nu porneste daca ii dau iar nici nu apuc sa apas butonul si o ia)aveti idee dc? Injectia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 la mine da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Caut un amortizor de ghidon (second-hand)bun, pentru un Suzuki gsxr 750 din 2000 (K1) Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Caut un amortizor de ghidon (second-hand)bun, pentru un Suzuki gsxr 750 din 2000 (K1) Cu respect. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+amortizor+ghidon+stock+de+suzuki+gsxr+600+2001-2003+in+stare+buna+si+alte++-137170.html Editat Iulie 14, 2011 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante: 1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin) 2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump) vreo recomandare ? as merge pe lsl, sunt bune de ceva ? stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ? pana la urma ce te-ai hotarat ? vreau sa imi iau si eu pentru k2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander. 1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ? 2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8 3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 TNG, ai legatura... tu le ai cu raspunsurile corecte si directe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander. 1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ? 2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8 3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc. Multumesc! de ce ai vrea sa limitezi puterea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Am si eu cateva intrebari, pentru cei care se pricep ca presupuneri fac si eu Pe un GSX-R 1000 k6 se doreste montarea unui PowerCommander. 1. Se pot face harti care sa limiteze puterea motorului ? 2. Se pot pune mai multe harti in acelasi timp si sa se faca selectia intre ele ? Ceva in genul butonului MODE (A,B,C) de pe k7-k8 3. In situatia in care se poate pune o singura harta si achizitionez 3 harti, (care limiteaza mai mult sau mai putin motorul) cat de greu se pot schimba hartile ? Am cunostiinte de calculatoare, detin un laptop, etc. Multumesc! 1. Da. 2.Nu (doar prin resoftare,se pot face doua harti diferite accesate instant prin intrerupator,si multe alte lucruri interesante..... 3.Simplu ,conectezi,trimti harta,si gata... TNG, ai legatura... tu le ai cu raspunsurile corecte si directe Multumesc! PS.K6 1000 este vorba de PC3... Editat Iulie 15, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 PS.K6 1000 este vorba de PC3... Mersi mult. M-am uitat pe ebay de PC3 USB, am vazut ca sunt pe modele de moto. Nu se potrivesc de la o motocicleta la alta ? Ma refer la aparatul in sine, ca e normal ca hartile de la o moto sa nu se potriveasca la alta. In concluzie, pot cumpara orice PC3 sau trebuie neaparat pentru Suzuki GSX-R k6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Nu poti sa cumperi pentru alt model, trebuie pentru anul si tipul motocicletei tale. Daca vrei pot sa-ti fac o oferta! Editat Iulie 15, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Platforma pc-ului este la fel,difera mufele la injectoare,Tps, etc.. deci daca nu vrei sa te complici,cumperi pe modelul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Nu poti sa cumperi pentru alt model, trebuie pentru anul si tipul motocicletei tale. Daca vrei pot sa-ti fac o oferta! Da-mi o oferta aici sau pe PM, unde vrei. Mersi. Platforma pc-ului este la fel,difera mufele la injectoare,Tps, etc.. deci daca nu vrei sa te complici,cumperi pe modelul tau M-am gandit eu apoi ca mufele sunt singurele care ar putea sa difere.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Difera mult mai mult decat mufele, difera mult in interior si asta ma refer la componentele electonice de pe placa. Dar ideea de baza este aceiasi, nu mai vorbesc de aspectul exterior. Spune te rog pentru ce tip de motocicleta si din ce an. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 La un GSX-R Srad 600 cat faceti cu un rezervor , sau ce consum aveti ? Si cati km mai faci dupa ce se aprinde becul , la mine dupa 180 de km a inceput ca clipaie... recordul meu absolut a fost 310km cu un plin in oras mi se aprinde intodeauna la aprox 200km recordul meu absolut a fost 310km cu un plin in oras mi se aprinde intodeauna la aprox 200km am uitat sa mentionez ca nu am facut niciodata cu ea "pana prostului"si ca deabia dupa 3 ani am vazut ca becul de benzina ramane si aprins<credeam ca doar palpaie> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 recordul meu absolut a fost 310km cu un plin in oras mi se aprinde intodeauna la aprox 200km am uitat sa mentionez ca nu am facut niciodata cu ea "pana prostului"si ca deabia dupa 3 ani am vazut ca becul de benzina ramane si aprins<credeam ca doar palpaie> Iar la mers afara la ce turatie e bine sa o tii ?Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Am si eu nevoie de o informatie, k5-ul de 1000 exista din fabrica si cu coloritul Alstare Corona? e o editie speciala? Danke Editat Iulie 15, 2011 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 PROBLEMA mobra.Salut la toata lumea! Detin un gsxr k2 si in ultima vreme ( cam max 1 luna) ma confrunt cu o problema la mobra mea. In timpul mersului la o viteza mica (undeva pe la 50-60 km/h) cand trag ambreiajul(acu depinde de caz:ba apas frana si trag maneta ambreiaj sau invers) iar apoi apas/trag frana ptr a opri in coloana sau la semafor motorul se opreste inexplicabil ( rar folosesc frana de motor ptr ca nu prea e indicat in bucurestiu nostru "frumos" circulat). Tot ce mi a trecut prin cap e sa i maresc relantiul foarte putin( era pe la 1000 de ture pe liber iar acu l am marit undeva pe la 1200-1300 rot/min) dar aceeasi problema...motorul oprit in timpul mersului! Acu ma mai gandesc la o chestie : sa fie oare de vina benzina iar pompa sa nu si mai faca bine treaba ? ...in ultimul timp am bagat doar de la Agip! A si inca o chestie ... pe un "asfalt" denivelat motorul da tendinta ca se ineaca si simt o mica smucitura ( stiti voi expresia aia daca pot sa i zic asa: " gal gal ")! Va multumesc ptr timpul acordat celor care mi dau un sfat/idee in rezolvarea acestei probleme!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 PROBLEMA mobra.Salut la toata lumea! Detin un gsxr k2 si in ultima vreme ( cam max 1 luna) ma confrunt cu o problema la mobra mea. In timpul mersului la o viteza mica (undeva pe la 50-60 km/h) cand trag ambreiajul(acu depinde de caz:ba apas frana si trag maneta ambreiaj sau invers) iar apoi apas/trag frana ptr a opri in coloana sau la semafor motorul se opreste inexplicabil ( rar folosesc frana de motor ptr ca nu prea e indicat in bucurestiu nostru "frumos" circulat). Tot ce mi a trecut prin cap e sa i maresc relantiul foarte putin( era pe la 1000 de ture pe liber iar acu l am marit undeva pe la 1200-1300 rot/min) dar aceeasi problema...motorul oprit in timpul mersului! Acu ma mai gandesc la o chestie : sa fie oare de vina benzina iar pompa sa nu si mai faca bine treaba ? ...in ultimul timp am bagat doar de la Agip! A si inca o chestie ... pe un "asfalt" denivelat motorul da tendinta ca se ineaca si simt o mica smucitura ( stiti voi expresia aia daca pot sa i zic asa: " gal gal ")! Va multumesc ptr timpul acordat celor care mi dau un sfat/idee in rezolvarea acestei probleme!! Conexiuni electrice ,mufele de sub carena dreapta,injectie verificata gresata,filtru aer curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.